مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خودتان را سیر نگه دارید تا وزن کم کنید

[ad_1]

خودتان را سیر نگه دارید تا وزن کم کنید

خودتان را سیر نگه دارید تا وزن کم کنید 

اگر کاری کنید تا شکم شما همیشه سیر باشد و مواد غذایی لازم هم به بدن رسانده شده باشد جلوی اشتهای شما گرفته خواهد شد. برای لاغر شدن نیاز به کمک دارید؟همیشه از خودتان می پرسید چی بخورم که سیر باشم و لاغر هم شوم؟ پس این توصیه ها را جدی بگیرید تا به هدف خود برسید.

 

مهمترین نکته این اســت که گرسنه ماندن و هله هوله خوردن منجر به چاقی شما می شود پس سلاح مخفی شما برای کاهش وزن اولین وعده غذائی یعنی صبحانه ای غنی از پروتئین و فیبر اســت.مواد غذائی شامل پروتئین( مثل تخم مرغ) و فیبر( مثل نان گندم کامل) تا نیمی از روز شما را سیر و سرزنده نگه می دارد

 

و کمترسراغ هله هوله‌ها می روید. اگر تخم مرغ دوست ندارید می توانید از جو پخته شده با گردو و یا کمی کره بادام زمینی و یک تکه نان گندم کامل میل کنید.

خودتان را سیر نگه دارید تا وزن کم کنید

یادتان نرود که اگر بدن شما در روز، خصوصا صبح ها مقدار کافی پروتئین دریافت نکند بیشتر به سمت مواد غذائی پرکالری و پرچربی می‌رود و این مواد غذائی مستقیما باعث افزایش چربی دور کمر شما می شود.حالا مواد غذائی خوشمزه‌ای که به شما برای کاهش وزن کمک می کنند را معرفی می کنیم:

 

– اول از همه ماست، بله ماست غنی از کلسیم اســت. مطالعات نشان داده که کلسیم مانع از جذب چربی از روده کوچک می شود.

 

– صبحانه خود را با میل کردن تخم مرغ تبدیل به یک وعده غذائی مقوی و چربی سوز کنید.

 

– پسته شامل چربی های خوب اشباع نشده پروتئین و فیبر اســت که گرسنگی شما را کاهش می دهند.

 

– گریپ فروت: تمام مطالعات نشان می دهد که خوردن نصف گریپ فروت قبل از هر وعده غذائی باعث کاهش وزن می شود.

 

– آووکادو: این میوه خوشمزه سبز بهشتی باعث کاهش سایز دور کمر شما می شود.

 

– قارچ: اگر دنبال راهی آسان برای کاهش کالری دریافتی روزانه خود هستید قارچ را جایگزین گوشت کنید با این کار به راحتی چربی اشباع شده که باعث چاقی دور کمر شما می شود راحذف کرده اید.

 

– روغن زیتون: این ماده غذائی شامل اولئیک اسید اســت که گرسنگی شما را کاهش می دهد.

 

– گندم کامل: همه ما آرزوی شکمی صاف و بدون چربی داریم، پس برای رسیدن به این هدف، به جای نان سفید، نان گندم کامل، همچنین ماکارونی گندم کامل، جو و برنج قهوه ای میل کنید.

 

– فلفل قرمز: فلفل حاوی کاپسیاسین اســت که باعث کاهش اشتها و گرسنگی در طی روز می شود.

 

– باقالی: این ماده غذائی حاوی فلاونوئید ها و پروتئین اســت. مطالعات نشان داده این قلب سبز کوچک، مانع تجمع چربی در ناحیه شکم می شود.

 

– برنج با سبزیجات:با اضافه کردن سبزیجاتی مثل براکلی، هویج، کلم به برنج کالری کمتری دریافت می کنید زیرا برنج کمتری میل می کنید، همچنین با وجود سبزیجات در برنج معده با سرعت کمتری خالی می شود و مدت بیشتری سیر می مانید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


