مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

قطارهای تندروی چینی با سرعت ۵۰۰ کیلومتر در ساعت

[ad_1]

قطارهای تندروی چینی با سرعت ۵۰۰ کیلومتر در ساعت

دانش > محیط زیست جهان - همشهری آنلاین:
چین در حال ساخت قطارهایی با سرعت ۵۰۰ کیلومتر در ساعت اســت.

به گزارش مهر، محققان چینی در حال توسعه پروژه‌ای به نام "رویا چین" هستند که در واقع نسل جدید قطارهای پرسرعت محسوب می‌شود و دارای سرعتی معادل ۵۰۰ کلیومتر بر ساعت هستند.

به گفته محققان چینی، این قطار جدید بر اساس "سیستم جدید رانش هیبریدی" عمل می‌کند که امکان حرکت با سرعت بالا را برای آن مهیا می‌سازد.

از این نوع قطار می‌توان در تمام قسمت‌های مختلف جهان استفاده کرد اما به گفته مجریان آن، باید سازش منطقه را برای ریل‌های آن در نظر گرفت.

همچنین چین مزایده‌ای را برای ساخت شبکه ریلی پر سرعت از میان انگلیس، استرالیا، آسیا جنوب شرقی، ایران و مکزیک برگزار کرده اســت و در حال حاضر مشغول ساخت ریل قطار پرسرعت به طول ۳ هزار کیلومتر در ترکیه، تایلند، اندونزی و روسیه اســت.

چین با داشتن ۲۰ هزار کیلومتر خط ریلی قطار پرسرعت در جهان پیشگام اســت و قرار اســت این رقم را تا سال ۲۰۲۰ میلادی به ۳۰ هزار و تا سال ۲۰۳۰ به ۴۵ هزار کیلومتر افزایش دهد.

در حال حاضر سریع‌ترین سرعت قطار تندرو این کشور۳۵۰ کیلومتر در ساعت اســت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

اخبار حوادثروزنامه حوادث،حوادثحوادث روز،حوادث اخبار طبابت پزشک قلابی با مدارک هویت یک مرده پاسخ سخنگوی ناجا به درگیری یک جانباز در کلانتریمجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …ماهی با روکش خامه و شوید غذایی است خوشمزه و عالی برای مهمان های خاص و در عین حال ساده و



لینک منبع :قطارهای تندروی چینی با سرعت ۵۰۰ کیلومتر در ساعت

Images for قطارهای تندروی چینی با سرعت ۵۰۰ کیلومتر در ساعت قطارهای تندروی چینی با سرعت ۵۰۰ کیلومتر در ساعت - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../قطارهای-تندروی-چینی-با-سرعت-۵۰۰-کیلومتر-در-ساعت‎Cached27 سپتامبر 2016 ... چین در حال ساخت قطارهایی با سرعت ۵۰۰ کیلومتر در ساعت است. قطارهای تندروی چینی با سرعت ۵۰۰ کیلومتر در ساعت | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/09/27/1449356 27 سپتامبر 2016 ... چین در حال ساخت قطارهایی با سرعت ۵۰۰ کیلومتر در ساعت است. قطار تندرو - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/قطار_تندرو‎Cached Similarبسیاری از شهرهای مهم چین در سراسر این کشور اکنون از قطارهای ... قطاری با سرعت ۴۶۵ کیلومتر در ساعت که از طرح‌های راه آهن تندرو چین محسوب می‌شود. ... این ترن می‌تواند با سرعتی برابر با ۴۸۰ کیلومتر بر ساعت، ۵۰۰ مسافر ... قطارهای تندروی چینی با سرعت ۵۰۰ کیلومتر در ساعت | اخبار بسیج و ... basijpress.ir/.../قطارهای-تندروی-چینی-با-سرعت-۵۰۰-کیلومتر-در-ساعت-/‎Cached29 سپتامبر 2016 ... چین در حال ساخت قطارهایی با سرعت ۵۰۰ کیلومتر در ساعت است. چین قطاری با سرعت ۴۰۰ کیلومتر در ساعت ساخت - العالم fa.alalam.ir/news/1989210 28 ژوئن 2017 ... چین موفق به ساخت قطاری تندرو از نسل جدید شده است که به گفته مسئولان راه آهن این کشور با سرعتی معادل ۴۰۰ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند. ... راه آهن در چین محسوب می شود و روزانه بیش از ۵۰۰ هزار نفر در این مسیر تردد می کنند. قطار چینی با سرعت ۴۰۰ کیلومتر در ساعت - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1225095‎Cached27 ژوئن 2017 ... خانه / سایت خوان / قطار چینی با سرعت ۴۰۰ کیلومتر در ساعت ... به گزارش ایرنا‌، این کشور در ساخت قطارهای تندرو در جهان سریعترین رشد را دارد و در ... راه آهن در چین محسوب می شود و روزانه بیش از ۵۰۰ هزار نفر در این مسیر تردد می کنند. ×. قطارهای تندروی چینی با سرعت ۵۰۰ کیلومتر در ساعت www.airvideo.ir/.../قطارهای_تندروی_چینی_با_سرعت_۵۰۰_کیلومتر_در_ساعت‎Cachedقطارهای تندروی چینی با سرعت ۵۰۰ کیلومتر در ساعت. دانلود نفربر سنگین BMPV- ۶۴ · دانلود سریع ترین قطار تندرو "حداکثر سرعت ۳۲۰ کیلومتر در ساعت". قطار سریع السیر با سرعت 500 کیلومتر - آپارات www.aparat.com/v/.../قطار_سریع_السیر_با_سرعت_500_کیلومتر‎Cached Similar26 آگوست 2013 ... یکی از سریعترین قطارهای تندرو دنیا با سرعت 500 کیلومتر در ژاپن. سرعت زیاد روی زمین ... سرعت این قطار سریع السیر ژاپنی به 603 کیلومتر بر ساعت · مهندس سلام ! ... چین طولانیترین خط راهآهن سریع السیر جهان را افتتاح کرد. قطارهای تندروی چینی با سرعت 500 کیلومتر در ساعت | خبروان khabarone.ir/news/3938933 27 سپتامبر 2016 ... چین در حال ساخت قطارهایی با سرعت 500 کیلومتر در ساعت است.