مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خواص انگور یکی از خارق العاده ترین میوه ها!

[ad_1]

انگور یکی از خارق العاده ترین میوه هاست که خداوند به انسان ارزانی داشته اسـت. این میوه میتواند نقش یک دکتر اعصاب را در بدن شما ایفا کند. انگور به سبب خاصیت ویژه متابولیکی که دارد می تواند اعصاب را تنظیم کند. همچنین بخاطر داشتن هسته میتواند سبب تنظیم کار دستگاه گوارش به ویژه معده شود.

خواص انگور یکی از خارق العاده ترین میوه ها!

خواص انگور

به گفته یک محقق طب سنتی، خوردن انگور علاوه بر تقویت توان معده باعث افزایش کارکرد سیستم عصبی بدن می‌شود.
محمد امین افرا اظهار کرد: انگور میوه‌ای تابستانی اسـت که یبوست را برطرف کرده و  نیز تقویت‌کننده سیستم عصبی بدن اسـت.


وی با اشاره به خواص دیگر انگور، تصریح کرد: انگور میوه‌ای پرخاصیت، سم‌زدای بدن، تقویت‌ کننده معده و مناسب برای دستگاه گوارش اسـت. دارای مقادیر زیادی ویتامین اسـت که مصرف آن نیازهای بدن را به برخی ویتامین‌ها تامین می‌کند. همچنین همه قسمت‌هایش پرخاصیت بوده و مورد استفاده قرار می‌گیرد به طوری که از غوره آن آبغوره گرفته می‌شود و از هسته آن روغن تهیه شده و با خشک کردن آن نیز مویز و کشمش به وجود می‌آید و برخی نیز انگور را تبدیل به شیره پرخاصیت می‌کنند.


این محقق طب سنتی خاطرنشان کرد: شیره انگور نیز سرشار از خواصی اسـت که در فصل پاییز نباید از خوردن آن غافل شد. در فصولی که انگور وجود ندارد بهتر اسـت از شیره آن که دارای قند بالایی بوده و بسیار مقوی و مغذی اسـت، استفاده کرد.


وی در ادامه افزود: شیره انگور ضد نفخ اسـت و در تقویت بنیه بدن تاثیر زیادی دارد، انرژی‌زا  و خون‌ساز نیز اسـت.
افرا یکی از دلایل ریزش مو را کم‌خونی دانست و گفت: بهترین درمان این بیماری انگور و شیره انگور اسـت زیرا املاح و  آهن بدن را تأمین می‌کند.


وی افزود: شیره مزاج گرم دارد و بیشتر افراد می‌توانند از آن استفاده کنند همچنین بعضی افراد با شیره شربت درست می‌کنند که روش بسیار خوبی اسـت و طبع شربت نیز گرم اسـت.


او سرکه شیره انگور را یک سرکه‌انگبین مناسب برای فصل گرما دانست و گفت: سرکه‌انگبین انگور سبب پاکسازی کبد چرب، درمان فشارخون و دیابت اسـت. مصرف شیره در افرادی که فشارخون دارند، منجر به افزایش فشارخون آن‌ها نمی‌شود اما بهتر اسـت در حد اعتدال مصرف شود.وی اظهار کرد: شیره مرغوب شیره‌ای اسـت که رنگ آن شفاف بوده و خاک‌آلود نباشد.

دکتر سلام

اخبار مرتبط :

انگور را به جای صبحانه بخورید

برای درمان یبوست انگور بخورید

فواید روغن هسته انگور برای مو چیست؟!

مواردی که انگور می تواند موثر و مفید باشد!

برای رفع ضعف بدن، انگور و شیره آن را بخورید


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

کیوی و خواص مفید آن کیوی یکی از میوه‌های مناطق حاره بوده و دارای طعم و مزه فوق‌العاده‌ای می‌باشد اما جذاب سایت تفریحی و سرگرمی جذاب کلیه حقوق مادی و معنوی و قالب این وب سایت متعلق به جذاب می باشدسایت سرگرمی، تفریحی، جالب، خواندنی، عکس، اس ام …عکسفالاس ام اسعکس های خنده دارطنزفال حافظتاروتعکس های بازیگرانپزشکی و سلامتی سریعترین و سالمترین راه برای کاهش وزن با این …پربیننده ترین خبرها عزیزانتان را به راحتی هیحان زده کنید دختر و پسرهای اهل ذوق ببیننداستان البرزاماکن تاریخی و دیدنی استاندرختان تاریخی کرج درختان تاریخی قطور و سرسبز فراوانی در شهرستان کرج به ویژه به صورت قبل از جراحی بینی باید بدانید نیک صالحی پرتال …سایر مطالب پزشکی حفظ سلامت بدن با نوشیدن این مخلوط چند میوه بی نظیر سیاهی رفتن چشم ها ماسک هایی برای روشنایی و باز شدن رنگ پوست …آب انار را بگیرید و بدون مخلوط نمودن با چیز دیگری به پوست صورت خود بمالید این عمل دعای موثر برای گشایش بخت دخترچند دعا و دستورالعمل موثر برای بخت گشایی و ازدواج فوری بخت گشایی سریع بخت گشایی مجرب طرح توجیهی کشاورزی و دامپروری ایران صنعت …طرح توجیهی کشاورزی و دامپروری کشاورزی به تولید مواد غذایی و کالا از راه زراعت و جنگل نوشته های خواندنی کوشا یکشنبه ‏ ‏ ناصر الدین شاه در یکی از سفر هاش به اروپا میره کنسرت



لینک منبع :خواص انگور یکی از خارق العاده ترین میوه ها!

