مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نکات جالب و خواندنی درمورد دیوار چین

[ad_1]

great-wall

از شایعه قابل مشاهده بودن دیوار چین از کره ماه که بگذریم حقیقتاً دیوار چین یک سازه عظیم و باورنکردنی اسـت؛ در این مقاله میخواهیم به بررسی نکاتی جالب درمورد دیوارچین بپردازیم.

به گزارش آلامتو و به نقل از الی گشت؛ این دیوار چند هزار مایلی که مانند یک مار مسیری مارپیچ را در دل دشت ها، بیابان ها و تپه ها طی می کند، نمادی تاریخی از ارتش چین و نشانگر احساس آسیب پذیری این کشور در آن دوره تاریخی اسـت. دیوار چین بعد از اتحاد چینی ها زیر نظر کین شی هوانگدی ساخته شد (۲۱۰ تا ۲۲۱ قبل از میلاد). علی رغم جنگهای زیاد، این دیوار نهایتا بی فایده ماند و در قرن ۱۳ مغولها توانستند برای اولین بار از آن عبور کنند. امروزه بخشهای آسیب دیده و خرد شده بازسازی شده اند.

دیوار چند منظوره

غیر از مراقبت و دفاع در زمان جنگ، این دیوار به نقل و انتقال سریع سربازان نیز کمک می نمود.

برج های مراقبت

این برج ها در دوره مینگ به عنوان دژ نظامی برای علامت دادن، انبار کردن آذوقه و زندگی نگهبان‌ها استفاده می شد.

توپ جنگی

در دوره مینگ، از توپ برای دفاع از دیوار و کمک خواستن استفاده می شد.

نکاتی برای گردشگران

لباس مناسب، کرم ضد آفتاب و عینک آفتابی داشته باشید. آب کافی همراه خود داشته باشید. بعضی از قسمتهای دیوار شیب زیادی دارد. بنابراین حتما کفشهای مناسب به پا کنید.

نماهای وسیع

این دیوار نمای بسیار عالی را در اختیار گردشگران قرار می دهد، زیرا برای اهداف نظامی و دفاعی در بلندترین نقاط آن منطقه ساخته شده اسـت.

great-wall-china

ADS


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


17 سپتامبر 2016 ... نکات جالب و خواندنی درمورد دیوار چین:از شایعه قابل مشاهده بودن دیوار چین از کره ماه که بگذریم حقیقتاً دیوار چین یک سازه عظیم و باورنکردنی است؛ در ...17 سپتامبر 2016 ... از شایعه قابل مشاهده بودن دیوار چین از کره ماه که بگذریم حقیقتاً دیوار چین یک سازه عظیم و باورنکردنی است؛ در این مقاله میخواهیم به بررسی نکاتی ...از شایعه قابل مشاهده بودن دیوار چین از کره ماه که بگذریم حقیقتاً دیوار چین یک سازه عظیم و باورنکردنی است؛در این مقاله میخواهیم به بررسی نکاتی جالب درمورد ...17 سپتامبر 2016 ... از شایعه قابل مشاهده بودن دیوار چین از کره ماه که بگذریم حقیقتاً دیوار چین یک سازه عظیم و باورنکردنی است؛ در این مقاله میخواهیم به بررسی نکاتی ...نکات جالب و خواندنی در مورد دیوار چین. ... icon. دیگران. چه می خوانند؟ اخبار. ترجیح می دهم در مورد پیشینه رابطه با ایران به گذشته فکر نکنم! جلوگیری از واردات مازاد، راه ...از شایعه قابل مشاهده بودن دیوار چین از کره ماه که بگذریم حقیقتاً دیوار چین یک سازه عظیم و باورنکردنی است؛ در این مقاله میخواهیم به بررسی نکاتی جالب درمورد ...17 سپتامبر 2016 ... از شایعه قابل مشاهده بودن دیوار چین از کره ماه که بگذریم حقیقتاً دیوار چین یک سازه عظیم و باورنکردنی است؛ در این مقاله میخواهیم به بررسی نکاتی ...نگاهی متفاوت خواهیم داشت به مهم ترین و خواندنی ترین اتفاقات هفته سوم بوندس لیگا... برترین ها - 4 روز پیش; حقایقی جالب در مورد دانمارک کجارو... خبرپو - 4 روز پیش ...اخبار مهم روز · سیاست · اقتصاد · ورزش · فرهنگ · فناوری · عکس · فیلم · روزنامه · مجله · خبرنامه · Vista News Hub.


