مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با هم پیتزای شکلاتی درست کنیم

[ad_1]

با هم پیتزای شکلاتی درست کنیم

با هم پیتزای شکلاتی درست کنیم 

پیتزا آن هم به سبک شکلاتی که بسیار خوشمزه اسـت و همچنین نوعی خاص می باشد که برای تفاوت ایجاد کردن در آشپزی بسیار مناسب می باشد. تابستان اسـت و فصل کمپینگ و باربیکیو. اگر بخواهید کمی تنوع به وعده های غذاتون بدید و به مقدار کافی سیب زمینی ذغالی و چای ذغالی خوردید،

 

امروز یک مدل غذای جدید یاد میگیرید که سفره های کمپینگی تان را زیباتر و خوشمزه تر میکند. البته به شما قول نمی دهیم که برای خودتان چیزی باقی بماند، چون همیشه سر پیتزای شکلاتی دعواست!برای پخت اون هم می تونید خمیر آماده پیتزا یا شیرینی پزی رو بخرید و یا خودتون آماده کنید .

 

فقط حواستون باشه که تا زمانی که داغه نوش جان کنید ، یعنی تا زمانی که شکلاتها ذوب شدن و مارشملوها بافت نرمی پیدا کردند .

 

مواد لازم:

خمیر پیتزا و یا خمیر شیرینی
یک فنجان مارشملو
نصف فنجان شکلات چیپسی با طعم شیر
نصف فنجان شکلات چیپسی تلخ
چند بیسکوییت دایجستیو یا همون ساقه طلایی خودمون برای ترد کردن پیتزامون
یک چهارم فنجان کره آب شده

با هم پیتزای شکلاتی درست کنیم

طرز تهیه:

1 – فر رو روی درجه 350 درجه فارنهایت یا همون 175 درجه سانتیگراد قرار بدید تا گرم بشه .

 

2- کف سینی فر و یا ماهیتابه رو خوب چرب کنید تا پیتزا به کف ظرف نچسبه .

با هم پیتزای شکلاتی درست کنیم

3 – خمیر پیتزا یا شیرینی رو روی سطح سینی فر یا ماهیتابه پهن کنید و کف خمیر رو با کره آب شده چرب کنید تا جایی که سطحش پوشیده از کره بشه .

 

4 – حالا شکلات های چیپسی تلخ و شیری رو روی سطح پیتزا بریزید .

با هم پیتزای شکلاتی درست کنیم

5 – مارشملو نقش پنیر پیتزا رو ایفا میکنه ، تمام سطح پیتزا را با آن بپوشونید .

 

6 – حالا به مدت 20 دقیقه در فر بگذارید تا شکلات ها آب شده و پیتزای شما آماده بشه . زمانی که مارشملوها رنگشون به قهوای تغییر کرد نشان این اسـت که پیتزا آماده شده .

با هم پیتزای شکلاتی درست کنیم

البته که اگر میخواهید در دامن طبیعت این غذا رو درست کنید می توانید آن را در فویل پیچیده و نزدیک آتش قرار بدین .زمان سرو بیسکوییت ها رو خرد کرده و روش بپاشید تا پیتزای تردتری داشته باشید و تا جایی که می تونید داغ داغ داغ پیش مهمونا ببرین .

