مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مایکروسافت به جنگ با سرطان می رود

[ad_1]

 

مایکروسافت به جنگ با سرطان می رود

تاریخ انتشار : جمعه ۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۱

 

شرکت مایکرو سافت تا ۱۰ سال آینده به مقابله با سرطان می پردازد.

مایکروسافت به جنگ با سرطان می رود
به گزارش " رویکرد "  به نقل از ایندیپندنت، شرکت مایکروسافت اعلام کرد، قصد دارد تا ۱۰ سال آینده معضل سرطان را در جهان حل کند.
این شرکت در حال تحقیق بر روی درمان بیماری سرطان شبیه به سازو کار مقابله با ویروس کامپیوتر اسـت.

متخصصین مایکروسافت بر این باور هستند که می توان شبیه به بعضی از برنامه های رایانه ای، سلول های آسیب دیده بدن توسط سرطان را باز برنامه نویسی کرد تا دوباره آنها را احیا کرد.

مایکروسافت، واحدی را با نام «محاسبه بیولوژی» راه اندازی کرده که هدف اصلی آن ساخت سلول در رایانه های زنده از جنس دی ان ای اسـت تا قابلیت برنامه نویسی و بازبرنامه نویسی را برای درمان هر نوع بیماری از جمله سرطان داشته باشد.

قرار اسـت این واحد جدید در آینده نزدیک از محاسبات پیشرفته برای ساخت کامپیوترهایی استفاده کند که در مورد بیماری ها و داروها اطلاعات کافی دارند و درمان های جدیدی را به بیماران سرطانی پیشنهاد دهند.

محققان مایکروسافت امیدوار هستند که با بکارگیری فناوری های یادگیری ماشین، رایانه ها قادر به فکر کردن شبیه انسان باشند و به بررسی مطالعات متعدد سرطان بپردازند تا برای درمان سرطان راه حل های جدیدی را ارائه دهند.

Share/Save/Bookmark

کد مطلب: 80385

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


21 سپتامبر 2016 ... شرکت مایکرو سافت تا ۱۰ سال آینده به مقابله با سرطان می پردازد.28 سپتامبر 2016 ... شركت مايكروسافت تا ۱۰ سال آينده به مقابله با سرطان ميپردازد.21 سپتامبر 2016 ... به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، شرکت مایکروسافت اعلام کرد، قصد دارد تا ۱۰ سال آینده معضل سرطان را در جهان حل کند. این شرکت در ...21 سپتامبر 2016 ... شرکت مایکرو سافت تا ۱۰ سال آینده به مقابله با سرطان می پردازد.21 سپتامبر 2016 ... شرکت مایکرو سافت تا ۱۰ سال آینده به مقابله با سرطان می پردازد.21 سپتامبر 2016 ... به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، شرکت مایکروسافت اعلام کرد، قصد دارد تا ۱۰ سال آینده معضل سرطان را در جهان حل کند. این شرکت در ...9 ژوئن 2016 ... به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، شرکت مایکروسافت اعلام کرد، قصد دارد تا ۱۰ سال آینده معضل سرطان را در جهان حل کند. این شرکت در ...22 سپتامبر 2016 ... به گزارش پایگاه خبری علت به نقل از ایندیپندنت، شرکت مایکروسافت اعلام کرد، قصد دارد تا ۱۰ سال آینده معضل سرطان را در جهان حل کند. این شرکت ...به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، شرکت مایکروسافت اعلام کرد، قصد دارد تا ۱۰ سال آینده معضل سرطان را در جهان حل کند. این شرکت در حال تحقیق بر روی ...21 سپتامبر 2016 ... نیکانیوز:این غول فناوری در تغییر مسیر چشمگیر یک ارتش کوچک از بهترین زیستشناسان، برنامهنویسان و مهندسان جهان را گرد هم آورده که با سرطان ...


