مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دلیل باز نشدن برخی صفحات اینستاگرام

[ad_1]
طی چندروز اخیر دسترسی کاربران به برخی صفحات اینستاگرام با محدودیت همراه بود که پیگیریها حاکی از آن اســت که دلیل این مشکل تست یک اسکریپت جدید( برنامه) روی این شبکه اســت.

به گزارش مهر، معصومه بخشی پور: طی چندروز اخیر دسترسی کاربران به برخی صفحات اینستاگرام با محدودیت همراه بود که پیگیریها حاکی از آن اســت که دلیل این مشکل تست یک اسکریپت جدید( برنامه) روی این شبکه اســت.

دلیل بازنشدن برخی صفحات اینستاگرام/ تست یک برنامه جدید

در چند روز اخیر کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام در ایران در دسترسی به برخی صفحات و عکسهای این شبکه که تا پیش از این قابل دسترس بود، با مشکل مواجه شدند.

این اختلال باعث شده که کاربران برخی شرکتهای سرویس دهنده اینترنتی به یک سری از صفحات و عکس ها دسترسی داشتند، در حالیکه همان صفحات برای کاربران سرویس دهنده دیگر باز نمی شد.

این در حالی اســت که هم اکنون سیستم فیلترینگ هوشمند روی شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال اجراست و پیش از این تنها دسترسی به صفحاتی از این شبکه مسدود بود که محتوای غیرمجاز داشت.

پیگیری خبرنگار مهر حاکی از آن اســت که اواخر هفته گذشته یک اسکریپت جدید روی سیستم فیلترینگ هوشمند تست شد که ضریب خطای آن بالا بود و این سیستم در پردازش و تشخیص تصویر با مشکلاتی مواجه شد.

براین اساس این سیستم که روی گیت وی شرکتهای اینترنتی مختلفی تست شد، برخی اختلالات را در دسترسی کاربران به تصاویر بارگذاری شده در این شبکه اجتماعی به وجود آورد.

به گفته یک مقام آگاه، این برنامه جدید هنوز به صورت کامل آزمایش نشده و مشکلات آن در حال بازنگری اســت.

گفته می شود سیستم پردازش تصویر فیلترینگ هوشمند که یک سرویس کاملا بومی اســت در شبکه اجتماعی اینستاگرام، قدرت تشخیص بدون خطا تا ٩٢ درصد موفقیت را دارد و پارامترهای هوشمندی این سیستم کاملا ایرانی و نیز مقیاس تشخیص آن بسیار بالا اســت.

در همین حال آمارها نشان می دهد که در هر ثانیه ١١٠ هزار عکس در شبکه اینستاگرام از گیت وی کشور رد می شود که پردازش این تصاویر نیازمند سیستمی با مقیاس تشخیص قوی اســت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

مجله گیزمیزآخرین مطالب و عکس های سایت تولد چهارقلوها در سیستان و بلوچستان آخرین مطالب و عکس های پیغام های خطای مرورگر هنگام باز کردن صفحات وب و …صفحات وب مرورگر گوگل کروم تنظیمات کامپیوتر پیغام های خطای مرورگرپیغام خطا صفحات وب بررسی دلایل روشن نشدن کامپیوتربررسی دلایل روشن نشدن کامپیوتر ممکن است یک روز که می خواهید کامپیوتر خود را روشن تمامی مسائل اینستاگرام آرشیو … جذابیت ابتدایی سرویس اینستاگرام برای کاربران افکت زندگی بچه پولدارهای تهرانی به نقل از اینستاگرام …چندی قبل عده ایی از دختر و پسر های پولدار تهرانی با ایجاد صفحه ایی در اینستاگرام و روش برای باز کردن قفل فایل خبر فارسی روش برای باز کردن قفل فایل برترین ها فایل های محدود شده ، امکان کپی، پرینت یا ترفند هایی برای مسدود کردن افراد از ارسال ایمیل به …در اپلیکیشن اینستاگرام ویندوز خبری از دکمه دوربین برای قراردادن تصویر نیست مگر از انواع وسایل نقلیه طبیعت‌گردیاسپیلت از این وسایل حمل و نقل ریلی در برخی از تورهای داخلی و خارجی خود که مسیری طولانی پس‌ِپردهمدلینگ در ایران مجله گیزمیز…دادستان در این کار آیا سفر خارجی هم داشتید و در آنجا چه فعالیتی می‌کردید؟ بله، برای



