مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هر مشتری خودروهای‌ بوگاتی سه هواپیمای جت و ۸۴ خودرو دارد

[ad_1]

به گزارش خبرنگار گروه دانستنی‌های خبرگزاری فارس، علاقمندان به اتومبیل با شرکت بوگاتی آشنا هستند و به خوبی می‌دانند این شرکت فرانسوی لوکس‌ترین و گران‌ترین خودروهای دست‌ساز جهان را تولید می‌کند.

شرکت بوگاتی در یک گزارش جدید اعلام کرد مشتریان آن از ثروتمندترین افراد جهان هستند و هیچ شرکت دیگری تاکنون نتوانسته اســت این تعداد فرد ثروتمند را به سمت خود بکشاند.

بوگاتی یکی از زیرمجموعه‌های شرکت فولکس واگن محسوب می‌شود و این طور که خبرگزاری بلومبرگ به نقل از شرکت خودروسازی مذکور اعلام کرده اســت، هر فردی که قصد خرید یک دستگاه اتومبیل بوگاتی را دارد به طور میانگین صاحب 84 دستگاه خودرو اســت.

البته میزان دارایی‌هایی این افراد به اینجا ختم نمی‌شود. زیرا به گفته بلومبرگ این افراد به جز 84 دستگاه خودرو، به طور میانگین سه دستگاه هواپیما جت و یک دستگاه قایق شخصی را هم در اختیار دارند.

شرکت بِنتلی نیز از دیگر مراکزی محسوب می‌شود که اتومبیل‌های دست‌ساز و گران‌قیمت تولید می‌کند. ولی بر اساس گزارش جدید گفته شده اســت هر فردی که سراغ اتومبیل‌های بنتلی می‌رود به طور میانگین 8 دستگاه خودرو در اختیار دارد.

معروف‌ترین اتومبیل ساخت شرکت بوگاتی، Veyron نام دارد که با قیمت پایه 1.85 میلیون دلار به فروش می‌رسد و همین مسئله به خوبی نشان می‌دهد افرادی که سراغ محصولات این شرکت می‌روند از چه سطح مالی برخوردار هستند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/4CM5Z1

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

هر مشتری خودروهای‌ بوگاتی سه هواپیمای جت و ۸۴ خودرو دارد



لینک منبع :هر مشتری خودروهای‌ بوگاتی سه هواپیمای جت و ۸۴ خودرو دارد

Images for هر مشتری خودروهای‌ بوگاتی سه هواپیمای جت و ۸۴ خودرو دارد هر مشتری خودروهای‌ بوگاتی سه هواپیمای جت و ۸۴ خودرو دارد www.farsnews.com/13950626000463‎Cached19 سپتامبر 2016 ... مشتریان شرکت بوگاتی از ثروتمندترین افراد جهان هستند و هر یک از آنها به طور میانگین 84 دستگاه خودرو را در منزل شخصی خود نگهداری می‌کنند. هر مشتری اتومبیل‌های بوگاتی سه هواپیمای جت و ۸۴ خودرو دارد www.bultannews.com/.../هر-مشتری-اتومبیل‌های-بوگاتی-سه-هواپیمای-جت-و-۸۴-خودرو-دارد 19 سپتامبر 2016 ... هر مشتری اتومبیل‌های بوگاتی سه هواپیمای جت و ۸۴ خودرو دارد ... خبرگزاری بلومبرگ به نقل از شرکت خودروسازی مذکور اعلام کرده است، هر فردی که قصد ... هر مشتری خودروهای بوگاتی سه هواپیمای جت و ۸۴ خودرو دارد - irbist www.irbist.ir/.../هر-مشتری-خودروهای-بوگاتی-سه-هواپیمای-جت-و-۸۴-خودرو-دارد شرکت بوگاتی در یک گزارش جدید اعلام کرد مشتریان آن از ثروتمندترین افراد جهان هستند و هیچ شرکت دیگری تاکنون نتوانسته است این تعداد فرد ثروتمند را به سمت ... هر مشتری اتومبیل‌های بوگاتی سه هواپیمای جت و ۸۴ خودرو دارد www.espeli.ir/.../هر+مشتری+اتومبیل‌های+بوگاتی+سه+هواپیمای+جت+و+۸۴+خودرو+دارد‎Cached19 سپتامبر 2016 ... هر مشتری اتومبیل‌های بوگاتی سه هواپیمای جت و ۸۴ خودرو دارد. ... که خبرگزاری بلومبرگ به نقل از شرکت خودروسازی مذکور اعلام کرده است، هر فردی که ... هر مشتری اتومبیل های بوگاتی سه هواپیمای جت و ۸۴ خودرو دارد - سایت ... tnews.ir/news/134970789923.html مشتریان شرکت بوگاتی از ثروتمندترین افراد جهان هستند و هر یک از آنها به طور میانگین 84 دستگاه خودرو را در منزل شخصی خود نگهداری می کنند. هر مشتری اتومبیل‌های بوگاتی سه هواپیمای جت و ۸۴ خودرو دارد newsreaders.ir/search/?...هر+مشتری...بوگاتی+سه+هواپیمای+جت...۸۴+خودرو+دارد‎Cachedهر مشتری اتومبیل‌های بوگاتی سه هواپیمای جت و ۸۴ خودرو دارد ... اما حالا با ماشینی که اخیرا کمپانی خودروسازی تسلا به مشتری خود تحویل داده و مهم‌تر از همه، مانور ... عصر اعتبار - مشتریان شرکت بوگاتی از ثروتمندترین افراد جهان هستند www.asretebar.com/.../مشتریان-شرکت-بوگاتی-از-ثروتمندترین-افراد-جهان-هستند‎Cached19 سپتامبر 2016 ... زیرا به گفته بلومبرگ این افراد به جز 84 دستگاه خودرو، به طور میانگین سه دستگاه هواپیما جت و یک دستگاه ... ولی بر اساس گزارش جدید گفته شده است هر فردی که سراغ اتومبیل‌های بنتلی می‌رود به طور میانگین 8 دستگاه خودرو در اختیار دارد. معروف‌ترین اتومبیل ساخت شرکت بوگاتی، Veyron نام دارد که با قیمت پایه ... آرشیو - صابرنیوز www.sabernews.com/archive.php?startrec=134... میزبانی ایران در سه رویداد بسکتبالی غرب آسیا · اینفوگرافی/ گواهی ... فجیع‌ترین پارک خودرو +تصاویر ... هر مشتری خودروهای‌ بوگاتی سه هواپیمای جت و ۸۴ خودرو دارد. داشبورد کیلومتر شماره سریعترین بوگاتی ویرون - تیتر 98 https://titr98.ir/search/?q=داشبورد+کیلومتر+شماره...بوگاتی...‎Cachedبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، خودروی بوگاتی ویرون یکی از گرانقیمت‌ و ..... هر مشتری اتومبیل‌های بوگاتی سه هواپیمای جت و ۸۴ خودرو دارد.