مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خوراک گوشت گوساله را با سیب زمینی امتحان کنید

[ad_1]

خوراک گوشت گوساله را با سیب زمینی امتحان کنید

خوراک گوشت گوساله را با سیب زمینی امتحان کنید 

حتما این غذا را برای یک ناهار عالی و کامل امتحان کنید تا طعم خوب یک غذای عالی را تجربه کنید.از گوشت گوساله تازه به همراه سیب زمینی انرژی بدن خود را تامین می کنیم. در اکثر غذاهای ما ایرانی ها گوشت قرمز پیدا می شود، همیشه دوست داشتیم خلاقیت به خرج دهیم و غذایی جدید با این گوشت ها درست کنیم. در این مطلب طرز تهیه خوراک گوشت را به شما آموزش داده ایم.

 

مواد لازم:
200 گرم گوشت گوساله
6 عدد سیب‌زمینی کوچک به دو نیم شده
2 عدد پیاز متوسط خرد شده
1 ق س پوره گوجه‌فرنگی
400 گرم گوجه‌فرنگی خرد شده
1 عدد چوب دارچین
1 ق س زیره
زردچوبه،پودر فلفل یا فلفل خشک شده و نمک به میزان لازم
3 عدد هل
3 حبه سیر
به میزان کم پودر زنجبیل
3 ق س سرکه سیب طبیعی
3 ق س روغن مایع

 

روش تهیه:

1. ابتدا در یک قابلمه کمی روغن بریزید و یک پیازخرد شده را در آن طلایی کنید. سپس به آن کمی ادویه زده و گوشت‌ها را که از قبل خرد کرده‌اید به آن اضافه کنید و در روغن و پیاز به خوبی تفت دهید. هنگامی که رنگ گوشت تغییر کرد به آن آب اضافه کرده و در قابلمه را تا زمانی که گوشت‌ها به صورت کامل نپخته از روی آن بر ندارید.

 

2. در قابلمه ای دیگر سیب‌زمینی‌ها را قرار داده و بگذارید تا پخته شود. سپس آنها را آبکش کرده و پوست‌شان را با یک چاقوی اره‌ای بگیرید. هنگامی که گوشت‌ها به طور کامل پخت آنها را درون آبکش ریخته و دو لیوان از آب گوشت را نگاه دارید.

 

3. در یک تابه گود کمی روغن ریخته و یک عدد پیاز خرد شده را درون آن تفت دهید وقتی که پیاز کمی طلایی شد کمی زردچوبه، زیره، پودر فلفل، نمک، سیر و زنجبیل را به همراه سرکه سیب اضافه کنید و به آرامی آنها را با پیاز تفت دهید. سپس گوشت آماده شده را به همراه سیب‌زمینی‌های پخته شده

 

درون تابه بریزید و کمی آب گوشت را که از قبل داشته‌اید بر آن اضافه کنید. چوب دارچین و هل را درون آب‌ گوشت بگذارید. در تابه را گذاشته و بگذارید تا با شعله کم این مواد با هم مخلوط شوند و گوشت گوساله را مزه‌دار کنند.

 

4. در این مرحله پوره گوجه‌فرنگی را به همراه گوجه‌فرنگی‌های خرد شده با کمی روغن تفت دهید و هنگام سرو غذا روی خوراک بریزید تا رنگ و مزه بهتری به خود بگیرد.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


