مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نخستین جشنواره عکس سفر و ایمنی راه برگزار می‌شود

[ad_1]

تین‌نیوز| کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، نخستین جشنواره عکس «سفر و ایمنی راه» را با هدف ترویج فرهنگ اتومبیلرانی ایمن و ارتقای ایمنی در راه‌ها، برگزار می‌کند.
 

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، به عنوان یکی از اعضای رسمی فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی (FIA)، همزمان با دهه‌ای که از سوی سازمان ملل متحد «اقدام برای ایمنی راه‌» نام گرفته، اجرای طرح‌های فرهنگی و آموزشی مرتبط با این موضوع را به عنوان یکی از فعالیت‌های اصلی، در دستور کار خود قرار داده اســت.

جشنواره عکس «سفر و ایمنی راه» از جمله برنامه‌هایی اســت که کانون به منظور جلب توجه عموم مردم و مسئولان به مقوله ایمنی در راه‌ها و جاده‌ها، ارتقای فرهنگ جامعه در خصوص سفر و ایمنی و همچنین کاهش سوانح جاده‌ای اقدام به برگزاری آن کرده اســت.

شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد اســت و هر یک از علاقه‌مندان می‌توانند تا 16 آبان ماه 1395، با ارسال حداکثر 10 قطعه عکس در این برنامه فرهنگی هنری مشارکت داشته باشند.

بنا بر این گزارش؛ ایمنی راه و فرهنگ اتومبیلرانی ایمن، ایمنی راه و کودکان و نوجوانان، ایمنی راه و جاده‌ها، ایمنی راه و لذت سفر، ایمنی راه و عابران پیاده، ایمنی راه و حمل و نقل عمومی، ایمنی راه و حاشیه راه‌ها، ایمنی راه و وسایل نقلیه، ایمنی راه و رفتار و حقوق شهروندی، ایمنی راه و امداد و نجات، ایمنی راه و احترام به محیط زیست، ایمنی راه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، ایمنی راه و ایرانگردی و ایمنی راه و حیات وحش، موضوعات این جشنواره هستند.

عکاسان و سایر علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی از قوانین، امتیازها، جوایز و سایر اطلاعات مورد نیاز به وب سایت رسمی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نشانی www.taci.ir  مراجعه و یا با شماره تلفن 4-66900771 (021) (روابط عمومی) تماس حاصل کنند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

فراخوان موسسه فرهنگی هنری راسخون به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران فرهادی، شهاب حسینی و ترانه علیدوستی در جشنواره کنعکسبه گزارش پارسینه ترانه علیدوستی و شهاب حسینی به همراه اصغر فرهادی برای فیلم سینمایی عصر ایران فرودگاه ها در سال چگونه خواهند بود؟ عکس لوکس ترین هتل های جهان در سال عکس دربارهٔ زندگی و آثار غلامحسین ساعدی عکسدیروز، سه شنبه دی ماه، هفتاد و ششمین سالگرد تولد غلامحسین ساعدی، رمان‌نویس و نمایش قزوین امروزقزوین امروز سایتی است خبری و مبتنی بر وب دو که بر اساس تولید محتوای همگانی فعالیت می استان کردستانانفجار گاز در ناحیه منفصل نایسر سنندج سه نفر مصدوم برجای گذاشت حوادث رانندگی در بیوگرافی نیکی کریمی، زندگینامه نیکی کریمی …بیوگرافی نیکی کریمیبیوگرافی نیکی کریمی و همسرشنیکی کریمی با همسرشبیوگرافی نیکی تسنیم اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریحضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین سبب خواری و ذلت دشمنان اسلام می شود دغدغه های رشته های فنی و راه مشاوراتاق یک نفره اتاق یک نفره که سینگل نامیده می شود دارای یک تخت می باشد و اختصاراً با سازمان بنادر و دریانوردیبنادر ایران مناطق آزاد و وی‍ژه اقتصادی پایانه های بندری، شرکتهای کارگزاری طرح های



