مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

داستانک؛ هدیه فارغ التحصیلی

[ad_1]

 

 

 

 

  برترین ها: مرد جوانی، از دانشگاه فارغ التحصیل شد. ماه ها بود که ماشین اسپرت زیبایی، پشت شیشه‏ های یک نمایشگاه به سختی توجهش را جلب کرده بود و از ته دل آرزو می کرد که روزی صاحب آن ماشین شود. مرد جوان، از پدرش خواسته بود که برای هدیه فارغ التحصیلی، آن ماشین را برایش بخرد. او می دانست که پدر توانایی خرید آن را دارد.

 بلأخره روز فارغ التحصیلی فرا رسید و پدرش او را به اتاق مطالعه خصوصی اش فراخواند و به او گفت: من از داشتن پسر خوبی مثل تو بی نهایت مغرور و شاد هستم و تو را بیش از هر کس دیگری در دنیا دوست دارم. سپس یک جعبه به دست او داد. پسر، کنجکاو ولی نا امید، جعبه را گشود و در آن یک انجیل زیبا، که روی آن نام او طلاکوب شده بود، یافت. با عصبانیت فریادی بر سر پدر کشید و گفت: با تمام مال و دارایی که داری، یک انجیل به من می دهی؟ کتاب مقدس را روی میز گذاشت و پدر را ترک کرد.


سال ها گذشت و مرد جوان در کار و تجارت موفق شد. خانه زیبایی داشت و خانواده ای فوق العاده. یک روز به این فکر افتاد که پدرش، حتماً خیلی پیر شده و باید سری به او بزند. از روز فارغ التحصیلی دیگر او را ندیده بود. اما قبل از اینکه اقدامی بکند، تلگرامی به دستش رسید که خبر فوت پدر در آن بود و حاکی از این بود که پدر، تمام اموال خود را به او بخشیده اسـت. بنابراین لازم بود فوراً خود را به خانه برساند و به امور رسیدگی نماید.

 هنگامی که به خانه پدر رسید، در قلبش احساس غم و پشیمانی کرد. اوراق و کاغذهای مهم پدر را گشت و آنها را بررسی نمود و در آنجا، همان انجیل قدیمی را باز یافت. در حالیکه اشک می ریخت انجیل را باز کرد و صفحات آن را ورق زد و کلید یک ماشین را پشت جلد آن پیدا کرد. در کنار آن، یک برچسب با نام همان نمایشگاه که ماشین مورد نظر او را داشت، وجود داشت. روی برچسب تاریخ روز فارغ التحصیلی اش بود و روی آن نوشته شده بود: تمام مبلغ پرداخت شده اسـت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

داستانک،داستان کوتاه جالب، داستان های کوتاه، …داستانک،داستان،داستان من و،داستانک های زیبا،داستان کوتاه،داستانک جالب،داستانک نمایشنامه و داستان کوتاهنمایشنامه و داستان کوتاه از کوچه های لنگرود نمایشنامه قبرکننوشته علی صادقی اگر زن شما زشت است حشیش بکشیداگر زن شما زشت است حشیش بکشید تعجب نکنید این فتوای یک مبلغ مغربی است یک مبلّغ سَلفی چگونه کسی را که دوستش داریم عاشق خود کنیمزناشوییروابط عاشقانهازذواج اس ام اس علشقانه برای عشقم ترفند های ازدواج جذاب جذابیت زنان جنس مخالف چهار ستاره مانده به صبحچهار ستاره مانده به صبح گل آقا؛ مهدی حجوانی نویسنده و پژوهش‌گر ادبیات کودک و نوشته های خواندنی روح‌اله یکشنبه ‏ ‏ سه نفر آمریکایی و سه نفر ایرانی با همدیگر برای شرکت در



لینک منبع :داستانک؛ هدیه فارغ التحصیلی

Images for داستانک؛ هدیه فارغ التحصیلی هدیه فارغ التخصیلی - داستانک: داستان های کوتاه و آموزنده dastanak.com/1392/02/13/post-473/‎Cached Similarمرد جوانی، از دانشگاه فارغ التحصیل شد. ماه ها بود که ماشین اسپرت زیبایی، پشت شیشه های یک نمایشگاه به سختی توجهش را جلب کرده بود و از ته دل آرزو می کرد که ... داستانک؛ هدیه فارغ التحصیلی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/50700/داستانک-هدیه-فارغ-التحصیلی‎Cachedبرترین ها: مرد جوانی، از دانشگاه فارغ التحصیل شد. ماه ها بود که ماشین اسپرت زیبایی، پشت شیشه های یک نمایشگاه به سختی توجهش را جلب کرده بود و از ته دل آرزو می ... داستانک هدیه فارغ التحصیلی - تالاب www.talab.org/fun/fiction/داستانک-هدیه-فارغ-التحصیلی.html‎Cachedداستانک هدیه فارغ التحصیلیمرد جوانی، از دانشگاه فارغ التحصیل شد ماه ها بود که ماشین اسپرت زیبایی، پشت شیشه های یک نمایشگاه به سختی توجهش را جلب. داستانک : هدیه فارغ التحصیلی madreseha.com/forum/index.php/topic,6157.0/wap2.html?PHPSESSID... مرد جوان، از پدرش خواسته بود که برای هدیه فارغ التحصیلی، آن ماشین را برایش بخرد. او می دانست که پدر توانایی خرید آن را دارد. بلأخره روز فارغ التحصیلی فرا رسید و ... داستانک؛ هدیه فارغ التحصیلی - جدیدترین اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز www.momtaznews.com/داستانک؛-هدیه-فارغ-التحصیلی/‎Cached8 مه 2015 ... ممتازنیوز: مرد جوانی، از دانشگاه فارغ التحصیل شد. ماه ها بود که ماشین اسپرت زیبایی، پشت شیشه های یک نمایشگاه به سختی توجهش را جلب کرده بود ... #داستانک هدیه فارغ‌التحصیلی مرد جوانی، از دانشکده فارغ التحصیل شد ... dastanak.8tag.ir/.../%23داستانک%0A%0Aهدیه%20فارغ‌التحصیلی%0A%0Aمرد%20جوانی،%2... 7 آوریل 2017 ... داستانک هدیه فارغ‌التحصیلی مرد جوانی، از دانشکده فارغ التحصیل شد. ماه‌ها بود که ماشین اسپرت زیبایی، پشت شیشه‌های یک نمایشگاه به سختی ... میهن مگ - داستان کوتاه هدیه فارغ التخصیلی ! https://mihanmag.com/.../داستان_کوتاه_هدیه_فارغ_التخصیلی_!‎Cached24 مه 2017 ... داستان کوتاه هدیه فارغ التحصیلی tehti ! جوان. او فارغ التحصیل از دانشگاه. ماه بود و یک ماشین ورزشی, زیبایی, شیشه, گالری سختی توجه به جلب ... هدیه فارغ التحصیلی - عاشقانه ها www.asheghaneha.ir/هدیه-فارغ-التحصیلی/‎Cached Similarمرد جوان، از پدرش خواسته بود که برای هدیه فارغ‌التحصیلی، آن ماشین را ... انتشار یافته توسط نازنین بانو در سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۱ با موضوع داستان و عکس زیبا. داستانک؛ هدیه فارغ التحصیلی - مجله اینترنتی | Itupdate.ir itupdate.ir/داستانک-هدیه-فارغ-التحصیلی-132 شغل هایی که در وب سایت نشونه درج می شوند در بیش از 160 وب سایت تبلیغات آنها نمایش داده می شود. افر ویژه کیش مشهد قشم چابهار قم زمینی و هوایی · تهران. ویژه ...