مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساختمان لانه زنبوری غول پیکر در نیویورک

[ad_1]

برترین ها: معمار بریتانیایی «Thomas Heatherwick» اخیرا یک راه پله غول پیکر طراحی کرده اسـت. این ساختمان که از  154 رشته راه پله در هم بافته شده و 80 پاگرد تشکیل شده در محوطه هادسون نیویورک قرار دارد.

 

طراحی لانه زنبوری این ساختمان شبیه به یکی از نقاشی های گیج کننده اشر می رسد که به واقعیت تبدیل شده اسـت. معمار از یک راه پله متروکه که دریک سایت ساخت و ساز در زمان دانشجویی توجهش را جلب کرده بود، الهام گرفته اسـت. شما می توانید از پله ها بالا روید، روی آن ها بپرید، برقصید، خسته شوید و سپس به سمت پایین سرازیر شوید. این فرصت خوبی برای توماس بود که تخیلاتش را روی نوع جدیدی از لندمارک در محوطه هادسون پیاده کند. ساختمانی که تماما از پله و پاگرد ساخته شده اسـت.

 

تکمیل شدن این ساختمان با قطعاتی که در ایتالیا تولید و در سایت مونتاژ می شود، حدود دو سال طول خواهد کشید. قسمت پایه این ساختمان از حلقه ای به قطر 15.2 متر شروع می شود که در بالاترین نقطه به یک حلقه با قطر 45.7 تبدیل می شود. این ساختمان یک قطعه هنری عمومی و کاربردی اسـت که در نقطه کانونی میدان و باغ هایی قرار دارد که توسط معماران منظر «Nelson Bryd Woltz» طراحی شده اسـت و به مردم اجازه تعامل اجتماعی می دهد.

 

ساختمان لانه زنبوری غول پیکر در نیویورک 

 

ساختمان لانه زنبوری غول پیکر در نیویورک 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

جنگ افزار آرشیو انجمن های ناحیه مهم که در شناسایی وسایل نقلیه زرهی اهمیت دارند عبارتند از سیستم ترمز، برجک



لینک منبع :ساختمان لانه زنبوری غول پیکر در نیویورک

Images for ساختمان لانه زنبوری غول پیکر در نیویورک ساختمان لانه زنبوری غول پیکر در نیویورک - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../ساختمان-لانه-زنبوری-غول-پیکر-در-نیویورک‎Cached24 سپتامبر 2016 ... ساختمان لانه زنبوری غول پیکر در نیویورک. معمار بریتانیایی «Thomas Heatherwick» اخیرا یک راه پله غول پیکر طراحی کرده است. این ساختمان که ... ساختمان لانه زنبوری غول پیکر در نیویورک - خبرگزاری سنگ ایران www.iranstonenews.com/ساختمان-لانه-زنبوری-غول-پیکر-در-نیویور/‎Cached28 سپتامبر 2016 ... به گزارش خبرگزاری سنگ ایران به نقل از برترین ها، معمار بریتانیایی «Thomas Heatherwick» اخیرا یک راه پله غول پیکر طراحی کرده است. ساختمان لانه زنبوری غول پیکر در نیویورک - آکا www.akairan.com/elmi/mobile/maghalat.../news20169249514163752.html 24 سپتامبر 2016 ... معمار بریتانیایی «Thomas Heatherwick» اخیرا یک راه پله غول پیکر طراحی کرده است. این ساختمان که از 154 رشته راه پله در هم بافته شده و 80 ... ساختمان لانه زنبوری غول پیکر در نیویورک – توده www.todeh.ir/ساختمان-لانه-زنبوری-غول-پیکر-در-نیویور/ 24 سپتامبر 2016 ... معمار بریتانیایی «Thomas Heatherwick» اخیرا یک راه پله غول پیکر طراحی کرده است. این ساختمان که از ۱۵۴ رشته راه پله در هم بافته شده و ۸۰ ... ساختمان لانه زنبوری غول پیکر در نیویورک / تصاویر - پایگاه خبری ... tnews.ir/news/ee8971351867.html‎Cached28 سپتامبر 2016 ... معمار بریتانیایی «Thomas Heatherwick» اخیرا یک راه پله غول پیکر طراحی کرده است. این ساختمان که از ۱۵۴ رشته راه پله در هم بافته شده و ۸۰ ... ساختمان لانه زنبوری غول پیکر در نیویورک آکا - دانلود ویدیو www.airvideo.ir/.../ساختمان_لانه_زنبوری_غول_پیکر_در_نیویورک_آکا‎Cachedساختمان لانه زنبوری غول پیکر در نیویورک آکا ... دانلود آموزش ساخت منگوله های لانه زنبوری - آموزش کاردستی ... دانلود تابلو ستاره ای (لانه زنبوری یا اکلیلی). ساختمان لانه زنبوری غول پیکر در نیویورک - راه فردا www.rahefarda.com/lifestyle/223375 معمار بریتانیایی «Thomas Heatherwick» اخیرا یک راه پله غول پیکر طراحی کرده است. این ساختمان که از 154 رشته راه پله در هم بافته شده و 80 پاگرد تشکیل شده در ... ساختمان لانه زنبوری غول پیکر در نیویورک - نشرنامه www.nashrname.ir/.../detail?id=ساختمان+لانه+زنبوری+غول+پیکر...نیویورک معمار بریتانیایی «Thomas Heatherwick» اخیرا یک راه پله غول پیکر طراحی کرده است. این ساختمان که از 154 رشته راه پله در هم بافته شده و 80 پاگرد تشکیل شده در ... ساختمان لانه زنبوری غول پیکر در نیویورک – مجله راگا - راگانیوز raganews.ir/magazine/252478/‎Cached24 سپتامبر 2016 ... صفحه اصلی مد دکوراسیون ساختمان لانه زنبوری غول پیکر در نیویورک ... در هم بافته شده و ۸۰ پاگرد تشکیل شده در محوطه هادسون نیویورک قرار دارد.