مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نکاتی درباره دکوراسیون سرویس بهداشتی

[ad_1]

نکاتی درباره دکوراسیون سرویس بهداشتی

نکاتی درباره دکوراسیون سرویس بهداشتی 

سرویس بهداشتی دکوراسیون خاص خود را دارد و از ساده ترین تا اعیانی ترین دکورها را برای این قسمت از خانه ها طراحی کرده اند. شاید شما هم تصمیم به بازسازی و یا تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی خود دارید، باید بدانید که در طراحی سرویس بهداشتی علاوه بر تعویض کاشی و سرامیک و شیرآلات باید به جزیات بسیاری توجه کنید

 

تا طراحی کاربردی و منحصر به فرد داشته باشید. به همین منظور امروز می خواهیم به بررسی جزییات طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی ایده آل بپردازیم با ما همراه باشید.

 

طراحی سرویس بهداشتی: نورپردازی

یکی از مواردی که در طراحی و دکوراسیون سرویس بهداشتی باید به آن توجه ویژه داشته باشید، نورپردازی و روشنایی سرویس بهداشتی اسـت. روشنایی بیش از حد زیاد و یا بسیار کم هر دو در محوطه سرویس بهداشتی آزار دهنده می باشد.به گزارش پارس ناز یک آینه چراغ دار و یا استفاده از روشنایی بالای آینه ها می تواند برای فضای سرویس بهداشتی شما مطلوب باشد .

نکاتی درباره دکوراسیون سرویس بهداشتی

طراحی سرویس بهداشتی: پرده حمام

همیشه حمام و سرویس بهداشتی مشترک، دردسر خانه های کوچک اسـت یکی از مواردی که در طراحی های حمام و سرویس بهداشتی نادیده گرفته می شود، کابین دوش می باشد اگر فضای حمام شما کوچک اسـت می توانید از پرده برای جدا سازی این فضا کمک بگیرید و به خوبی چهره ی سرویس بهداشتی خود را تغییر دهید.
نکاتی درباره دکوراسیون سرویس بهداشتیطراحی سرویس بهداشتی: دستمال توالت

جای دستمال توالت در حمام و سرویس بهداشتی را فراموش نکنید. توجه داشته باشید که این جا دستمال شما حتما به کاسه ی توالت شما نزدیک باشد تا به توانید به سادگی به آن دسترسی داشته باشید.
نکاتی درباره دکوراسیون سرویس بهداشتیطراحی سرویس بهداشتی: کشو و کمد

در طراحی و دکوراسیون فضای سرویس بهداشتی تان بهتر اسـت لوازم و وسایلی که هر روز عادت به استفاده از آن ها را دارید در نزدیکی خود نگه دارید، توجه داشته باشید که اگر در حال بازسازی و یا تغییر فضای سرویس بهداشتی خود هستید می توانید این کمد و کشو ها را برای فضای سرویس بهداشتی تان آماده نمایید و از داشتنشان لذت ببرید.

نکاتی درباره دکوراسیون سرویس بهداشتی

طراحی سرویس بهداشتی: جا حوله ای

جا حوله ای متفاوت در دکوراسیون سرویس بهداشتی خود در نظر بگیرید، این جا حوله ای شما می تواند نقش حوله خشک کن های حمام را نیز برای شما ایجاد نماید، کافی اسـت با توجه به فضای داخلی حمامتان را یکی را برای خودتان انتخاب کنید و با داشتنش از حمام خود لذت ببرید.
نکاتی درباره دکوراسیون سرویس بهداشتیطراحی سرویس بهداشتی: ابعاد و اندازه

توجه به ابعاد و اندازه را در فضای حمام و سرویس بهداشتی خود فراموش نکنید. اگر قصد خرید کابین دوش، روشویی، و توالت برای سرویس بهداشتی خود دارید پیش از هر چیز ابعاد و اندازه ی فضای داخلی تان محاسبه کنید تا به مناسب ترین گزینه برای فضای داخلی حمام و سرویس بهداشتی تان تان برسید.
نکاتی درباره دکوراسیون سرویس بهداشتیطراحی سرویس بهداشتی: انتخاب وان

