مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پلمپ یک بیمارستان و یک مرکز جراحی خصوصی در تهران

[ad_1]

دو بیمارستان خصوصی تهران امروز به دلیل گرانفروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی پلمب می‌شوند.

به گزارش مشرق، دو بیمارستان خصوصی تهران ظهر امروز با حضور بازرسان تعزیرات و بهداشت، به دلیل تخلفات گرانفروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی پلمب می‌شوند.
 
این در حالی است که یکی از این بیمارستان‌ها اردیبهشت امسال نیز با شکایت محیط زیست و با دستور مرجع قضایی، به طور موقت پلمب شده بود.
 
در همین زمینه خدایی رئیس مجتمع رسیدگی به تخلفات پزشکی سازمان تعزیرات تا دقایقی دیگر، اقدامات انجام شده تعزیرات در حوزه بهداشت و سلامت را تشریح خواهد کرد.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

سایت تخصصی بیمارستان سازی مرجع اطلاعات و …نظام اقتصادی و اجتماعی یک سیستم زنده و پویاست و طرح‌های انقلابی گسترده و ساختارشکن جدیدترین خبرهای شهرستان شیراز خبر فارسیآرامگاه حافظ در یک شب بارانی ایرناشیرازتصاویر آرامگاه حافظ شیرازی را در شامگاه خوزستان چه خبر؟ اخبار روز استان خوزستان و کشورخوزستان چه خبر ؛ مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت ثبت‌نام برای آزمون ورودی حوادث مجله اینترنتیزیباترین زنان جهان اهل کدام کشورند تصاویر داستان زنی تهرانی که در تمام مدت زندگی با آخرین روزهای امام ره چگونه س‍پری شد جدی ترین …آخرین روزهای امام ره چگونه س‍پری شد جدی ترین مخالف رهبری ایت الله خامنه ای چه کسی بود؟تلخ تر از زهر خیانت خوش تر از عطر تادیبسال بعد هم با تمام تلخی ها و شیرینیهایش گذشت و من و ناصر در کنار بچه ها زندگی می کردیمآیین نامه اجرایی قانون اصلاح ماده قانون مواد خوردنی آیین نامه اجرایی قانون اصلاح ماده قانون مواد خوردنی ، آشامیدنی ، آرایشی و بهداشتی و اخبار حوادثروزنامه حوادث،حوادثحوادث روز،حوادث ایران زمین‌لرزه ای به شدت درجه در مقیاس امواج درونی زمین ریشتر اوایل روز پنج‌شنبه شمال اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف در محورهای ۱۰ استان کشور



لینک منبع :پلمپ یک بیمارستان و یک مرکز جراحی خصوصی در تهران

پلمپ یک بیمارستان و یک مرکز جراحی خصوصی در تهران - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../پلمپ-یک-بیمارستان-و-یک-مرکز-جراحی-خصوصی-در-تهران‎Cached26 جولای 2016 ... دو بیمارستان خصوصی تهران امروز به دلیل گرانفروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی پلمب می‌شوند. آنا | یک بیمارستان و یک مرکز جراحی خصوصی در تهران امروز پلمپ می‌شود www.ana.ir/news/126406 26 جولای 2016 ... یک بیمارستان خصوصی و یک مرکز جراحی در تهران امروز به دلیل گرانفروشی و رعایت نکردن مسائل بهداشتی پلمپ می‌شود. پلمپ یک بیمارستان خصوصی و مرکز جراحی‌ در تهران - ملت بازار mellatbazar.ir/.../پلمپ-یک-بیمارستان-خصوصی-و-مرکز-جراحی‌-در-تهران‎Cached26 جولای 2016 ... رئیس مجتمع رسیدگی به تخلفات پزشکی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: براساس حکم صادر شده بیمارستان «ر» و مجتمع جراحی «م» امروز به صورت ... پلمب یک بیمارستان خصوصی در شمال تهران (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/.../پلمب-یک-بیمارستان-خصوصی-در-شمال-تهران-عکس‎Cached26 جولای 2016 ... بخش های مختلف یک بیمارستان خصوصی تهران با حضور بازرسان دانشگاه شهید بهشتی و ... علت تخلفات متعدد گفت: یک مرکز بزرگ جراحی که سال ها بدون مجوز قانونی فعالیت کرده و مجوز های لازم ... برچسب ها: بیمارستان ، پلمپ ، تهران. پلمب یک مرکز جراحی در تهران عکس - onvansho onvansho.ir/result/پلمب-یک-مرکز-جراحی-در-تهران-عکس.html ایرنا یک بیمارستان خصوصی در شمال تهران پلمب شد عکس فیلم آرشیو پلمب شد تهران ایرنا یک ... آنا یک بیمارستانیک مرکز جراحی خصوصی در تهران امروز یک مرکز جراحی خصوصی در تهران پلمپ شد یکشنبه 9 آبان 1395 یک درمانگاه جراحی پلمب شد . پلمپ یک بیمارستان و یک مرکز جراحی خصوصی در تهران - راه نو rahenonews.com/.../پلمپ-یک-بیمارستان-مرکز-جراحی-خصوصی-تهران‎Cached26 جولای 2016 ... دو بیمارستان خصوصی تهران امروز به دلیل گرانفروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی پلمب می‌شوند. Fars News Agency : بیمارستان خصوصی «ر» و مرکز جراحی‌ «م» با ... www.farsnews.com/printable.php?nn=13950505000505‎Cached26 جولای 2016 ... یک مرکز جراحی و یک بیمارستان براساس احکام صادره پلمپ خواهند شد. خدایی تصریح کرد: یکی از بیمارستان‌های شمال تهران به نام «ر» که در طول ماه‌های ... پلمپ یک بیمارستان و یک مرکز جراحی خصوصی در تهران - مشرق نیوز ... khabarfarsi.com/u/22544791 26 جولای 2016 ... پلمپ یک بیمارستان و یک مرکز جراحی خصوصی در تهران ... و توانای تهران بزرگ می خواند که دیناری از بیت المال در عرصه زندگی شخصی او راه نیافته. پلمپ یک بیمارستان خصوصی در شمال تهران (+عکس) - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/.../پلمپ-یک-بیمارستان-خصوصی-در-شمال-تهران-عکس-‎Cached26 جولای 2016 ... بخش های مختلف یک بیمارستان خصوصی تهران پلمب شد. ... علت تخلفات متعدد گفت : یک مرکز بزرگ جراحی که سال ها بدون مجوز قانونی فعالیت کرده و ... پلمپ یک بیمارستان و یک مرکز جراحی خصوصی در تهران www.airvideo.ir/.../پلمپ_یک_بیمارستان_و_یک_مرکز_جراحی_خصوصی_در_تهران‎Cachedپلمپ یک بیمارستان و یک مرکز جراحی خصوصی در تهران. دانلود ماجرای پلمپ کردن یک بیمارستان خصوصی در جنوب تهران · دانلود پلمپ یک کلیسا در تهران · دانلود پلمپ ...