با هم پیتزای شکلاتی درست کنیم

با هم پیتزای شکلاتی درست کنیم

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


با هم پیتزای شکلاتی درست کنیم پیتزا آن هم به سبک شکلاتی که بسیار خوشمزه است و همچنین نوعی خاص می باشد که برای تفاوت ایجاد کردن در آشپزی بسیار منا.27 سپتامبر 2016 ... با هم پيتزاي شکلاتي درست کنيم 1 . با هم پیتزای شکلاتی درست کنیم - پارس ناز با هم پیتزای شکلاتی درست کنیم پیتزا آن هم به سبک ...24 سپتامبر 2016 ... با هم پیتزای شکلاتی درست کنیم تصویر و عکس شماره 1 ⇩ با هم پیتزای شکلاتی آماده کنیم پیتزا آن هم به روش شکلاتی که بسیار خوشخوراک است ...8 سپتامبر 2016 ... فیلم: طرز تهیه دو مدل کوکی با چیپس شکلاتی - آکا ... وبسایت بدونیم: بیایید این بار یک پيتزاي کاملا متفاوت درست کنیم و به جای خمیر نان پیتزا که .... حال این دو را با هم ترکیب کرده و یک پیتزا نودل خوش طعم و عالی درست کنید.9 ا کتبر 2016 ... پیتزا آن هم به سبک شکلاتی که بسیار خوشمزه است و همچنین نوعی خاص می باشد که برای تفاوت ایجاد کردن در آشپزی بسیار مناسب می باشد.25 سپتامبر 2016 ... 2- کف سینی فر و یا ماهیتابه رو خوب چرب کنید تا پیتزا به کف ظرف نچسبه . با هم پیتزای شکلاتی درست کنیم. 3 – خمیر پیتزا یا شیرینی رو ...صاحبخبر - با این مواد اولیه 20 تکه کیک شکلاتی با روکش نعنا می توانید درست کنید.زمان مورد نیاز : 3 ساعت و 25 دقیقه اگر می خواهید بیشتر بدانید : طرز تهیه کیک ...برای تهیه پیتزا شکلاتی در ابتدا فر را روی 300 درجه فارنهایت تنظیم می کنیم. بعد کاسه ای برداشته پنیر وشکر را خوب با هم زن هم می زنیم تا صاف و یک دست شود ...وبسایت سوران: یکی از گزینه های جدا نشدنی از سفره های افطار و سحر خرما هستش. این خرما های خوشمزه شکلاتی مناسب برای پذیرایی در ماه رمضان هستند و نکته مهم در این ...


کلماتی برای این موضوع

دونات طرز تهیه پیراشکی دونات عالی با سس شکلاتی …پیراشکی دونات عالی با سس شکلاتی مخصوص مخمر فوری ، آب ولرم ، شیر ولرم و قاشق غذاخوری طرز تهیه کیک شیفون شکلاتی سبکترین کیک …طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی با مغز وانیلی و رویه مخصوصمرغ رو چگونه مجلسی و لذیذ درست کنیم؟طرز تهیه وافل پیتزا و وافل پنینی ، ساده و خوشمزه عکس طرز تهیه سالاد ترکیه‌ای با طرز تهیه کیک شکلاتی لقمه ای بدون فرشکر را در ظرف می ریزیم و تخم مرغ و وانیل و را به آن اضافه کرده و با هم زن به مدت دقیقه کیک شکلاتی با مایکروفر طرز تهیه کیک شکلاتی با …کیک شکلاتی با مایکروفر داخل قالب مخصوص مایکروفر یا فنجان های کاپ کیک را با کره یا لذت آشپزی با هانی شف خمیر پایه تارت تارت ها هم به عنوان غذا محسوب میشن و هم به عنوان شیرینی و دسردستورات مختلفی از این این شکلات های زیبا را در منزتان درست کنیدوای نمی دونید چه ترکیب خوشمزه ای میشه درست کردن این شکلات بیش از نیم ساعت طول نمی کشه انواع شیرینی ایرانی و شیرینی سنتی آموزش …در این بخش شما با انواع کلوچه فومنشیرینی سنتی ایرانیشیرینیباقلواشیرینی ایرانیطرز طرز تهیه کاپ کیک هویج و سیب چطوری یک کاپ کیک خوشمزه درست این کاپ کیک یکی از کیک‌هایی است که می‌توانید در آن از سیب و هویج استفاده کنید زمانی آشپزی سالم پزشکان ایران سوپ یکی از بهترین گزینه‌ها برای یک شام سبک پاییزی است این بار با کرفس و هویچ یک سوپ



