مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

در زمستان آناناس بخوریم یا نخوریم؟

[ad_1]

باید به خاطر داشت که افراط در مصرف این میوه و به طور کلی هر ماده غذایی می تواند برای سلامت مضر باشد.

به گزارش روزنامه خراسان، خوردن میوه و سبزی بسیاری از مشکلات جسمی را برطرف می کند. میوه ها که به طور عمده منبع فیبر است، روده ها را فعال نگه می دارد، در کاهش وزن موثر است وبا تامین ویتامین ها و مواد معدنی در بدن، سیستم ایمنی تقویت می شود. آناناس یکی از آبدارترین و خوشمزه ترین میوه های گرمسیری است که برای سلامت مفید است.اما آیا خوردن این میوه در فصل زمستان آثار جانبی هم دارد؟قبل از پاسخ دادن به این سوال، بهتر است چند خاصیت آناناس را بدانیم. آناناس در هضم غذاها موثر است زیرا حاوی آنزیمی به نام برومیلین است. علاوه بر آن یک سم زدای طبیعی است که خون و کلیه را تصفیه می کند و باعث شادابی پوست می شود. همچنین ویتامین موجود در آن پوست و استخوان را ترمیم می کند و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. اگر قصد کاهش وزن دارید می توانید چند قطعه آناناس به رژیم غذایی خود اضافه کنید. اما با وجود این همه خاصیت، باید به یاد داشت که افراط در مصرف این میوه و به طور کلی هر ماده غذایی می تواند برای سلامت مضر باشد. از طرفی گفته می شود که زنان باردار نباید این میوه را در ماه های اولیه بارداری مصرف کنندزیرا به گفته بعضی محققان، این میوه خطر سقط جنین را افزایش می دهد. اما آیا خوردن آناناس در زمستان ضرری دارد؟

1.حساسیت را تشدید می کند

در فصل زمستان حمله های آلرژی به طور مکرر اتفاق می افتد بنابر این خوردن آناناس در زمستان برای کسانی که به آن حساسیت دارند توصیه نمی شود. آنزیم های موجود در آن می تواند روی لب ها و گلو زخم ایجاد کند.

2.به زن باردار توصیه نمی شود

نتایج تحقیقات نشان می دهد که خوردن آناناس در ماه های اولیه بارداری می تواند خطر سقط جنین را افزایش دهد.

3.افزایش آرتریت

در این فصل درد مفاصل و آرتریت بیشتر می شود. خوردن آناناس در این فصل باعث افزایش درد می شود.

4.افزایش دفع خلط

اگر دچار مشکل سینوزیت هستید، مصرف این میوه در این فصل بزرگ ترین اشتباه است زیرا با افزایش میزان خلط باعث انسداد راه های تنفسی می شود.علاوه بر آن عارضه جانبی مانند گلو درد و معده درد نیز ایجاد می کند.

5. افزایش میزان قند خون

اگرچه سطح قند این میوه در مقایسه با دیگر میوه ها کمتر است اما برای بیماران دیابتی خوب نیست.

6.تداخل با داروها

در صورت مصرف آناناس که آنزیم برومیلین دارد با آنتی بیوتیک، واکنشی که ایجاد می شود می تواند باعث آسیب بیشتر شما شود. بنابراین، بهتر است از مصرف این میوه در این فصل اجتناب کنید .


