مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فواید جویدن آدامس

[ad_1]

 

فواید جویدن آدامس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۵۳

Share/Save/Bookmark

 

اظهارات زیادی در مورد تاثیر جویدن آدامس بر کل بدن وجود دارد.

به گزارش بلاغ، اظهارات زیادی در مورد تاثیر جویدن آدامس بر کل بدن وجود دارد.

 به گفته محققان عمل فیزیکی جویدن موجب افزایش بزاق دهان می شود که مزایای زیادی از ان نشات می گیرد. مطالعات بالینی نشان می دهد جویدن آدامس بدون قند به مدت ۲۰ دقیقه بعد از خوردن غذا مانع از پوسیدگی دندان می شود. البته این بدین معنا نیست که جویدن آدامس می تواند جایگزین مسواک و نخ دندان شود.

همچنین طبق یافته های مطالعاتی، جویدن آدامس برای مغز بسیار پرفایده اسـت. اثبات شده اسـت که جویدن آدامس موجب افزایش سطح هوشیاری، واکنش سریع و افزایش سرعت رمزگشایی از اطلاعات جدید در مغز می شود.

محققان توصیه می کنند برای بهبود روند هضم و گوارش بهتر اسـت قبل یا بعد از هر وعده غذایی آدامس حاوی زایلیتول جویده شود. طبق گزارشات، افزایش بزاق دهان موجب افزایش تولید اسید در معده شده و در نتیجه غذا آسان تر هضم می شود.

 

مرجع : خبرگزاری مهر

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

تفاوت بین همسر رئیس جمهور کرزی و همسر اشرف غنی …تفاوت بین همسر رئیس جمهور کرزی و همسر اشرف غنی احمدزی در چیست؟فواید و مضرات بادام زمینی؟؟بادام زمینی آلرژی بیماری تغذیه سالم سرطان کیسه صفرا کره بادام زمینی سلامت و با فواید معجزه آسای آب و لیمو ترش آشنا شویدفواید آب و لیمو ترش آب بهترین نوشیدنی برای انسان و بیشتر اندام رئیشه ما را آب تشکیل خواص سبزیجات، خواص میوه جات ،خواص …طرز استفاده صحیح از سیر خاصیت های بی شمار پوست پرتقال فواید آلبالو و گیلاس در درمان کامل ترین مرجع در مورد پسته و خواص و فواید پسته …مواد غذایی و تغذیهخواص و فواید پسته تازه و خام در بارداری و برای چاقی پستهپسته تازهپسته خامپسته به آنچه باید بدانیم ولی نمی دانیمخیلی ها علاقه‌ی خاصی به جویدن آدامس دارند خیلی‌ها آدامس بدون قند می‌جوند تا از کامل ترین مرجع برای روغن زیتون و خواص ان برای …مواد غذایی و تغذیهخواص و فواید روغن زیتون برای مو و ابرو و پوست روغن زیتون برای موروغن زیتون برای کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …کلینیک تخصصی تندیس زیبایی ایرانیان شعبه تهرانپارس فلکه اول تهرانپارس، خیابان رشید مواد غذایی موثر در پوسیدگی دندان و جلوگیری از آنپوسیدگى دندان یکى از رایج ترین بیمارى هاى عفونى است و بر اساس گزارشات ارائه شده دانستنیها چه چیزی مانع از برآمدگی شکم می شودچه چیزی مانع از برآمدگی شکم می شود



لینک منبع :فواید جویدن آدامس

فواید آدامس - مضرات آدامس - بیتوته www.beytoote.com/cookery/khavas.../chewing-gum-harms.html‎Cached Similarدر خصوص فواید و مضرات آدامس تحقیقات و مطالب زیادی گفته شده که مرور آنها ... براساس تحقیقات انجام شده در دانشگاه تگزاس، جویدن آدامس در هنگام استرس، احساس بهتری ... فواید جویدن آدامس - Denexir.com denexir.com/denexir-fa/index.php/2014.../2014-06-15-06-25-48‎Cached Similarفواید جویدن آدامس برای دهان. جویدن آدامس باعث افزایش تولید بزاق تا ١٠ برابر می‌شود؛ بزاق نیز به عامل دفع باکتری های درون دهان کمک می کند، و افزایش ترشح بزاق ... فواید جویدن آدامس - پرشین وی persianv.com/khorak/فواید-جویدن-آدامس.html‎Cachedفواید جویدن آدامس تحقیق جدیدی نشان داده است که جویدن آدامس بدون قند، میزان دریافت کالری و میل به مصرف خوراکی ها شیرین را کاهش جویدن آدامس بدون قند، اشتها را نیز ... چند توصیه برای آدامس جویدن - تبیان article.tebyan.net/17695/چند-توصیه-برای-آدامس-جویدن‎Cachedاجازه بدهید در همین ابتدا به سراغ مزایای جویدن آدامس برویم : جویدن آدامس راهی مناسب برای رفع بوی بد دهان است. ضمن اینکه به واسطه افزایش ترشح بزاق، موجب شست و شوی ... فواید جویدن آدامس - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_4604.html‎Cached Similarآیا به راستی آدامس جویدن دارای فایده می باشد یا برعکس برای دندانهای مضر است به گفته پژوهشگران،آدامس جویدن به بهبود هر چه سریع تر بیمارانی که. فواید جویدن آدامس - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/496277/فواید-جویدن-آدامس همچنین طبق یافته های مطالعاتی، جویدن آدامس برای مغز بسیار پرفایده است. اثبات شده است که جویدن آدامس موجب افزایش سطح هوشیاری، واکنش سریع و افزایش سرعت ... 6 عارضه مهم جویدن آدامس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/online/.../6-عارضه-مهم-جویدن-آدامس‎Cached Similar9 فوریه 2015 ... مردم سراسر دنیا همیشه از جویدن آدامس و طعم آن استقبال کرده‌اند و امروزه آمار ... دیگر فواید آدامس جویدن است که در نتایج برخی تحقیقات داخلی و خارجی به ... همه چیز راجع به فواید و عجایب جویدن www.fardanews.com/fa/.../همه-چیز-راجع-به-فواید-و-عجایب-جویدن‎Cached Similarباشگاه خبرنگاران: با جویدن آدامس عضله یک طرف دهان تقویت می شود و در نتیجه شکل صورت تغییر می کند.برخی از افراد این حالت را با تزریق آمپول بوتوکس به اندازه ... جویدن آدامس برای این افراد ممنوع است - نمناک namnak.com/جویدن-آدامس.p10623‎Cachedجویدن آدامس به برخی از افراد به هیچ وجه توصیه نمی شود چرا که نتیجه ی تحقیقات و مطالعات ثابت کرده است که برخی از باورها در مورد جویدن آدامس کاملا اشتباه و برعکس ... خواص آدامس جویدن - آکاایران www.akairan.com/health/taghziyeh-salem/5492.html‎Cached Similarدر این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد خواص آدامس جویدن ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته از سایت سلامت آکاایران مقالات بیشتری را مشاهده ...