مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مایکروسافت دست به دامن ژاپنی‌ها شد

[ad_1]

یک شرکت ژاپنی به نام NuAns گوشی هوشمندی مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 فون عرضه کرده تا مایکروسافت شانس بیشتری برای بازاریابی این سیستم عامل نه چندان محبوب داشته باشد.

 به گزارش مشرق، این گوشی که NuAns NEO نام دارد اگر چه با استقبال گسترده مواجه نشده، اما فروش 725 هزار دلاری آن در برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای آمریکایی موجب امیدواری مایکروسافت شده است.

یکی از مزایای جالب این گوشی تعویض پذیری ساده برخی از قطعات آن است. لذا کاربران می‌توانند برای افزایش زیبایی این گوشی ظاهر آن را با چوب، چرم و حتی پوست شترمرغ تزیین کنند.

از جمله ویژگی های گوشی یاد شده می توان به نمایشگر 5 اینچی با دقت 720p، دو گیگابایت رم و پردازنده Snapdragon 617 هشت هسته ای 1.5 گیگاهرتزی اشاره کرد.

این گوشی با قابلیت Continuum مایکروسافت هم سازگاری دارد که با افزودن موشواره و صفحه کلید به گوشی آن را به یک رایانه شخصی کوچک مبدل می کند. این گوشی نسبتا ارزان قیمت بوده و حدود 270 دلار قیمت دارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


4 جولای 2016 ... یک شرکت ژاپنی به نام NuAns گوشی هوشمندی مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 فون عرضه کرده تا مایکروسافت شانس بیشتری برای بازاریابی این ...5 جولای 2016 ... فارس: مایکروسافت برای افزایش کاربران ویندوز 10 دست به دامن ژاپنیها شد. یک شرکت ژاپنی به نام NuAns گوشی هوشمندی مجهز به سیستمعامل ...6 جولای 2016 ... یک شرکت ژاپنی به نام NuAns گوشی هوشمندی مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 فون عرضه کرده تا مایکروسافت شانس بیشتری برای بازاریابی این ...5 جولای 2016 ... مایکروسافت برای افزایش کاربران ویندوز 10 دست به دامن ژاپنیها شد. فارس: مایکروسافت برای افزایش کاربران ویندوز 10 دست به دامن ژاپنیها شد.4 جولای 2016 ... ایتنا - یک شرکت ژاپنی به نام NuAns گوشی هوشمندی مجهز به سیستمعامل ویندوز 10 فون عرضه کرده تا مایکروسافت شانس بیشتری برای بازاریابی ...5 جولای 2016 ... موبنا: یک شرکت ژاپنی به نام NuAns گوشی هوشمندی مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 فون عرضه کرده تا مایکروسافت شانس بیشتری برای بازاریابی ...6 جولای 2016 ... مایکروسافت دست به دامن ژاپنی ها شد. خلاصه خبر. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از فارس، یک شرکت ژاپنی به نام NuAns گوشی ...5 جولای 2016 ... کشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): مایکروسافت برای افزایش کاربران ویندوز ۱۰ دست به دامن ژاپنیها شد. فارس: مایکروسافت برای افزایش کاربران ...5 جولای 2016 ... یک شرکت ژاپنی به نام NuAns گوشی هوشمندی مجهز به سیستم عامل ویندوز ... شهرداری عباس آباد دست به دامن شهروندان شد/ دفن زباله؛ راهکار نهایی مردم!


