مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اقدام عجیب مدیران واتس آپ در آلمان

[ad_1]

 

کد مطلب: 396800

اقدام عجیب مدیران واتس آپ در آلمان

بخش دانش و فناوری الف،7 مهر95

مدیران واتس‌اَپ در آلمان حق ندارند دیتای کاربران خود را با فیس‌بوک به اشتراک بگذارند.

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۷

 خبرآنلاین، سازمان نظارت بر حقوق خصوصی آلمان رسماً از واتس‌اَپ خواست تا دست به اشتراک‌گذاری دیتای کاربران با فیس‌بوک نزند.

ماه گذشته فیس‌بوک (فیس‌بوک مالک واتس‌اَپ اســت) اعلام کرد استفاده از دیتای کاربران واتس‌اَپ در این شبکه اجتماعی به‌زودی شروع می‌شود تا به سیستم تبلیغاتی خود روی وب کمک کند.

آن زمان بسیاری از کاربران این کار را نقض حقوق خصوصی خود تلقی کردند و امروز کمیسیون حمایت از دیتا در هامبورگ رسماً منع قانونی برای این کار تعیین کردند.

در بیانیه این کمیسیون آمده اســت واتس‌اَپ بلافاصله از تلاش برای به اشتراک‌گذاری دیتای کاربران آلمانی دست بردارد و باید هر نوع دیتای ارسال‌شده را پاک کند چراکه کاربران هیچ موافقت‌نامه ای را برای این کار امضاء نکرده‌اند.

دستگاه قضایی اتحادیه اروپایی اخیراً به کمپانی‌های بین‌المللی دستور داده تا کاری علیه حفظ دیتای ملی کاربران در فضای مجازی نکنند.

بیش از 35 میلیون کاربر آلمانی عضو واتس‌اَپ هستند.

فیس‌بوک البته پاسخ داده اســت که تاکنون دیتایی به اشتراک گذاشته نشده و اگر قرار بر این باشد، حتماً قانونی عمل خواهد کرد.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ واتس آپ

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

روزنامه دنیای اقتصادچرخش آل سعود پس از ترامپ دنیای اقتصاد مهم‌ترین بحث سال در بازار نفت پارسینهپارسینه سایت خبری پارسینه اوباما تمدید قانون تحریمهای ایران را امضاء طنز،مطالب طنز خنده دار طنز خنده بازارلطیفه های بارش برف در تهران – خانه ی عجیب و غریب این زن با رنگ صورتی عکس احمدی نژاد و دانلود نرم افزار تصمیم‌گیری بر …راهنمای دانلود اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک صفحه نخست اولدوز توریسمتمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به وب سایت اولدوز توریسم می باشداطلاعات عمومی،دانستنیها،معلومات عمومی،آیا می دانید اطلاعات عمومیدانستنیهاآیا می دانید دانستنیهای طبیعتمقالات اطلاعات عمومی معلومات فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران رونمایی از خودرو سورن مشخصات و تصاویرمن بعنوان یک ایرانی از طراحی و تولید خودروی ایرانی خوشحال میشوم و همیشه در خبرها و مدیرکل رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش تنبیه …مدیرکل رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش تنبیه بدنی دانش آموزان از سر دلسوزی است



