مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تماشا کنید: شرکت سوئدی Semcon روی خودروی خودران خندان کار می کند

[ad_1]

شرکت سوئدی Semcon در حال کار بر روی خودروی خودرانی اسـت که توانایی لبخند زدن به عابران را دارد تا یکی از مشکلات کلیدی خودروهای خودران را برطرف کند.

برخلاف اهمیت بالای رابطه‌ی بین خودروهای خودران و عابران پیاده، تنها چند کمپانی به آن توجه داشته‌اند.

تحقیقات شرکت Semcon نشان می‌دهد که ۸۰ درصد عابران پیاده با نگاه به راننده و ارتباط چشمی که با او برقرار می‌کنند، برای عبور از خیابان کسب اجازه می‌کنند اما اگر خودرویی راننده نداشته باشد بایستی به‌گونه‌ای ارتباط بصری بین خودرو و عابر شکل بگیرد. شرکت Semco در حال کار بر روی رفع این مشکل اسـت بدین صورت که خودرو با لبخندی بتواند با عابران پیاده ارتباط برقرار کند.

سیستم این کمپانی از تکنولوژی لیزر و دوربین‌هایی استفاده می‌کند تا حرکات سر افراد را تشخیص داده و هنگامی‌ که یک نگاه مستقیم به سمت خودرو دوخته می‌شود آن‌ را شکار می‌کند. در ادامه این سیستم بوسیله‌ی ایجاد لبخندی در قسمت جلو پنجره به عابر این پیام را منتقل می‌کند که می‌توانید عبور کنید.

راه‌حل مشابهی توسط کمپانی آمریکایی Drive.ai در حال توسعه اسـت که راه برقراری ارتباط آن با عابران بوسیله‌ی شکلک‌های دارای حالات مختلف انجام می‌شود.

دانلود ویدیو


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


24 سپتامبر 2016 ... شرکت سوئدی Semcon در حال کار بر روی سیستمی است که بتواند با عابران پیاده ارتباط چشمی برقرار کند. - زومیت.شرکت سوئدی Semcon در حال کار بر روی خودروی خودرانی است که توانایی لبخند زدن به عابران را دارد تا یکی از مشکلات کلیدی خودروهای خودران را برطرف کند.شرکت سوئدی Semcon در حال کار بر روی خودروی خودرانی است که توانایی لبخند زدن به عابران را دارد تا یکی از مشکلات کلیدی خودروهای خودران را برطرف کند. شرکت ...برخلاف اهمیت بالای رابطهی بین خودروهای خودران و عابران پیاده، تنها چند کمپانی به آن توجه داشتهاند. تحقیقات شرکت Semcon نشان میدهد که ۸۰ درصد عابران پیاده با ...یک خودروی ساخت شرکت تسلا هنگامی که در حالت خودران قرار داشت با اتومبیل دیگری تصادف کرد. به گزارش گروه بینالملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، ...24 سپتامبر 2016 ... تماشا کنید: شرکت سوئدی Semcon روی خودروی خودران خندان کار می کند. شرکت سوئدی Semcon در حال کار بر روی خودروی خودرانی است که توانایی ...وین فون/ کمپانی مایکروسافت بخش بسیار جالبی درون خود دارد که به Microsoft Research معروف است. این بخش بر روی پروژه ها و ایده های خاص و نو کار می کنند و همیشه ...21 سپتامبر 2016 ... شرکت سوئدی Semcon در حال کار بر روی خودروی خودرانی است که توانایی لبخند زدن به عابران را دارد تا یکی از مشکلات کلیدی خودروهای خودران را برطرف کند. ... کنگورو، ربات جدیدی که عرق می کند [تماشا کنید]. توسط رایناد.21 سپتامبر 2016 ... مگ جانبی افر تماشا کنید: شرکت سوئدی Semcon روی خودروی خودران خندان کار می ... شرکت سوئدی Semcon در حال کار بر روی خودروی خودرانی است که ...تماشا کنید: شرکت سوئدی Semcon روی خودروی خودران خندان کار می کند. Ads. خرید وی پی ان قوی سرعت بالا وی پی ان قوی سرعت بالا وی پی ان وی پی ان قوی وی پی ان ...


