مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جزیره هایی که شما هم میتوانید مالک آن باشید (عکس)

[ad_1]

 

به گزارش سایت تفریحی ایران ناز در سال 2012 لاری الیسون از بنیانگذاران و رئیس شرکت اوراکل مبلغ سیصد میلیون دلار آمریکا را برای بدست آوردن 97 درصد جزیره هاوایی پرداخت کرد. برای شخصی همچون Larry Ellison که ثروتمند و غنی اسـت و در حال حاضر پنجمین شخص ثروتمند جهان اسـت جای تعجب اسـت که برای بدست آوردن یک جزیره چنین مبلغ هنگفتی را متحمل شود.

 

ممکن اسـت اینطور بنظر برسد که داشتن جزیره شخصی برای افراد ثروتمند همچون Larry Ellison که صاحب 97 درصد جزیره هاوایی هست داشتن جزیره شخصی یک افتخار اسـت اما در واقع اینطور نیست. تعداد زیادی از افراد وجود دارند که مالک تعداد زیادی جزیره و یا یک جزیره در زیباترین و عجیب ترین نقاط دنیا هستند. در ادامه این پست ما 10 مکان را معرفی می کنیم که شما ممکن اسـت شما متناسب با سرمایه خود بتوانید صاحب جزیره شوید.

 

1. جزیره Bird – فلوریدا
جزیره پرندگان در سلسله دریاچه های Harris در فلوریدا واقع شده اسـت ، درست در شرق دریاچه Lady که فاصله ی کمی تا روستا دارد. وسعت آن در حدود 50 هکتار بوده و نمای زیبا و خیره کننده ای از دریاچه Griffin را دارا اسـت. محیط اطرف بکر و دست نخورده آن یک محل عالی برای استراحت و تماشای آنچه که طبیعت ارائه کرده اسـت می باشد.

 

جزیره هایی که شما هم میتوانید مالک آن باشید (عکس)

 

این منطقه فرصت های عالی برای لذت بردن از ورزشهای آبی را فراهم کرده اسـت. هرساله مسابقات ماهیگری در سلسله دریاچه های Harris برگذار می شود. قیمت این جزیره ۲۵۰۰۰۰ دلار آمریکاست. هزینه ای کمتر از آنچه “Larry Ellison “ برای قسمتی از یک جزیره پرداخت کرده اسـت.

 

2. جزیره ی Boca Chica – پاناما
تنها تعداد محدودی جزیره در جهان وجود دارد که شما می توانید همه ی آنرا در اختیار داشته باشید. جزیره Boca Chica در پاناما یکی از آنهاست. تمام یازده هکتار آن طبیعی و دست نخورده باقی مانده اسـت. این جزیره ی زیبا در آمریکای مرکزی فرصت های عالی را برای ماهیگیری فراهم می کند؛ وجود پوشش های گیاهای متنوع و جانوران و نماهای عالی از اقیانوس آرام و جزایر اطراف آن از ویژگی های این جزیره اسـت.

 

جزیره هایی که شما هم میتوانید مالک آن باشید (عکس)

 

همچنین برای توسعه سریع این منطقه ابتدا ایالت Chiriqui زیرساخت های مناسبی برای منطقه در نظر گرفته اسـت که شامل ایجاد فرودگاه بین المللی در نزدیکی این منطقه اسـت. ارزش این جزیره 1.5 میلیون دلار اسـت و به عنوان یک جزیره شخصی مقرون به صرفه بوده که از طریق VivaTropical.com در دسترس اسـت.

 

3. Roatan هندوراس
جزیره خصوصی و نسبتاً مقرون به صرفه که در سواحل هندوراس واقع شده اسـت و بزرگترین جزیره کشور اسـت. این جزیره امکان دسترسی به تپه های مرجانی Mesoamerican را فراهم می آورد. به گزارش irannaz این طبیعت دیدنی جذابیت های فراوانی را بمنظور جذب گردشگران از سراسر دنیا ایجاد کرده اسـت.

 

جزیره هایی که شما هم میتوانید مالک آن باشید (عکس)

 

تعدادی هم به منظور استفاده از کشتی Cruise جذب این منطقه می شوند. به علت وجود امکانات فراوان و راحتی های مدرن این جزیره در چندسال اخیر محبوبیت قابل توجهی را بدست آورده اسـت. با این حال گزینه های متنوع بسیار زیادی را برای کسانی که مایل به خرید ملک هستند ارائه می دهد، خریداران علاقه مند باید قادر به یافتن گزینه ای متناسب با بودجه خود باشند.