کلماتی برای این موضوع

حکم بوسیدن دست از نظر امام رضاعروایتی در نهی از بوسیدن دست افراد آمده است، ولی با توجه به روایات دیگر، موارد فریدالدین حدادعادل؛ آقازاده تصمیم سازغلامعلی حدادعادل در اولین سال دهه پنجاه شمسی صاحب فرزند پسری شد که که او به یاد عارف سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به پارس ناز می باشد امیدودوازده امیدوار به دوازدهدانستنیها پزشکان مسلمان چگونه بیماری ها را تشخیص می دادند؟ پسری که بار مرگ را



لینک منبع :مایکروسافت دست به دامن ژاپنی‌ها شد

Images for مایکروسافت دست به دامن ژاپنی‌ها شد مایکروسافت دست به دامن ژاپنی ها شد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/349548/مایکروسافت-دست-به-دامن-ژاپنی-ها-شد 5 جولای 2016 ... فارس: مایکروسافت برای افزایش کاربران ویندوز 10 دست به دامن ژاپنی‌ها شد. یک شرکت ژاپنی به نام NuAns گوشی هوشمندی مجهز به سیستم‌عامل ... مایکروسافت برای افزایش کاربران ویندوز 10 دست به دامن ژاپنی‌ها شد www.farsnews.com/13950414000212 4 جولای 2016 ... یک شرکت ژاپنی به نام NuAns گوشی هوشمندی مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 فون عرضه کرده تا مایکروسافت شانس بیشتری برای بازاریابی این ... مایکروسافت دست به دامن ژاپنی ها شد - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1059041 5 جولای 2016 ... موبنا: یک شرکت ژاپنی به نام NuAns گوشی هوشمندی مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 فون عرضه کرده تا مایکروسافت شانس بیشتری برای بازاریابی ... هرلحظه، مایکروسافت دست به دامن ژاپنی ها شد harlahze.com/اخبار-علم-و-فناوری/مایکروسافت-دست-به-دامن-ژاپنی-ها-شد فارس: مایکروسافت برای افزایش کاربران ویندوز 10 دست به دامن ژاپنی‌ها شد. یک شرکت ژاپنی به نام NuAns گوشی هوشمندی مجهز به سیستم‌عامل ویندوز 10 فون عرضه ... مایکروسافت دست به دامن ژاپنی ها شد - onvansho onvansho.ir/result/مایکروسافت-دست-به-دامن-ژاپنی-ها-شد.html مایکروسافت دست به دامن ژاپنی‌ها شد یک شرکت ژاپنی به نام nuans مایکروسافت هم زمان روی . الف ماجرای نصب بیلبورد رهبر انقلاب در شهرهای آلمان برگزار شد ... مایکروسافت برای افزایش کاربران ویندوز 10 دست به دامن ژاپنی‌ها شد itna.ir/fa/doc/.../مایکروسافت-افزایش-کاربران-ویندوز-10-دست-دامن-ژاپنی-ها 4 جولای 2016 ... ایتنا - یک شرکت ژاپنی به نام NuAns گوشی هوشمندی مجهز به سیستم‌عامل ویندوز 10 فون عرضه کرده تا مایکروسافت شانس بیشتری برای بازاریابی ... مایکروسافت دست به دامن ژاپنی ها شد - دیجیکوک digikok.com/2016/07/05/مایکروسافت-دست-دامن-ژاپنی-ها-شد/ 5 جولای 2016 ... مایکروسافت برای افزایش کاربران ویندوز ۱۰ دست به دامن ژاپنی‌ها شد. یک شرکت ژاپنی به نام NuAns گوشی هوشمندی مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ ... مایکروسافت برای افزایش کاربران ویندوز ۱۰ دست به دامن ژاپنی‌ها شد jobilo.cf/فناوری/مایکروسافت-برای-افزایش-کاربران-ویندو/ 6 جولای 2016 ... به گزارش ایتنا از فارس به نقل از انگجت، این گوشی که NuAns NEO نام دارد اگر چه با استقبال گسترده مواجه نشده، اما فروش ۷۲۵ هزار دلاری آن در برخی ... مایکروسافت برای افزایش کاربران ویندوز 10 دست به دامن ژاپنی‌ها شد ... www.sarkhat.com/fa/news/141502210/ یک شرکت ژاپنی به نام NuAns گوشی هوشمندی مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 فون عرضه کرده تا مایکروسافت شانس بیشتری برای بازاریابی این سیستم عامل نه چندان ...