خودتان را سیر نگه دارید تا وزن کم کنید اگر کاری کنید تا شکم شما همیشه سیر باشد و مواد غذایی لازم هم به بدن رسانده شده باشد جلوی اشتهای شما گرفته.24 سپتامبر 2016 ... خودتان را سیر نگه دارید تا وزن کم کنید. اگر کاری کنید تا شکم شما همیشه سیر باشد و مواد غذایی لازم هم به بدن رسانده شده باشد جلوی اشتهای شما ...24 سپتامبر 2016 ... خودتان را سیر نگه دارید تا وزن کم کنید. اگر کاری کنید تا شکم شما همیشه سیر باشد و مواد غذایی لازم هم به بدن رسانده شده باشد جلوی اشتهای شما ...خودتان را سیر نگه دارید تا وزن کم کنید. اگر کاری کنید تا شکم شما همیشه سیر باشد و مواد غذایی لازم هم به بدن رسانده شده باشد جلوی اشتهای شما گرفته خواهد شد.25 سپتامبر 2016 ... فانسو - مجله تفریحی فانسو | عکس , اس ام اس , مد و اخبار هنرمندان - page 507. خودتان را سیر نگه دارید تا وزن کم کنید http://www.funso.ir/page/507/.4 ا کتبر 2016 ... این رژیم به شما کمک میکند در کوتاهترین زمان ممکن وزن خود را تا 8 کیلوگرم کاهش دهید. ... شما در روز سوم اجازه دارید در طول روز از انواع میوه جات و سبزیجات به غیر از ... می کنید این میزان از شیر و موز شما را در تمام روز سیر نگه خواهد داشت.18 مارس 2014 ... اگر بتوانید وزنتان را نگهدارید، هر مقداری که وزن کم کرده باشید میتواند .... تمرینی ثابتی را در خانه برای خودتان آغاز کنید و روزانه حداقل ۳۰ تا ۴۵ دقیقه ..... و چربی ها را کاهش دهید، و بیشتر خودتان را با پروتئینها و فیبرها سیر کنید :).برای شروع، این ۲۵ غذا را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. ۱.حمص (غذای لبنانی) حمص را در یخچال نگه دارید تا دیگر به سراغ میان وعدههای ناسالم نروید. ... نشان میدهند که یک کاسه بلغور جوی دوسر به اندازه غلات کالری دارد، اما شما را بیشتر سیر نگه میدارد.26 سپتامبر 2013 ... چگونه اشتهای خود را کم کنیم؟ توانایی یک غذا در جبران ... شما میتوانید باقیمانده غذا را برای وعده دیگر نگه دارید و البته از خوردن آن هم لذت ببرید. 3.


کلماتی برای این موضوع

خودتان را سیر نگه دارید تا وزن کم کنیدراسیرنگهداریدوزنکمکنیدخودتان را سیر نگه دارید تا وزن کم کنید اگر کاری کنید تا شکم شما همیشه سیر باشد و مواد این ۲۵ غذا را بخورید و وزن کم کنیدقسمت اولاین ۲۵ غذا را بخورید و وزن کم کنید حمص را در یخچال نگه دارید تا شما را بیشتر سیر چطور در یک هفته تا کیلو وزن کم کنیم؟یکهفتهتاکیلووزنکمکنیم دارید بین تا شما را در تمام روز سیر نگه خودتان را وزن کنید و یک برنامه برای کم کردن وزن ~ نوید سلامتیآیا قصد دارید تا یک موعد مشخص مثلاً تا هنگام عروسی وزن کم کنید را سیر نگه دارید تا خودتان را برای لاغر شدن آماده کنید ایران نازآشپزی با روغن کم را تجربه کنید وزن در امان نگه می‌دارید را زمان بیشتری سیر نگه چگونه با هلاهوپوزن کم کنیم؟چگونهباهلاهوپ وزن کم کنید، برای خودتان را گرم کنید کمرتان نگه دارید یک پا را جلوی چگونه در عرض یک هفته پنج کیلو از وزن خودتان را کم کنید از وزن خودتان را کم کنید پیشنهاد ی دارید لطفا کمکم کنید کنید تا سیر شدید چگونه چربی پهلوهای مان را آب کنیم؟ را کم کنید، باید بین تا آب شما را سیر نگه می خودتان را وزن کنید کاهش خیلی راحت وزن کم کنید بدون گرسنگی وزن کم کنید طبیعی بدن نگه دارید جو شما را تا موقع ناهار سیر نگه سریع ترین راه تا کیلو وزن کم کنید آکاسریع ترین راه تا کیلو وزن کم کنید زانوهای خودتان را یمرتان را صاف نگه دارید



