مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نخستین تصاویر از خودروی الکتریکی فولکس

[ad_1]

وب سایت تک شات:  به نظر می رسد که فولکس واگن تصمیم قطعی گرفته تا محصولات خود را کاملا دوستدار محیط زیست روانه بازار کند. به همین منظور هم، این کمپانی خودروسازی اواخر ماه جاری میلادی از طرح مفهومی خودوی الکتریکی خود در نمایشگاه اتومبیل پاریس رونمایی خواهد کرد.


 انتشار نخستین تصاویر از خودروی الکتریکی فولکس واگن

حالا در اقدامی پیش از رونمایی رسمی، این خودروسازی آلمانی سه تصویر تبلیغاتی از این خودروی مفهومی خود منتشر کرده اســت تا هم حس کنجکاوی علاقمندان را برانگیزد و هم تا حدودی خبرهای مربوط به خودروی الکتریکی شورولت، Bolt EV، را از رونق بیاندازد.

بدون شک این طرح مفهومی هم از شکل و شمایل کلاسیک فولکس واگن و همان شکل گرد هاچ بک برخورداراست. البته این نمونه بیشتر نمایشی اســت و شاید خودرویی که در نهایت به خط تولید می رسد از شکل دیگری برخوردار باشد.

در هر حال، این خودرو بر پلتفرم جدید فولکس واگن طراحی شده و از نام رمز MEB برخوردار اســت. بنابراین با وجودیکه طراحی خارجی آن کمی از آنچه در چند سال آینده در نمایشگاه ها دیده خواهد شد عریض تر اســت، شکل و طراحی آن در مجموع به واقعیت نزدیک اســت.

 انتشار نخستین تصاویر از خودروی الکتریکی فولکس واگن

حالا با توجه به این تصاویر تبلیغاتی متوجه چه مشخصاتی می شویم که ممکن اســت در نهایت به خط تولید نرسند؟ خب، شاید یکی از آنها پورت شارژ تعبیه شده در قسمت پشتی بالای این هاچ بک باشد. مورد دیگر احتمالا چراغ های جلوی لانه زنبوری LED هستند که به علت بالا بودن قیمت کنار گذاشته خواهند شد.

 انتشار نخستین تصاویر از خودروی الکتریکی فولکس واگن

فولکس واگن هیچ تصویری از داخل این خودرو منتشر نکرده اســت، اما بر اساس آنچه در خودروی مفهومی BUDD-e در CES 2016 دیده بودیم، می توانیم به استفاده از فناوری های متعدد در داخل این خودرو مطمئن شویم. البته اینها همه در حد گمانه زنی هستند و باید تا 29 سپتامبر، 8 مهر و آغاز نمایشگاه خودرو پاریس منتظر بمانیم.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


17 سپتامبر 2016 ... نخستین تصاویر از خودروی الکتریکی فولکس. به نظر می رسد که فولکس واگن تصمیم قطعی گرفته تا محصولات خود را کاملا دوستدار محیط زیست ...وی چند در سلخبرگزاری ایرنا: مالکوم ترنبول که یک سال پیش به دلیل.به نظر می رسد که فولکس واگن تصمیم قطعی گرفته تا محصولات خود را کاملا دوستدار محیط زیست روانه بازار کند. به همین منظور هم، این کمپانی خودروسازی اواخر ماه...17 سپتامبر 2016 ... به نظر می رسد که فولکس واگن تصمیم قطعی گرفته تا محصولات خود را کاملا دوستدار محیط زیست روانه بازار کند به همین منظور هم این کمپانی ...17 سپتامبر 2016 ... نخستین تصاویر از خودروی الکتریکی فولکس واگن. کشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): وب سایت تک شات: به نظر می رسد که فولکس واگن تصمیم ...18 سپتامبر 2016 ... عصر خودرو: فولکس واگن اولین تصاویر از یک کانسپت جدید را که نوید دهنده دوران جدیدی برای این برند آلمانی است، منتشر کرد.3 ا کتبر 2016 ... ID فولکس واگن، اولین خودروی الکتریکی مردمی جهان. این خودرو اولین مدل الکتریکی برای مردم واقعی به شمار میآید و قیمت آن برابر یک گلف است.شبکه/ خودروی جدید فولکس که الکتریکی است و به عنوان اولین خودرو با تکنولوژی اینترنت اشیا شناخته میشود توانست لبخند را برروی لب بدترین منتقدان بیاورد، ...30 مه 2016 ... (تصاویر) نسل پیشرفته پلتفرم خودروهای الکتریکی فولکس واگن ... قادرند اندازه آن را با توجه به حفظ قابلیتهای اولیه با اندازه خودرو متناسب سازند ...


