مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برنامه‌ریزی چند مقصد در نقشه گوگل ممکن شد

[ad_1]

گوگل امکانات تازه‌ای را به برنامه نقشه خود در گوشی‌های آندرویدی افزوده تا تعیین چند مقصد که قبلا تنها در نسخه رومیزی این برنامه در دسترس بود، ممکن شود.

 به گزارش مشرق، نسخه آندرویدی 9.31 این برنامه که فعلا در مرحله آزمایشی است هفته قبل عرضه شد و علاوه بر قابلیت تعیین چند مقصد بر روی گوشی دارای نقشه هایی با دقت بالاتر و با گرافیک پیشرفته تر است.

این به روزرسانی های مربوط به کیفیت گرافیکی نقشه گوگل قرار است برای برنامه Google Earth هم در دسترس قرار بگیرد.

برنامه ریزی همزمان برای سفر به چند مقصد به خصوص برای افرادی مناسب است که اهل سفرهای متعدد و فراوان هستند و قصد دارند، از این طریق به بهترین نحو از زمانی که در اختیار دارند، استفاده کنند.

با توجه به اینکه تغییرات یاد شده در نسخه آزمایشی برنامه نقشه گوگل اتفاق افتاده گوگل هنوز هیچ بیانیه رسمی در این زمینه منتشر نکرده است و کاربران باید تا زمان عرضه نسخه نهایی منتظر بمانند. آخرین به روزرسانی رسمی برای برنامه نقشه گوگل در تاریخ 27 ژوئن اتفاق افتاده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


5 جولای 2016 ... گوگل امکانات تازهای را به برنامه نقشه خود در گوشیهای آندرویدی افزوده تا تعیین چند مقصد که قبلا تنها در نسخه رومیزی این برنامه در دسترس بود، ...5 جولای 2016 ... گوگل امکانات تازه ای را به برنامه نقشه خود در گوشی های آندرویدی افزوده تا تعیین چند مقصد که قبلا تنها در نسخه ر.5 جولای 2016 ... ایتنا - گوگل امکانات تازهای را به برنامه نقشه خود در گوشیهای اندرویدی افزوده تا تعیین چند مقصد که قبلا تنها در نسخه رومیزی این برنامه در دسترس ...گوگل امکانات تازهای را به برنامه نقشه خود در گوشیهای آندرویدی افزوده تا تعیین چند مقصد که قبلا تنها در نسخه رومیزی این برنامه در دسترس بود، ممکن شود. به گزارش ...5 جولای 2016 ... ایتنا - گوگل امکانات تازه ای را به برنامه نقشه خود در گوشی های اندرویدی افزوده تا تعیین چند مقصد که قبلا تنها در نسخه رومیزی این برنامه در دسترس ...6 جولای 2016 ... کد مطلب : 295838 برنامهریزی مقصد نسخه برنامه گوگل شد امکانات را برنامه خود گوشیهای افزوده تعیین مقصد قبلا در رومیزی برنامه دسترس ممکن به ...5 جولای 2016 ... برنامهریزی چند مقصد در نسخه همراه برنامه نقشه گوگل ممکن شد. مازندمجلس: گوگل امکانات تازهای را به برنامه نقشه خود در گوشیهای آندرویدی افزوده تا ...گوگل امکانات تازهای را به برنامه نقشه خود در گوشیهای آندرویدی افزوده تا تعیین چند مقصد که قبلا تنها در نسخه رومیزی این برنامه در دسترس بود، ممکن شود.به گزارش خبرگزاری مهر، کاربران با استفاده از نقشه جدید ویندوز ۱۰ می توانند ترافیک مسیر منزل تا محل کار و دیگر مسیرهای روزمره را کنترل کنند تا بتوانند راهی ...5 جولای 2016 ... به گزارش ایتنا از فارس به نقل از تک تایمز، نسخه اندرویدی ۹.۳۱ این برنامه که فعلا در مرحله آزمایشی است هفته قبل عرضه شد و علاوه بر قابلیت ...


کلماتی برای این موضوع

شهر هوشمنداین وبلاگ متعلق به حکیمه قنبری دانشجوی دکترای جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری استقویترین نرم افزار ردیابی ، مکان یابی و مانیتورینگ …هیچ گونه تخصصی در نصب نرم افزار ندارید ؟ والدین و مدیران گرامی ؛ اگر تخصص کافی در خصوص الف فناوریپایگاه خبری الف رئیس بنیاد ملی بازیهای رایانه ای از تصویب کمک مالی ۸۵ میلیارد عصر ایران موزه ی مو مکانی عجیب در ترکیه عکس جاذبه های زیبا و دیدنی که کمتر کسی از آنها خبر دارد خبرگزاری فارس صفحه اصلی سفیر مکزیک در تهران در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد سفر وزیر خارجه مکزیک به تهران در پرسش و پاسخ آژانس هواپیمایی و مسافرتیآژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردیپکیج ماهه آموزش زبان انگلیسی با تدریس معلم …آموزشزبانانگلیسیازسلام به همگی نام من لیلا است و معلم انگلیسی و اهل انگلستان هستم و در حال حاضر در مالتا انگلیسی یکبار برای همیشه با تدریس معلم مطرح از …در پاسخ باید بگوییم که دوست گرامی با توجه به اینکه دانش در هیچ کجای جهان تخفیف ندارد فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران الف رئیس جدید ستاد کل نیروهای مسلح …نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر



لینک منبع :برنامه‌ریزی چند مقصد در نقشه گوگل ممکن شد

برنامه‌ریزی چند مقصد در نسخه همراه برنامه نقشه گوگل ممکن شد www.farsnews.com/13950415000355‎Cached5 جولای 2016 ... گوگل امکانات تازه‌ای را به برنامه نقشه خود در گوشی‌های آندرویدی افزوده تا تعیین چند مقصد که قبلا تنها در نسخه رومیزی این برنامه در دسترس بود، ... ایتنا - برنامه‌ریزی چند مقصد در نسخه همراه برنامه نقشه گوگل ممکن شد itna.ir/fa/doc/.../برنامه-ریزی-چند-مقصد-نسخه-همراه-برنامه-نقشه-گوگل-ممکن 5 جولای 2016 ... ایتنا - گوگل امکانات تازه‌ای را به برنامه نقشه خود در گوشی‌های اندرویدی افزوده تا تعیین چند مقصد که قبلا تنها در نسخه رومیزی این برنامه در دسترس ... برنامه‌ریزی چند مقصد در نسخه همراه برنامه نقشه گوگل ممکن شد ... vista.ir/net/1105007 گوگل امکانات تازه‌ای را به برنامه نقشه خود در گوشی‌های آندرویدی افزوده تا تعیین چند مقصد که قبلا تنها در نسخه رومیزی این برنامه در دسترس بود، ممکن شود. برنامه‌ریزی چند مقصد در نسخه همراه برنامه نقشه گوگل ممکن شد - گروه ... tk.spadana.net/index.php?/News/NewsItem/View/6514/‎Cached5 جولای 2016 ... به گزارش ایتنا از فارس به نقل از تک تایمز، نسخه اندرویدی ۹.۳۱ این برنامه که فعلا در مرحله آزمایشی است هفته قبل عرضه شد و علاوه بر قابلیت ... برنامه ریزی چند مقصد در نسخه همراه برنامه نقشه گوگل ممکن شد - سایت ... tnews.ir/news/141866051102.html‎Cached5 جولای 2016 ... گوگل امکانات تازه ای را به برنامه نقشه خود در گوشی های آندرویدی افزوده تا تعیین چند مقصد که قبلا تنها در نسخه رومیزی این برنامه در دسترس بود، ... انتخاب زمان مناسب سفر با گوگل مپ www.eghtesadnews.com/.../175628-انتخاب-زمان-مناسب-سفر-با-گوگل-مپ‎Cached16 جولای 2017 ... ... در کمترین میزان ممکن باشد، همیشه یک دغدغه جدی است و حالا برنامه نقشه گوگل این مشکل را حل کرده است. ... افزوده شده که به شما امکان می دهد زمان دقیق سفر آتی خود را برنامه ریزی کنید و ... سرویس نقشه گوگل از این پس با تعیین مبدا و مقصد به شما اعلام خواهد کرد ... خرید آنلاین پروازهای سیستمی و چارتر با چند کلیک! Aftabgardan - چگونه با Google Map مسیر مبدأ و مقصد را مشخص کنیم ... aftab.cc/.../1250-چگونه-با-Google-Map-مسیر-مبدأ-و-مقصد-را-مشخص-کنیم؟-(آیا-واقعاً-گوگل-مپ-شما-را-به-مقصد-می‌رساند؟)‎Cached Similar31 ژانویه 2015 ... ممکن است گاهی روی نقشه به نظر برسد که دارید از مسیر خارج می‌شوید اما بعد از چند متر ... (ما چند بار این اشتباه را مرتکب شدیم و چقدر وقتمان تلف شد! - گروه اخبار - اخبار فناوری و اطلاعات - اخبار مشاغل www.asnaf-ir.com/fa/اخبار/اخبار-فناوری-و-اطلاعات--2/120/ برنامه‌ریزی چند مقصد در نسخه همراه برنامه نقشه گوگل ممکن شد 15 تیر 1395 ... بیانیه ای که پس از چند روز طولانی سرانجام صادر شد، اما با انتظارات بسیار فاصله داشت. نقشه تهران - شهرداری تهران map.tehran.ir/streetview/‎Cached Similarنقشه تهران (۱۳۹۲-۱۳۹۳) کاملا دقیق، همراه با جستجوی هوشمند معابر و اماکن مهم، کد نوسازی، قابلیت مسیریابی، نمایش مرز مناطق و محلات، مترو، BRT، مرز طرح ترافیک و ... Google Maps - زومیت www.zoomit.ir/tag/google-maps/‎Cachedردیابی لحظه ای موقعیت مکانی افراد در نقشه گوگل ممکن شد .... را به نسخه‌ی آی‌او‌اس گوگل مپس اضافه کرده که بر این اساس امکان پشتیبانی از چند مقصد فراهم شده است.