 

4. Hastholmen سوئد
Hastholmen یک جزیره شخصی زیباست که نزدیک شهر Dalom واقع شده اسـت. در منطقه ای بنام Västernorrlands län در سوئد. این جزیره خصوصی شامل دو خانه ی روستایی می باشد. یکی بعنوان حمام بخار و دیگری شناور روی آب اسـت.

 

جزیره هایی که شما هم میتوانید مالک آن باشید (عکس)

 

برای گردش طولانی و تفریحات مختلف از صبح تا عصر، جزیره قسمتهای مختلفی همچون بیابان و جنگل و حوضچه های ماهیگیری و و علفزارها را ارائه می دهد. قیمت این جزیره در حدود ۳۰۹ هزار دلار می باشد.

 

5. جزیره Piacabucu ، برزیل
جزیره Piacabucuجزو شش جزیره ی رودخانه ای در شمال شرقی برزیل اسـت این جزیره روی Sao Francisco چهارمین رودخانه طویل برزیل قرار دارد. این رودخانه از اهمیت بسیاری برخوردار اسـت و بعنوان رودخانه ترکیبی شناخته شده اسـت. Sao Francisco بخش های مختلفی از برزیل را طی می کند و باعث یکپارچگی این کشور می گردد.

 

جزیره هایی که شما هم میتوانید مالک آن باشید (عکس)

 

تمام جزایری که به این صورت هستند (جزایر رودخانه ای) نمای باشکوهی از روخانه و خانه هایی که دارای تعداد زیادی درخت میوه هستند را نیز ارائه می کنند. این گروه از جزایر در بر گیرنده 81.58 هکتار و ارزشی بالغ بر 81.971 دلار آمریکا می باشند که بسیاری از افراد قابلیت پرداخت چنین هزینه ای را دارند.

 

6. جزیره Lyons – انتاریو
جزیره Lyons یک جزیره دریاچه ای خوش منظره در انتاریو می باشد. کانادا تمایل به ساخت مکانی زیبا دارد که آنرا خانه بنامد. رانندگی از تورنتو تا این محل حدود دو ساعت زمان می برد. این جزیره حدود ۱٫۵ هکتار اسـت. این جزیره در بخش Prince Edward قرار گرفته اسـت، این دریاچه از جهت شرق، فقط حدود چند دقیقه با پارک ملی Sandbanks فاصله دارد.

 

جزیره هایی که شما هم میتوانید مالک آن باشید (عکس)

 

این جزیره با کلبه های سه خوابه تجهیز شده اسـت. خط ساحلی این جزیره دوستدار کودکان اسـت و مقدار زیادی فضا جهت ماهیگیری و آتش روشن کردن فراهم شده اسـت. قیمت آن 339.357 دلار کانادا اسـت، که با توجه با اینکه می توانید بعنوان یک منطقه بالقوه جهت اجاره فصلی استفاده کنید ضرر نخواهید کرد.

 

7. جزیره Mavuva – فیجی
جزیره Mavuva ، دارای مساحت 42 هکتار اسـت و بعنوان جزیره شخصی نسبتاً مقرون به صرفه می باشد. این جزیره در 3 کیلومتری شمال ساحل Vanua Levu در Fiji واقع شده و تقریبا به طور کامل در تالاب های مرجانی قرار دارد.

 

جزیره هایی که شما هم میتوانید مالک آن باشید (عکس)

 

فقط ده دقیقه زمان لازم اسـت برای رسیدن از Vanua Levu به این جزیره. در سرتاسر Fiji شرایط مناسب قایقرانی با بهترین آب و هوا محیا اسـت. این جزیره آرام جنوبی بسیار مناسب ساخت خانه هایی برای تعطیلات اسـت. همچنین می توانید یکی از آنها را با قیمتی کمتر از 125000 دلار امریکا خریداری کنید.

