مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

از دوستی بنز و مایکروسافت تا کمربند لاغری

[ad_1]

از دوستی بنز و مایکروسافت تا کمربند لاغری

کودک و نوجوان > دانش - آیدا ابوترابی:
نگاهی به خبرهای جالب و جذاب در دنیای علم و فناوری؛ خبرهایی که همه از تلاش بشر برای آگاهی، زندگی بهتر و رفاه ما زمینی‌ها حکایت دارند!

دوچرخه شماره ۸۴۶

 

باتری آن امکان پرواز تا یک ساعت را فراهم می‌کند. پهپادی که سرعتش به70 کیلومتر در ساعت می‌رسد. اما این روبات قرار اسـت چه کار کند؟!

«کونیت» (Cunit) که اسمش از ساحلی در اسپانیا گرفته شده، نام پهپادی اسـت که کارش نجات غریقان اسـت. این روبات بالای سر فرد در معرض خطر می‌رود و فیلم و عکس او را درهمان لحظه به گروه امداد مخابره می‌کند تا بر اساس آن اقدامات لازم را انجام دهند.

 

دوچرخه شماره ۸۴۶

 

نشریه‌ی «فوربس» به‌تازگی فهرست 100 شرکت نوآور در سال 2016 میلادی را منتشر کرده اسـت. در این فهرست، شرکت «تسلا» که سازنده‌ی خودروهای برقی اسـت، در صدر قرار دارد.

خودروی تسلا که در مدل‌های مختلفی وارد بازار شده، به تازگی یک رقیب چینی به نام «کی‌50» (K50) پیدا کرده که گفته می‌شود می‌خواهد جایش را بگیرد!

 

دوچرخه شماره ۸۴۶

 

شرکت‌های بزرگ زیادی در دنیا با محصولات گوناگون به فعالیت می‌پردازند، اما بیش‌تر آن‌ها در یک هدف مشترکند و آن هم برطرف‌کردن نیاز مصرف‌کننده‌ها به شیوه‌ای خلاقانه اسـت.

دو غول بزرگ دنیا یعنی «مایکروسافت» و «مرسدس بنز» به‌تازگی با هم همکاری مشترکی را تعریف کرده‌اند که براساس آن، خودرو به فضایی شبیه محل کار تبدیل خواهد شد!

دسترسی به تقویم کاری، اطلاع‌رسانی از جلسه‌ها، پروژه‌ها و برقراری تماس هوشمند با همکاران از جمله این ابتکارات اسـت که قرار اسـت در نسل جدید خودروهای بنز دیده شود.

 

دوچرخه شماره ۸۴۶

 

با انتشار خبری مبنی بر دریافت سیگنال‌هایی مشکوک از منظومه‌ای در فاصله‌ی 94 سال نوری، بازار شایعات درباره‌ی وجود تمدن‌هایی غیر از ما زمینی‌ها داغ شد! ماجرا از این قرار اسـت که سال 94 تلسکوپی روسی، امواج‌ مشکوکی ثبت کرد.

برخی از محققان براین باورند که این امواج، ناشی از اختلالات فنی در زمین بوده‌اند، اما این اتفاق به هرحال بحث جذاب احتمال تماس‌گرفتن فضایی‌ها با زمین را بار دیگر مطرح کرده اسـت.

 

دوچرخه شماره ۸۴۶

 

11 شهریورماه95، یک موشک فضاپیما پیش از پرتاب در فلوریدا منفجر شد. همراه با این موشک، یک ماهواره هم از بین رفت؛ ماهواره‌ای که قرار بود با کمک این موشک در مدار زمین قرار بگیرد. به گفته‌ی مسئولان شرکت هوافضای «اسپیس‌ایکس» (SpaceX)، دلیل این انفجار نقص فنی بوده اسـت.

یکی از مأموریت‌های این شرکت که چندین مأموریت موفق را در کارنامه‌ی خود دارد، استفاده‌ی مجدد از برخی موشک‌ها و کاهش هزینه‌های سرسام‌آور برنامه‌های فضایی‌ اسـت.

 

دوچرخه شماره ۸۴۶

 

این کمربند برای پرخورها ساخته شده اسـت! کمربند هوشمندی که از سوی شرکت سامسونگ معرفی شده و قرار اسـت به‌زودی در دو مدل زنانه و مردانه وارد بازار شود.

