مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه بفهمیم مردی عاشق ما شده یا نه؟

[ad_1]

علائمی که نشان میدهد مردی هیچوقت مال شما نخواهد شد؛

separation

برای خیلی از دختران این سوال واقعا مهم اسـت که آیا مرد مورد نظرشان واقعاً آنها را دوست دارد و دوست داشتنش به ازدواج ختم می‌شود یا نه؟ در این مقاله سعی میکنیم به بررسی این سوال پبردازیم:

به گزارش آلامتو و به نقل از مردمان؛ تنها سوالی که هیچوقت نمی‌شنوید مردی که به تازگی با یک دختر آشنا شده اسـت بپرسد این اسـت: «آیا به من متعهد می‌شود؟» به نظر می‌رسد این سوال‌ها و تردیدها متعلق به خانم‌هاست.

خانم‌ها در همه سنین و فرهنگ‌ها به شدت می‌خواهند پاسخ این سوالات را در روابط خود بدانند: آیا من را دوست دارد؟ آیا به من جدی فکر می‌کند؟ آیا روزی به من متعهد خواهد شد؟ همه ما این تردیدها را در روابطمان تجربه کرده‌ایم. قابل درک اسـت. وقتی با قلبتان وارد رابطه‌ای می‌شوید، ممکن اسـت ماه‌ها، و سال‌‌هایی از عمرتان را بفهمید با مردی بوده‌اید که هیچوقت نمی خواسته رابطه‌اش را با شما جدی‌تر کند و شما را تا پایان عمر کنار خود داشته باشد. وضعیت شما بعد از تمام شدن این رابطه‌ها هم چندان جالب نخواهد بود.

پس برای جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی‌مان و شکسته نشدن قلبمان چه می‌توانیم بکنیم؟

اینجا به ۵ علامتی اشاره می‌کنیم که نشان می‌دهد یک مرد هیچوقت به شما متعهد نخواهد شد، چه الان و چه در طولانی‌مدت.

۱. هیچ چیز واقعی درمورد او نمی‌دانید

ممکن اسـت ساعت‌ها و ساعت‌ها در یک روز با یک نفر حرف بزنید ولی هیچ چیز واقعی درمورد او ندانید. ممکن اسـت جزئیاتی درمورد زندگی‌اش بدانید ولی نمی‌دانید که حقیقتاً کیست و خود واقعی‌ای که زیر آن ظاهر که از خود نشان می‌دهد نهفته اسـت را نمی‌شناسید.

وقتی مردی درمورد زنی جدی باشد، همه چیز خود را با او در میان می‌گذارد. او را وارد دنیای خود می‌کند، نقاط آسیب‌پذیر خود را به او نشان می‌دهد. این مسئله مهمی برای یک مرد اسـت. مردها عادت به بیرون ریختن خود و نشان دادن احساسات درونی‌شان ندارند و وقتی می‌خواهند مسائل درونی خود را با کسی درمیان بگذارند بسیار سخت‌گیر هستند.

وقتی مردی برای شما درد دل می‌کند، وقتی با شما از آرزوها، ترس‌ها، امیدها و انگیزه‌هایش حرف می‌زند، یعنی رویتان سرمایه‌گذاری می‌کند. با سرمایه‌گذاری کردن روی شما یعنی خودش را به شما متعهد می‌کند.

اگر مردی خود واقعی‌اش را به شما نشان ندهد، اگر اجازه ندهد ببینید که درونش چه خبر اسـت، این احتمال زیاد اسـت که آینده‌ای برای خودش و شما نمی‌بیند.

اگر شک دارید که مردی درمورد شما جدی اسـت یا نه، به چیزهایی که از او می‌دانید فکر کنید و ببینید ایا واقعاً می‌دانید کیست؟

۲. هر چند وقت‌یکبار چند روز یا چند هفته ناپدید می‌شود، بعد طوری رفتار می‌کند که انگار اتفاق خاصی نیفتاده اسـت

اگر مردی واقعاً به شما توجه داشته باشد، جایی برای شما در زندگی‌اش باز خواهد کرد. حتی اگر کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشد و نتواند چند روزی در دسترس باشد، به شما پیام خواهد داد و خواهد گفت که بهتان فکر می‌کند.

اگر بدون هیچ اطلاعی به تعطیلات در رابطه می‌رود و اصلاً نگران از دست دادن شما نیست، نشانه خوبی نیست. اگر مردی به قطع بداند که شما با وجود هر رفتار بدی که از خود نشان دهد، همیشه در دسترس او خواهید بود، هیچ احترامی برایتان قائل نشده و به شما متعهد نخواهد شد.