 

8. جزیره Hemlow Nova Scotia
جزیره Hemlow در منطقه ی Nova Scota در کانادا قرار دارد و از ویژگی های این جزیره سواحل شن و ماسه ای آن می باشد. نمای زیبای آب و فرصتهای عالی برای قایقرانی و ماهی گیری و غواصی بهترین سرگرمی های این طبیعت اسـت. مساحت جزیره 54 هکتار اسـت که 2 کیلومتر طول و 1.5 کیلومتر عرض را داراست.

 

جزیره هایی که شما هم میتوانید مالک آن باشید (عکس)

 

از فرودگاه بین المللی Halifax Stanfield حدود دو ساعت و از روستای تاریخی Sherbrooke حدود ده دقیقه زمان بوسیله خودرو برای رسیدن به این جزیره زمان لازم اسـت. بندرزیبا و اسکله و ماهی از ویژگی های معروف استراحتگاه Liscombe Lodge اسـت که بسیار به این جزیره نزدیک اسـت. برای شروع تنها 29500 دلار کانادا لازم دارید.

 

9. جزیره Kastawei در Vanuatu
اینجا یک جزیره گرمسیری و خوش منظره اسـت که در Vanuatu واقع شده اسـت. یک طبیعت کوچک در جنوب اقیانوس آرام اسـت . یکی از ارزانترین مقصد های جهان که همه امکانات را ارئه می دهد. مساحت این جزیره کمتر از یک هکتار و حدود 0.83 هکتار می باشد، جزیره ای تمام عیار و عالی برای قایق رانی.

 

جزیره هایی که شما هم میتوانید مالک آن باشید (عکس)

 

این جزیره توسط صخره های سفید و قدیمی محاصره شده و مکانی عالی برای ساخت خانه ای در یک جزیره ی رویایی در اقیانوس آرام اسـت. منطقه ای عالی برای ماهیگیری، غواصی و شنا اسـت . این جزیره 199 هزار دلار آمریکا قیمت دارد.

 

10. alligator caye belize (جزیره ای که شبیه تمساح اسـت)
این جزیره 10.7 هکتار خشکی دارد. مقدار ساحل این جزیره 700 فوت در حاشیه شمال شهر Dangriga اسـت. حدود 40 دقیقه با قایق از شهر Belize فاصله دارد ، این جزیره عجیب وغریب بین Bluefield و محدوده Cayes واقع شده، موانع مرجانی Belize که دومین صخره ها را به لحاظ وسعت در جهان داراست بطول چند یارد دور از ساحل کشیده شده اند.

 

جزیره هایی که شما هم میتوانید مالک آن باشید (عکس)

 

این جزیره به طول کامل توسعه نیافته و مکانی عالی برای ماهی گیری اسـت و بدلیل اهمیت زیست محیطی به عنوان میراث جهانی تعیین شده اسـت. قیمت این جزیره شخصی 99 هزار دلار آمریکا اسـت که تقریبا معقول و مقرون به صرفه اسـت. حالا برای انتخاب ویژگی های جزیره شخصی خود معطل نشوید، بررسی کنید، تلاش کنید، درآمد کسب کنید و رویاهای خود را محقق کنید.

 

جزیره هایی که شما هم میتوانید مالک آن باشید (عکس)


