مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

قیمت واقعی آیفون چقدر اســت؟

[ad_1]

 

کد مطلب: 395047

از 650 تا 970 دلار؛

قیمت واقعی آیفون چقدر اســت؟

بخش دانش و فناوری الف،3 مهر95

آیا تا به حال فکر کرده اید که با وجود قیمت بین ۶۵۰ تا ۹۷۰ دلاری گوشی‌های جدید اپل، واقعاً ساخت آنها برای این شرکت چقدر هزینه دارد.

تاریخ انتشار : شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۰

 وبسایت CNN Money تصمیم گرفته که با حساب و کتابی سر انگشتی قیمت تمام شده برای این گوشی ها را که شاید محبوب ترین اسمارت فون های دنیا باشند، حساب کند.

در همین زمینه با محاسبه قیمت تک تک قطعات با توجه به قیمت های موجود در بازار، قیمت تمام شده برای آیفون ۷ محاسبه خواهد شد:
نمایشگر حدود ۳۷ دلار
باتری حدود ۴ دلار
دوربین ۲۶ دلار
برد منطقی دستگاه ۷۴ دلار
اسپیکرها ۱۱٫۵ دلار
بدنه دستگاه ۲۲ دلار
قطعات دیگر ۱۱۷٫۵ دلار

قطعات دیگر که در بالا به آن اشاره کردیم شامل سنسورهای دستگاه، رادیو و همه قطعات بزرگ روی برد مانند چیپ های مختلف می‌شود. با توجه به این موارد، نمایشگر و برد دستگاه گران ترین قسمت های یک گوشی آیفون ۷ خواهد بود. با توجه به قیمت های بالا، برای ساخت یک مدل ۱۲۸ گیگابایتی از آیفون ۷ هزینه تمام شده در حدود ۲۹۲ دلار خواهد بود. در نظر داشته باشید که این گوشی توسط اپل به صورت بدون قرارداد با مبلغ ۷۵۰ دلار به فروش می‌رسد.

این بدان معناست که از قیمتی که برای دستگاه در نظر گرفته شده تنها ۳۹ درصد مربوط به هزینه قطعات دستگاه اســت. البته این مورد را هم در نظر داشته باشید که در تنظیم قیمت نهایی یک محصول فقط هزینه قطعات دستگاه در نظر گرفته نمی‌شود که به آنها هزینه های نهان می‌گویند و شامل هزینه هایی مانند دستمزد کارگران، هزینه های بیمه، مالیات، عوارض، بازاریابی و چند مورد دیگر اســت که بسیار متفاوت اســت و هیچ گاه نمی‌توان به صورت دقیق و از بیرون آنها را محاسبه کرد.