کلماتی برای این موضوع

عصر ایران بعید نیست ترامپ به دنبال افزایش تحریم ها علیه ایران به دلایل غیرهسته ای با هدف الف عروسک‌گردانِ کلاه‌قرمزی به سرطان مبتلا شددنیا فنی‌زاده، عروسک‌گردان محبوب کلاه قرمزی، به بیماری سرطان مبتلا شده است گلچین صفاسا ★ آپارات چند میلیون حقمو نمیدهتلگرام اینستاگرام گلچین صفاسا جدیدترین پیامک زیبا عکس عاشقانه رمانتیک کاروفناوری کَلالهپرسش نامه و تحقیق میدانی درس کاروفناوری با سلام و عرض ادب لطفا به نظرسنجی زیر با دانلود مستند با دوبله فارسیما انسان‌ها عموما فکر می‌کنیم در میان سایر موجودات خیلی باهوشیم، می‌توانیم تصمیم حاضرم صیغه شما بشوم فقط با مبلغاتفاقا برای منهم چنین پیا مکی اومد با این تفاوت که راهنمایی میکرد به یک سایتی کنجکاو فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران پیدا کردن آدرس با داشتن شماره تلفن ثابتباداشتنشمارهتلفنثابتاگر از دوستی یا مکانی تنها شماره تلفنی را در دست دارید به راحتی می توانید با دو سرویس اطلاعات عمومی،دانستنیها،معلومات عمومی،آیا می دانید با ویژگی های نسخه جدید تلگرام آشنا شوید با این نرم افزار مدتی چشمان خود را به فرد مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …جهان پهلوان تختی، اسطوره بلامنازع ورزش ایران به شمار می رود همه ما از مدال های



لینک منبع :مایکروسافت به جنگ با سرطان می رود

مایکروسافت به جنگ با سرطان می رود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/.../مایکروسافت-به-جنگ-با-سرطان-می-رود‎Cached21 سپتامبر 2016 ... شرکت مایکرو سافت تا ۱۰ سال آینده به مقابله با سرطان می پردازد. مایکروسافت به جنگ با سرطان می رود!! - تی نیوز tnews.ir/news/be3070956197.html 22 سپتامبر 2016 ... این شرکت در حال تحقیق بر روی درمان بیماری سرطان شبیه به سازو کار مقابله با است. متخصصین بر این باور هستند که می توان شبیه به بعضی از ... آخرین خبر | مایکروسافت به جنگ با سرطان می رود akharinkhabar.com/science/.../مایکروسافت-به-جنگ-با-سرطان-می-رود‎Cachedمهر/ شرکت مایکرو سافت تا ۱۰ سال آینده به مقابله با سرطان می پردازد. شرکت مایکروسافت اعلام کرد، قصد دارد تا ۱۰ سال آینده معضل سرطان را در جهان حل... مایکروسافت به جنگ با سرطان می رود | خبرگزاری مهر vista.ir/cdn/30665255‎Cached21 سپتامبر 2016 ... به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، شرکت مایکروسافت اعلام کرد، قصد دارد تا ۱۰ سال آینده معضل سرطان را در جهان حل کند. این شرکت در ... مایکروسافت به جنگ سرطان میرود! | نیکا نیوز www.nikanews.ir/41942/مایکروسافت-به-جنگ-سرطان-میرود.html 21 سپتامبر 2016 ... نیکانیوز:این غول فناوری در تغییر مسیر چشمگیر یک ارتش کوچک از بهترین زیست‌شناسان، برنامه‌نویسان و مهندسان جهان را گرد هم آورده که با سرطان ... مایکروسافت سرطان را درمان می کند - خبرگزاری تابناک | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/25453217 21 سپتامبر 2016 ... اگر این رایانه سلول های سرطانی را شناسایی کند، سیستم را ریبوت کرده و آن ها را از بین خواهد برد. ... ادامه خبر ... مایکروسافت به جنگ با سرطان می رود. مایکروسافت سرطان را درمان می کند - پارسینه | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/25464346 21 سپتامبر 2016 ... مایکروسافت به جنگ با سرطان می رود ...، شرکت مایکروسافت اعلام کرد، قصد دارد تا 10 سال آینده معضل سرطان را در جهان حل کند. این شرکت در حال ... مایکروسافت به جنگ سرطان میرود! - سرزمین خبر sarzaminekhabar.com/news//redirect.php?id=135373‎Cached21 سپتامبر 2016 ... نیکانیوز:این غول فناوری در تغییر مسیر چشمگیر یک ارتش کوچک از بهترین زیست‌شناسان، برنامه‌نویسان و مهندسان جهان را گرد هم آورده که با سرطان ... درمان سرطان – دیجیاتو https://digiato.com/label/درمان-سرطان/ گوگل با هوش مصنوعی به جنگ سرطان می رود ... ارتشی از ریز ربات ها به جنگ سرطان می روند ... مایکروسافت با بهره گیری از هوش مصنوعی در پی ریشه کَنی سرطان است. هوش مصنوعی در جنگ با سرطان | لیو آن liveon.ir/هوش-مصنوعی-در-جنگ-با-سرطان/‎Cached22 سپتامبر 2016 ... به باور مایکروسافت سرطان را می توان به یک ویروس کامپیوتری تشبیه کرد که با کرک کردن کدش هم از بین می رود. این غول نرم افزاری اخیرا خبر داده ...