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


جزیره هایی که شما هم میتوانید مالک آن باشید عکس به گزارش سایت تفریحی ایران ناز در سال 2012 لاری الیسون از بنیانگذاران و رئیس شرکت اوراکل م.تمام جزایری که به این صورت هستند (جزایر رودخانه ای) نمای باشکوهی از روخانه و خانه هایی که دارای تعداد زیادی درخت میوه هستند را نیز ارائه میکنند. این گروه از جزایر در ...20 آگوست 2016 ... www.irannaz.com/جزیره-میتوانید-شما-مالک-باشید-عکس.html جزیره هایی که شما هم میتوانید مالک آن باشید عکس به گزارش سایت تفریحی ایران ناز18 جولای 2016 ... ... ترین مدلش هم هست. شایعه ای که ادعا می کند ریزه اسپورت تحت تملک رضا ضراب قراردارد. ... جزیره هایی که شما هم میتوانید مالک آن باشید (عکس).ایمنی. مجتمع مسکونی. عکس: Colourbox ... و یا جزیره هایی در مجمع الجزایر )skrgrden( باشند. همیشه در یک ... جایی در طبیعت باشید، بجز نزدیک خانه های مردم. اگر در و یا ... شما می توانید شنا کنید، قایق رانی کنید و در خشکی راه بروید، اما. نباید به خانه .... شما می توانید در آپارتمان دست دوم هم زندگی کنید. .... همیشه کسی که مالک آپارتمان.26 مه 2015 ... جزیره هرمز در جنوب ایران هنوز جاذبه های بکری دارد که بیشتر آن را با خاک ها و ... او یکی از افرادی است که با کمک احمد نادعلیان مالک موزه توانسته در این زمینه ... در این فاصله می توانید پس از پیاده شدن از شناور، قلعه پرتغالی ها را هم ببینید. ... غیر از قلعه پرتقالی ها از شهاب دریاپیما بخواهید حتما شما را با الهه نمک آشنا کند.7 آگوست 2016 ... ماسه هایی که در سواحل کیش میبینید با عمده شن های موجود در سواحل جهان متفاوت است. ... هزینه های سرسام آور شرکت ويليام هاميلتون مالک کشتی تصمیم گرفت کشتی را ... علاوه بر مورادی که اشاره شد از تفریحات هیجان انگیز تری هم برخوردار باشید! ... در کنار همه اینها شما میتوانید در جزیره کیش از پرواز با هواپیماهای کوچک ...من هم در نیمه دوم شهریور 95 در هتل فلامینگو در اتاق های فاز هتلی اقامت داشتم . ... همانطور که من و همسفرانم از هتل راضی بودیم ، شما هم سفر خوشی را در کیش داشته باشید . ... و به بنده گفتند این مالک محترم از تمام پرسنل خواسته است رضایتمندی مهمانان هتل در .... بود بسیار حیاط دلباز و خوبی داشت و آلاچیق هایی با برگ در حیاط بود که بسیار ...او کلنگ سرمایه گذاری هتل ۷ ستاره کوروش را نیز در جزیره کیش بر زمین زده که ... گزارش مواظب جریانی باشید که چندین قرن است در ایران ریشه دارد و مدام چنگ میزند، ربطی هم به این ... به چهره خبرساز شد و حالا او را با حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین، مقایسه میکنند. ... شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.


کلماتی برای این موضوع

تکناز دیدنی ها، خبری، پزشکی، اس ام اس، عکس، …تکنازعکس خنده دارعاشقانهاس ام اس جدیدمطالب جالب و خواندنیطنزعکس های بازیگران فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران نامه امام علیع به مالک اشتر ای مالک اگر شب هنگام …نامه امام علی ع به مالک اشتر عهدنامه مالک وقتی حضرت امیرالمومنین علی ع ، مالک اشتر جاذبه های گردشگری تبریز تبریزبازار تبریز بازار تبریز بزرگ‌ترین مجموعه بازار به هم پیوسته سرپوشیده جهان با مساحتی استاد علی اکبر رائفی پور راز خود را فاش کرد …استادعلیاکبررائفیپورایشون دروغ میگن سال ۸۶ یه جو علمی و تحقیقاتی در دانشگاه صنعتی شاهرود که ایشون هم جاذبه های گردشگری مازندرانمازندراناقلیم معتدل نام قدیم طبرستان مساحت جمعیت استان مازندران در شمال کشور سایت خبرنو اخبار روزخبر نــو مجله اینترنتیسایت ایران جیب یک سایت اطلاع رسانی از قیمت طلا ، ارز ، خودرو و است و اخبار روز و قیمت اطلاعات عمومی،دانستنیها،معلومات عمومی،آیا می دانید اطلاعات عمومیدانستنیهاآیا می دانید دانستنیهای طبیعتمقالات اطلاعات عمومی معلومات نوشته های خواندنی روح‌اله شنبه ‏ ‏ اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف آموزش نقشه کشی ساختمان ومعماری واتوکدوووآموزش نقشه کشی ساختمان ومعماری واتوکدووو جدیدترین نقشه های ساختمانی درقالب سوالات



لینک منبع :جزیره هایی که شما هم میتوانید مالک آن باشید (عکس)