کلماتی برای این موضوع

شستشو و نظافت و خانه تکانی و لکه گیری آموزش …خانه داری آکا ،کاملترین مرجع خانه داری، کاردستی ،بافتنی ، هنر زن ایرانی،نکات خانه پورتال پرشین ویاختصاصی پرشین وی ایوانکا ترامپ و شوهرش با صورت خندان پس از اعتراضات مردم عکس تیپ حکایت، حکایات، حکایات جالب، حکایات آموزنده، حکایات …مطلب زیبا و کوتاه خواندنی آدم ها گزیده ای از داستان های کوتاه ِ نویسندگان جهاناطلاعات کامل درمورد هتل‌ ها و انواع آنهااطلاعات کامل درمورد هتل‌ ها هتل‌ ستاره هتل‌ ستارههتل‌ ستارهبهترین هتل‌رزرو توپ بازی این مرد با شیر درنده وحشی عکسکه هر کسی در گوشه و کنار دنیا به نوعی خود را برای این بازی ها آماده می کند و این آماده جدید ترین مدلهای شینیون مو تصویریجدید ترین این بخش شینیون جذاب و زیبای مو عروس نحوه انتخاب برس مناسب مو آموزش تصویری و ده روش جالب و سنتی برای پیش بینی آینده طالع …ازدواج کونگ نینگ زن هنرمند معروف چین هنرمند با اسب عکس هنرنمایی جالب روی لب عکس تصاویر بسیار زیبا و حیرت‌ انگیز از مرگ ستارگانصحنه های جالب مسابقات قوی ترین زنان جهان اتفاق وحشتناک برای پسر داخل مطب دندان پزشکآموزش مدل طراحی ناخن آسان راهنمای تصویریپرشین وی در طراحی ناخن باید ابتکار به خرج دهید و اگر در این امر تازه کار محسوب می شوید سایت خبری تحلیلی شفاف اخبار ایران و جهان وزیر اطلاعات گفت ازآنجایی‌که همه عوامل انتحاری به درک واصل



لینک منبع :نکات جالب و خواندنی درمورد دیوار چین

Images for نکات جالب و خواندنی درمورد دیوار چین نکات جالب و خواندنی درمورد دیوار چین - آلامتو www.alamto.com/china-great-wall.html‎Cached17 سپتامبر 2016 ... نکات جالب و خواندنی درمورد دیوار چین:از شایعه قابل مشاهده بودن دیوار چین از کره ماه که بگذریم حقیقتاً دیوار چین یک سازه عظیم و باورنکردنی است؛ در ... نکات جالب و خواندنی در مورد دیوار چین - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../نکات-جالب-و-خواندنی-در-مورد-دیوار-چین‎Cachedاز شایعه قابل مشاهده بودن دیوار چین از کره ماه که بگذریم حقیقتاً دیوار چین یک سازه عظیم و باورنکردنی است؛ در این مقاله میخواهیم به بررسی نکاتی جالب درمورد ... دانستنی جالب در مورد دیوار چین یکی از عجایب هفتگانه - تاپ ناز www.topnaz.com/دانستنی-جالب-در-مورد-دیوار-چین-یکی-از-عج/‎Cached Similarدیوار چین 中国国际广播电台 دیوار چین که یکی از هفت اعجاز جهان شمرده می شود ، در جهان به لحاظ زمان ساخت طولانی ترین و بزرگترین مهندسی تدافعی نظامی در قدیم است . نکات جالب و خواندنی درمورد دیوار چین - مجله اینترنتی پامپا magazine.pampa.ir/singledisplay.php?tid=19660 17 سپتامبر 2016 ... نکات جالب و خواندنی درمورد دیوار چین. great-wall. از شایعه قابل مشاهده بودن دیوار چین از کره ماه که بگذریم حقیقتاً دیوار چین یک سازه عظیم و ... نکات جالب و خواندنی درمورد دیوار چین www.titreno.com/fa/news/.../نکات-جالب-و-خواندنی-درمورد-دیوار-چین 17 سپتامبر 2016 ... از شایعه قابل مشاهده بودن دیوار چین از کره ماه که بگذریم حقیقتاً دیوار چین یک سازه عظیم و باورنکردنی است؛ در این مقاله میخواهیم به بررسی نکاتی ... حقایق جالب و خواندنی در مورد پکن در چین | Hendevaneh hendevaneh.com/حقایق-جالب-و-خواندنی-در-مورد-پکن-در-چین/‎CachedHome hendevaneh حقایق جالب و خواندنی در مورد پکن در چین ... به هر ترتیب همراه این مقاله باشید تا با حقایق و نکات جالبی از پس این اژدهای خندان آشنا شوید. ... قدمت دیوار چین به عنوان یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های این منطقه، به ۲ قرن پیش از میلاد مسیح ... نکات جالب و خواندنی در مورد دیوار چین - سیب موز sibmoz.com/Post/93355/نکات-جالب-و-خواندنی-در-مورد-دیوار-چین‎Cachedسیب موز: نکات جالب و خواندنی در مورد دیوار چین سیب موز از شایعه قابل مشاهده بودن دیوار چین از کره ماه که بگذریم حقیقتاً دیوار چین یک سازه عظیم و باورنکردنی است؛ ... دیوار بزرگ چین - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/دیوار_بزرگ_چین‎Cached Similarدیوار چین (به چینی: 中国的长城 ) طولانی‌ترین و بزرگترین سازهٔ مهندسی تدافعی و نظامی از لحاظِ زمانِ ساخت در جهان است. این دیوار در نقشه جغرافیایی چین ۷۰۰۰ کیلومتر ... نکات جالب و خواندنی در مورد دیوار چین - شماخبر www.shomakhabar.com/.../نکات-جالب-و-خواندنی-در-مورد-دیوار-چین‎Cachedاز شایعه قابل مشاهده بودن دیوار چین از کره ماه که بگذریم حقیقتاً دیوار چین یک سازه عظیم و باورنکردنی است؛ در این مقاله میخواهیم به بررسی نکاتی جالب درمورد ...