کلماتی برای این موضوع

عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، …صابر ابر حتما پیراهنی سفید در زندگی داشته باشید، که لکه ای مهدی پاکدل روز از نو زیست نیوزآنتی بیوتیکی قدرتمند از دل طبیعت پس از ترک مصرف قند چه اتفاقی برای بدن رخ می‌دهد؟عصر خودرو ۱۰ خودروی برگزیده سال را بشناسیدبه گزارش پایگاه خبریعصرخودرو به نقل از افکارنیوز، خریداران خودرو همیشه به دنبال الف شاسی بلند الکتریکی بنز برای رقابت با …مرسدس بنز قصد دارد تا با ارائه یک خودروی تمام الکتریکی آن هم از نوع شاسی‌بلند رقیب اخبار خودرو جدیدترین اخبار روز خودرو ایران و جهانپراید از قانونی بودن فعالیت شرکت های لیزینگ مطمئن شویدثبت شرکت دلیل بر قانونی بودن اخبار صنعت خودرو پژو خودروی سال اروپااطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار تست و بررسی پرونده‌ای برای پژو بیش از سال عصر خودرو مرسدس بنز چطور وارد ایران شد؟به گزارش پایگاه خبریعصرخودرو به نقل از اقتصادنیوز، در ایران‌خودرو قبل از آنکه ماشین بنز، ماشین مرسدس، مرسدس بنز، عکس از …مرسدس بنز در این سری برای نخستین بار،امکان انتخاب طیف بسیار وسیعی از پیشرانه های چهار پدال، مجله خودرو و حمل و نقل راهنمای جامع خودرو ایرانسایت پدال برگزیده بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین اتومبیل ایرانی و خارجی اتومبیل ایرانیاتومبیل خارجیماشینپیکانپژوتویوتامقایسه ماشین هامقایسه اتومبیل



لینک منبع :نخستین تصاویر از خودروی الکتریکی فولکس

Images for نخستین تصاویر از خودروی الکتریکی فولکس نخستین تصاویر از خودروی الکتریکی فولکس - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../نخستین-تصاویر-از-خودروی-الکتریکی-فولکس 17 سپتامبر 2016 ... نخستین تصاویر از خودروی الکتریکی فولکس. به نظر می رسد که فولکس واگن تصمیم قطعی گرفته تا محصولات خود را کاملا دوستدار محیط زیست ... ID فولکس واگن، اولین خودروی الکتریکی مردمی جهان - عصر ایران www.asriran.com/.../id-فولکس-واگن-اولین-خودروی-الکتریکی-مردمی-جهان‎Cached3 ا کتبر 2016 ... ID فولکس واگن، اولین خودروی الکتریکی مردمی جهان. این خودرو اولین مدل الکتریکی برای مردم واقعی به شمار می‌آید و قیمت آن برابر یک گلف است. نخستین تصاویر از خودروی الکتریکی فولکس - onvansho onvansho.ir/result/نخستین-تصاویر-از-خودروی-الکتریکی-فولکس.html انتشار نخستین تصویر کامل از فیسکر اموشن پدال مجله خودرو. ترین خودروی الکتریکی فولکس آپ با الهام از تصاویر جاسوسی از . ویژگی‌های خودروی برقی فولکس ... جمشید آرین - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/جمشید_آرین‎Cachedجمشید آرین سال ۱۳۸۱ برای نخستین بار در برنامه زنده گفتگوی ویژه خبری تلویزیون دولتی ایران حضور یافت و خودروی هوشمند الکتریکی ساخته شده توسط خود را با ... عصر خودرو - تصاویر جتا، نخستین خودرو فولکس‌واگن در ایران را ببینید www.asrekhodro.com/.../تصاویر-جتا-نخستین-خودرو-فولکس-واگن-در-ایران-را-ببینید‎Cachedعصر خودرو: تصاویر خودروی جتا، نخستین محصول فولکس واگن که به ایران آمده، منتشر شد. عصر خودرو - تصاویر کانسپت الکتریکی فولکس در نمایشگاه پاریس ... www.asrekhodro.com/.../تصاویر-کانسپت-الکتریکی-فولکس-در-نمایشگاه-پاریس-منتشر-شد‎Cached18 سپتامبر 2016 ... عصر خودرو: فولکس واگن اولین تصاویر از یک کانسپت جدید را که نوید دهنده دوران جدیدی برای این برند آلمانی است، منتشر کرد. الف - ID فولکس واگن، اولین خودروی الکتریکی مردمی جهان alef.ir/vdcci4q1o2bqo08.ala2.html?398429‎Cached3 ا کتبر 2016 ... ID فولکس واگن، اولین خودروی الکتریکی مردمی جهان. این خودرو اولین مدل الکتریکی برای مردم واقعی به شمار می‌آید و قیمت آن برابر یک گلف است. اولین خودروی الکتریکی فولکس‌واگن رونمایی شد + تصاویر - تک شات www.shahrekhabar.com/science/14751538804712 29 سپتامبر 2016 ... کمپانی فولکس واگن امروز در نمایشگاه خودروی پاریس در سال 2016 با رونمایی از خودروی الکتریکی .I.D که قرار است در سال 2020 روانه خیابان ها شود، ... اولین خودروی خودران فولکس واگن رونمایی شد | اول خودرو www.avalkhodro.com/اولین-خودروی-خودران-فولکس-واگن-رونمای/‎Cached28 آوریل 2017 ... نام این خودرو که سدریک(sedric)می باشد نخستین ماشین فولکس واگن ... که در شیشه جلوی خودرو قرار دارد می توانند فیلم تماشا کنند و سرگرم شوند.