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


20 ژانويه 2016 ... در زمستان آناناس بخوریم یا نخوریم؟ باید به خاطر داشت که افراط در مصرف این میوه و به طور کلی هر ماده غذایی می تواند برای سلامت مضر باشد. به گزارش ...باید به خاطر داشت که افراط در مصرف این میوه و به طور کلی هر ماده غذایی می تواند برای سلامت مضر باشد.باید به خاطر داشت که افراط در مصرف این میوه و به طور کلی هر ماده غذایی می تواند برای سلامت مضر باشد.باید به خاطر داشت که افراط در مصرف این میوه و به طور کلی هر ماده غذایی می تواند برای سلامت مضر باشد.20 ژانويه 2016 ... آناناس یکی از آبدارترین و خوشمزه ترین میوه های گرمسیری است که برای سلامت مفید است.اما آیا خوردن این میوه در فصل زمستان آثار جانبی هم دارد؟در زمستان آناناس بخوریم یا نخوریم؟ به گزارش روزنامه خراسان، خوردن میوه و سبزی بسیاری از مشکلات جسمی را برطرف می کند میوه ها که به طور عمده منبع فیبر است، روده ها ...باید به خاطر داشت که افراط در مصرف این میوه و به طور کلی هر ماده غذایی می تواند برای سلامت مضر باشد.آشپزی رنگین ژله مکعبی با تزئین آناناس طرزتهيه انواع غذاهای ایرانی و خارجی با عکس و تزئین. پروتز طبيعي با اسموتي آناناس. در زمستان آناناس بخوریم یا نخوریم.2 ژانويه 2016 ... مطالعات نشان دادهاند که آناناس خواص فراوانی دارد و ترکیبی ساده از آن میتواند در درمان گلودرد و ... ۱۳۹۴-۱۰-۳۰ ۲۲:۵۹ در زمستان آناناس بخوریم یا نخوریم؟مقالات کتاب اول بانک اطلاعات شهر: زیاد بخوریم و وزن کم کنیم ، زیاد بخوریم و .... با ماشین؟ در زمستان آناناس بخوریم یا نخوریم؟ . غروب شهر گرگان در منطقه هزار پیچ .


کلماتی برای این موضوع

در زمستان آناناس بخوریم یا نخوریم؟باید به خاطر داشت که افراط در مصرف این میوه و به طور کلی هر ماده غذایی می تواند برای چرا نباید توت و خرما را با چای بخوریم؟از خواص درمانی مخلوط آب لیمو و آناناس پیشگیری کند سخت در آب جوش یا چای داغ بالاخره برنج بخوریم یا نخوریم؟ مطالب جالب و خواندنیبالاخره برنج بخوریم یا نخوریم در زمستان چه عطری را یا در وعده غذایی‌تان بهترین زمان خوردن میوه چه زمانی است؟از خواص درمانی مخلوط آب لیمو و آناناس میوه بخوریم و یا این در فصل زمستان بچه شمرون میوه های مفید زمستانبرای اینکه در فصل زمستان به نموده در ۲ یا ۳ پای مرغ بخوریم یا نخوریم بالاخره شام بخوریم یا نخوریم؟ مطالب جالب و خواندنیبالاخره شام بخوریم یا نخوریم در فصل زمستان نیز می ‏توان به خواص آناناس فکر بوقلمون بخوریم یا مرغ؟ گوشت کدام یک بهتر است؟چند بار در هفته بوقلمون بخوریم و دوغ بخوریم یا نخوریم درز زیر درب ها در زمستانسبزی منجمد بخوریم یا نخوریمسبزی منجمد بخوریم یا نخوریم سبزی منجمد بخوریم یا نخوریمآیا خوردن آناناس برای زنان باردار ضرری دارد؟آیاخوردنآناناسبرای ویژگی کرایوتراپی یا چه بخوریم، چه نخوریم این خوردن آناناس در زمستان برای علت اصلی انصراف علیرضا خجسته از المپیک ؟ …علتاصلیانصرافعلیرضا در زمستان آناناس بخوریم یا آناناس بخوریم یا نخوریم؟ توهین کند یا در اخلاص



