مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه سوپ قرمز مخصوص فصول سرد سال

[ad_1]

سوپ لبو و سیب رنگ و لعاب جذابی دارد با توجه به فصول سردی که در پیش داریم تهیه این سوپ بسیار دلچسب خواهد بود برای تهیه این سوپ از کره ،پیاز ،سیب ،لبو،پودر زیره،پودر آویشن ،آب و ابلیمو استفاده می شود توصیه می کنیم.

سوپ قرمز مخصوص فصول سرد سال

 

سوپ قرمز مخصوص فصول سرد سالسوپ لبو و سیب رنگ و لعاب جذابی دارد با توجه به فصول سردی که در پیش داریم تهیه این سوپ بسیار دلچسب خواهد بود برای تهیه این سوپ از کره ،پیاز ،سیب ،لبو،پودر زیره،پودر آویشن ،آب و ابلیمو استفاده می شود توصیه می کنیم برای افراد سرماخورده و سالمندان این سوپ را تهیه کنید و اعضای خانواده را به مصرف این سوپ سالم دعوت کنید با روش طبخ آن در ادامه مطلب آشنا شوید.

موادلازم:

کره: ۳۰ گرم
پیاز خردکرده :۱ عدد
سیب‌زمینی خردکرده:  ۳۵۰ گرم
سیب خردکرده : ۱ عدد
لبوی پخته و پوست‌گرفته: ۵۰۰ گرم
قرص عصاره سبزی: ۱ عدد
آب: ۶۰۰ میلی‌لیتر
پودر زیره سبز: ۱ قاشق چایخوری
پودر آویشن: ۱ قاشق چایخوری
آبلیمو: ۱ قاشق چایخوری
نمک و فلفل : به میزان لازم
خامه برای تزئین : به میزان لازم
شوید برای تزئین: به میزان لازم

برای: ۴
زمـان: ۴۵ دقیقه تا یک ساعت
روش: نه چندان سخت

طرز تهیه:

ظرف مناسبی را روی اجاق بگذارید و کره را در آن آب کنید. آن‌گاه پیاز را به مدت ده دقیقه در کره تفت دهید. سپس سیب‌زمینی، سیب، لبو و مخلوط قرص عصاره سبزی و آب را به آن بیفزائید و صبر کنید تا مواد بپزد. بعد زیره، آویشن، آبلیمو، نمک و فلفل را اضافه کنید.

حالا مخلوط به دست‌آمده را درون کاسه دستگاه غذاساز بریزید و آن را پوره کنید. اکنون سوپ را در ظرف مناسبی بریزید و آن را با خامه و شوید تزئین کنید.


آشپزی

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

طرز تهیه ی مایع مخصوص میگو و جوجه چینی پفدارآشپزی غذاهای گوشتی غذاهای دریایی مرغ و انواع پرنده آش، سوپ و آبگوشت کبابی و تنوریطرز تهیه انواع شیرینی خشک آموزش شیرینی پزیطرز تهیه شیرینی ذرت طرز تهیه فوندوی شکلاتی؛ دسری گرم برای بعد از غذا طرز تهیه شیرینی طرز تهیه ی کیمچی غذای کره ایطرز تهیه سته مرغ مالزیایی ، از پخت این غذا لذت خواهید برد طرز تهیه سته مرغ مالزیایی را طرز تهیه ترشی لوبیا سبز بسیار خوشمزه و دلچسب ترشی طرز تهیه ترشی ترشی لوبیا سبز طرز تهیه ترشی لوبیا سبز طرز تهیه ترشی لوبیا سبز آش، انواع آش، حلیم، انواع حلیم، آموزش پخت آش آموزش …آش کارن شیراز طرز پخت آش شولی آش مصطفی اراک طرز تهیه آش آبغوره آشنایی با روش تهیه ی آش طرز تهیه‌ی کوکوی کرفس و گشنیزطعم و بوی این کوکو بسیار دلپذیر است، آن را آماده کنید و از خوردن آن در کنار خانواده طرز تهیه ساندویچ متنوع برای نهار کودکانآشپزی غذاهای گوشتی غذاهای دریایی مرغ و انواع پرنده آش، سوپ و آبگوشت کبابی و تنوریچگونه نعناع را خشک و نگهداری کنید؟ یاد بگیر دات کامطریقه صحیح چیدن نعناع، خشک کردن و نگهداری نعناع و همچنین طرز تهیه چای نعناع آموزش گیاه …گیاه درمانیزیرهزعفرانزرشکالوگوجهسیرپیازسبزیکلمکدوغلاتلوبیاشلغمعناب کدو حلوایی، کدویی پُر خاصیتانواع کدو حلوایی کدو تنبل‌های کشور ما دو نوع‌اند نوع اول کاملاً گرد هستند و نوع دوم کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …درمان گرفتگی رگ‌های قلب با عصاره سیر و لیمو ترش مصرف عصاره اگر دچار رسوب گرفتگی در مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …ماهی با روکش خامه و شوید غذایی است خوشمزه و عالی برای مهمان های خاص و در عین حال ساده و بانک اطلاعاتی در مورد بیماریها مقالات ← فهرست …سرطان دومین علت مرگ ومیر در کشورهای صنعتی و سومین علت مرگ ومیر در کشورهای در حال توسعه



