مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مهار کم خونی با ساده‌ترین خوراکی‌ها

[ad_1]

برای اینکه از کم خونی در امان بمانید توصیه می کنیم از توصیه های مفید طب سنتی کمک بگیرید.

به گزارش مشرق، مسئول آموزش گروه داروسازی سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: طب سنتی ، توصیه‌های خوبی برای پیشگیری و حتی درمان برخی بیماری‌ها از جمله چربی خون، سرطان و کم خونی دارد.
 
دکتر معصومه خادمی‌زاده درباره مقابله با افزایش کلسترول توصیه کرد که استفاده از عسل همراه یک قاشق چای‌خوری پودر دارچین در یک لیوان آب گرم کلسترول خون را تا 30 درصد کاهش می‌دهد.
 
وی برای تاثیر طب سنتی روی بیماری صعب العلاجی مثل سرطان هم به خواص زعفران اشاره کرد و گفت: زعفران یکی از مهم‌ترین مواد غذایی طب سنتی و ضد سرطان است و می‌تواند روی طیف وسیعی از تومورها تاثیر مثبت داشته باشد.
 
خادمی زاده در خصوص درمان کم خونی با استفاده از طب سنتی نیز گفت: ترکیب سه شیره گیاهی شامل شیره انگور، شیره خرما و شیره توت حتی از قرص‌های آهن، اثربخشی بیشتری دارد و آهن بدن را تامین می‌کنند.
 
وی یادآور شد: هر کدام از این سه شیره گیاهی را به اندازه یک قاشق می‌توان با هم مخلوط کرد؛ ضمن اینکه این مواد را می‌توانیم حتی تا یک ماه در یخچال نگهداری کنیم.
 
مسئول آموزش گروه داروسازی سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران، پیش از این نیز گفته بود که مصرف انجیر می‌تواند یک چهارم نیاز روزانه بدن به آهن را تامین کند به ویژه اگر با آب پرتقال خورده شود. گفته می‌شود 70 درصد خانوارهای ایرانی با کمبود آهن مواجه‌اند.
 

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


18 جولای 2016 ... همشهری آنلاین: برای اینکه از کم خونی در امان بمانید توصیه می کنیم از توصیه های مفید طب سنتی کمک بگیرید.برای اینکه از کم خونی در امان بمانید توصیه می کنیم از توصیه های مفید طب سنتی کمک بگیرید. به گزارش مشرق، مسئول آموزش گروه داروسازی سنتی دانشگاه علوم ...برای اینکه از کم خونی در امان بمانید توصیه می کنیم از توصیه های مفید طب سنتی ... مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری پارس نیوز: مهار کم خونی با سادهترین خوراکیها.مهار کم خونی با سادهترین خوراکیها. ... هر شهروند یک آتشنشان افتخاری مهار آتش در منزل مسکونی مسئول آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهار از مهار آتش در یک منزل ...18 جولای 2016 ... گفته میشود 70 درصد خانوارهای ایرانی با کمبود آهن مواجهاند. برای نمایش تمام اخبار مرتبط با عنوان مهار کم خونی با سادهترین خوراکیها اینجا کلیک ...سلامت:مهار کم خونی با سادهترین خوراکیها. ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ 0 بازدید. سلامت:مهار کم خونی با سادهترین خوراکیها. کد مطلب : 308483 نیوز:برای از خونی امان توصیه کنیم توصیه ...مهار کم خونی با سادهترین خوراکیها. شفا آنلاین>سلامت>برای اینکه از کم خونی در امان بمانید توصیه می کنیم از توصیه های مفید طب سنتی کمک بگیرید ادامهی خبر را از ...19 جولای 2016 ... ... و کم خونی دارد.دکتر معصومه خادمیزاده درباره مقابله با افزایش کلسترول توصیه کرد که اس. ... همه جو > گوناگون > مهار کم خونی با سادهترین خوراکیها.14 سپتامبر 2016 ... عبارت ' مهار کم خونی با سادهترین خوراکیها ' در بین وبلاگهای وب سایت بلاگفا جستجو شده و نتایج با ذکر منبع به صورت خودکار بازنشر شده و در این ...18 جولای 2016 ... برای اینکه از کم خونی در امان بمانید توصیه می کنیم از توصیه های مفید طب سنتی کمک بگیرید.


