مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برنامه وزارت بهداشت در مقابله با تهدیدات زیستی

[ad_1]

معاون درمان وزارت بهداشت، مقابله با تهدیدات زیستی را یکی از مهمترین برنامه های این وزارت خانه عنوان کرد.

به گزارش مشرق، دکتر محمد آقاجانی روز چهارشنبه در همایش ملی مدیران و کارشناسان پدافند زیستی کشور، گفت: وزارت بهداشت به عنوان متولی سلامت مردم، در مواقع عادی و بحران وظایف خطیری بر عهده دارد و مقابله با تهدیدات زیستی یکی از مهمترین برنامه هاست.

وی افزود: توسعه زیرساخت های درمان برای مقابله با بحران با سطح بندی مراکز درمانی بر اساس خدمات در حالت عادی و بحران، چند منظوره کردن خدمات اورژانس و افزایش توان داخلی در سال جاری، هدف عالیه وزارت بهداشت است.

آقاجای با عنوان این مطلب که در وزارت بهداشت تکلیف عمده ای را در حوزه پدافند برعهده داریم، گفت: همان طور که اهمیت دارد که در برابر تهدیدات امنیتی هوشیار باشیم، به همان نسبت هم برای حفظ اعتماد مردم باید تلاش کنیم.

معاون وزیر بهداشت، انتشار اخبار بی پایه را تهدیدی برای آرامش جامعه دانست و افزود: همان طور که دشمن برای از بین بردن آرامش تلاش می کند، می تواند با انتشار اخبار نادرست هم این کار را انجام دهد.

وی گفت: باید از جو سازی های پرهیاهوی رسانه ای در مسیر جنگ نرم دشمن پرهیز کرد.

معاون درمان وزارت بهداشت در ادامه به برنامه های این وزارتخانه در حوزه پدافند غیرعامل اشاره کرد و افزود: ما به تیم های واکنش سریع در حوزه درمان و غذا و دارو نیاز داریم که این تیم ها عملیاتی هستند.

وی با اعلام اینکه مراکز درمانی سطح بندی می شوند که در زمان مقابله چه خدماتی می توانند ارائه کنند، گفت: اورژانس های چند منظوره هم در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد.

آقاجانی تاکید کرد: باید بتوانیم در چند ساعت اولیه بحران، تخت های بیمارستانی را تامین کنیم.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


26 ا کتبر 2016 ... معاون درمان وزارت بهداشت، مقابله با تهدیدات زیستی را یکی از مهمترین برنامه های این وزارت خانه عنوان کرد.26 ا کتبر 2016 ... تمهیدات وزارت بهداشت در مقابله با تهدیدات زیستی/ انبارهای دارویی و ... بیمارستان با هدف انجام وظایف خود در زمان بحران از برنامه های وزارتخانه است.26 ا کتبر 2016 ... به گزارش دیجی مجله، دکتر محمد آقاجانی روز چهارشنبه در همایش ملی مدیران و کارشناسان پدافند زیستی کشور، اظهار داشت: وزارت بهداشت به عنوان متولی ...26 ا کتبر 2016 ... به گزارش خبرنگار بیباک، دکتر محمد آقاجانی روز چهارشنبه در مراسم هفته پدافند غیرعامل، گفت: وزارت بهداشت به عنوان متولی سلامت مردم، در مواقع ...26 ا کتبر 2016 ... معاون درمان وزارت بهداشت، مقابله با تهدیدات زیستی را یکی از مهمترین برنامه های این وزارت خانه عنوان کرد. - مشرق نیوز.26 ا کتبر 2016 ... [ad_1] معاون درمان وزارت بهداشت، مقابله با تهدیدات زیستی را یکی از مهمترین برنامه های این وزارت خانه عنوان کرد. لینک منبع [ad_2] ...6 روز پیش ... به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمد آقاجانی روز چهارشنبه در همایش ملی مدیران و کارشناسان پدافند زیستی کشور، گفت: وزارت بهداشت به عنوان متولی ...معاون درمان وزارت بهداشت، مقابله با تهدیدات زیستی را یکی از مهمترین برنامه های وزارت بهداشت دانست. ... معاون درمان وزارت بهداشت، مقابله با تهدیدات زیستی را یکی از ...معاون درمان وزارت بهداشت، مقابله با تهدیدات زیستی را یکی از مهمترین برنامه های این وزارت خانه عنوان کرد.به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمد آقاجانی روز چهارشنبه در همایش ملی مدیران و کارشناسان پدافند زیستی کشور، گفت: وزارت بهداشت به عنوان متولی سلامت مردم، در مواقع ...