این رفتارهای ناپدید شدنش بیشتر راهی برای این اسـت که به شما نشان دهد این رابطه چندان جدی نیست و او آزادی دارد هر کاری که دوست دارد انجام دهد و شما برای جاهایی که می‌رود و کارهایی که می‌کنند عامل تصمیم‌گیرنده نیستید.

۳. می‌گوید به دنبال رابطه نیست

این به نظر یکی از بدیهیات می‌آید ولی متاسفانه اینطور نیست. درواقع، متداول‌ترین روابط این روزها رابطه جدی نیست. یعنی با مردی آشنا شده‌اید و بیرون می‌روید و اساساً دوست‌پسر/دوست‌دختر هستید، جدا از این واقعیت که نیستید.

حقیقت تلخ این اسـت: وقتی مردی می‌گوید که رابطه نمی‌خواهد، چیزی که در واقع می‌گوید این اسـت که رابطه با شما را نمی‌خواهد.

ممکن اسـت تصور کنید که موقعیت شما استثنا اسـت و فرق می‌کند. ولی مطمئنتان کنیم اینطور نیست. شما هم مثل بقیه دخترهایی هستید که در این روابط غیرجدی هستند. شما دختر فوق‌العاده‌ای هستید که احتمالاً خودتان را دست‌کم گرفته و خودش را در موقعیتی گرفتار کرده که طرفش او را بی‌هدف به دنبال خود می‌کشاند و شما هم منتظر نشسته‌اید تا او بالاخره بفهمد که چقدر «خوب‌» هستید.

اگر به شما می‌گوید که نمی‌خواهد وارد رابطه‌ای شود یا برای متعهد شدن مشکل دارد، لطفاً آن را جدی بگیرید و درحق خودتان لطف کرده و از آن رابطه بیرون بیایید.

۴. هیچوقت شما را به قرارملاقاتی واقعی و عاشقانه نمی‌برد

اگر قرار ملاقات‌های شما شامل رفتن شما به سینما و فیلم دیدن با هم یا آشپزی کردن شما برای اوست، یعنی او شما و رابطه‌تان را جدی نمی‌گیرد.

وقتی مردی برای آینده‌اش روی شما سرمایه‌گذاری می‌کند، برای تحت‌تاثیر قرار دادنتان هر کاری از دستش بربیاید انجام می‌دهد و به شما نشان خواهد داد که تا چه اندازه برایش اهمیت دارید.

اگر برای قرارملاقات‌هایتان حداقل‌های خود را برایتان می‌گذارد، به این معنی اسـت که تصور می‌کند شما ارزش تلاش بیشتری را ندارید. استثناهایی هم وجود دارد؟ گاهی ‌اوقات. ولی حتی اگر مردی پول و کار نداشته باشد، باز هم می‌تواند راه‌های ارزان و خلاقانه‌ای پیدا کند که نشان دهد دوستتان دارد.

وقتی مردی به دختری برای آینده خود فکر می کند، دوست دارد او را تا جایی که می‌تواند وارد دنیای خود کند. دوست دارد او را به چیزهایی که دوست دارد معرفی کند: فیلم‌ها، موسیقی، کتاب‌ها، سرگرمی‌ها. اینها چیزهایی نیست که نیاز به سرمایه‌گذاری مالی زیادی داشته باشد.

اگر این فقط شما هستید که سعی می‌کند رابطه‌تان را زنده نگه دارد و کارهای خاص انجام می‌دهد، نشانه این اسـت که او نظر جدی‌ نسبت به شما ندارد.

۵. شما را به خانواده‌اش معرفی نمی‌کند

خیلی از خانم‌ها به اشتباه تصور می‌کنند که وقتی مردی آنها را به دوستانش معرفی می‌کند، خیلی کار مهمی انجام داده اسـت. البته شاید برای بعضی مردها این کار مهم باشد ولی برای بیشتر آنها اینطور نیست. ممکن اسـت چون جذابید بخواهد با اینکار با شما پز بدهد یا کلاً معرفی کردن دخترها به دوست‌هایش مسئله مهمی برایش نیست.

وقتی در رابطه‌ای هستید، موضوع آشنا شدن با خانواده‌ها باید به میان آید. ممکن اسـت فوراً با آنها آشنا نشوید ولی باید به ترتیبی به شما بگوید که چه زمان قصد دارد این کار را انجام دهد. حداقل باید بگوید که خانواده‌اش را از وجود شما باخبر کرده اسـت.