در طراحی و دکوراسیون سرویس بهداشتی خود انتخاب وان را جدی بگیرید، وان حمام شما باید متناسب با اندام و سن شما باشد. به گزارش پارس ناز به طور مثال یک وان کم عمق و کوتاه برای یک فرد بزرگسال چندان خوشایند نیست، پس وان متعادلی را مناسب با تمام اعضای خانواده خود برای فضای حمامتان در نظر بگیرید و از داشتنش لذت ببرید.

نکاتی درباره دکوراسیون سرویس بهداشتی

طراحی سرویس بهداشتی: درب های قفل دار

برای فضای حمام و سرویس بهداشتی تان حتما از درب های قفل دار استفاده نماید، با این کار در چنین فضاهایی خصوصی آرامش بیشتری خواهید داشت.

نکاتی درباره دکوراسیون سرویس بهداشتیطراحی سرویس بهداشتی: نظافت

نظافت حمام و سرویس بهداشتی یکی از مهم ترین عواملی اسـت که باید در طراحی و دکوراسیون سرویس بهداشتی آن را در نظر بگیرید برای این منظور جزییات این فضا مانند روشویی، کفپوش ها و … را از مصالحی در نظر بگیرید که به سادگی و سرعت بالاتری تمیز می شوند با این کار همیشه حمام و سرویس بهداشتی تمیزی خواهید داشت.

نکاتی درباره دکوراسیون سرویس بهداشتیطراحی سرویس بهداشتی: انتخاب شیر آلات

بهترین شیرآلات مدرن ساختمانی درحمام و سرویس بهداشتی را بشناسید و آن ها برای دکوراسیون سرویس بهداشتی خود انتخاب کنید. در این انتخاب خود توجه داشته باشید که به سادگی باز و بسته شوند و همانند بند قبل به سادگی تمیز شوند تا همواره ظاهر سرویس بهداشتی شما آراسته باشد.
نکاتی درباره دکوراسیون سرویس بهداشتی

 

سایت چیدانه

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن دکوراسیونمدلهای جدید دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام مدلهای جدید دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمامشیک ترین مدل سرویس بهداشتی سری ششمسرویس بهداشتی مدل های سرویس بهداشتی جدیدترین مدل سرویس بهداشتی مدل سرویس بهداشتی دکوراسیون دکوراسیوندکوراسیون منزلدکوراسیون اتاق خوابدکوراسیون محل کارمدل پردهدکوراسیون دکوراسیون منزل عکس دکوراسیون منزلدکوراسیون داخلی منزلدکوراسیون آشپزخانه عکس دکوراسیوندکوراسیون دکوراسیون حمام و دستشویی در این قسمت با چیدمان و زیبایی در حمام و دستشویی و سرویس بهداشتی آشنا شده و اصول کلی دکوراسیون،دکوراسیون منزل،دکوراسیون خانه،دکوراسیون …دکوراسیون منزلپردهدکوراسیون داخلی منزللوستردکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون نکاتی برای خرید اتوی بخار و اتوی پرسپرشین …نکاتی برای خرید اتوی بخار و اتوی پرسراهنمایی برای انتخاب و خرید اتوی بخار و اتوی پرسدانلود رایگان ۴۵ نقشه اتوکد از جزئیات سرویس بهداشتی …منبع مرجع دانلود معماریدانلود رایگان ۴۵ نقشه اتوکد از جزئیات سرویس بهداشتی برای همه چیز درباره سازگارترین رنگ دکواسیون ، رنگ زرد …دکوراسیون های زرد ، دکور زرد برای منزل ،رنگ زرد همه چیز درباره سازگارترین رنگ شیت بندی معماری، دکوراسیون داخلی ، طراحی داخلی آرلدوستان و معماران عزیز در این مطلب چند نمونه شیت بندی معماری داخلی قرار دادیم تا در