کلماتی برای این موضوع

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکیاصول اساسی دفاع غیرعامل متعدد است که از جمله آنها می توان به استتار اختفا متن کامل قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری …تازه های قوانین و مقررات و دپارتمان حقوقی در کلیه امور مدنی، جزایی، خانواده،تجاری برنامه مشترک سازمان ملل متحد در زمینه ایدز پیشینه کارگزاری در ایران و جهان برنامه توسط وزارت خارجه منتشر شد متن کامل و ۵ ضمیمه برنامه …توسط وزارت خارجه منتشر شد متن کامل و ۵ ضمیمه برنامه جامع اقدام مشترکموسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشوربرنامه ها و سیاست ها سیاست‌های اجرائی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور در سال معرفی شغل مهندس بهداشت محیط سایت بهداشت …معرفی شغل مهندس بهداشت محیط معرفی شغل مهندس بهداشت محیط بهداشت محیط کنترل همه عواملی قانون‌ برنامه‌ چهارم‌ توسعه ‎اقتصادی‌ اجتماعی‌ و …قانون‌ برنامه‌ چهارم‌ توسعه ‎اقتصادی‌، اجتماعی‌ و فرهنگی‌ جمهوری ‎اسلامی همه چیز درباره‌ی ماهواره؛ شبکه‌های ماهواره چگونه موجب …جریان جلوگیری از منکرات توسط حزب‌الله در جنوب لبناندرگیری‌های مقاومت با نیروهای همایش های جغرافیا و زمین شناسی همایش ها ، …نخستین همایش ملی دانشجویی جغرافیا و برنامه ریزی اردیبهشت ماه محورهای همایش همایش های حقوق و امنیت همایش ها ، کنفرانس ها و …دهمین کنگره پیشگامان پیشرفت آذر ماه محورهای کنگره • تعلیم و تربیت، فرهنگ و خبرگزاری تسنیم رواج محصولات تراریخته توطئه …بنیانگذار انجمن بیوتکنولوژی ایران در گفت‌وگوی تفصیلی با تسنیم مطرح کرد ــ بخش دومایمنی، بهداشت و محیط زیست … اصولا شیوه‌های ارزیابی قابلیت اطمینان بر ارزیابی احتمال خطر استوار است، البته در جدیدترین خبرهای استان کردستان خبر فارسیبوکسور قروه ای در اردیبهشت ماه امسال در وزن کیلوگرم از سوی کادر فنی فدراسیون انتخاب بهداشت شیوه های جلوگیری از شب ادراری کودکان اقدامات وزارت بهداشت برای کاهش موارد ابتلا و وهاب‌ آنلاین بانک مقالات انگلیسی با ترجمه فارسیتازه ترین مقالات حجم مبادلات در بازارهای مالی یک بررسی مقدماتی مدیریت مبتنی بر سومین کنفرانس بین المللی یافته های نوین در …سومین کنفرانس بین المللی یافته های نوین در علوم کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست در مرکز پژوهشها سیاستهای کلی نظام در دوره چشم اندازسیاستهای کلی نظام در دوره چشم انداز سیاستهای کلی نظام در دوره چشم‌انداز الف امور خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریهشدار سازمان هواشناسی؛ احتمال وقوع سیلاب در غرب کشور فیلم وقتی دروازه بان با گل قیچی شهریور ۸٧ زیتونبا موضوع روان شناسی با تغذیه اعصاب ومبارزه با تحجر