این کمربند به کمک حسگرهایی که دارد، اطلاعات مربوط به وضعیت غذاخوردن و تحرک را به گوشی موبایل فرد ارسال می‌کند. با یک‌بار شارژ کمربند هوشمند «ولت» (Welt)، باتری آن تا 20 روز کار خواهد کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

چگونه سالم و اصولی لاغر شویم؟، چگونه لاغر شویم آکاچگونه لاغر شویم سوالی که خیلی ها دارند، شما هم دوست دارید لاغر شوید؟ شما هم از مشکل فان و سرگرمی همه جوره سوختم و ساختم بازی رو باختم ولی مثل پرنده یه شبه هوایی شدی پریدی تو خودت



لینک منبع :از دوستی بنز و مایکروسافت تا کمربند لاغری

از دوستی بنز و مایکروسافت تا کمربند لاغری hamshahrionline.ir/details/346432/Children/childrenandknowledge‎Cached28 سپتامبر 2016 ... از دوستی بنز و مایکروسافت تا کمربند لاغری. کودک و نوجوان > دانش - آیدا ابوترابی: نگاهی به خبرهای جالب و جذاب در دنیای علم و فناوری؛ خبرهایی که ... Images for از دوستی بنز و مایکروسافت تا کمربند لاغری هرلحظه، از دوستی بنز و مایکروسافت تا کمربند لاغری harlahze.com/اخبار.../از-دوستی-بنز-و-مایکروسافت-تا-کمربند-لاغری‎Cached28 سپتامبر 2016 ... باتری آن امکان پرواز تا یک ساعت را فراهم می‌کند. پهپادی که سرعتش به70 کیلومتر در ساعت می‌رسد. اما این روبات قرار است چه کار کند؟! «کونیت» ... از دوستی بنز و مایکروسافت تا کمربند لاغری | نگاهی به خبرهای - قطره www.ghatreh.com/news/.../دوستی-بنز-مایکروسافت-کمربند-لاغری 28 سپتامبر 2016 ... نگاهی به خبرهای جالب و جذاب در دنیای علم و فناوری؛ خبرهایی که همه از تلاش بشر برای آگاهی، زندگی بهتر و رفاه ما ز. روزهای آخر با ابزارک‌های برتر - Hamshahri Online Logo 164.138.21.147/details/356901/Children/childrenandknowledge این دوچرخه‌ی آیرودینامیک، محفظه‌ا‌ی مخصوص برای نگه‌داری غذا دارد که می‌تواند تا مدت‌ها نیاز کاربر به انرژی را تأمین کند. ... از دوستی بنز و مایکروسافت تا کمربند لاغری. پارسی نیوز: دوچرخه‌ی شماره ۸۴۶ منتشر شد parsinews.ir/news/page/75fcab1b7730ca949b50b02d51612bf8 18 ا کتبر 2016 ... از دوستی بنز و مایکروسافت تا کمربند لاغری. دماسنج. الفبای بازگشت به مدرسه! پنجره. شهر من! لطفا آماده باش... چرخ‌فلک. پاییز در خانه. دوخرچه. دوچرخه ی شماره ۸۴۶ منتشر شد - تی نیوز tnews.ir/news/321c72440315.html 18 ا کتبر 2016 ... خبر سالم بخوریم تا باهوش باشیم مرورى بر آثار کیا رستمی خانه فیروزه اى عیدى برای تنها نبودن ... از دوستی بنز و مایکروسافت تا کمربند لاغرى طراحانی که آینده را می‌سازند! | بانک اخبار banknews.info/baby/7966101 آمارها نشان می‌دهند وجود کلاه ایمنی برای دوچرخه‌سواران می‌تواند تا 58درصد از ... از دوستی بنز و مایکروسافت تا کمربند لاغری · مجله چطورهای کودک · گشتم بود، بگرد هست! Toggle navigation HAMSHAHRIONLINE | درباره ما | موسسه همشهری ... www.bia2akhbar.com/details.php?id=4611341‎Cached... به هنگامی در دورترین فاصله از زمین است) تا ۱۴ درصد به زمین نزدیک‌تر باشد. ... از دوستی بنز و مایکروسافت تا کمربند لاغری · آزمایش بزرگترین رادیوتلسکوپ ... خبرگزاری آریا - از شهاب‌باران تا استخر سبز آبی www.aryanews.com/NewsFeed/1350994/از-شهاب‌باران-تا-استخر-سبز-آبی 27 آگوست 2016 ... خب تا این‌جای خبر که موضوع چندان جالبی به نظر نمی‌آید! ... از دوستی بنز و مایکروسافت تا کمربند لاغری · آزمایش بزرگترین رادیوتلسکوپ جهان در ...