مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برترین دوربین‌های تلفن هوشمند در سال 2016

[ad_1]

برخورداری از دوربین عالی یکی از ویژگی‌های ممتاز برای تلفن‌های هوشمند محسوب می‌شود که شرکت‌ها با ارتقای آن سعی در جذب مشتریان بیشتر دارند.

به گزارش مشرق، امروزه قابلیتی که در تلفن‌های هوشمند رقابت شدیدی را در بین تولیدکنندگان آن ایجاد کرده دوربین های پیشرفته‎ای اسـت که برای جذب مشتریان بیشتر، این سازندگان در صدد ارتقا آن هستند. در اینجا به تلفن هایی که به بهترین دوربین ها مجهز هستند اشاره کوتاهی خواهیم داشت.
 
Apple iphone 7 Plus

اگر بخواهیم از میان برندهای تلفن های هوشمند، برندی را انتخاب کنیم که تلفن های آن از بهترین دوربین بهره می برد، قطعا آیفون جزو یکی از بهترین ها خواهد بود. تلفن های سری جدید آیفون از بهترین دوربین برخوردار هستند که آیفون 7 پلاس یکی از آنهاست. آیفون 7 پلاس نسبت به آیفون 7 دارای لنز دوربین بزرگتری اسـت. دوربین آیفون 7 پلاس دارای 2 لنز 12 پیکسلی با زاویه دید وسیع (wide angle) اسـت که یکی از ماژول ها تثبیت کننده تصویر اپتیکال (لرزش گیر) و دوربین بعدی دارای لنز تله فوتو با بزرگی  1/3.6 اینچ با 2 برابر زوم اپتیکال اسـت که برای کاربر خود امکان  ثبت تصاویر با کیفیتی خیره کننده را فراهم می کند.
 
 
Samsung Galaxy S7

دوربین گلکسی اس 7، قطعا یکی از بهترین دوربین های حال حاضر به شما می رود. دوربین این گوشی دارای لنز 12 مگاپیکسل و مجهز به سیستم فوکوس خودکار با پیکسل دوگانه اسـت که قدرت فوکوس آن روی سوژه ها بسیار سریع و عالی اسـت. با دارا بودن دیافراگم بزرگ  f/1.7 امکان دریافت نور بیشتر و در نتیجه وضوح و شفافیت بهتری دارد که برای کاربر ثبت تصاویر با کیفیت عالی را فراهم می کند.
 
 
Huawei P9

دارای دوربین مجهز به لنز دوگانه 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 اسـت که مجهز به فلش Dual Tone LED اسـت. دوربین جلوی آن 8 مگاپیکسل اسـت. دوربین این گوشی دارای فوکوس لمسی اسـت. دارای قابلیت فیلمبرداری با سه کیفیت  1080p با سرعت 60 فریم در ثانیه و 30 فریم در ثانیه و همچنین 720p با سرعت 120 فریم در ثانیه اسـت  که برای کاربر خود لذت عکاسی و فیلمبرداری بی نظیری رقم می زند.
 
Sony Xpria X


دوربین تلفن های هوشمند سونی همیشه جزو بهترین دوربین ها به شمار می روند. دوربین اصلی این گوشی دارای وضوح تصویر 23 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و دوربین جلو دارای وضوح تصویر 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 می باشند. دارای فلش LED و دارای قابلیت تغییر حالت عکاسی اسـت که کاربر با کمک دکمه ای که در سمت راست بدنه گوشی قرار گرفته امکان استفاده از این ویژگی را دارد و در حین عکاسی  راحتی را برای کاربر به ارمغان می آورد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

مهم‌ترین تلفن‌های هوشمند که سال وارد بازار ……در سال احتمالا شاهد ویژگی‌های جالبی درگوشی‌های هوشمند باشیم شاید سال جدید یکی از مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …در سال های گذشته برخی هنرمندان ایرانی خارج نشین عزم بازگشت به کشور کرده اند که در این خرید دوربین قیمت دوربین نمایندگی کانن دوربین …بهترین دوربین های نیمه حرفه ای سال در بازار فعلی دوربین های عکاسی دیجیتالی، که تاریخچه پروفایل سازمانی درباره سامسونگ …تاریخچه سامسونگ سامسونگ از زمان تاسیس خود به عنوان یک شرکت کوچک صادراتی در تائگو کره انجمن های تخصصی برترین های اندرویدسوپرایز ویژه تالار راه اندازی شد خدمتی دیگر از برترین های اندروید و این بار لینکدونی سافت اپل طرح اولیه را برای آیفون آماده کرده است که یکی از آنها نمایشگر خمیده دارد امروز زیست نیوزاز جمله نشانه های آنمی می توان به خستگی و ضعف، پوست رنگ پریده، سردی دست ها و پاها، و ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …معرفی اپلیکیشن و بازی زوم یک دستی در نقشه ی گوگل مهمترین محصولات تکنولوژی در سال فروشگاه اینترنتی آل دیجیتالفروشگاه اینترنتی کالای دیجیتال سلام یه کیف سنسوردار میت ۷ هواوی دارم بسیار بسیار بررسی تلفن جی ال‌جی زومیتسال ۲۰۱۳ ال‌جی بعد از یک تجربه‌ی نسبتا خوب با اپتیموس جی که منجر به همکاری با



