مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش تهیه لواشک هندوانه خوشمزه

[ad_1]

آموزش تهیه لواشک هندوانه خوشمزه

آموزش تهیه لواشک هندوانه خوشمزه 

این یکی از خاص ترین لواشک ها اسـت که طعم عالی هم دارد.پس سریع تر دست به کار شده و طبق آموزش زیر آن را تهیه کنید. برای درست کردن لواشک باید میوه ها را پوره و سپس خشک کرد. لواشک اولین بار در سال 1983 معرفی شد. این محصول خوشمزه یک میان وعده ی ارزان قیمت و در دسترس محسوب می شود.

 

اما اگر بخواهید آن را آماده بخرید، نمی دانید از چه چیزهایی درست شده اسـت. برای اینکه از ترکیبات لواشک اطلاع داشته باشید می توانید خودتان آن را درست کنید.

 

مواد اولیه :

هندوانه (1/2) عدد
عسل (2) قاشق غذاخوری

آموزش تهیه لواشک هندوانه خوشمزه

طرز تهیه:

1 -فر را از قبل گرم کنید و روی حرارت 150 درجه ی فارنهایت تنظیم کنید و با اسپری در یک ظرف مخصوص پخت، کمی روغن مایع بپاشید.

 

2- پوست هندوانه را جدا کنید و تخمه هایش را دور بریزید. هندوانه را به صورت مکعبی قاچ کنید.

 

3 -قاچ های هندوانه را درون مخلوط کن بریزید و دکمه ی پوره کردن (Puree) مخلوط کن را فشار دهید تا هندوانه صاف و یکدست شود. سپس عسل را اضافه کنید.

 

4- برای اینکه مدت زمان خشک کردن را کاهش دهید مقدار آب هندوانه را کم کنید؛ زیرا می خواهید خود هندوانه را استفاده کنید و آب بیشتر، زمان خشک کردن را افزایش می دهد.

 

5- 2 و یک دوم فنجان از هندوانه ی پوره شده را در ظرفی که قبلاً آماده کردید بریزید. ظرف را در زوایای مختلف بچرخانید تا هندوانه به طور مساوی تمام کف آن را پر کند.

 

6- ظرف را درون فر قرار دهید و در فر را باز بگذارید تا رطوبت اضافی بتواند خارج شود.

 

7- نمی توان زمان مشخصی برای آماده شدن تعیین کرد چون این زمان به اندازه ی فر و همچنین ضخامت لایه ی پوره بستگی دارد. احتمالاً خشک شدن آن چند ساعت طول می کشد. هر زمان که لبه های پوره خشک شود، شروع به جدا شدن از ظرف می کند.

 

8 -ظرف را از فر بیرون بیاورید و روی کانتر قرار دهید و لواشک را از آن جدا کنید و درون یک کیسه ی پلاستیکی قرار دهید. می توایند لواشک را مربعی ببرید و هر کدام را لوله بپیچید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا …فیلم تهیه چیپس زوکینی با ماست طرز تهیه سیب زمینی با پنیر، آسان و سریع نان سفید خانگی طرز تهیه لواشک، طرز تهیه لواشک آلبالو آکاطرز تهیه لواشکطرز تهیه لواشک آلولواشک انارطرز تهیه لواشک آلبالوطرز تهیه لواشک آموزش کامل طرز تهیه بادمجان شکم‌ پر خوشمزه با دو …آشپزیآموزش کامل طرز تهیه بادمجان شکم‌ پر خوشمزه با دو روش متفاوت نمکستان برای این پست آموزش آشپزی ،انواع مربا و ترشی،غذاهای رژیمی ، …آشپزی ، آموزش آشپزی ، آشپزی آنلاین مرغ کامل با شیر، این غذای آسان دو ساعته حاضر میشودلبو آموزش مدل پخت لبو قرمز خانگی شیرین و خوشمزه آموزش پخت لبو چغندر قرمز عدد آب لیوان شکر یا نبات قاشق غذاخوری طرز پخت لبو روی طرز تهیه ترشی خوشمزه آلبالوکلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تکناز می باشد استفاده از مطالب سایت تکناز ته دیگ آموزش تهیه انواع ته دیگ ایران کوکآموزش تهیه انواع ته دیگ میتوانید از انواع مختلف سبزیجات مانند برگ اسفناج ، بادمجان آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …طرز تهیه ژله انار و بستنی برای شب یلدا ژله یکی از بهترین دسرهایی است که می توانید برای طرز تهیه باتر کریم سویسی بهترین و خوشمزه …طرز تهیه سس باتر اسکاچبسیار خوشمزه مخصوص رویه بستنی،کیک و انواع شیرینیآموزش طرز تهیه ترشی مخلوط خانگیآموزش طرز تهیه ترشی مخلوط خانگی خوردن ترشیجات با غذا بسیار می چسبد ما هم روش بهترین



