مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساخت دستگاهی برای اندازه گیری حجم عضلات و سطح چربی بدن

[ad_1]

 

ساخت دستگاهی برای اندازه گیری حجم عضلات و سطح چربی بدن

ساخت دستگاهی برای اندازه گیری عضلات وچربی

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۱

 

یک شرکت آمریکایی موفق به ساخت یک ردیاب تناسب اندام به اندازه کف دست شده اســت که حجم عضلات و سطح چربی را سریع اندازه گیری می کند.

ساخت دستگاهی برای اندازه گیری حجم عضلات و سطح چربی بدن
به گزارش " رویکرد " به نقل از سی نت، این ردیاب تناسب اندام Skulpt نام دارد و به ابعاد یک کف دست اســت و در قسمت پشت آن ۱۲ الکترود تعبیه شده اســت. زمانی که این ردیاب روی ماهیچه ها قرار می گیرد، اطلاعات مربوط به کیفیت و حجم عضله و میزان چربی توسط یک جریان الکتریکی کوچک دریافت شده و به نرم افزار تلفن همراه ارسال می شود و با استفاده از الگوریتم های نرم افزار، به کاربر گزارش می شود.
یکی از مهمترین کاربردهای این ردیاب، اندازه گیری بهره وری تمرینات ورزشی، به ویژه در مورد رقابت های حرفه ای اســت. نرم افزار این ردیاب تناسب اندام با سیستم عامل های اندروید و iOS سازگاری دارد.
با استفاده از این ردیاب می توان ماهیچه های ضعیف را شناسایی کرد و با انجام تمرینات ورزشی به تقویت آنان پرداخت. یکی دیگر از کاربردهای این سیستم، شناسایی ماهیچه های آسیب دیده اســت.
ردیاب تناسب اندام Skulpt در آمریکا به قیمت ۹۹ دلار فروخته می شود.
Share/Save/Bookmark

کد مطلب: 80336

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

توصیه برای افزایش حجم عضله پایگاه تخصصی بدنسازی و سلام در ۳۰ام اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۴۴۰ براى یک خانم که میخواد حجم عضلات پا یعنى باسن و آشنایی با داروهای بیهوشی پرستاران توانمند ایراناتاق عملکاربردهای بالینی کاربرد اصل این داروها شل کردن عضلات اسکلتی برای تسهیل لوله گذاری برنامه ی کامل غذایی و تمرینی برای خانم ها برای …آخرین ارسالی های انجمن ادکوان برنامه تمرینی کامل ۲۸ روزه برای رسیدن به شکمی شش تکه و پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی مقالات علمی سایت پزشکان بدون مرزبه گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز، زنان باید در فواصل زمانی مشخص با پزشک‌شان علیرضا حقانی دکتر علیرضا حقانی فوق تخصص دست و …بیمار جانبازی ایست که بار عمل شده و آخرین با که به اینجانب مراجعه نموده قصد قطع ساعد جوشکاری، عوارض و راههای پیشگیری از آن سایت …مقدمه بشر از زمانیکه خود را شناخته در پی کار و فعالیت بوده و در هر زمان دستخوش تحولاتی اصطلاحات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زابل …ابدومن بخشی که از بدن درحد فاصل قفسه سینه و لگن واقع شده است و شامل حفره شکم و احشای بهداشت سالن های ورزشی و باشگاه ها سایت بهداشت …بهداشت سالن های ورزشی و باشگاه ها بهداشت سالن های ورزشی و باشگاه ها اگر جسم انسان اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی



لینک منبع :ساخت دستگاهی برای اندازه گیری حجم عضلات و سطح چربی بدن

ایرنا - ساخت دستگاهی برای اندازه گیری حجم عضلات و سطح چربی بدن www.irna.ir/fa/News/82239228/‎Cached22 سپتامبر 2016 ... تهران - ایرنا - یک شرکت آمریکایی موفق به ساخت یک ردیاب تناسب اندام به اندازه کف دست شده است که حجم عضلات و سطح چربی را سریع اندازه گیری ... ساخت دستگاهی برای اندازه گیری حجم عضلات و سطح چربی بدن iraneconomist.com/.../ساخت-دستگاهی-برای-اندازه-گیری-حجم-عضلات-و-سطح-چربی-بدن 22 سپتامبر 2016 ... یک شرکت آمریکایی موفق به ساخت یک ردیاب تناسب اندام به اندازه کف دست شده است که حجم عضلات و سطح چربی را سریع اندازه گیری می کند. ساخت دستگاهی برای اندازه گیری حجم عضلات و سطح چربی بدن afarineshdaily.ir/afarinesh/News.aspx?NID=169026‎Cached24 سپتامبر 2016 ... یک شرکت آمریکایی موفق به ساخت یک ردیاب تناسب اندام به اندازه کف دست شده است که حجم عضلات و سطح چربی را سریع اندازه گیری می کند. ساخت دستگاهی برای اندازه گیری حجم عضلات و سطح چربی بدن - پیک ... www.sarkhat.com/fa/news/141849701/‎Cachedیک شرکت آمریکایی موفق به ساخت یک ردیاب تناسب اندام به اندازه کف دست شده است که حجم عضلات و سطح چربی را سریع اندازه گیری می کند. به گزارش ایرنا از سی ... ساخت دستگاهی برای اندازه گیری حجم عضلات و سطح چربی بدن | پایگاه ... niasamed.com/?p=1448‎Cached23 سپتامبر 2016 ... یک شرکت آمریکایی موفق به ساخت یک ردیاب تناسب اندام به اندازه کف دست شده است که حجم عضلات و سطح چربی را سریع اندازه گیری می کند. هرلحظه، ساخت دستگاهی برای اندازه گیری حجم عضلات و سطح چربی بدن harlahze.com/.../ساخت-دستگاهی-برای-اندازه-گیری-حجم-عضلات-و-سطح-چربی-بدن ساخت دستگاهی برای اندازه گیری حجم عضلات و سطح چربی بدن. ایرنا. به گزارش گروه اخبار علمی ایرنا از سی نت، این ردیاب تناسب اندام Skulpt نام دارد و به ابعاد یک کف ... ساخت دستگاهی برای اندازه گیری حجم عضلات و سطح چربی بدن | | linkchee.com/FUMQ6AAAAAAIA‎Cached31 دسامبر 2016 ... به گزارش ایرنا از سی نت، این ردیاب تناسب اندام Skulpt نام دارد و به ابعاد یک کف دست است و در قسمت پشت آن 12 الکترود تعبیه شده است. ساخت دستگاهی برای اندازه گیری حجم عضلات و سطح چربی بدن | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/09/22/1444838‎Cached22 سپتامبر 2016 ... تهران - ایرنا - یک شرکت آمریکایی موفق به ساخت یک ردیاب تناسب اندام به اندازه کف دست شده است که حجم عضلات و سطح چربی را سریع اندازه گیری ... ساخت دستگاهی برای اندازه گیری حجم عضلات و سطح چربی بدن | خبرآموز news.yadamooz.ir/news/217202‎Cachedساخت دستگاهی برای اندازه گیری حجم عضلات و سطح چربی بدن ... آمریکایی موفق به ساخت یک ردیاب تناسب اندام به اندازه کف دست شده است که حجم عضلات و سطح چربی ... ساخت دستگاهی برای اندازه گیری حجم - spinews spinews.ir/health/81006-ساخت-دستگاهی-برای-اندازه-گیری-حجم.html بازگشت به صفحه اصلی سلامت ساخت دستگاهی برای اندازه گیری حجم عضلات و سطح چربی بدن. [لینک کوتاه خبر] · google+ · twitter · facebook.