مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش ترفند و رازهای مخفی مفید در محصولات اندرویدی

[ad_1]

آموزش ترفند و رازهای مخفی مفید در محصولات اندرویدی

 

به گزارش ایران ناز گوگل در اندروید محبوبش امکانات و منو های فراروانی قرار داده تا بتواند با تمامی آنها نیاز های شما را به طور کامل پاسخگو باشد. اما مقدار کمی از امکانات را محدود کرده و تنها به توسعه دهندگان و کسانی که کمی حرفه ای تر هستند پیشنهاد و امکان استفاده را می دهد، به نظر ما و بسیاری حتی اگر شما دانش برنامه نویسی نداشته باشید می توانید از این منو که با نام developer options یاد می شود استفاده کنید.

 

چگونه DEVELOPER OPTIONS را فعال کنیم ؟
علت اینکه بسیاری از این منو اطلاعی ندارند و امکانات و توانایی آن را نمی شناسند غیر فعال بودن آن برای همه هست و باید بدانیم به صورت پیشفرض این امکان غیر فعال اســت و اگر در گوشی شما این منو باز اســت مسلما کسی قبل از شما آن را فعال کرده اســت!

 

برای فعال کردن دولوپرز آپشن کافی اســت به Settings > About device > Build number. بروید و Build number را چندین مرتبه فشار دهید (بین ۷ الی ۸ مرتبه به صورت پیاپی تپ کنید). بلافاصله سیستم به شما پیام خواهد داد که you’re now a developer و شما اکنون به developer options دسترسی دارید! اکنون در لیست setting در بین موارد انتهایی می توانید این گزینه را مشاهده کنید.

 

چگونه صفحه نمایش گوشی را همیشه روشن نگاه داریم ؟
گاهی اوقات پیش می آید که نیاز به این داریم که صفحه نمایش گوشی تمام مدت روشن باشد و تا ما با دکمه پاور فرمان نداده ایم خاموش نشود، در تنظیمات گوشی این مورد حداقلی دارد، مثلا ۳۰ یا ۱۵ ثانیه. شما با دسترسی داشتن به developer options می توانید در زمان شارژ صفحه نمایش خودتان را کاملا روشن نگاه دارید، در developer options به دنبال Stay awake بگردید و آن را فعال کنید.

 

نظارت کامل در مصرف برنامه های اندرویدی از منابع
نیازی نیست که شما یک توسعه دهنده یا برنامه نویس اندرویدی باشید تا بتوانید منابع سیستم را به طور کامل کنترل کنید. با دسترسی داشتن به بخش دولوپرز آپشن به راحتی می توانید کنترل کنید و ببینید که کدام اپ از منابعی نظیر wifi، حافظه و دیتا و خیلی چیز های دیگر استفاده می کند. با این امکان می توانید متوجه شوید کدام برنامه باعث پر شدن حافظه RAM شما شده و گوشی شما را کند می کند.

 

تعامل بهتر گوشی اندروید و PC
شاید شما هم تا کنون نام USB debugging را شنیده باشید، اگر اهل روت کردن گوشی های اندرویدی هستید حتما با این گزینه آشنایی دارید. با فعال کردن این گزینه می توانید با یک کابل USB  به برنامه و فایل های سیستمی گوشی تلفن همراه خودتان از طریق PC دسترسی داشته باشید.

 

این گزینه بسیار مفید هست مخصوصا زمانی که رام روی گوشی از کار افتاده باشد و یا قصد بک آپ گرفتن از اطلاعات گوشی را را وقتی گوشی آسیب دیده باشد را داشته باشید.

 

محدود کردن برنامه ها برای اجرا در پس زمینه!
مسلما شما می دانید که بسیاری از برنامه ها پس از نصب در پس زمینه به صورت مداوم در حال اجرا هستند و بدون اجازه ما باعث مصرف باتری می شوند! برای کنترل برنامه ها برای اجرای خودکار در بخش دولوپرز آپشن دنبال Limit background processes بگردید و برنامه هایی که دوست ندارید در پس زمینه و بدون فرمان شما اجر شوند را متوقف کنید.

 

بهبود گرافیک در بازی های ۳بعدی در گوشی های اندرویدی
شاید برای شمایی که مبلغ زیادی برای خرید گوشی با ابعاد صفحه بزرگ هزینه کرده اید سوال باشد که چرا گوشی شما در اجرای بسیاری از بازی ها دچار ضعف هست و یا شاید همراه با لگ بازی ها را اجرا می کند! با فعال کردن ۴xMSAA می توانید تجربه بهتری در پردازش تصاویر بازی های با گرافیک بالا داشته باشید و بدون لگ آنها را تجربه کنید!

 

سرعت اجرای انیمیشن ها و افکت های نمایشی را افزایش دهید
شاید دوست دارید کمتر افکت های نمایشی و حرکت منو ها را ببنید، برای کنترل سرعت افکت ها و جلوه های نمایشی کافی اســت دنبال window animation scale و transition animation scale و Animator duration scale بگردید، شما می توانید سریعترین حالت را ۰٫۵x داشته باشید. پیشنهاد می کنم این مورد را حتما امتحان کنید!