اگر درمورد خانواده خود حرف نمی‌زند یا هر زمان که شما حرف را به خانواده‌اش می‌کشانید، صحبت را عوض می‌کند، نشانه این اسـت که نمی‌خواهد شما را به آنها معرفی کند.

همانطور که قبلاً ذکر کردیم، وقتی مردی درمورد زنی جدی فکر کند، او را وارد دنیای خود می‌کند. با دور نگه داشتن شما از خانواده‌اش می‌خواهد به شما بفهماند که شما را برای طولانی‌مدت در دنیای خود نمی‌بیند.

البته باید متذکر شویم که بعضی مردها هستند که با هر دختری که آشنا می‌شوند او را به خانواده‌شان معرفی می‌کنند و این مسئله چندان مهمی برایشان نیست. و شاید خانواده‌هایشان هم به این مسئله عادت کرده‌اند. ولی اگر مردی درمورد شما جدی باشد، این جلسه آشنایی را کمی جدی‌تر از دفعات قبل خود برگزار خواهد کرد. هیجان‌زده یا شاید هم کمی عصبی خواهد بود چون واقعاً دوست دارد خانواده‌اش از شما خوششان بیاید و شما هم از آنها خوشتان بیاید. اگر به نظر می‌رسد که برای معرفی شما چندان توجهی ندارد می‌توند به این معنی باشد که هیچوقت برای آینده روی شما سرمایه گذاری نخواهد کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

شب مهتابــــــــی تست روانشناسی چگونه بفهمیم مردی شب مهتابــــــــی تست روانشناسی چگونه بفهمیم مردی تمایل به ازدواج با ما دارد؟ تست چگونه بفهمیم یک مرد عاشقمان شده؟نشانه های عاشق …عاشق شدنعاشق شدن مردچگونگی عاشق شدن مردهانشانه های عاشق شدن مرد عاشق شدن مردمردی که عاشق تان است این نشانه ها را داردپرشین …مردی که عاشق تان است این نشانه ها را داردمرد عاشق به شما نگاه می‌کندمرد عاشق به شما چگونه بفهمیم که یک مرد مارا دوست دارد؟چگونه بفهمیم که یک مرد مارا دوست دارد؟عشق موضوع پیچیده‌ای است فهمیدن اینکه مردی به چطور بفهمم او عاشق من شده است یا نهچطوربفهمماوعاشقمنشدهاستاز قرن ها پیش عشق احساس قلبی شناخته می شده است اما از قرن هجدهم به بعد که علم قلب شناسی درد عشق و وابستگی را چگونه تحمل کنیم؟درد عشق و وابستگی را چگونه تحمل کنیم؟لطفاً پس از مطالعه ، این مطلب را با استفاده از نکاتی که پدر و مادرتان برایتان نگفته اند چگونه …نکاتیکهپدرونکاتی که پدر و مادرتان برایتان نگفته اند چگونه یک مرد عاشق میشود و بدنبال آن به یک زن به سایت وکالت خوش آمدید طلاق علل و راهکارهادرسالهای اخیرطلاق به یک روندومعضل مهم اجتماعی تبدیل شده است ومتاسفانه روزبه روز عشق های بی هدف را چگونه فراموش کنیم؟ شهر سوالسلام منم دختری ۲۳ ساله هستم که عاشق مردی ۳۶ساله شدم وهمه میگن اشتباست همش بمن میگفت فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران



لینک منبع :چگونه بفهمیم مردی عاشق ما شده یا نه؟

چگونه بفهمیم مردی عاشق ما شده یا نه؟ - آلامتو www.alamto.com/signs-he-will-never-marry-you.html‎Cached29 سپتامبر 2016 ... چگونه بفهمیم مردی عاشق ما شده یا نه؟:برای خیلی از دختران این سوال واقعا مهم است که آیا مرد مورد نظرشان واقعاً آنها را دوست دارد و دوست داشتنش به ازدواج ... از کجا بفهمیم پسری عاشق ما است - هاو کن یو howcanu.com/social/چگونه-بفهمیم-یک-مرد-به-ما-علاقه-دارد-7-نش/‎Cached23 آوریل 2017 ... چگونه بفهمیم یک نفر به شما علاقه دارد. چگونه می توانید متوجه شوید که یک پسر و یا مرد به شما واقعا علاقه دارد. در این مقاله به سراغ ۷ نشانه ثابت شده ... ۱۰ راه برای اینکه بفهمید مردی عاشق شما است - مردمان www.mardoman.net/family/10lovesigns‎Cached Similar26 نوامبر 2014 ... ۵ روش اول کمکتان می‌کند بفهمید آن مرد جذبتان شده است یا نه و ۵ روش بعدی .... همه ما وقتی عاشق می‌شویم، ناخودآگاه درمورد چیزی که در فکرمان می‌گذرد ... چگونه بفهمیم یک مرد عاشقمان شده؟نشانه های عاشق شدن مرها www.delgarm.com/marriage/engagement.../23218-عاشق-شدن-مرد‎Cached Similar24 سپتامبر 2013 ... عاشق شدن مرد نشانه های عاشق شدن مردها و چگونگی عاشق شدن مردها. ... برای این‌که بدانید نامزدتان عاشق شماست یا نه، هزاران راه وجود دارد. اما بهتر است توجه ... چگونه بفهمیم مردی عاشق است | بیجاده www.bijade.com/posts/writing-6339.html‎Cached Similarرکنا: دختر دانشجویی که توسط مردی ناشناس مورد تجاوز قرار گرفته بود به دنبال فشار روانی ..... ۵ روش اول کمکتان می‌کند بفهمید آن مرد جذبتان شده است یا نه و ۵ روش بعدی .... همه ما وقتی عاشق می‌شویم، ناخودآگاه درمورد چیزی که در فکرمان می‌گذرد – یعنی ... ازکجا بفهمیم پسری دوستمان دارد؟ – ایران آتا iranata.com/2013/01/does-he-love-me.html‎Cached Similar14 ژانویه 2013 ... در رفتار او دقت کنید و ببینید آیا ارزش بیشتری به شما می‌دهد یا نه! ... به همین دلیل بخش نظرات این پست بسته شده و پس از چند روز تمامی نظرات ... کارشناس نرم‌افزار رایانه از دانشگاه پیام‌نور، دوستار فناوری‌های پیشرفته، عاشق طبیعت و . ... بهش وابسته شدیم اینم سیستم عاشقی ما اگه اینجور باشی حالا اون پسره شاید ن ... از کجا بفهمیم مردی عاشقمان شده است؟ - نوعروس www.noarous.com/fa/content/4137‎Cached Similarبنابراین اگر می‌خواهید بفهمید که مردی عاشق شما شده است یا نه، برایتان صبر (به مقدار زیاد!) آرزو می‌کنم. نه، اشتباه نکنید منظورم این نیست که او عاشق شما نشده؛ اما ... نشانه‌های عاشق شدن یک مرد را بشناسید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/4744/نشانه‌های-عاشق-شدن-یک-مرد-را-بشناسید‎Similar13 جولای 2011 ... برای این‌که بدانید نامزدتان عاشق شماست یا نه، هزاران راه وجود دارد. ... سوال برای شما پیش می‌آید که چگونه می‌توانید عشق فردی که قرار است یک .... اگر آمدن شما باعث شده که برنامه زندگی‌اش تغییر کند، بدانید که جایگاه خاصی را برای‌تان درنظر گرفته است. ..... دوست ندارم که ما بزرگ شویم این عشق در من به اندازه ای شدید است که ... چگونه بفهمیم یک مرد عاشقمان شده؟نشانه های عاشق شدن مرها - آکا www.akairan.com/marriage/danestani/20157461210.html‎Cached Similarدر این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد چگونه بفهمیم یک مرد عاشقمان شده؟نشانه های عاشق ... برای این که بدانید نامزدتان عاشق شماست یا نه، هزاران راه وجود دارد. اما بهتر ... از کجا بفهمیم همسرمان به ما خیانت می کند؟ آشنایی با علائم و نشانه ها www.iranve.com/.../از-کجا-بفهمیم-همسرمان-به-ما-خیانت-می-کند.html‎Cached Similarآشنایی با نشانه ها علائم خیانت همسر, از کجا می توان فهمید که شوهرمان به ما خیانت می کند؟ ... واژه‌ای که هیچ مرد یا زن متاهلی نه انتظار شنیدنش را دارد و نه دوست دارد به گوشش بخورد. بااینکه ... ۱۳ وقتی حس می‌کنید فاصله شما و او زیاد شده و حوصله گفت‌وگو کردن با شما را ندارد. .... اگر مدام عاشق و بعد قطع رابطه با دیگری دوست می شوید بخوانید.