لینک منبع :برنامه وزارت بهداشت در مقابله با تهدیدات زیستی

برنامه وزارت بهداشت در مقابله با تهدیدات زیستی - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../برنامه-وزارت-بهداشت-در-مقابله-با-تهدیدات-زیستی‎Cached26 ا کتبر 2016 ... معاون درمان وزارت بهداشت، مقابله با تهدیدات زیستی را یکی از مهمترین برنامه های این وزارت خانه عنوان کرد. برنامه وزارت بهداشت در مقابله با تهدیدات زیستی - ایسکانیوز www.iscanews.ir/news/.../برنامه-وزارت-بهداشت-در-مقابله-با-تهدیدات-زیستی 26 ا کتبر 2016 ... معاون درمان وزارت بهداشت، مقابله با تهدیدات زیستی را یکی از مهم ترین برنامه های این وزارت خانه اعلام کرد. برنامه وزارت بهداشت در مقابله با تهدیدات زیستی - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../برنامه-وزارت-بهداشت-در-مقابله-با-تهدیدات-زیستی 26 ا کتبر 2016 ... معاون درمان وزارت بهداشت، مقابله با تهدیدات زیستی را یکی از مهمترین برنامه های این وزارت خانه عنوان کرد. برنامه وزارت بهداشت در مقابله با تهدیدات زیستی - ایسکانیوز | دمادم https://damadam.ir/.../برنامه-وزارت-بهداشت-در-مقابله-با-تهدیدات-زیستی/4056592 معاون درمان وزارت بهداشت، مقابله با تهدیدات زیستی را یکی از مهم ترین برنامه های این وزارت خانه اعلام کرد. به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، دکتر ... تمهیدات وزارت بهداشت در مقابله با تهدیدات زیستی ... - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/.../تمهیدات-وزارت-بهداشت-در-مقابله-با-تهدیدات-زیستی-انبارهای-دارویی-و-تجهیزات-پزشکی-کشور-از-ذخیره-قابل-قبولی-برخوردار-...‎Cached26 ا کتبر 2016 ... تمهیدات وزارت بهداشت در مقابله با تهدیدات زیستی/ انبارهای دارویی و ... اورژانس برای مقابله با تهدیدهای زیستی برنامه های مختلفی دارد و در این زمینه ... برنامه وزارت بهداشت در مقابله با تهدیدات زیستی - مشرق نیوز | خبر ... 7.khabarfarsi.com/u/27169503 26 ا کتبر 2016 ... برای مقابله با بحران های زیستی در یزد خبر داد و تصریح کرد: پرسنل بهداشت و درمان در این زمینه آموزش های لازم را دیده اند. وی خاطرنشان کرد: تکمیل ... برنامه وزارت بهداشت در مقابله با تهدیدات زیستی - ایسکانیوز | خبر ... khabarfarsi.com/u/27187755 26 ا کتبر 2016 ... برنامه وزارت بهداشت در مقابله با تهدیدات زیستی. معاون درمان وزارت بهداشت، مقابله با تهدیدات زیستی را یکی از مهم ترین برنامه های این وزارت خانه اعلام ... برنامه وزارت بهداشت برای مقابله با تهدیدات زیستی - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/10/26/1532130 26 ا کتبر 2016 ... معاون درمان وزارت بهداشت، مقابله با تهدیدات زیستی را یکی از مهمترین برنامه های این وزارت خانه عنوان کرد. تمهیدات وزارت بهداشت در مقابله با تهدیدات زیستی - پردیس سلامت www.irangapco.com/تمهیدات-وزارت-بهداشت-در-مقابله-با-تهدی/‎Cached26 ا کتبر 2016 ... تمهیدات وزارت بهداشت در مقابله با تهدیدات زیستی/ انبارهای دارویی و ... بیمارستان با هدف انجام وظایف خود در زمان بحران از برنامه های وزارتخانه است. برنامه وزارت بهداشت در مقابله با تهدیدات زیستی siona.ir/News/24066.html 26 ا کتبر 2016 ... پایگاه خبری ایرانیان موفق-برنامه وزارت بهداشت در مقابله با تهدیدات زیستی : معاون درمان وزارت بهداشت، مقابله با تهدیدات زیستی را یکی از مهمترین ...