لینک منبع :اقدام عجیب مدیران واتس آپ در آلمان

اقدام عجیب مدیران واتس آپ در آلمان | روزگاران roozegaran.com/1395/07/07/16403/whatsapp-managers-in-germany/ 28 سپتامبر 2016 ... سازمان نظارت بر حقوق خصوصی آلمان رسماً از واتس‌اَپ خواست تا دست به اشتراک‌گذاری دیتای کاربران با فیس‌بوک نزند. ماه گذشته فیس‌بوک ... الف - اقدام عجیب مدیران واتس آپ در آلمان alef.ir/vdcdz90szyt0nj6.2a2y.html?396800 اقدام عجیب مدیران واتس آپ در آلمان. بخش دانش و فناوری الف،7 مهر95. مدیران واتس‌اَپ در آلمان حق ندارند دیتای کاربران خود را با فیس‌بوک به اشتراک بگذارند. اقدام عجیب مدیران واتس آپ در آلمان - ساعت24 www.saat24.com/news/201038/اقدام-عجیب-مدیران-واتس-آپ-در-آلمان 28 سپتامبر 2016 ... اقدام عجیب مدیران واتس آپ در آلمان. واتس اپ. ساعت 24-مدیران واتس‌اَپ در آلمان حق ندارند دیتای کاربران خود را با فیس‌بوک به اشتراک بگذارند. اقدام عجیب مدیران واتس آپ در آلمان - ساعت ۲۴ | دمادم https://damadam.ir/news/اقدام-عجیب-مدیران-واتس-آپ-در-آلمان/3774054 اقدام عجیب مدیران واتس آپ در آلمان. واتس اپ. ساعت 24-مدیران واتس اَپ در آلمان حق ندارند دیتای کاربران خود را با فیس بوک به اشتراک بگذارند. سازمان نظارت بر حقوق ... اقدام عجیب مدیران واتس آپ در آلمان | مدیران واتس اَپ در آلمان - قطره www.ghatreh.com/news/nn33888827/اقدام-عجیب-مدیران-واتس-آلمان 28 سپتامبر 2016 ... مدیران واتس اَپ در آلمان حق ندارند دیتای کاربران خود را با فیس بوک به اشتراک بگذارند. -کلید واژه ها: مدیران - آلم. اقدام عجیب مدیران واتس آپ در آلمان - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/اقدام_عجیب_مدیران_واتس_آپ_در_آلمان‎Cachedدانلود قابلیت Reply برای واتس اپ · دانلود ویژگی های جدید برنامه واتس اپ بتا · دانلود واتس کلیپ . تعارفهای ایرانی در آلمان (فیلم) · دانلود اقدام عجیب داعشی ها در موصل. پلیس آلمان به ابزار شنود پیام‌رسان‌ها مجهز شد :: ITanalyze itanalyze.com/post/پلیس-آلمان-به-ابزار-شنود-پیام-رسان-ها-مجهز-شد‎Cached1 روز پیش ... پیش از این پلیس آلمان می توانست به واتس اپ هایی که روی دسکتاپ کامپیوترها نصب شده نفوذ ... نقض حریم خصوصی؛ اقدام بریتانیا پیش از آلمان آیا واتس‌اپ بزرگترین جاسوس موبایلی پنهان آمریکا و اسراییل است؟ + ... www.mashreghnews.ir/.../آیا-واتس-اپ-بزرگترین-جاسوس-موبایلی-پنهان-آمریکا-و-اسراییل-است‎Cached7 نوامبر 2015 ... و اینکه با این وجود، چه طرح‌هایی برای آینده کاربران در ذهن مدیران واتس اپ وجود ... پایگاه بیزینس اینسایدر در مطلب 20 فوریه 2015 خود به حرکت و اقدام ... دستگیری ۲۰۰ مدیر کانال‌های مجازی توسط سپاه - سایت خبری تحلیلی ... www.tabnak.ir/fa/.../دستگیری-۲۰۰-مدیر-کانال‌های-مجازی-توسط-سپاه‎Cached29 آگوست 2016 ... مدیران شبکه‌های اجتماعی تلگرام، واتس اپ و اینستاگرام بر اساس ... امنیت اخلاقی فردی اقدام به انتشار تصاویر "مستجهن" در فضای تلگرام، واتس آپ و ... داعش به مهریه عروسها نیز رحم نمی کند - onvansho onvansho.ir/result/داعش-به-مهریه-عروسها-نیز-رحم-نمی-کند.html داعش به مهریه عروسها نیز رحم نمی داعش در راستای را اخذ می‌کند به گزارش . اقدام عجیب مدیران واتس آپ در آلمان روزگاران خود روی وب کمک کند داعش به مهریه عروس‌ها نیز رحم ...