لینک منبع :آموزش تهیه لواشک هندوانه خوشمزه

Images for آموزش تهیه لواشک هندوانه خوشمزه طرز تهیه لواشک هندوانه ملس و خوشمزه | ستاره setare.com/fa/news/.../طرز-تهیه-لواشک-هندوانه-ملس-و-خوشمزه‎Cached18 جولای 2017 ... لواشک هندوانه از تنقلات سالم و خوشمزه‌ی است که می‌توان در منزل تهیه و به واسطه‌ی رنگ جذاب، گزینه‌ی مناسب جهت پذیرایی در مهمانی‌ها خواهد بود. طرز تهیه لواشک هندوانه - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/483146/طرز-تهیه-لواشک-هندوانه‎Cachedبرای درست کردن لواشک باید میوه ها را پوره و سپس خشک کرد. لواشک اولین بار در سال 1983 معرفی شد. این محصول خوشمزه یک میان وعده ی ارزان قیمت و در دسترس محسوب ... لواشک هندوانه یک لواشک خوشمزه برای فرزندان شما - فردا www.fardanews.com/.../لواشک-هندوانه-یک-لواشک-خوشمزه-برای-فرزندان-شما‎Cached23 نوامبر 2016 ... لواشک هندوانه یک لواشک خوشمزه برای فرزندان شما. طرز تهیه لواشک هندوانه فر را از قبل گرم کنید و روی حرارت ۱۵۰ درجه‌ی فارنهایت تنظیم کنید و با ... طرز تهیه لواشک هندوانه -لواشک هندوانه در فر- انواع لواشک میوه ای | ایران ... https://irancook.ir/12/05/لواشک-هندوانه/24215/‎Cachedلواشک هندوانه از تنقلات فوق العاده سالم و خوشمزه است که می توانید براحتی در منزل تهیه کنید. این لواشک با طعم و رنگ جدیدی که دارد گزینه ای مناسب برای پذیرایی شب ... آموزش تهیه لواشک هندوانه خوشمزه - onvansho onvansho.ir/result/آموزش-تهیه-لواشک-هندوانه-خوشمزه.html لواشک هندوانه تهیه آشپزی طرز تهیه لواشک هندوانه آموزش خوشمزه یک . طرز تهیه لواشک هندوانه قاصدک آموزش Codeigniter جلسه شانزدهم افزودن جاوا اسکریپتسی اس طرز تهیه ... لواشک هندوانه یک لواشک خوشمزه برای فرزندان شما - onvansho onvansho.ir/result/لواشک-هندوانه-یک-لواشک-خوشمزه-برای-فرزندان-شما.html لواشک اناربه لواشک خوشمزه طرز تهیه لواشک هندوانه برای دم کردن یک فنجان . ... آموزش تصویری طرز تهیه لواشک هفت میوه خوشمزه را برای شما آماده کردیم که به راحتی ... طرز تهیه لواشک هندوانه - مجله اینترنتی زیتونی zeytooni.com/1396/04/21/how-to-make-watermelon-lavash/‎Cachedطرز تهیه لواشک هندوانه دستور تهیه لواشک هندوانه, طرز تهیه لواشک هندوانه, لواشک, لواشک خانگی, لواشک هندوانه. ... همچنین بخوانید : آموزش تصویری تهیه لواشک هفت میوه ... طرز تهیه لواشک میوه ای برای پاییز و زمستان; طرز تهیه سالاد هندوانه خوشمزه; طرز تهیه ... روش تهیه لواشک هندوانه https://www.irstyle.net/روش-تهیه-لواشک-هندوانه/‎Cachedروش تهیه لواشک هندوانه برای درست کردن لواشک باید میوه ها را پوره و سپس خشک کرد. لواشک اولین بار در سال ۱۹۸۳ معرفی شد. این محصول خوشمزه یک میان وعده ی ارزان ... طرز تهیه لواشک هندوانه - پایگاه اطلاع رسانی آتیسام atisam.com/fa/news/8425/طرز-تهیه-لواشک-هندوانه‎Cached31 آگوست 2016 ... لواشک هندوانه یکی خوشمزه ترین نوع لواشک می باشد.برای درست کردن لواشک باید میوه ها را پوره و سپس خشک کرد. لواشک اولین بار در سال 1983 ...