کلماتی برای این موضوع

تماشا کنید شرکت سوئدی روی خودروی خودران خندان کار می کند



لینک منبع :تماشا کنید: شرکت سوئدی Semcon روی خودروی خودران خندان کار می کند

تماشا کنید: شرکت سوئدی Semcon روی خودروی خودران خندان کار می کند ... www.zoomit.ir/2016/9/20/136184/semcon-develops-autonomous-car/ 20 سپتامبر 2016 ... شرکت سوئدی Semcon در حال کار بر روی سیستمی است که بتواند با عابران پیاده ارتباط چشمی برقرار کند. تماشا کنید: شرکت سوئدی Semcon روی خودروی خودران خندان کار می کند ... share4u.ir/?p=39817‎Cachedشرکت سوئدی Semcon در حال کار بر روی خودروی خودرانی است که توانایی لبخند زدن به عابران را دارد تا یکی از مشکلات کلیدی خودروهای خودران را برطرف کند. Zoomit / ... تماشا کنید: شرکت سوئدی Semcon روی خودروی خودرا... - روزامه roozame.com/detail/1133374‎Cachedتماشا کنید: شرکت سوئدی Semcon روی خودروی خودران خندان کار می کند. شرکت سوئدی Semcon در حال کار بر روی خودروی خودرانی است که توانایی لبخند زدن به عابران ... #خودروی_خودران hashtag on Twitter https://twitter.com/hashtag/خودروی_خودران?src=hash‎Cachedخودروی خودران BMW 5series و عملکرد بی نقص آن #خودروی_خودران https://goo.gl/ d3acZm ... تماشا کنید: شرکت سوئدی Semcon روی خودروی خودران خندان کار می کند ... تماشا کنید: شرکت سوئدی Semcon روی خودروی خودران خندان کار می کند ... navamag.ir/detail/2003954‎Cachedتماشا کنید: شرکت سوئدی Semcon روی خودروی خودران خندان کار می کند | دیجیتال سلام آخرین اخبار Navigate You are at: » »تماشا کنید: شرکت سوئدی Semcon روی ... تماشا کنید: شرکت سوئدی Semcon روی خودروی خودران خندان کار می کند ... intplus.ir/تماشا-کنید-شرکت-سوئدی-semcon-خودروی-خودر/۵۷۹۳c976-8abd-46eb-939e-1342da590c7c/ تماشا کنید: شرکت سوئدی Semcon روی خودروی خودران خندان کار می کند. در تاریخ: شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ در موضوع :: بدون دیدگاه. تماشا کنید: شرکت سوئدی Semcon روی ... خودرو خودران خندان شرکت سوئدی Semcon - نماشا s2.namasha.com/v/LHZbmxjd‎Cached21 سپتامبر 2016 ... شرکت سوئدی Semcon در حال کار بر روی خودروی خودرانی است که ... لبخند زدن به عابران را دارد تا یکی از مشکلات کلیدی خودروهای خودران را برطرف کند. تماشا کنید: شرکت سوئدی Semcon روی خودروی خودران خندان کار می کند ... newslist.ir/.../زومیت/.../تماشا-کنید-شرکت-سوئدی-Semcon-روی-خودروی‎Cachedشرکت سوئدی Semcon در حال کار بر روی خودروی خودرانی است که توانایی لبخند زدن به عابران را دارد تا یکی از مشکلات کلیدی خودروهای خودران را برطرف کند. تماشا کنید: شرکت سوئدی Semcon روی خودروی خودران خندان کار می کند ... khubkhan.ir/.../زومیت/.../تماشا-کنید-شرکت...semcon-روی-خودروی-خودران-خندان-کار-می-کند/preview‎Cachedشرکت سوئدی Semcon در حال کار بر روی سیستمی است که بتواند با عابران پیاده ارتباط چشمی برقرار کند. - تماشا کنید: شرکت سوئدی Semcon روی خودروی خودران خندان کار می کند ... www.host3nter.com/.../تماشا-کنید-شرکت-سوئدی-semcon-روی-خودروی-خودر.html شرکت سوئدی Semcon در حال کار بر روی خودروی خودرانی است که توانایی لبخند زدن به عابران را دارد تا یکی از مشکلات کلیدی خودروهای خودران را برطرف کند. » تماشا ...