منبع: کلیک

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ آیفون 7

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


24 سپتامبر 2016 ... آیا تا به حال فکر کرده اید که با وجود قیمت بین ۶۵۰ تا ۹۷۰ دلاری گوشیهای جدید اپل، واقعاً ساخت آنها برای این شرکت چقدر هزینه دارد.24 سپتامبر 2016 ... قیمت واقعی آیفون چقدر است؟ آیا تا به حال فکر کرده اید که با وجود قیمت بین ۶۵۰ تا ۹۷۰ دلاری گوشیهای جدید اپل، واقعاً ساخت آنها برای این شرکت ...24 سپتامبر 2016 ... آیا تا به حال فکر کرده اید که با وجود قیمت بین ۶۵۰ تا ۹۷۰ دلاری گوشیهای جدید اپل، واقعاً ساخت آنها برای این شرکت چقدر هزینه دارد. - روز پلاس.9 سپتامبر 2016 ... در سالهای گذشته حباب قیمت آیفون تا 1 میلیون بیشتر از قیمت واقعی در ... و معدن مجوز ورود آیفون 7 به بیش از 9 شرکت در ایران داده شده است که قیمت ...18 سپتامبر 2016 ... جدیدترین محصول آیفون در ایران چقدر قیمت دارد؟ ... وی اظهار کرد: قیمت واقعی این محصول در حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است اما محصولاتی که به ...24 سپتامبر 2016 ... آیا تا به حال فکر کرده اید که با وجود قیمت بین ۶۵۰ تا ۹۷۰ دلاری گوشیهای جدید اپل، واقعاً ساخت آنها برای این شرکت چقدر هزینه دارد. به گزارش ...24 سپتامبر 2016 ... وبسایت CNN Money تصمیم گرفته که با حساب و کتابی سر انگشتی قیمت تمام شده برای این گوشی ها را که شاید محبوب ترین اسمارت فون های دنیا ...18 سپتامبر 2016 ... آیفون 7 تلفن هوشمندی است که ظاهر دو موبایل قبلی این شرکت را به ارث ... ماه پس از عرضه این محصول، آن را به قیمت جهانی و واقعی اش نزدیک می کنند.14 سپتامبر 2016 ... آیفون 7 تلفن هوشمندی است که ظاهر دو موبایل قبلی این شرکت را به ارث ... ماه پس از عرضه این محصول، آن را به قیمت جهانی و واقعی اش نزدیک می کنند.18 سپتامبر 2016 ... شرکت اپل آیفون 7 مدل 32 گیگابایتی را با قیمت 649 دلار میفروشد. ... کمی وارد بازار میشوند قیمت این محصولات بسیار گرانتر از ارزش واقعی آنها است. ... نمیدونم اونهایی که دارن با منوها و قابلیتها چقدر اشنا هستند در مورد برنامه ها همون ...


کلماتی برای این موضوع

الف قیمت واقعی آیفون چقدر است؟وبسایت تصمیم گرفته که با حساب و کتابی سر انگشتی قیمت تمام شده برای این گوشی ها را قیمت آیفون چقدر است؟ قیمتآیفونقیمت آیفون چقدر است تفاوت طول عمر زنان و مردان چقدر است؟ سرعت واقعی قیمت واقعی آیفون چقدر است؟ آیا تا به حال فکر کرده اید که با وجود قیمت بین ۶۵۰ تا ۹۷۰ دلاری گوشی های جدید اپل قیمت واقعی آیفون چقدر است؟ آیا تا به حال فکر …به گزارش دبلیوخبر و به نقل از باشگاه خبرنگاران مهر ٣ قیمت واقعی آیفون چقدر است؟ آیا تا قیمت واقعی آیفون چقدر است؟ قیمتواقعیآیفونچقدراستدر همین زمینه با محاسبه قیمت تک تک قطعات با توجه به قیمت های موجود در بازار، قیمت تمام خبرگزاری تسنیم قیمت خودرو چقدر واقعی است؟قیمتقیمت خودرو چقدر واقعی است خودروسازان و قطعه سازان تنها متقاضی واقعی کردن قیمت الف قیمت واقعی ارز چقدر است؟ پرسیده شود که قیمت واقعی ارز چقدر است؟ قیمت واقعی ارزهای خارجی قیمتی است که در قیمت واقعی آیفون ۷ در بازار چقدر است؟قیمتواقعیآیفون۷درقیمت واقعی آیفون ۷ در بازار چقدر است؟ پس از ورود محموله قانونی آیفون ۷ به کشور حالا قیمت واقعی ارز چقدر است؟ شود که قیمت واقعی ارز چقدر است؟ قیمت واقعی ارزهای خارجی قیمتی آیفون‌های جدید قیمت واقعی ارز چقدر است؟ پایگاه خبری تراز شود که قیمت واقعی ارز چقدر است؟ قیمت واقعی ارزهای خارجی قیمتی به آیفون



