مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تماشای روزانه ۱۵دقیقه تلویزیون قدرت خلاقیت کودک را کاهش می دهد

[ad_1]

 

محققان عنوان می کنند؛

تماشای روزانه ۱۵دقیقه تلویزیون قدرت خلاقیت کودک را کاهش می دهد

تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۲

 

خلاقیت کودک

 

خلاقیت کودک

 

به گفته محققان کودکانی که روزانه ۱۵ دقیقه تلویزیون تماشا می کنند خلاقیت ذهنی شان را از دست می دهند.

به گزارش ستاره ها ؛ محققان بریتانیایی عنوان می کنند کودکانی که روزانه ۱۵ دقیقه از وقت شان را صرف تماشای تلویزیون می کنند در مقایسه با کودکانی که کتاب خوانده یا پازل درست می کنند در معرض ریسک بالای از دست دادن قدرت خلاقیت شان هستند.

سارا رز، عضو تیم تحقیق از دانشگاه استافوردشایر انگلستان، در این باره می گوید: «اسناد و شواهد آشکار نشان می دهد که کودکان بلافاصله بعد از تماشای تلویزیون، ایده ها و نظرات خلاقانه کمتری دارند. اگرچه این تاثیر بعد از مدت کوتاهی از بین می رود.»
به گفته رز، «اگر کودکان قدرت خلاقیت کمتری در بازی شان داشته باشند، به مرور زمان بر رشدشان تاثیر منفی خواهد داشت.»
در این مطالعه، تیم تحقیق به بررسی تاثیر آنی تلویزیون بر خلاقیت کودکان سه ساله پرداختند. آنها کودکان را که کارتون تماشا می کردند با کودکانی که کتاب می خواندند یا پازل حل می کردند مقایسه کردند.
سپس از کودکان آزمایش بیان ایده های خلاقانه را بعمل آوردند. محققان دریافتند ایده ها و نظرات پرسیده شده از کودکانی که پازل درس کرده یا کتاب خوانده بودند بهتر از کودکانی بود که تلویزیون تماشا کرده بودند.
به گفته محققان، تماشای تلویزیون تاثیری معکوس بر سلامت آنها نیز دارد. کودکان ۶ ساله ای که بیشتر وقت شان تلویزیون تماشا می کنند در نهایت دارای عروق خونی نازک تری در چشم هایشان خواهند بود، با افزایش احتمال بیماری قلبی، فشارخون بالا و دیابت در سنین بالاتر هم روبرو هستند.

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


25 سپتامبر 2016 ... به گفته محققان کودکانی که روزانه ۱۵ دقیقه تلویزیون تماشا می کنند خلاقیت ذهنی شان را از دست می دهند.25 سپتامبر 2016 ... به گفته محققان کودکانی که روزانه ۱۵ دقیقه تلویزیون تماشا می کنند خلاقیت ذهنی شان را از دست می دهند.10 ا کتبر 2016 ... مجله اینترنتی 24خبر: به گفته محققان کودکانی که روزانه ۱۵ دقیقه تلویزیون تماشا می کنند خلاقیت ذهنی شان را از دست می دهند. به نقل از مهر، محققان ...به گفته محققان کودکانی که روزانه ۱۵ دقیقه تلویزیون تماشا می کنند خلاقیت ذهنی شان را از دست می دهند. به گزارش مهر، محققان بریتانیایی عنوان می کنند کودکانی که ...26 سپتامبر 2016 ... تماشای روزانه ۱۵دقیقه تلویزیون قدرت خلاقیت کودک را کاهش میدهد. به گفته محققان کودکانی که روزانه ۱۵ دقیقه تلویزیون تماشا میکنند خلاقیت ...آکاایران: تماشای روزانه ۱۵دقیقه تلویزیون قدرت خلاقیت کودک را کاهش می دهد. آکاایران: آکا ایران: به گفته محققان کودکانی که روزانه ۱۵ دقیقه تلویزیون تماشا می کنند ...به گفته محققان کودکانی که روزانه ۱۵ دقیقه تلويزيون تماشا می کنند خلاقيت ذهنی شان را از دست می دهند.به گزارش مهر، محققان بریتانیایی عنوان می کنند کودکانی که ...25 سپتامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار مهر، محققان بریتانیایی عنوان می کنند کودکانی که روزانه ۱۵ دقیقه از وقت شان را صرف تماشای تلویزیون می کنند در مقایسه با ...به گفته محققان کودکانی که روزانه ۱۵ دقیقه تلویزیون تماشا می کنند خلاقیت ذهنی شان را از ... تماشای روزانه ۱۵دقیقه تلویزیون قدرت خلاقیت کودک را کاهش می دهد -آکا.به گفته محققان کودکانی که روزانه ۱۵ دقیقه تلویزیون تماشا می کنند خلاقیت ذهنی شان را از دست می دهند.