خواص انگور یکی از خارق العاده ترین میوه ها! - نیک صالحی پرتال ... www.niksalehi.com/.../خواص-انگور-یکی-از-خارق-العاده-ترین-میوه.html 18 سپتامبر 2016 ... خواص انگور یکی از خارق العاده ترین میوه ها! خواص انگور. به گفته یک محقق طب سنتی، خوردن انگور علاوه بر تقویت توان معده باعث افزایش کارکرد ... خواص انگور یکی از خارق العاده ترین میوه ها! - - آکا www.akairan.com/health/taghziyeh.../news201742944194388.html‎Cached29 آوریل 2017 ... محمد امین افرا اظهار کرد: انگور میوه ای تابستانی است که یبوست را برطرف کرده و نیز تقویت کننده سیستم عصبی بدن است. وی با اشاره به خواص ... خواص انگور یکی از خارق العاده ترین میوه ها! - - آکا - تی نیوز tnews.ir/news/78e484580672.html 29 آوریل 2017 ... آکاایران: خواص انگور یکی از خارق العاده ترین میوه ها! خواص انگور به گزارش آکاایران: به گفته یک محقق طب سنتی ، خوردن انگور علاوه بر تقویت توان ... Images for خواص انگور یکی از خارق العاده ترین میوه ها! خواص انگور یکی از خارق العاده ترین میوه ها - onvansho https://onvansho.ir/result/خواص-انگور-یکی-از-خارق-العاده-ترین-میوه-ها.html خواص انگور یکی از خارق العاده ترین میوه ها نیک صالحی. خواص انگور به گفته یک محقق طب سنتی خوردن انگور علاوه بر تقویت توان معده باعث افزایش . خواص میوه ها ... خواص انگور یکی خارق العاده ترین میوه ها | تغذیه و سلامت | نیک صالحی ... banknews.info/health/7919901 خواص انگور یکی از خارق العاده ترین میوه ها . بانک اخبار خبرگزاری ها. خواص بی نظیر انگور برای سلامتی - نمناک namnak.com/خواص-بی-نظیر-انگور.p10513‎Cachedانگور یکی از میوه های مقوی و بسیار لذیذی است که خواص درمانی و دارویی زیادی برای سلامتی ... انگور یکی از قدیمی ترین میراث های ایران کهن است که خواص بسیاری برای ... 1) پوست انگور را خشک کرده و می سوزانند خاکستر بدست آمده را برای درمان اکثر زخم ها ... 9) آب انگور اختلالات خونی را درمان کرده و برای پاکسازی خون فوق العاده است و ... پونیلا - مصرف انگور نقش مهمی در ... - ورود 130.185.76.16/post/346640/ انگور از جمله میوه های محبوب در تاریخ بوده و در طب سنتی هم درباره ی فواید آن ... انگور منبع ریزمغذی هایی نظیر مس، آهن و منگنز است که همگی در تشکیل و قدرت استخوان ها نقش ... ۰ ... انگور یکی از خارق العاده ترین میوه هاست که خداوند به انسان ارزانی داشته است. .... انگور یکی از میوه های مقوی و بسیار لذیذی است که خواص درمانی و دارویی زیادی ... انگور میوه ورزشکاران - مجله اینترنتی شیثار https://shissar.ir/fa/Health/1127/انگور-میوه-ورزشکاران/‎Cachedانگور میوه خوشمزه و دوست داشتنی تابستانی است که خواص فوق العاده ای است مخصوصا برای ورزشکاران. ... حسن پنجوی، متخصص طب ورزشی گفت: مصرف انگور قدرت تحمل ورزشکاران را تا ... با سلامتی خصوصیات انگور یکی از خارق العاده ترین میوه ها! مصرف انگور قرمز چه فوایدی دارد؟ - به اضافه سلامتی healthplus.ir/1395/08/02/مصرف-انگور-قرمز/‎Cachedانگور یکی از قدیمی ترین میراث های ایران کهن است که خواص بسیاری برای ... انگور قرمز به دلیل دارا بودن این ترکیب آنتی اکسیدانی فوق العاده از بروز پیری ... گوشت و هسته این میوه دارای خواص فراوانی است بنابراین از دور ریختن هسته آن ها بپرهیزید.