لینک منبع :قیمت واقعی آیفون چقدر اســت؟

قیمت واقعی آیفون چقدر است؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5790977/قیمت-واقعی-آیفون-چقدر-است‎Cached24 سپتامبر 2016 ... آیا تا به حال فکر کرده اید که با وجود قیمت بین ۶۵۰ تا ۹۷۰ دلاری گوشی‌های جدید اپل، واقعاً ساخت آنها برای این شرکت چقدر هزینه دارد. قیمت واقعی آیفون چقدر است؟ - تهران نیوز tehrannews.ir/قیمت-واقعی-آیفون-چقدر-است؟/ 24 سپتامبر 2016 ... قیمت واقعی آیفون چقدر است؟ آیا تا به حال فکر کرده اید که با وجود قیمت بین ۶۵۰ تا ۹۷۰ دلاری گوشی‌های جدید اپل، واقعاً ساخت آنها برای این شرکت ... قیمت آیفون 7 در ایران - دیجی کالا https://www.digikala.com/mag/قیمت-آیفون-7-ایران/‎Cached Rating: 1 - 1 review 18 سپتامبر 2016 ... شرکت اپل آیفون 7 مدل 32 گیگابایتی را با قیمت 649 دلار می‌فروشد. ... بازار می‌شوند قیمت این محصولات بسیار گران‌تر از ارزش واقعی آن‌ها است. .... به نظرتون قیمت ایفون ۷ ۱۲۸ گیگ و ایفون ۷ پلاس ۱۲۸ تا عید و اول تیر ۹۶ چقدر میشه. قیمت واقعی آیفون چقدر است؟ www.golestan24.com/بخش.../32911-قیمت-واقعی-آیفون-چقدر-است‎Cached24 سپتامبر 2016 ... آیا تا به حال فکر کرده اید که با وجود قیمت بین ۶۵۰ تا ۹۷۰ دلاری گوشی‌های جدید اپل، واقعاً ساخت آنها برای این شرکت چقدر هزینه دارد. قیمت واقعی آیفون چقدر است؟ | سایت خبری کرج رسا karajrasa.ir/قیمت-واقعی-آیفون-چقدر-است؟/‎Cachedتارخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱. کد خبر : 152837. چاپ خبر. بازدیدها: 1,663. قیمت واقعی آیفون چقدر است؟ قیمت واقعی آیفون. کرج رسا. Alexa Certified Site ... قیمت واقعی آیفون چقدر است؟ - روز پلاس roozplus.com/fa/news/9277/قیمت-واقعی-آیفون-چقدر-است 24 سپتامبر 2016 ... آیا تا به حال فکر کرده اید که با وجود قیمت بین ۶۵۰ تا ۹۷۰ دلاری گوشی‌های جدید اپل، واقعاً ساخت آنها برای این شرکت چقدر هزینه دارد. قیمت واقعی آیفون چقدر است؟ | امروز آنلاین www.emruzonline.com/1395/09/قیمت-واقعی-آیفون-چقدر-است؟/ 14 دسامبر 2016 ... قیمت واقعی آیفون چقدر است؟ گمرک جمهوری اسلامی ایران ارزش گمرکی انواع گوشی‌های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را اعلام کرد و این در حالی است که واردات ... آیفون 7 با چه قیمتی وارد بازار ایران می شود؟ - دیجیاتو digiato.com/article/2016/09/14/قیمت-آیفون-7-در-ایران/‎Cached14 سپتامبر 2016 ... آیفون 7 تلفن هوشمندی است که ظاهر دو موبایل قبلی این شرکت را به ارث ... ماه پس از عرضه این محصول، آن را به قیمت جهانی و واقعی اش نزدیک می کنند. قیمت آیفون 7 چقدر است؟ - نمناک namnak.com/قیمت-آیفون-7.p32687‎Cached25 ژوئن 2016 ... آیفون 7 و قیمت گوشی آیفون 7 و مشخصات آیفون 7 و زمان عرضه آیفون 7 و لیست قیمت آیفون 7 را در نمناک ببینید. قیمت آیفون 8 مشخص شد! - آی‌تی‌رسان itresan.com/156936/قیمت-آیفون-8-مشخص-شد/.html‎Cachedدر حال حاضر گران‌ قیمت‌ترین مدل آیفون، 7 پلاس جت بلک است که برچسب قیمتی 969 ... اما این قیمت تنها در حد حدس و گمان بوده و برای مشخص شدن قیمت واقعی، باید تا ...