کلماتی برای این موضوع

مواد غذایی کسل‌ کننده را بشناسیددر همین زمینه دغدغه‌های تأمین امنیت غذایی پایدار مهار کم خونی با ساده‌ترین خوراکی کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …کلینیک تخصصی تندیس زیبایی ایرانیان شعبه تهرانپارس فلکه اول تهرانپارس، خیابان رشید بیوشیمی پزشکی ─≡Ξ║ علوم آزمایشگاهی ║Ξ≡─بیوشیمیپزشکیکروماتوگرافی با لایه نازک نوعی از کروماتوگرافی جذب سطحی است که در این روش از صفحات با گزارش به مردم گزارش به مردم سه گزارش مهم از سه نقطه متفاوت، گزارشی از یزد و آمل و کرمانشاهان سیما مواد دارویی طبیعی پزشکان ایرانریختن آب گرم بر جلوی سر و بخور دادن با بخار آب گرم و بوییدن بوهای گرم مثل مرزنجوش و مشک چهره خوانیروانشناسی چهرهزبان حرکات بدنمهارتهای …سرگزمی و جالب نابهنجاری های ناشی از نقیصه های ذهنی نابهنجاری های ناشی از مشکلات رمان واحد روبرویی سایت تفریحی فان فازدسته‌بندی نشدهرمان واحد روبرویی امروزم مثل هر روز باز کلاسم تموم شدو باید برگردم خونه خونه ای که



لینک منبع :مهار کم خونی با ساده‌ترین خوراکی‌ها

مهار کم خونی با ساده‌ترین خوراکی‌ها - همشهری آنلاین hamshahrionline.ir/details/340313/Lifeskills/Nutrition‎Cached18 جولای 2016 ... مهار کم خونی با ساده‌ترین خوراکی‌ها. زندگی > تغذیه - همشهری آنلاین: برای اینکه از کم خونی در امان بمانید توصیه می کنیم از توصیه های مفید طب سنتی ... مهار کم خونی با ساده‌ترین خوراکی‌ها www.parsnews.com/.../380773-مهار-کم-خونی-با-ساده-ترین-خوراکی-ها‎Cached19 جولای 2016 ... برای اینکه از کم خونی در امان بمانید توصیه می کنیم از توصیه های مفید طب سنتی کمک بگیرید. مهار کم خونی با ساده ترین خوردنی ها - onvansho onvansho.ir/result/مهار-کم-خونی-با-ساده-ترین-خوردنی-ها.html خوراکی‌های چربی‌سوز شکم؛ 27 خوردنی خوشمزهمتنوع ویژه ارتباط کم‌خونی با شدت ... مهار کم خونی با ساده‌ترین خوراکی‌ها برای اینکه از کم خونی مهار کم خونی با ساده . مهار کم خونی با ساده‌ترین خوراکی‌ها www.espeli.ir/item/parsnews/.../مهار+کم+خونی+با+ساده‌ترین+خوراکی‌ها+ مهار کم خونی با ساده‌ترین خوراکی‌ها. به گزارش پارس نیوز،. مسئول آموزش گروه داروسازی سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: طب سنتی ، توصیه‌های خوبی برای ... مهار کم خونی با ساده‌ترین خوراکی‌ها - مفیدستان mofidestan.ir/مهار-کم-خونی-با-ساده‌ترین-خوراکی‌ها/‎Cachedمشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری پارس نیوز: مهار کم خونی با سادهترین خوراکیها. مهار کم خونی با سادهترین خوراکیها. … هر شهروند یک آتشنشان افتخاری مهار آتش در ... مهار کم خونی با ساده‌ترین خوراکی‌ها | | دکتر لیست doctorlist.ir/17-12/ مهار کم خونی با ساده‌ترین خوراکی‌ها. ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ بدون دیدگاه. برای اینکه از کم خونی در امان بمانید توصیه می کنیم از توصیه های مفید طب سنتی کمک بگیرید. تندرستی با طب حکمی ایرانی اسلامی - publications of telegram ... tsear.ch/posts/rahpuo/120 کانال" تندرستی با طب حکمی ایرانی اسلامی" به منظور آشنایی هموطنان گرامی با مهارت ها و سبک زندگی صحیح از منظر طب حکمی ... مهار کم خونی با ساده‌ترین خوراکی‌ها مهار کم خونی با ساده‌ترین خوراکی‌ها | اهواز اینفو ahvaz.info/42040/مهار-کم-خونی-با-ساده‌ترین-خوراکی‌ها.html‎Cachedمهار کم خونی با ساده‌ترین خوراکی‌ها. مسئول آموزش گروه داروسازی سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: طب سنتی ، توصیه‌های خوبی برای پیشگیری و حتی درمان ... جدیدترین خبرهااداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهشهر behlib1383.dehblog.ir/ مهار کم خونی با ساده‌ترین خوراکی‌ها. برای اینکه از کم خونی در امان بمانید توصیه می کنیم از توصیه های مفید طب سنتی کمک بگیرید. به گزارش گروه وبگردی 20:30؛به ... برچسب ها - درمان کم خونی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/tag/1/درمان%20کم%20خونی‎Cached Similarهفته نامه سلامت - دکتر فاطمه خالقی کم خونی بیماری... یکی از شایع ... کل میوه عناب بسیار کم است نسبت اسیدهای چرب اشباع. ... مهار کم خونی با ساده ترین خوردنی ها.