لینک منبع :طرز تهیه سوپ قرمز مخصوص فصول سرد سال

سوپ قرمز مخصوص فصول سرد سال - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/172326_سوپ-قرمز-مخصوص-فصول-سرد-سال.html/‎Cached14 ا کتبر 2016 ... سوپ لبو و سیب رنگ و لعاب جذابی دارد با توجه به فصول سردی که در پیش داریم تهیه این سوپ بسیار دلچسب خواهد بود برای تهیه این سوپ از کره ... سوپ قرمز مخصوص فصول سرد سال .ظرف مناسبی را روی اجاق بگذارید و ... zibakho.com/سوپ-قرمز-مخصوص-فصول-سرد-سال/ طرز پخت سوپ قرمز مخصوص فصول سرد سال: ظرف مناسبی را روی اجاق بگذارید و کره را در آن آب کنید. آن‌گاه پیاز را به مدت ده دقیقه در کره تفت دهید. سپس سیب‌زمینی، ... طرز تهیه سوپ قرمز مخصوص فصول سرد سال - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/amoozesh.../news20175322531140462.html 3 مه 2017 ... سوپ لبو و سیب رنگ و لعاب جذابی دارد با توجه به فصول سردی که در پیش داریم تهیه این سوپ بسیار دلچسب خواهد بود برای تهیه این سوپ از کره ... طرز تهیه سوپ قرمز مخصوص فصول سرد سال - تابناک | دمادم https://damadam.ir/.../طرز-تهیه-سوپ-قرمز-مخصوص-فصول-سرد-سال/4315607 سوپ قرمز مخصوص فصول سرد سال سوپ لبو و سیب رنگ و لعاب جذابی دارد با توجه به فصول سردی که در پیش داریم تهیه این سوپ بسیار دلچسب خواهد بود برای تهیه این ... طرز تهیه سوپ قرمز مخصوص فصول سرد سال - تابناک | دمادم https://damadam.ir/.../طرز-تهیه-سوپ-قرمز-مخصوص-فصول-سرد-سال/.../4315607‎Cached19 نوامبر 2016 ... سوپ لبو و سیب رنگ و لعاب جذابی دارد با توجه به فصول سردی که در پیش داریم تهیه این سوپ بسیار دلچسب خواهد بود برای تهیه این سوپ از کره ... سوپ قرمز مخصوص فصول سرد سال - سامانه جستجو و تحلیل خبر 8tag.ir/news/5060262571751447557-18211993365868969661 سوپ لبو و سیب رنگ و لعاب جذابی دارد با توجه به فصول سردی که در پیش داریم تهیه این سوپ بسیار دلچسب خواهد بود برای تهیه این سوپ از کره ،پیاز ،سیب ،لبو،پودر ... آخرین خبر | سوپ و آش/ طرز تهیه سوپ قرمز مخصوص فصول سرد سال akharinkhabar.ir/.../سوپ-و-آش-طرز-تهیه-سوپ-قرمز-مخصوص-فصول-سرد-سال 26 ا کتبر 2016 ... تابناک با تو/ سوپ لبو و سیب رنگ و لعاب جذابی دارد با توجه به فصول سردی که در پیش داریم تهیه این سوپ بسیار دلچسب خواهد بود برای تهیه این ... نحوه درست کردن سوپ قرمز ویژه فصول خنک سال - سرزه www.serze.com/نحوه-درست-کردن-قرمز-ویژه-فصول-2100811/‎Cached25 ا کتبر 2016 ... طرز تهیه سوپ قرمز مخصوص فصول سرد سال سوپ لبو و سیب رنگ و لعاب گیراای دارد با توجه به فصول خنکی که در پیش داریم تهیه این سوپ بسیار ... طرز تهیه سوپ قرمز مخصوص فصول سرد سال - اکاایران www.akairan.ir/طرز_تهیه_سوپ_قرمز_مخصوص_فصول_سرد_سال‎Cachedکلمه طرز تهیه سوپ قرمز مخصوص فصول سرد سال هنوز در آکا ویکی تعریف نشده است. ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶. طرز تهیه سوپ قرمز مخصوص فصول سرد سال · اکاایران · نقشه ... طرز تهیه و روش پخت سوپ ذرت مخصوص فصل سرد سال و افطاری - تفریحی taffrihi.ir/news/10652‎Cached30 مه 2017 ... طرز تهیه و روش پخت سوپ ذرت مخصوص فصل سرد سال طرز تهیه سوپ ... دستور پخت و طرز تهیه سوپ عدس قرمز به روش رستورانی مخصوص 8 خرداد 1396.