لینک منبع :نخستین جشنواره عکس سفر و ایمنی راه برگزار می‌شود

نخستین جشنواره عکس سفر و ایمنی راه برگزار می‌شود - کانون جهانگردی ... taci.ir/tacDetailsTacNews.asp?idn=1513‎Cached19 سپتامبر 2016 ... کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، به عنوان یکی از اعضای رسمی فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی ( FIA )، همزمان با دهه‌ای که از سوی سازمان ملل متحد «اقدام ... نخستین جشنواره عکس سفر و ایمنی راه برگزار می‌شود - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../نخستین-جشنواره-عکس-سفر-و-ایمنی-راه-برگزار-می-شود‎Cached18 سپتامبر 2016 ... کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، نخستین جشنواره عکس «سفر و ایمنی راه» را با هدف ترویج فرهنگ اتومبیلرانی ایمن و ارتقای ... برگزاری نخستین جشنواره عکس سفر و ایمنی راه www.aftabir.com/news/article/view/2016/09/19/1442247 19 سپتامبر 2016 ... برگزاری نخستین جشنواره عکس سفر و ایمنی راه ... «سفر و ایمنی راه» را با هدف ترویج فرهنگ اتومبیل‌رانی ایمن و ارتقای ایمنی در راه‌ها برگزار می‌کند. تمدید فرصت شرکت در جشنواره عکس سفر و ایمنی راه | طهران شهر tehranshahr.farsnews.com/news/13950804000475‎Cached25 ا کتبر 2016 ... مهلت شرکت در نخستین جشنواره عکس «سفر و ایمنی راه» که از سوی کانون ... ایمن و ارتقای ایمنی در راه‌ها، برگزار می‌شود، تا 19 آذرماه 1395 تمدید شد. نخستین جشنواره عکس سفر و ایمنی راه برگزار می‌شود - پایگاه خبری ... golvani.ir/1395/06/نخستین-جشنواره-عکس-سفر-و-ایمنی-راه-برگز/ 18 سپتامبر 2016 ... این جشنواره از جمله برنامه‌هایی است که کانون به منظور جلب توجه عموم مردم و مسئولان به مقوله ایمنی در راه‌ها و جاده‌ها و ایمنی و همچنین کاهش سوانح جاده‌ای اقدام ... نخستین جشنواره عکس سفر و ایمنی راه برگزار می شود - خبرگزاری ... tnews.ir/news/5af670739214.html 18 سپتامبر 2016 ... خبرگزاری شبستان: کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، نخستین جشنواره عکس «سفر و ایمنی راه» را با هدف ترویج فرهنگ ... تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس «سفر و ایمنی راه» donya-e-eqtesad.com/news/1074137‎Cached26 ا کتبر 2016 ... مهلت شرکت در نخستین جشنواره عکس «سفر و ایمنی راه»، تا 19 آذرماه تمدید ... اختتامیه نیز روز 30 آذرماه برگزار می‌شود و برگزیدگان معرفی خواهند شد. جشنواره عکس سفر و ایمنی راه > خبرگزاری میراث آریا chtn.ir/Default.aspx?tabid=84&articleType=ArticleView...‎Cached10 سپتامبر 2016 ... ... اولین جشنواره عکس کانون را با عنوان «سفر و ایمنی راه» برگزار نماییم. ... آثار ارسالی فقط به‌صورت تک عکس پذیرفته می‌شود و هر عکاس می‌تواند ... فارسی مچ » نخستین پایگاه خبری تخصصی مسابقات اینترنتی ... www.farsimatch.ir/page/16?mobile‎Cached21 ا کتبر 2016 ... اولین جشنواره عکس سفر و ایمنی راه ... دومین دوره مسابقه عکس خانه روستایی را در دو بخش (تک‌عکس و عکس‌های مقایسه‌ای در گذر زمان) برگزار می‌کند. ادامه. عکاسان نیشابوری خوانسار بهاری را از دریچه دوربین های خود به زیبایی ... khansarfestival.com/عکاسان-نیشابوری-در-خوانسار-زیبا-بهاری/‎Cachedپس از ورد آنها به شهر و استقرارشان در محل اسکان و برگزاری جشنواره عکس خوانسار، ... به دلیل بارش باران و رعایت مسائل ایمنی ورود به روستا با کمی تاخیر نسبت به ... کندوهای زنبور عسل ، که در این فصل در خوانسار عسلی شیرین و مرغوب تولید می‌کنند. ... جوان ترین عکاس نخستین جشنواره عکس خوانسار: سفر به خوانسار شیرین ترین ...