خوراک گوشت گوساله را با سیب زمینی امتحان کنید حتما این غذا را برای یک ناهار عالی و کامل امتحان کنید تا طعم خوب یک غذای عالی را تجربه کنیداز گوشت.24 سپتامبر 2016 ... خوراک گوشت گوساله را با سیب زمینی امتحان کنید خوراک گوشت گوساله را با سیب زمینی آزمایش کنید حتما این غذا را برای یک ناهار فوق العاده و کامل ...24 سپتامبر 2016 ... خوراک گوشت گوساله را با سیب زمینی امتحان کنید حتما این غذا را برای یک ناهار عالی و کامل امتحان کنید تا طعم خوب یک غذای عالی را تجربه کنید.19 آوريل 2016 ... پس بریم سراغ دستور امروز به نام خوراک گوشت و سیب زمینی: ..... خوراک گوشت گوساله را با سیب زمینی امتحان کنید حتما این غذا را برای یک ناهار ...ناهار جمعه: خوراک گوشت گوساله با سیب زمینی در اکثر غذاهای ما ایرانی ها گوشت قرمز ... خوراک گوشت گوساله را با سیب زمینی امتحان کنید حتما این غذا را برای یک ناهار ...9 سپتامبر 2016 ... آکاایران: ناهار جمعه: خوراک گوشت گوساله با سیب زمینی. روش تهیه: 1. ... سپس به آن کمی ادویه زده و گوشت ها را که از قبل خرد کرده اید به آن اضافه کنید و در روغن و پیاز به خوبی تفت دهید. هنگامی که ... تا به حال امتحان کرده اید؟ کره ای های ...روشهای گوناگونی برای پخت گوشت گوساله وجود دارد ولی اینبار روش پخت گوشت گوساله را همراه با قارچ و رشته فرنگی امتحان کنید. ... خوراک گوشت .... برشهای گوشت چرخکرده با نخود فرنگی و رویه پوره سیب زمینی پنیری غذای هیجان انگیز و متفاوتی ...10 ا کتبر 2016 ... خوراک گوشت گوساله با سیب زمینی و هویج غذای چینی طرز پخت ... باکلائو طبخ این غذای نروژی را امتحان کنید طرز تهیه سیب زمینی آکاردئونی یک ...28 سپتامبر 2015 ... ... نمادهای اتریش است. Wiener Schnitzel ورقهای نازک از گوشت گوساله است که سرخ میشود. این غذا معمولا با لیمو و جعفری سرو میشود و در کنار بشقاب سیبزمینی و برنج قرار میگیرد. .... غذاهای عجیب غریبی که باید در سفر امتحان کنید ...در ادامه با طرز تهیه خوراک گوشت گوساله با آبلیموی تازه اشنا می شوید. مواد لازم برای 8 نفر: گوشت ... اگر به کاهش سایز شکم، پهلو و پایین تنه علاقه مندید،طب چینی را امتحان کنید (تصاوير واقعى) ..... کنید! گراتن مرغ و سیب زمینی ، غذای خارجی خوشمزه.


کلماتی برای این موضوع

خوراک مرغ، طرز تهیه خوراک مرغخوراک مرغخوراک مرغ و قارچخوراک مرغ در فرخوراک مرغ مجلسیخوراک مرغ با رب انارخوراک آشپزی رنگین عکس و تزئین انواع خوراک عکس و تزئین انواع دلمه و کوفته عکس و تزئین انواع خورش و کــبابآموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانیهمیشه دوغ را دقیقه بعد از غذا خوردن استفاده کنید چرا که مصرف دوغ همراه با غذاهای آشپزی سالم پزشکان ایران اگر طرفدار غذاهای سالم هستید، سعی کنید این خوراک را در برنامه غذایی‌اتان بگنجانیدچنچنه کتلت توضیح شیرازی‌ها کتلت زیاد درست می‌کنند، خصوصا شب‌های تابستان با تهیه کمی کتلت آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی املت …املتاسپانیاییاملت اسپانیایی یکی از بهترین املتهایی است که میتواند بعنوان وعده غذایی ناهار نیز میل پیتزا سیب زمینی چی بپزمپیتزا و ساندویچسیب زمینی الی عدد گوجه فرنگی ورقه شده عدد فلفل دلمه ای عدد پنیر پیتزا گرمطرز تهیه رامن غذای معروف کره ایهنگامی که مرغ را می پزید یک هویج راکامل درون مرغ بندازیدپس ازنیم ساعت هویج را مرکز جامع سرطان مقالاتراهنمایی‌های تغذیه ای در …درمان سرطان چگونگی تأثیر بر خورد و خوراک عوارض بعد از عمل جراحی نیاز به تغذیة خوب را انواع غذا با مرغ انواع غذا با مرغ برای دسترسی سریع تر به انواع غذا با مرغ میتوانید از جدول زیر