 

موارد بیشتری نیز از منوی developer options قابل بررسی اســت اما امکان آسیب رسیدن به گوشی را بسیار بالا خواهد برد، امیدواریم از موارد بالا لذت برده باشید


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


آموزش ترفند و رازهای مخفی مفید در محصولات اندرویدی. به گزارش ایران ناز گوگل در اندروید محبوبش امکانات و منو های فراروانی قرار داده تا بتواند با تمامی آنها نیاز های شما ...21 جولای 2016 ... آموزش ترفند و رازهای مخفی مفید در محصولات اندرویدی آموزش چاره و رازهای مستتر سودمند در محصولات اندرویدی به گزارش گوگل در اندروید محبوبش ...آموزش و ترفندهای موبایل,قیمت موبایل,گوشی سامسونگ,تبلت,مدل گوشی,اندروید,تلفن همراه,ترفند موبایل,اینترنت موبایل,کدهای مخفی موبایل,جدیدترین مدل موبایل,ایرانسل. ... کانال تلگرام و معرفی چند ترفند مفید و کاربردی · بلاک کردن پیام های مزاحم در اندروید ... راز فرار مایکل جکسون از زندان فاش شد عکس · مدل انگشتر نگین دار زنانه ...21 ژوئن 2014 ... گوشی های اندرویدی، ویژگی هایی دارند که احتمالا بسیاری از آن بی خبر هستند. این ویژگی ها عموما از طریق یک سری از کدها قابل دسترس است که در این ...15 سپتامبر 2016 ... آموزشی درباره گجتهای دسکتاپی ویندوز آموزش ترفند و رازهای مخفی مفید در محصولات اندرویدی آموزش پاک کردن حافظه کش در محصولات اپل آموزش سنجاق ...تعدادی از کدهای مفید و مخفی در گوشی های اندرویدی/ این ویژگی ها عموما از .... بهترین برنامه تمام کدها و ترفندها و رمز مخفی راز گوشیهای اندروید و اموزش برنامه و کار کردن قسمت مختلف. هزینه کم درنظر گرفته شده فروش این محصول ... 27 . دانلود بهترین ...اندروید,کد مخفی,کد های مخفی گوشی های اندروید,آموزش,نرم افزار,آموزش رایگان,کد مخفی اندروید,کد مخفی تست گوشی های اندروید.اما در اندروید مارشمالو میتوانید اختیارات هر برنامه را تنظیم کنید و به نظر نمیرسد که مشکلی در برنامهها به وجود بیاید. آشنایی با 14 ترفند پنهان اندروید 6 آموزش.24 مه 2015 ... ۱ میلیون راز مخفی و ترفند در گوشی شما دانلود ... یکی از سرگرمی هایی که بسیاری از ما داریم خواندن ترفندهای مختلف و رازهای گوناگون در مورد دنیای پیرامون مخصوصا محصولات دیجیتال است. ... آموزش اندروید پایه ... لینک های مفید.سایت تخصصی آموزش اندروید و دانلود برنامهآموزش روت J7 2016 (J710f) با اندروید 6.0 آموزش تخصصی اندروید - برنامه نویسی .... آموزش: با ترفندهای مفید و قابلیتهای مخفی اندروید 6 مارشملو آشنا شوید ... Mar 17 ..... آموزش کامل ترفندها و رازهای مخفی برنامه لاین LINE - مهران سیستم ... حال اگر شما دوست عزیز محصولات یکی از این دو شرکت .


کلماتی برای این موضوع

آموزش و ترفند کامپیوتر آموزش کامپیوترترفنداینترنتلپ تاپمرورگرفایرفاکسدانلود منیجرنرم افزارحسابداری آموزش عکس گرفتن از صفحه نمایش در ویندوزآموزش عکس گرفتن از صفحه نمایش در ویندوز در ویندوزهای و ، برای عکس گرفتن از صفحه آموزش حذف حساب در معرفی تمام سنسورها در موبایل های جدید مشکل امنیتی در اندروید آموزش حذف اطلاعات دانلود کتاب آموزش نرم افزارآرشیو کامل ساله مجلات نشنال جئوگرافیک به همراه مستند رازهای تایتانیک تومان خریدروش های عکس گرفتن از صفحه گوشی موبایلفناوری و تکنولوژی روز ارسال بدون افتادن شماره برای فرد باتری‏های جدید گوشی در اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب مشخصات کلی رنو فلوئنس شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف نقد بازی کلش آف کلنز راز های شیطان پرستاننقدبازیکلشآفکلنزنقد بازی کلش آف کلنز در دوم آگوست سال ۲۰۱۲، شرکت بازی سازی فنلاندی به نام سوپرسل بازی



