مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساخت کامیون خودران بدون اتاقک راننده

[ad_1]

در حال حاضر تمامی اتومبیل های خودران که بطور مستقل کار می کنند، دارای یک فرمان هستند و این امکان را برای سرنشین خودرو فراهم می کند که در صورت نیاز کنترل خودرو را شخصا عهده دار شود.

در همین حال شرکت خودرو سازی Komatsu ژاپن در تازه ترین محصول خود که یک کامیون کمپرسی اسـت، از فناوری خودرانی در آن استفاده کرده که نکته قابل توجه نبود فرمان و اتاقک راننده برای نشستن در داخل و هدایت آن اسـت.

این شرکت ژاپنی نام این کامیون منحصر به فرد را «وسیله ترابری مستقل نوآورانه» گذاشته اسـت.

توان این کامیون کمپرسی خودران ۲۷۰۰ اسب بخار و مانند یک کامیون معمولی که توسط انسان هدایت می شود توان بهره برداری دارد.

شرکت Komatsu قصد دارد با توسعه سیستم چرخشی ویژه در این محصول جدید قابلیت آن را برای رفتن به جهت های مختلف سهل الوصول کند تا قدرت مانور آن افزایش چشمگیری یابد.

قرار اسـت از این نوع کامیون در صنعت معدن استفاده شود.

۵۴۵۴


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی



لینک منبع :ساخت کامیون خودران بدون اتاقک راننده

Images for ساخت کامیون خودران بدون اتاقک راننده ساخت کامیون خودران بدون اتاقک راننده - Irsanat.com irsanat.com/post.php?...ساخت%20کامیون%20خودران%20بدون%20اتاقک%20راننده‎Cachedیک شرکت ژاپنی کامیون خودرانی را طراحی کرده که حتی فرمان هم در آن تعبیه نشده است. ... توان این کامیون کمپرسی خودران ۲۷۰۰ اسب بخار و مانند یک کامیون معمولی که ... خبرگزاری یوپنا » ساخت کامیون خودران بدون اتاقک راننده upna.ir/?p=11378 2 ا کتبر 2016 ... به گزارش یوپنا، در حال حاضر تمامی اتومبیل های خودران که بطور مستقل کار می کنند، دارای یک فرمان هستند و این امکان را برای سرنشین خودرو فراهم می ... ساخت کامیون خودران بدون اتاقک راننده - سرپوش سایت خبری شامل اخبار www.sarpoosh.com/science/.../inventions-research950700391.html 1 ا کتبر 2016 ... ساخت کامیون خودران بدون اتاقک راننده. یک شرکت ژاپنی کامیون خودرانی را طراحی کرده که حتی فرمان هم در آن تعبیه نشده است. سرپوش علمی - به ... ساخت کامیون خودران بدون اتاقک راننده - اتاق خبر 24 - تی نیوز tnews.ir/اتاق-خبر-24/f86471522881.html 2 ا کتبر 2016 ... اتاق خبر 24 : در حال حاضر تمامی اتومبیل های خودران که بطور مستقل کار می کنند، دارای یک فرمان هستند و این امکان را برای سرنشین خودرو فراهم می کند ... آپارات - کامیون های خودران www.aparat.com/result/کامیون_های_خودران‎Cachedآزمایش کامیون های خودران ولوو در معادن زیرزمینی · دیجی رو. 305 بازدید ... کامیون بدون راننده · آی تی ایران ... ساخت صندلی چرخدار خودران برای استفاده در بیمارستان ها. ساخت کامیون خودران بدون اتاقک راننده آکا - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../ساخت_کامیون_خودران_بدون_اتاقک_راننده_آکا‎Cachedساخت کامیون خودران بدون اتاقک راننده آکا. دانلود کامیون خودران ۲۰۲۵ مرسدس بنز · دانلود تاکسی های بدون راننده تسلا در دبی (فیلم) · دانلود نگاهی ویژه به خودروهای بدون ... ساخت کامیون خودران بدون اتاقک راننده | آرشیو وبلاگ 724 weblog724.xyz/data/stonedrap/583355 پست با عنوان ساخت کامیون خودران بدون اتاقک راننده از سایتهای وبلاگی با ذکر منبع به صورت خودکار بازنشر شده و در این صفحه نمایش داده شده است. در صورتیکه این ... ساخت کامیون خودران بدون اتاقک راننده - onvansho onvansho.ir/result/ساخت-کامیون-خودران-بدون-اتاقک-راننده.html ساخت کامیون خودران بدون اتاقک راننده. وتار یک سایت تفریحی می باشد می باشد که با همت گروهی از برنامه نویسان در پاییز 1393 راه . خودروهای ساخت روسیه مجله خودرو ... ساخت کامیون خودران بدون اتاقک راننده - دانلود آهنگ www.vavo.ir/ch/ساخت_کامیون_خودران_بدون_اتاقک_راننده ساخت کامیون خودران بدون اتاقک راننده. دانلود کامیون ... دانلود تاکسی های بدون راننده تسلا در دبی (فیلم) ... دانلود شجاعت راننده کامیون جان چند نفر را از مرگ نجات داد.