لینک منبع :خوراک گوشت گوساله را با سیب زمینی امتحان کنید

خوراک گوشت گوساله را با سیب زمینی امتحان کنید - پارس ناز www.parsnaz.com/خوراک-گوشت-گوساله-را-با-سیب-زمینی-امتحا.html‎Cachedخوراک گوشت گوساله را با سیب زمینی امتحان کنید حتما این غذا را برای یک ناهار عالی و کامل امتحان کنید تا طعم خوب یک غذای عالی را تجربه کنیداز گوشت. خوراک گوشت را با سیب زمینی امتحان کنید - onvansho onvansho.ir/result/خوراک-گوشت-را-با-سیب-زمینی-امتحان-کنید.html شود حتما سیب زمینی شکم پر با تکه های گوشت را امتحان کنید المللی خوراک . خوراک ایرانی گوشت گوساله همراه با سیب زمینی عکس نیک صالحی در این مطلب طرز تهیه ... خوراک گوشت و سیب زمینی - ویستا vista.ir/article/132123/خوراک-گوشت-و-سیب-زمینی‎Cached Similar3 مارس 2009 ... سپس پیاز را به آن اضافه کرده و کره را اضافه کنید و صبر کنید تا برای پنج دقیقه پیاز و گوشت با هم کمی سرخ شوند. پس از این که کمی نمک روی ... خوراک گوشت گوساله را با سیب زمینی آزمایش کنید - سرزه www.serze.com/خوراک-گوشت-گوساله-زمینی-آزمایش-کنید-1872326/‎Cached24 سپتامبر 2016 ... خوراک گوشت گوساله را با سیب زمینی امتحان کنید خوراک گوشت گوساله را با سیب زمینی آزمایش کنید حتما این غذا را برای یک ناهار فوق العاده و کامل ... خوراک گوشت گوساله - beytoote.com www.ex1rs.com/articles/82765-39-خوراک-گوشت-گوساله-beytoote-com خوراک گوشت گوساله بهداشت,لوازم بهداشت بانوان چینی زرین,چینی و بلور بیتوته ... اگر همراه اول دارید حتما کلیک کنید تایتل ... اگر به کاهش سایز شکم، پهلو و پایین تنه علاقه مندید،طب چینی را امتحان کنید .... ساندویچ مرغ با سیب زمینی در فر. خوراک گوشت خوشمزه با سیب زمینی, هویج و پیاز | خواب دیدم khabdidam.ir/خوراک-گوشت-خوشمزه-با-سیب-زمینی-هویج-و-پ/‎Cachedروش تهیه خوراک گوشت خوشمزه با هویج و سیب زمینی ... گوشت گاو ۱۷۵ گرم آب یک چهارم پیمانه / ۳۰۰ ... پیش از آن که غذا را به کودک بدهید دمای آن را امتحان کنید. اگر لازم ... ناهار جمعه: خوراک گوشت گوساله با سیب زمینی - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news2016997383750252.html‎Cached9 سپتامبر 2016 ... ناهار جمعه: خوراک گوشت گوساله با سیب زمینی - آکا ... نمک، سیر و زنجبیل را به همراه سرکه سیب اضافه کنید و به آرامی آنها را با پیاز تفت دهید. مهرناز معتمدی خوراک گوشت چرخی 30 دقیقه 4 نفر گوشت گوساله چرخ شده https://cookpad.com/ir/دستور%20غذا/1624584-خوراک-گوشت-چرخی‎Cachedدستورپخت عالی برای خوراک گوشت چرخی. از غذاهای ساده من ... 4 عدد سیب زمینی متوسط ... گوشت چرخی را به مواد اضافه کرده و به همراه ادویه کاری حسابی با هم سرخ میکنیم. ناهار جمعه: خوراک گوشت گوساله با سیب زمینی https://www.webgardha.com/.../ناهار-جمعه-خوراک-گوشت-گوساله-با-سیب-زمینی 11 سپتامبر 2016 ... ناهار جمعه: خوراک گوشت گوساله با سیب زمینی در اکثر غذاهای ما ایرانی ها ... که از قبل خرد کرده‌اید به آن اضافه کنید و در روغن و پیاز به خوبی تفت دهید. آموزش تهیه خوراک گوشت کمر گاو با برنج | آموزش آشپزی | غذاهای ایرانی ... finecooking.ir/آموزش-تهیه-خوراک-گوشت-کمر-گاو-با-برنج/‎Cached4 ژوئن 2017 ... برنج آماده سرو است، ‌در هر بشقاب مقدار کمی برنج ریخته و در گوشه بشقاب گشنیز و اسفناج تازه خرد کنید. خوراک را بار دیگر چک کرده و مزه آن را امتحان ...