مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گشت‌زنی ربات‌های مشابه جنگ ستارگان در فرودگاه چین

[ad_1]

گشت‌زنی ربات‌های مشابه جنگ ستارگان در فرودگاه چین

این ربات‌ها که Anbot" " نام دارند، بیضی شکل بوده و همانند ربات‌های ‘R2D2' در فیلم جنگ ستارگان هستند.

چهره این ربات دارای یک صفحه نمایش دیجیتال و یک دوربین با کیفیت بالا برای گرفتن عکس از مسافران و تجزیه و تحلیل آنها در یکی از شلوغ‌ترین فرودگاه کشور چین اسـت.

نقش این دستگاه ها، در حال حاضر، شبیه به یک دوربین امنیتی، اما با تحرک بیشتر اسـت که می‌توانند با سرعت 18 کیلومتر در ساعت حرکت کنند.

آنها همچنین به یک مکانیسم دفاعی که یک بازوی الکتریکی بوده و جریان الکتریکی تولید می‌کند، مجهز شده‌اند.

AnBot توسط یک دانشگاه در بخش مرکزی شهر چانگشا توسعه یافته و ممکن اسـت به زودی برای گشت زنی در مدارس و بانک‌ها نیز استفاده شود.

​از این ربات‌ها همچنین می‌توان برای جستجوی مواد منفجره، سلاح‌های مختلف و مواد مخدر نیز استفاده کرد. در حال حاضر قیمت این ربات همه فن حریف در حدود 15 هزار دلار اسـت.

5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان



لینک منبع :گشت‌زنی ربات‌های مشابه جنگ ستارگان در فرودگاه چین

Images for گشت‌زنی ربات‌های مشابه جنگ ستارگان در فرودگاه چین گشت‌زنی ربات‌های مشابه جنگ ستارگان در فرودگاه چین - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/583614/science/technology‎Cached26 سپتامبر 2016 ... گشت‌زنی ربات‌های مشابه جنگ ستارگان در فرودگاه چین. دانش > فناوری - ایسنا نوشت: فرودگاه بین‌المللی شنژن چین از ربات‌ها برای گشت زنی در یکی ... گشت‌زنی ربات‌های مشابه جنگ ستارگان در فرودگاه چین | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/09/26/1448486‎Cached26 سپتامبر 2016 ... ایسنا نوشت: فرودگاه بین‌المللی شنژن چین از ربات‌ها برای گشت زنی در یکی از پایانه‌های خود استفاده کرده و آن مکان عمومی را به اولین محل حفاظت شده ... گشت‌زنی ربات‌های جنگ ستارگان در فرودگاه چین +تصاویر www.fardanews.com/.../گشت‌زنی-ربات‌های-جنگ-ستارگان-در-فرودگاه-چین-تصاویر‎Cached26 سپتامبر 2016 ... گشت‌زنی ربات‌های جنگ ستارگان در فرودگاه چین +تصاویر ... نقش این دستگاه ها، در حال حاضر، شبیه به یک دوربین امنیتی، اما با تحرک بیشتر است ... گشت زنی ربات های مشابه جنگ ستارگان در فرودگاه چین+عکس - تی نیوز tnews.ir/news/608471223872.html‎Cached26 سپتامبر 2016 ... فرودگاه بین المللی شنژن چین از ربات ها برای گشت زنی در یکی از پایانه های خود استفاده کرده و آن مکان عمومی را به اولین محل حفاظت شده توسط ربات ها ... گشت‌زنی ربات‌های مشابه جنگ ستارگان در فرودگاه چین – فری دانلود www.freedanload.com/گشت‌زنی-ربات‌های-مشابه-جنگ-ستارگان-د/ گشت‌زنی ربات‌های مشابه جنگ ستارگان در فرودگاه چین – فری دانلود ... این ربات احساسات انسانی دارد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/399758/این-ربات-احساسات-انسانی-دارد‎Cached4 ا کتبر 2016 ... صرفا در شرایطی می‌توان ربات‌ها را ترجیح داد که به دنبال ۱۰۰ درصد کردن بازدهی در برخی ابعاد باشیم. ... این ربات را می‌توانید به ربات‌ها مشابه خود هم وصل کنید و با این کار تیمی از آن‌ها ... گشت‌زنی ربات‌های جنگ ستارگان در فرودگاه چین. اولین میکرو ربات با اندام حرکتی مویی شکل - برترین ها www.bartarinha.ir/.../اولین-میکرو-ربات-با-اندام-حرکتی-مویی-شکل‎Cached22 سپتامبر 2016 ... اولین میکرو ربات با اندام حرکتی مویی شکل برای مصارف پزشکی توسط دانشمندان کره‌ی جنوبی ساخته شد. ... با پاهایی مویی مانند و با ساز و کاری مشابه بقیه موجودات حرکت می‌کنند با ... گشت‌زنی ربات‌های جنگ ستارگان در فرودگاه چین. چینی-برای-حرکت-سوپاپ-ماشین-واقع-برای-استخراج-از-معادن www.freetaobao.net/.../چینی-برای-حرکت-سوپاپ-ماشین-واقع-برای-استخراج-از-معادن/ چینی-برای-حرکت-سوپاپ-ماشین-واقع-برای-استخراج-از-معادن ... ها بین 3000 الی 4000 اسب هست در واقع با , گشتزنی رباتهای مشابه جنگ ستارگان در فرودگاه چین. فیزیکالیسم - مهمترین اخبار ایران و جهان vista.ir/wiki/844563/فیزیکالیسم گشت‌زنی ربات‌های مشابه جنگ ستارگان در فرودگاه چین · آمارهای خواندنی آرسنال - چلسی ؛ نمایش خارق العاده آرسنال، تداعی کننده… گشت‌زنی ربات‌های نگهبان در فرودگاه چین ...