لینک منبع :آموزش ترفند و رازهای مخفی مفید در محصولات اندرویدی

آموزش ترفند و رازهای مخفی مفید در محصولات اندرویدی - ایران ناز www.irannaz.com/learn-tricks-secrets-hiding-useful-android.html‎Cachedآموزش ترفند و رازهای مخفی مفید در محصولات اندرویدی. به گزارش ایران ناز گوگل در اندروید محبوبش امکانات و منو های فراروانی قرار داده تا بتواند با تمامی آنها نیاز های شما ... آموزش چاره و رازهای پنهان سودمند در محصولات اندرویدی - سرزه www.serze.com/آموزش-چاره-رازهای-پنهان-سودمند-1359412/‎Cached21 جولای 2016 ... آموزش ترفند و رازهای مخفی مفید در محصولات اندرویدی آموزش چاره و رازهای مستتر سودمند در محصولات اندرویدی به گزارش گوگل در اندروید محبوبش ... یک میلیون راز مخفی و ترفند - Android Apps on Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=com.appway...‎Cached Rating: 4 - 1,152 votes - Free 18 مه 2016 ... یک میلیون راز مخفی و ترفند کاملا رایگان + هزاران کد مخفی + هزاران ترفند تخصصی + هزاران آموزش مبتدی و تخصصی + گروه های متنوع +قابلیت ... 1 میلیون راز مخفی و ترفند در گوشی شما +دانلود - فناورانه لوتوس www.lotuslaptop.com/.../1-میلیون-راز-مخفی-و-ترفند-در-گوشی-شما-دان/‎Cached Similar24 مه 2015 ... ۱ میلیون راز مخفی و ترفند در گوشی شما +دانلود ... و رازهای گوناگون در مورد دنیای پیرامون مخصوصا محصولات دیجیتال است. ... آموزش اندروید پایه یک میلیون راز مخفی و ترفند 1.8 APK Download - Android Education ... com-mywickr-wickr2.apk-dl.com/...راز-مخفی...ترفند/com.appway.onemilionraz/‎Cached18 مه 2016 ... یک میلیون راز مخفی و ترفند کاملا رایگان+هزاران کد مخفی + هزاران ترفند تخصصی + هزاران آموزش مبتدی و تخصصی+گروه های متنوع +قابلیت انتقال ... پرکاربردترین کدهای مخفی اندروید که از آن ها بی اطلاعید. | برای فردا 4farda.com/2014/08/18/پرکاربردترین-کدهای-مخفی-اندروید-که-از/‎Cached18 آگوست 2014 ... با این حال هنوز هم اسرار زیادی درباره این سیستم عامل به صورت یک راز باقی مانده است. ... درست در همین جاست که دانستن کدهای مخفی اندروید بسیار مفید خواهد بود. ... ارسال بعدی استارتاپ ها بخوانند: درس‌هایی که در دانشگاه‌ها آموزش نمی‌دهند. ... حتی اپلیکیشن های فارسی هستند که همین ترفندها رو آموزش می دهند و با قیمت های دو ... نکات و ترفندهای گوشی های Huawei P9, P9 lite و P9 Plus - Paper paper.asrdigital.ir/نکات-و-ترفندهای-گوشی-های-huawei-p9-p9-lite-و-p9-plus/‎Cached8 فوریه 2017 ... خانه » آموزش » نکات و ترفندهای گوشی های Huawei P9, P9 lite و P9 Plus ... P9 Plus گوشی های بسیار با کیفیتی با توان بالا و قابلیت های مفید هستند. اما آیا ... در اندروید نوقا شما می توانید با چند تقه کشوی برنامه ها را در گوشی های P9 فعال کنید. ... گزینه های خصوصی سازی مخفی زیادی برای مدل های مختلف P9 وجود دارد. تعدادی از کدهای مفید و مخفی در گوشی های اندرویدی - جی اس ام www.gsm.ir/.../تعدادی+از+کدهای+مفید+و+مخفی+در+گوشی+های+اندرویدی/‎Cached21 ژوئن 2014 ... گوشی های اندرویدی، ویژگی هایی دارند که احتمالا بسیاری از آن بی خبر هستند. این ویژگی ها عموما از طریق یک سری از کدها قابل دسترس است که در این ... 8 قابلیت مخفی در گوشی‌های گلکسی سامسونگ | شبکه www.shabakeh-mag.com/.../8-قابلیت-مخفی-در-گوشی‌های-گلکسی-سامسونگ‎Cachedبرای ورود به بخش ترفندهای اندروید اینجا کلیک کنید ... در ادامه با هشت ویژگی مخفی اختصاصی گوشی‌های گلکسی سامسونگ آشنا خواهید شد که در میان منوهای تو در توی ... آموزش و ترفند کامپیوتر - irannaz.com www.ex1rs.com/.../120567-7-آموزش-و-ترفند-کامپیوتر-irannaz-com‎Cachedآموزش و ترفند کامپیوتر عضویت در تلگرام مجله تفریحی ایران ناز,عضویت در تلگرام ... آموزشی درباره گجت‌های دسکتاپی ویندوز آموزش ترفند و رازهای مخفی مفید در ...