لینک منبع :با هم پیتزای شکلاتی درست کنیم

Images for با هم پیتزای شکلاتی درست کنیم با هم پیتزای شکلاتی درست کنیم - پارس ناز www.parsnaz.com/با-هم-پیتزای-شکلاتی-درست-کنیم.html‎Cachedبا هم پیتزای شکلاتی درست کنیم پیتزا آن هم به سبک شکلاتی که بسیار خوشمزه است و همچنین نوعی خاص می باشد که برای تفاوت ایجاد کردن در آشپزی بسیار منا. با هم پیتزای شکلاتی درست کنیم - خانه arbit.ir/news/114 با هم پیتزای شکلاتی درست کنیم \n پیتزا آن هم به سبک شکلاتی که بسیار خوشمزه است و همچنین نوعی خاص می باشد که برای تفاوت ایجاد کردن در آشپزی بسیار ... با هم پیتزای شکلاتی آماده کنیم (7 عکس) - سرزه www.serze.com/پیتزای-شکلاتی-آماده-کنیم-عکس-1872334/‎Cached24 سپتامبر 2016 ... با هم پیتزای شکلاتی درست کنیم تصویر و عکس شماره 1 ⇩ با هم پیتزای شکلاتی آماده کنیم پیتزا آن هم به روش شکلاتی که بسیار خوشخوراک است ... طرز تهیه پیتزا شکلاتی(برای عاشقان شکلات) - سوران www.sooran.com/fa/recipes/9330/‎Cached13 نوامبر 2015 ... این پیتزا یک صبحانه یا دسر عالی هست مخصوصا برای طرفداران شکلات ابتدا به خمیر پیتزا کمی آرد میپاشیم و با وردنه باز میکنیم روی آن را به کره ... چه دسری بهتر از پیتزای شکلاتی؟! - آکا www.akairan.com/shirinipazi/.../news20169127273071851.html‎Cached12 سپتامبر 2016 ... برای پخت اون هم می تونید خمیر آماده پیتزا یا شیرینی پزی رو بخرید و یا خودتون ... 5 - مارشملو نقش پنیر پیتزا رو ایفا میکنه ، تمام سطح پیتزا را با آن بپوشونید . ... البته که اگر میخواهید در دامن طبیعت این غذا رو درست کنید می توانید آن را در .... مسخره بازی ته خنده دار آیان احمدخان خخخخ دوبله به فارسی قبول می کنم. طرز تهیه دسر پیتزا شکلاتی - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news201671518305349068.html‎Cached15 جولای 2016 ... دسر و سالاد,پیتزا شکلاتی,پیتزا,[categoriy]. آکاایران: ... اکنون مخلوط زرده و شکر را با سفیده ها مخلوط کنید و آرام هم بزنید تا پف سفیده ها نخوابد. روش تهیه پیتزای شکلاتی شیرین - آپارات ► 6:23www.aparat.com/v/VI3te/روش_تهیه_پیتزای_شکلاتی_شیرین Feb 28, 2015 - 6 min سافت سرا پیتزا معمولا غذایی است که به برای ناهار یا شام مصرف می شود و شاید به صورت اتفاقی از آن برای صبحانه استفاده شود. البته با تغییر مواد ... با هم پیتزای شکلاتی درست کنیم www.khabardown.ir/find/با_هم_پیتزای_شکلاتی_درست_کنیم‎Cachedرهتا: با اینکه سعی می کنیم برنامه غذایی مان را به سمت تغذیه ای سلامت هدایت کنیم، اما باز اسم پیتزا که می آید نمی توانیم از آن بگذریم. در این مطلب طرز تهیه پیتزای ... دسر پیتزا شکلاتی، شیک و هیجان انگیز - پرشین وی persianv.com/.../دسر-پیتزا-شکلاتی،-شیک-و-هیجان-انگیز.html‎Cached10 ا کتبر 2015 ... پیتزا شکلاتی یک دسر هیجان‌انگیز و شیک. این دسر مناسب ‌مهمانی‌های رسمی است. با اینکه شکل و قیافه این دسر، شیک و مجلسی است اما درست کردنش دردسر زیادی ندارد. پایه اصلی این ... حالا آرد، پودر کاکائو، بیکینگ پودر و وانیل را با هم الک کنید. 4. سفیده‌ها را که از .... با پارتیشن اداری چگونه محیط کار دوستانه خلق کنیم ؟