لینک منبع :در زمستان آناناس بخوریم یا نخوریم؟

در زمستان آناناس بخوریم یا نخوریم؟ - شفاف www.shafaf.ir/fa/news/378368/در-زمستان-آناناس-بخوریم-یا-نخوریم‎Cached20 ژانویه 2016 ... در زمستان آناناس بخوریم یا نخوریم؟ باید به خاطر داشت که افراط در مصرف این میوه و به طور کلی هر ماده غذایی می تواند برای سلامت مضر باشد. به گزارش ... در زمستان آناناس بخوریم یا نخوریم؟ - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/145331832008077 باید به خاطر داشت که افراط در مصرف این میوه و به طور کلی هر ماده غذایی می تواند برای سلامت مضر باشد. در زمستان آناناس بخوریم یا نخوریم؟ - spinews spinews.ir/health/22020-در-زمستان-آناناس-بخوریم-یا-نخوریم.html‎Cachedچگونه یک ریش جذاب داشته باشیم · اینفوگرافی مشکلاتی که تک فرزندی ها با آن روبرو می شوند ... بازگشت به صفحه اصلی سلامت در زمستان آناناس بخوریم یا نخوریم ؟ در زمستان آناناس بخوریم یا نخوریم؟ > خبرخوان مدیکال نت medicalnet.ir/news/feeds/ID/259391/PostComment در زمستان آناناس بخوریم یا نخوریم؟ باید به خاطر داشت که افراط در مصرف این میوه و به طور کلی هر ماده غذایی می تواند برای سلامت مضر باشد. باید به خاطر داشت که افراط ... داروی فشارخون شما در میوه فروشی است! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../داروی-فشارخون-شما-در-میوه-فروشی-است‎Cached Similar26 ژانویه 2015 ... اگر شما هم به افت و نوسان موقت یا دایم فشارخون دچار شده‌اید و هنوز مشکل‌تان بالا ... چقدر آلبالو بخوریم؟ ... افرادی که دموی مزاج هستند، نباید آناناس بخورند چون آناناس خودش طبع گرم و‌ تر دارد و در دموی .... میوه ای که در زمستان معجزه می کند! برای کاهش سلولیت نوشیدنی آناناس و زنجبیل مصرف کنید - آکا www.akairan.com/health/tebsonati.../cellulite3-reduction.html‎Cached24 دسامبر 2015 ... در این مطلب روش تهیه ی یک نوشیدنی مؤثر با آب آناناس و زنجبیل را ارائه می دهیم که ... بنابراین می توانید با مصرف این نوشیدنی امیدوار باشید که زمستان امسال را با سلامت بیشتری پشت سر بگذارید. ... نان‌ رژیمی بخوریم یا نخوریم؟ آناناس | روزنه rozane.avablog.ir/tag/آناناس آناناس | روزنه - روزنه. ... درواقع بروملین موجود در آناناس می‌تواند التهاب مرتبط با کولیت یا آماس روده را تسکین دهد. ۴.بینایی‌تان را ... در زمستان آناناس بخوریم یا نخوریم؟ چه میوه ها یا موادی به زودتر جوش خوردن استخوان کمک میکند؟ - کلوب www.cloob.com/timeline/answer_89621_861553‎Cached Similar30 سپتامبر 2009 ... چه میوه ها یا موادی به زودتر جوش خوردن استخوان کمک میکند؟ ... بخورم آناناس هم برای جوش خوردن بخیه ها خیلی خوبه اما شکستگی نه فقط تقویتت میکنه. چگونه آناناس را برش دهیم - wiki 5040 wiki.5040.ir/چگونه-آناناس-را-برش-دهیم.html‎Cached Similar22 ا کتبر 2014 ... در این مقاله به شما یاد می دهیم چگونه یک آناناس تازه را تشخیص داده و روش ... آناناس را روی تخته آشپزخانه به پهلو قرار دهید و با چاقوی تیز سرآشپز تاج ... آناناس - علمی پزشکی bioteb.loxblog.com/post/19‎Cachedدر این مقاله به برخی از خواص این میوه اشاره شده است، با ما همراه باشید. ... میوهٔ رسیدهٔ آناناس حاوی مواد زیر است : ویتامین A، ویتامین C، ویتامین‌های گروه B، کلسیم، فسفر ، آهن، اسید ... آب معدنی بخوریم یا نخوریم؟ ... جلوگیری از سرمازدگی در فصل زمستان.