لینک منبع :برترین دوربین‌های تلفن هوشمند در سال 2016

برترین دوربین‌های تلفن هوشمند در سال 2016 - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../برترین-دوربین‌های-تلفن-هوشمند-در-سال-2016‎Cached18 سپتامبر 2016 ... برخورداری از دوربین عالی یکی از ویژگی‌های ممتاز برای تلفن‌های هوشمند محسوب می‌شود که شرکت‌ها با ارتقای آن سعی در جذب مشتریان بیشتر دارند. برترین دوربین های تلفن هوشمند در سال 2016 +عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../برترین-دوربین-های-تلفن-هوشمند-در-سال-2016-عکس‎Cached18 سپتامبر 2016 ... هر نسل از گوشی های هوشمند امکانات و قابلیت های پیشرفته تری را در اختیار کاربران می گذارد که یکی از جذاب ترین آن ها عکاسی دیجیتال با کیفیت ... برترین دوربین‌های تلفن هوشمند در سال 2016 - موج خاموش | موج خاموش mojoff.com/برترین-دوربین‌های-تلفن-هوشمند-سال-2016/ 18 سپتامبر 2016 ... برترین دوربین‌های تلفن هوشمند در سال 2016 برخورداری از دوربین عالی یکی از ویژگی‌های ممتاز برای تلفن‌های هوشمند محسوب می‌شود که شرکت‌ها با ... برترین دوربین‌های تلفن هوشمند در سال 2016 - پنجاه و پنجاه 50o50.ir/.../2433-برترین-دوربین‌های-تلفن-هوشمند-در-سال-2016.html‎Cachedبه گزارش پنجاه و پنجاه به نقل از خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروزه قابلیتی که در تلفن‌های هوشمند رقابت شدیدی را در بین ... ایتنا - برترین دوربین های تلفن هوشمند در سال 2016 itna.ir/.../D8A8D8B1D8AAD8B1DB8CD986-D8AFD988D8B1D8A8DB8CD986-D987D8A7DB8C-... 19 سپتامبر 2016 ... بلکه یکی از مهم‌ترین ویژگی مورد توجه آنها که البته امتیاز هم محسوب می‌شود، دوربین آنها است. برترین دوربین های تلفن هوشمند در سال 2016. گوشی‌های ... برترین دوربین های تلفن هوشمند در سال 2016 - طراحی سایت favaltd.com/برترین-دوربین-های-تلفن-هوشمند-در-سال-2016/ برترین دوربین های تلفن هوشمند در سال 2016. گوشی‌های هوشمند به مرور زمان به یکی از پرکاربردترین ابزارهای ساخت دست بشر تبدیل شده اند و جای بسیاری از ابزارهای ... همشهری استان ها | برترین دوربین‌های تلفن هوشمند در سال 2016 ostani.hamshahrilinks.org/.../برترین-دوربین‌های-تلفن-هوشمند-در-سال-2016‎Cached28 سپتامبر 2016 ... گوشی‌های هوشمند به مرور زمان به یکی از پرکاربردترین ابزارهای ساخت دست بشر تبدیل شده اند و جای بسیاری از ابزارهای قدیمی تر از جمله ساعت و ... بهترین دوربین‌های گوشی هوشمند در سال 2016 - پدیده تبار padidehtabar.com/.../بهترین-دوربین‌های-گوشی-هوشمند-در-سال-2016‎Cached19 سپتامبر 2016 ... تلفن هوشمند به انگلیسی: Smartphone به گوشی همراهی گفته می‌شود که توانایی‌های پیشرفته تر و قدرت محاسبات بیشتر از «تلفن مرکب» ارائه ... برترین دوربین های گوشی هوشمند در 2016 - onvansho onvansho.ir/result/برترین-دوربین-های-گوشی-هوشمند-در-2016.html هر نسل از گوشی های هوشمند امکاناتقابلیت های پیشرفته تری را در اختیار کاربران می . برترین دوربین های تلفن هوشمند در سال 2016 برترین دوربین های تلفن هوشمند ... تماشا کنید: بهترین دوربین سال 2016 متعلق به کدام گوشی است ... www.sakhtafzarmag.com/.../مقایسه-دوربین-s7-با-p9،-g5-و-htc-10‎Cached11 مه 2016 ... پس از گذشت چهار ماه از سال 2016، بسیاری از کمپانی های سازنده تلفن های هوشمند گوشی های خود را برای رقابت معرفی و روانه بازار کرده اند. از بین مطرح ...