Images for جزیره هایی که شما هم میتوانید مالک آن باشید (عکس) جزیره هایی که شما هم میتوانید مالک آن باشید (عکس) - ایران ناز www.irannaz.com/جزیره-میتوانید-شما-مالک-باشید-عکس.html‎Cachedجزیره هایی که شما هم میتوانید مالک آن باشید عکس به گزارش سایت تفریحی ایران ناز در سال 2012 لاری الیسون از بنیانگذاران و رئیس شرکت اوراکل م. جزیره هایی که شما هم میتوانید مالک آن باشید (عکس) - the files - فورکیا thefiles.4kia.ir/.../جزیره-هایی-که-شما-هم-میتوانید-مالک-آن-باشید-(عکس)/‎Cachedجزیره هایی که شما هم میتوانید مالک آن باشید (عکس). این منطقه فرصت های عالی برای لذت بردن از ورزشهای آبی را فراهم کرده است. هرساله مسابقات ماهیگری در سلسله دریاچه ... برچسب جزیره هایی که شما هم میتوانید مالک آن باشید | مطالب کاربران ... www.tishineh.com/.../جزیره-هایی-که-شما-هم-میتوانید-مالک-آن-باشید‎Cached29 ا کتبر 2016 ... جزیره Piacabucu جزو شش جزیره‌ی رودخانه ای در شمال شرقی برزیل است این جزیره روی Sao Francisco چهارمین رودخانه طویل برزیل قرار دارد. این رودخانه ... این دریاچه پر از عروس های دریایی زیباست - الی گشت https://www.eligasht.com/.../این-دریاچه-پر-از-عروس-های-دریایی-زیباست/‎Cached1 فوریه 2017 ... دریاچه عروس دریایی یک دریاچه دریایی است که در جزیره «ایل مالک» در ... حرکت هستند شما هم می توانید با آن ها شنا کنید با الی گشت همراه باشید تا درباره این دریاچه حیرت آور بیشتر بدانید. ... عروس های دریایی بر روی جلبک هایی زندگی می کنند که به آن ها چسبیده است. ... تضاد در طبیعت – عکس روز نشنال جئوگرافیک. فقط همین یک کلمه کافیست… مادر! (عکس) fun-patogh.com/فقط-همین-یک-کلمه-کافیست-مادر-عکس.html/ جزیره هایی که شما هم میتوانید مالک آن باشید (عکس) · این خانم قهرمان بدنسازی زنان ایران است! (عکس) · مطالب خنده دار و بامزه زن و شوهری · کاریکاتورهای المپیک ۲۰۱۶ ریو . متولد شدن چاق ترین نوزاد دختر جهان (عکس) fun-patogh.com/متولد-شدن-چاق-ترین-نوزاد-دختر-جهان-عکس.html/ جزیره هایی که شما هم میتوانید مالک آن باشید (عکس) ... رتبه دیگری نیز متعلق به یک نوزاد برزیلی با وزن حدود۸ کیلوگرم است که لقب چاق ترین نوزاد به دنیا آمده برزیل ... تیپ خفن الناز شاکردوست در پاریس fun-patogh.com/تیپ-خفن-الناز-شاکردوست-در-پاریس.html/ تیپ خفن الناز شاکردوست در پاریس الناز شاکردوست که مدتی است در انگلستان زندگی می کند, سفری به فرانسه ... جزیره هایی که شما هم میتوانید مالک آن باشید ( عکس). جزیره هایی که شما می توانید مالک آن شوید (عکس) :: دامدوک damdeok.blog.ir/post/جزیره-هایی-که-شما-می-توانید-مالک-آن-شوید-عکس 20 آگوست 2016 ... جزیره هایی که شما هم میتوانید مالک آن باشید عکس به گزارش سایت تفریحی ایران ناز . می کنیم که شما ممکن است شما متناسب با سرمایه خود بتوانید ... سفری زیبا به پوکت تایلند و جشن آب + تصاویر , تایلند | لست سکند lastsecond.ir/itineraries/s96571-s96-thailand-jafari‎Cachedاواخر فروردین ماه به همراه همسرم سفری به پوکت داشتم که میتونم بگم بهترین ... اول از همه بگم اگر مدت زمان سفر شما یک هفته هست حتما کل یک هفته رو به پوکت ... آفتابی یا ابری رو داشته باشید (پوکت بارانی خوب نیست) هرچند که بارون هاشون مقطعی هست. .... بعضی پکیج ها شامل زیپ لاین 1 مسیره کوتاه هم هست که ما بخاطر رفتن به زیپ ...