کلماتی برای این موضوع

تماشای روزانه ۱۵دقیقه تلویزیون قدرت خلاقیت کودک را کاهش می دهد



لینک منبع :تماشای روزانه ۱۵دقیقه تلویزیون قدرت خلاقیت کودک را کاهش می دهد

تماشای روزانه ۱۵دقیقه تلویزیون قدرت خلاقیت کودک را کاهش می دهد ... www.mehrnews.com/.../تماشای-روزانه-۱۵دقیقه-تلویزیون-قدرت-خلاقیت-کودک-را-کاهش-می-دهد‎Cached25 سپتامبر 2016 ... به گفته محققان کودکانی که روزانه ۱۵ دقیقه تلویزیون تماشا می کنند خلاقیت ذهنی شان را از دست می دهند. تماشای روزانه ۱۵دقیقه تلویزیون قدرت خلاقیت کودک را کاهش می دهد آکا onvansho.ir/.../تماشای-روزانه-۱۵دقیقه-تلویزیون-قدرت-خلاقیت-کودک-را-کاهش-می-دهد-آکا.html کاهش می دهد تماشای روزانه روزانه ۱۵دقیقه تلویزیون قدرت خلاقیت کودک را کاهش . طرح کارتونی جالب از جشن تولد در تنهایی گواردیولا تفریحی تماشای تلویزیون قدرت ... تماشای تلویزیون قدرت خلاقیت کودک را کاهش می دهد payeshonline.com/.../تماشای-تلویزیون-قدرت-خلاقیت-کودک-را-کاهش-می-دهد‎Cachedبه گفته محققان کودکانی که روزانه ۱۵ دقیقه تلویزیون تماشا می کنند خلاقیت ذهنی شان را از دست می دهند. تلویزیون, خلاقیت, کودک, تماشای تلویزیون قدرت خلاقیت کودک را کاهش می دهد - خبرلند khabarland.com/.../تماشای-تلویزیون-قدرت-خلاقیت-کودک-را-کاهش-می-دهد‎Cached20 ژانویه 2017 ... به گفته محققان کودکانی که روزانه ۱۵ دقیقه تلویزیون تماشا می کنند خلاقیت ذهنی شان را از دست می دهند. به گزارش مهر، محققان بریتانیایی عنوان می ... تماشای روزانه ۱۵دقیقه تلویزیون قدرت خلاقیت کودک را کاهش می دهد kiarebidar.com/.../تماشای+روزانه+۱۵دقیقه+تلویزیون+قدرت+خلاقیت+کودک+را+کاهش+می+دهد 25 سپتامبر 2016 ... به گفته محققان کودکانی که روزانه ۱۵ دقیقه تلویزیون تماشا می کنند خلاقیت ذهنی شان را از دست می دهند. تماشای تلویزیون قدرت خلاقیت کودک را کاهش می دهد | کلینیک سلامتی clearclinic.ir/تماشای-تلویزیون-قدرت-خلاقیت-کودک-را-کا/ 25 سپتامبر 2016 ... محققان بریتانیایی عنوان می کنند کودکانی که روزانه ۱۵ دقیقه از وقت شان را صرف تماشای تلویزیون می کنند در مقایسه با کودکانی که تماشای ... خبرگزاری تسنیم - تماشای روزانه ۱۵دقیقه تلویزیون قدرت خلاقیت ... daneshnews.com/view/FA/102570.aspx تماشای روزانه ۱۵دقیقه تلویزیون قدرت خلاقیت کودک را کاهش می دهد شناسه خبر: 1195343 سرویس: رسانه ها ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷ به گفته محققان کودکانی که روزانه ۱۵ دقیقه ... تماشای روزانه ۱۵دقیقه تلویزیون قدرت خلاقیت کودک را کاهش می دهد www.akairan.ir/تماشای_روزانه_۱۵دقیقه_تلویزیون_قدرت_خلاقیت_کودک_را_کاهش_می_دهد‎Cachedکلمه تماشای روزانه ۱۵دقیقه تلویزیون قدرت خلاقیت کودک را کاهش می دهد هنوز در آکا ویکی تعریف نشده است. ۱۵ خرداد ۱۳۹۶. تماشای روزانه ۱۵دقیقه تلویزیون قدرت ... تماشای روزانه ۱۵دقیقه تلویزیون قدرت خلاقیت کودک را کاهش می دهد www.airvideo.ir/.../تماشای_روزانه_۱۵دقیقه_تلویزیون_قدرت_خلاقیت_کودک_را_کاهش_می_دهد‎Cachedتماشای روزانه ۱۵دقیقه تلویزیون قدرت خلاقیت کودک را کاهش می دهد. دانلود انیمیشن دیرین دیرین کودک و تماشای تلویزیون · دانلود هشدار:مضرات تماشای تلویزیون برای ... آیا مغز ما قدرت خارق العاده دارد؟ - کلیک | نبض فناوری و اطلاعات click.ir/1395/07/05/our-brain-has-incredible-power/‎Cached26 سپتامبر 2016 ... تحقیقات انجام شده نشان می دهد، همه افراد فارق از میزان بهره هوشی و یا شرایط .... تماشای ۱۵ دقیقه تلویزیون در روز منجر به کاهش خلاقیت کودکان می‌شود.