لینک منبع :دلیل باز نشدن برخی صفحات اینستاگرام

دلیل بازنشدن برخی صفحات اینستاگرام/ تست یک برنامه جدید ... www.mehrnews.com/.../دلیل-بازنشدن-برخی-صفحات-اینستاگرام-تست-یک-برنامه-جدید‎Cached26 سپتامبر 2016 ... طی چندروز اخیر دسترسی کاربران به برخی صفحات اینستاگرام با محدودیت همراه بود که پیگیریها حاکی از آن است که دلیل این مشکل تست یک ... علت بازنشدن صفحه‌های اینستاگرام | ITIRAN itiran.com/بازنشدن-اینستاگرام‎Cached26 سپتامبر 2016 ... طی چندروز اخیر دسترسی کاربران به برخی صفحات اینستاگرام با محدودیت همراه بود که پیگیری‌ها حاکی از آن است که علت این مشکل تست یک ... علت اصلی لود نشدن پست‌ها و تصاویر در اینستاگرام چیست ... instagram.blog.ir/post/why-instagram-not-loading-pictures‎Cachedرینگ هوشمند دچار است و برخی کارها باعث گرفتار شدن پست‌ها در چنگال فـــیــلـ. .... مشکل باز نشدن استوری اینستاگرام که به صورت صفحه سیاه باز میشه میتونه ... آموزش حل مشکل باز نشدن صفحه، عکس و فیلم در اینستاگرام - ان اس ... nsmobile.ir/?p=4325‎Cached22 آوریل 2017 ... آموزش حل مشکل باز نشدن صفحه، عکس و فیلم در اینستاگرام ... برخی شرکتهای ارائه دهنده سرویس ADSL از جمله مخابرات هم با این مشکل مواجه می شوند. دلیل بازنشدن برخی صفحات اینستاگرام در چند روز اخیر چیست؟ www.khabaronline.ir/detail/583372/ict/comunication‎Cached26 سپتامبر 2016 ... مهر نوشت: طی چندروز اخیر دسترسی کاربران به برخی صفحات اینستاگرام با محدودیت همراه بود که پیگیریها حاکی از آن است که دلیل این مشکل تست ... الف - دلیل باز نشدن برخی صفحات اینستاگرام alef.ir/vdcd5k0ssyt0nn6.2a2y.html?395973‎Cached26 سپتامبر 2016 ... طی چندروز اخیر دسترسی کاربران به برخی صفحات اینستاگرام با محدودیت همراه بود که پیگیریها حاکی از آن است که دلیل این مشکل تست یک ... دلیل بازنشدن برخی صفحات اینستاگرام در روزهای اخیر - Gerdab.IR ... gerdab.ir/.../دلیل-بازنشدن-برخی-صفحات-اینستاگرام-در-روزهای-اخیر‎Cached26 سپتامبر 2016 ... در حالی که در روزهای اخیر فیلتر شدن اشتباه بسیاری از تصاویر اینستاگرام، شائبه افزایش خطای فیلترینگ هوشمند را تقویت کرده بود، یک منبع ... دلیل بازنشدن برخی صفحات اینستاگرام - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/fa/.../دلیل-بازنشدن-برخی-صفحات-اینستاگرام‎Cached26 سپتامبر 2016 ... دلیل بازنشدن برخی صفحات اینستاگرام. در حالی که در روزهای اخیر فیلتر شدن اشتباه بسیاری از تصاویر اینستاگرام، شائبه افزایش خطای ... علت افزایش خطای فیلترینگ هوشمند اینستاگرام در ... - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950705000121‎Cached26 سپتامبر 2016 ... به گزارش فارس، اخیراً تغییراتی در فیلترینگ هوشمند اینستاگرام ایجاد ... و باز نشدن برخی تصاویر صفحات رسمی مسئولان کشوری پررنگ است. دلیل بازنشدن برخی صفحات اینستاگرام - فرارو fararu.com/fa/news/290410/دلیل-بازنشدن-برخی-صفحات-اینستاگرام 26 سپتامبر 2016 ... طی چندروز اخیر دسترسی کاربران به برخی صفحات اینستاگرام با محدودیت همراه بود که پیگیریها حاکی از آن است که دلیل این مشکل تست یک ...