مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جوجه اردک غول‌پیکر بزرگراه مرکزی اسکاتلند را بست + تصاویر

[ad_1]

به گزارش خبرنگار گروه دانستنی‌های خبرگزاری فارس، صبح روز گذشته رانندگان یکی از بزرگراه‌های اصلی اسکاتلند در مسیر خود جوجه‌ اردکی را مشاهده کردند که اندازه‌ آن چندین برابر یک خود بود و بزرگراه را به طور کامل مسدود کرد.

این جوجه اردک عروسکی در یکی از ماشین‌های حمل بار CarStore بود و راننده قصد داشت آنرا به فروشگاه مرکزی گلاسگو رساند که ناگهان جوجه اردک در بزرگراه رها شد و کل خیابان را مسدود کرد.

از همان ابتدای صبح مردم گلاسگو عکس‌ها و تصاویر ویدیویی مربوط به این جوجه اردک بزرگ و زردرنگ را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند و سرانجام پس از گذشت چند ساعت ماموران آتش‌نشانی آن را کنار زدند.

لازم به ذکر اسـت حدود دو هفته قبل اتفاق مشابه در یکی از بزرگراه‌های چین به وقوع پیوست و طی آن کره ماه عروسکی که برای یک جشنواره ساخته شده بود، از پشت کامیون رها شد و این اتفاق تصادف زنجیره‌ای در اتوبان را به دنبال داشت.

انتهای پیام /


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع



لینک منبع :جوجه اردک غول‌پیکر بزرگراه مرکزی اسکاتلند را بست + تصاویر

Images for جوجه اردک غول‌پیکر بزرگراه مرکزی اسکاتلند را بست + تصاویر جوجه اردک غول‌پیکر بزرگراه مرکزی اسکاتلند را بست + تصاویر www.farsnews.com/13950706000060‎Cached27 سپتامبر 2016 ... جوجه‌ اردک بادی غول پیکر که برای یکی از فروشگاه‌های مرکزی گلاسگو برده می‌شد، از پشت کامیون سقوط کرد و باعث بسته شدن بزرگراه اصلی ... جوجه اردک غول‌پیکر بزرگراه مرکزی اسکاتلند را بست + تصاویر nazlife.ir/.../1826-جوجه-اردک-غول‌پیکر-بزرگراه-مرکزی-اسکاتلند-را-بست-تصاویر.html‎Cachedجوجه‌ اردک بادی غول پیکر که برای یکی از فروشگاه‌های مرکزی گلاسگو برده می‌شد، از پشت کامیون سقوط کرد و باعث بسته شدن بزرگراه اصلی اسکاتلند شد.به گزارش . جوجه اردک غول‌پیکر بزرگراه مرکزی اسکاتلند را بست + تصاویر www.asrekhodro.com/.../جوجه-اردک-غول-پیکر-بزرگراه-مرکزی-اسکاتلند-را-بست-تصاویر‎Cached27 سپتامبر 2016 ... عصر خودرو: جوجه‌ اردک بادی غول پیکر که برای یکی از فروشگاه‌های مرکزی گلاسگو برده می‌شود، از پشت کامیون سقوط کرد و باعث بسته شدن بزرگراه ... جوجه اردک غول پیکر بزرگراه مرکزی اسکاتلند را بست + تصاویر - قطره www.ghatreh.com/.../جوجه-اردک-غول-پیکر-بزرگراه-مرکزی-اسکاتلند-بست-تصاویر 27 سپتامبر 2016 ... جوجه اردک بادی غول پیکر که برای یکی از فروشگاه های مرکزی گلاسگو برده می شود، از پشت کامیون سقوط کرد و باعث بسته. جوجه اردک غول پیکر بزرگراه مرکزی اسکاتلند را بست + تصاویر ... khabarfarsi.com/u/25740034 27 سپتامبر 2016 ... جوجه اردک غول پیکر بزرگراه مرکزی اسکاتلند را بست + تصاویر ... مشکلاتی که شما مطرح کردید؛ مشکل جنوب به شمال بزرگراه نواب کی حل می شود؟ جوجه اردک غول‌پیکر بزرگراه مرکزی اسکاتلند را بست + تصاویر dgchekhabar.com/news/social/6282 جوجه‌ اردک بادی غول پیکر که برای یکی از فروشگاه‌های مرکزی گلاسگو برده می‌شود، از پشت کامیون سقوط کرد و باعث بسته شدن بزرگراه اصلی اسکاتلند شد. جوجه اردک غول پیکر بزرگراه مرکزی اسکاتلند را بست تصاویر - irbist www.irbist.ir/.../جوجه-اردک-غول-پیکر-بزرگراه-مرکزی-اسکاتلند-را-بست-تصاویر‎Cachedجوجه اردک غول پیکر بزرگراه مرکزی اسکاتلند را بست تصاویر. سه شنبه، 6 مهر ماه ، 1395 11:00:05am. جوجه اردک غول‌پیکر بزرگراه مرکزی اسکاتلند را بست + ... اخبار اردک - روزامه roozame.com/tags/اردک آخرین و جدیدترین اخبار و خبر های تصویری و ویدیویی اردک. ... ایرنا | ۱۹۲ روز پیش |; جوجه اردک غول‌پیکر بزرگراه مرکزی اسکاتلند را بست + تصاویر جوجه‌ اردک بادی ... جوجه اردک غول‌پیکر بزرگراه مرکزی اسکاتلند را بست + تصاویر jik545.ir/news/3938022 جوجه اردک غول‌پیکر بزرگراه مرکزی اسکاتلند را بست + تصاویر-3938022.