لینک منبع :نکاتی درباره دکوراسیون سرویس بهداشتی

Images for نکاتی درباره دکوراسیون سرویس بهداشتی نکاتی درباره دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک - نمناک namnak.com/دکوراسیون-سرویس-بهداشتی.p45916‎Cachedسرویس بهداشتی و دکوراسیون سرویس بهداشتی و سرویس بهداشتی کوچک و نکاتی درباره دکوراسیون سرویس بهداشتی و سرویس بهداشتی ایرانی و بزرگنمایی ... نکاتی در مورد دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام - بیتوته www.beytoote.com/mode/.../tips1-bathroom-decoration1.html‎Cachedدکوراسیون سرویس بهداشتی انتخاب دکوراسیون سرویس بهداشتی دکوراسیون مناسب سرویس بهداشتی,نحوه انتخاب دکوراسیون سرویس بهداشتی,نکاتی برای چیدمان و ... نکاتی درباره دکوراسیون سرویس بهداشتی - پارس ناز www.parsnaz.com/نکاتی-دکوراسیون-سرویس-بهداشتی.html‎Cachedنکاتی درباره دکوراسیون سرویس بهداشتی سرویس بهداشتی دکوراسیون خاص خود را دارد و از ساده ترین تا اعیانی ترین دکورها را برای این قسمت طراحی سرویس بهداشتی. نکاتی در مورد دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام _ گیگ نیوز gignews.ir/news/637‎Cached15 جولای 2017 ... نکاتی در مورد دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام مجموعه: دکوراسیون و چیدمان می توانید با انتخاب رنگ مناسب و جذاب، کوچک بودن فضا را کمتر مورد ... آشنایی با نکاتی درباره دکوراسیون حمام و دستشویی - جدیدترین اخبار ... www.momtaznews.com/آشنایی-با-نکاتی-درباره-دکوراسیون-حمام/‎Cached Similar8 ا کتبر 2015 ... آشنایی با نکاتی دربارهٔ دکوراسیون حمام و دستشویی ۶ م دیماه پیش از پاک ... دکوراسیون سرویس بهداشتی و دستشویی عروس -۲۰۱۳ گردآوری توسط ... نکات مهم برای دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام - پورتال رنگی https://www.portal-rangi.com/دکوراسیون-سرویس-بهداشتی-و-حمام/‎Cached11 جولای 2017 ... در این مقاله در مورد دکوراسیون سرویس بهداشتی مطالبی را برای شما گرداوری کرده ایم. ... بعدی درباره دیابت کودکان چه می دانید + نشانه ها و راه درمان ... راهنمای انتخاب دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام - ابرتازه ها www.abartazeha.com/news/.../guide-choosing-toilet-bath-decoration/‎Cachedنکاتی درباره دکوراسیون خانه افراد مضطرب ... دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام ٬ نحوه چیدمان سرویس بهداشتی. انتخاب رنگ. اگر فضای داخلی سرویس بهداشتی شما ... طراحی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی - ED.Complex www.edcomplex.com/.../293-طراحی-دکوراسیون-حمام-و-سرویس-بهداشتی‎Cachedنگران نباشید ؛ در دکوراسیون سرویس بهداشتی نکاتی وجود دارد که با رعایت انها می توانید فضای سرویس بهداشتی را بزرگتر نشان دهید تا محدودیت فضا اذیت تان نکند ... دکور حمام دستشویی و سرویس بهداشتی | دیوار پوش سه بعدی - بست وال best-wall.ir/نکاتی-درباره-دکوراسیون-حمام-و-دستشویی/‎Cached Similar16 مارس 2015 ... نکاتی درباره دکوراسیون حمام و دستشویی : احتمالا” شما هم جزء آن افرادی هستید که دکوراسیون حمام و دستشویی را در مرحله آخر چیدمان منزل خود قرار می ...