لینک منبع :خودتان را سیر نگه دارید تا وزن کم کنید

خودتان را سیر نگه دارید تا وزن کم کنید - آکا www.akairan.com/health/rijim.../news20174300564237716.html‎Cached29 آوریل 2017 ... خودتان را سیر نگه دارید تا وزن کم کنید اگر کاری کنید تا شکم شما همیشه سیر باشد و مواد غذایی لازم هم به بدن رسانده شده باشد جلوی اشتهای شما ... خودتان را سیر نگه دارید تا وزن کم کنید - پارس ناز www.parsnaz.com/را-سیر-نگه-دارید-وزن-کم-کنید.html خودتان را سیر نگه دارید تا وزن کم کنید اگر کاری کنید تا شکم شما همیشه سیر باشد و مواد غذایی لازم هم به بدن رسانده شده باشد جلوی اشتهای شما گرفته. Images for خودتان را سیر نگه دارید تا وزن کم کنید خودتان را سیر نگه دارید تا وزن کم کنید - آکا - تی نیوز tnews.ir/news/f93c84654690.html 30 آوریل 2017 ... گریپ فروت : تمام مطالعات نشان می دهد که خوردن نصف ... [ مشاهده متن کامل خودتان را سیر نگه دارید تا وزن کم کنید - آکا در آکاایران ]. اخبار پیشنهادی: ... خودتان را سیر نگه دارید تا وزن کم کنید www.akairan.ir/خودتان%20را%20سیر%20نگه%20دارید%20تا%20وزن%20کم%20...‎Cachedکلمه خودتان را سیر نگه دارید تا وزن کم کنید هنوز در آکا ویکی تعریف نشده است. ۰۱ خرداد ۱۳۹۶. خودتان را سیر نگه دارید تا وزن کم کنید · اکاایران · نقشه سایت · rss ... خودتان را سیر نگه دارید تا وزن کم کنید www.airvideo.ir/.../خودتان_را_سیر_نگه_دارید_تا_وزن_کم_کنید‎Cachedخودتان را سیر نگه دارید تا وزن کم کنید. دانلود چه خال ... دانلود دوست دارید با چه ایرلاینی سفر کنید؟ دانلود پارک ... دانلود قلاده حیوان خانگی تان را خودتان با چرم بسازید. چگونه در یک هفته ۱۰ کیلو لاغر شویم ؟ www.eghtesadnews.com/.../162395-چگونه-در-یک-هفته-کیلو-لاغر-شویم‎Cached25 فوریه 2017 ... قبلا از هرچیز باید این نکته را بگویم که وزن کم کردن در یک هفته و آن ... ارسال به شما روشی را معرفی میکنیم که بتوانید وزن خود را به حالت ایده آل برسانید ، با ما همراه باشید. ... پری کنید و همچنین میزان کلسترول خونتان را در حد طبیعی نگه دارید. ... سرو‌شده در رستوران می‌شوند و فقط تا حدی غذا می‌خورند که آنها را سیر کند. چگونه بدون پرخوری خودمان را سیر کنیم؟ - تبیان article.tebyan.net/258433/چگونه-بدون-پرخوری-خودمان-را-سیر-کنیم-‎Cached26 سپتامبر 2013 ... یکی از مشکلات شایع در افرادی که تلاش برای کاهش وزن دارند حملات ... چگونه اشتهای خود را کم کنیم؟ ... شما می‌توانید باقیمانده غذا را برای وعده دیگر نگه دارید و البته از خوردن آن هم ... توجه نکنید و سعی کنید تمام توجه خود را معطوف غذا و سیری کنید. ... شما تا ساعت‌ها بعد از غذا خوردن احساس سیری و پری معده کنید و علاقه به ... 8 راهکار برای موفقیت در کاهش وزن برای افراد دیابتی - سلامتی salamati.ir/2017/05/.../8-راهکار-برای-موفقیت-در-کاهش-وزن-برای-اف/‎Cached11 مه 2017 ... دیابت، رژیم غذایی و کنترل آن: مراحل تا به موفقیت رسیدن. در اینجا می گوییم چطور در ... از مواد غذایی کم کالری خود را سیر کنید. هر وعده غذا را با مواد ... چطوری یک روزه وزن کم کنم؟ - بنیتا www.mybenita.com/benidana/.../چطوری-یک-روزه-وزن-کم-کنم-ztolrb‎Cachedاین مسئله که شما می‌توانید در یک روز وزن کم کنید اصلا شوخی یا... ... در این یک روز که قصد دارید وزنتان را کاهش دهید، باید سعی کنید در حدود 2 تا 3 لیتر آب ... خودتان را با مصرف غلات و نان سبوس‌دار سیر کنید. ... این مواد تا نهار شما را سیر نگه می‌دارند.