مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تازه‌ترین تصاویر از کراس‌اوور جدید اِشکودا

[ad_1]
وب سایت پدال - امین قوام صفری: اخیراً رندرهایی از کراس‌اوور آینده اشکودا منتشر شده که قرار است پس از تولد با نیسان جوک رقابت کند.
 تازه‌ترین رِندرهای کراس‌اوور ساب‌کامپکت جدید اِشکودا


شمای کلی شبیه کودیاک است، اما اسپورت‌تر و جوان پسندتر می‌نماید. بسیاری از عناصر و اِلمان‌های طراحی از سایر مدل‌ها مثل اُکتاویا و سوپرب گرفته شده‌اند و طرحی پدید آورده‌اند که زیبا و متناسب بوده و با زبان امروزی اشکودا مطابقت کامل دارد.


اگر قرار بر تولید آن باشد، از پلتفرم MQB استفاده خواهد شد که هم‌اکنون نیز در کالبد بسیاری از مدل‌های فولکس واگِن وجود داشته و به‌آسانی امکان تعبیه چند پیشرانه مختلف را برای اشکودا فراهم می‌کند.
 تازه‌ترین رِندرهای کراس‌اوور ساب‌کامپکت جدید اِشکودا


طبق شایعاتی که اخیراً شنیده شده، احتمال دارد بازار چین یکی از دلایل اصلی توسعه و تولید کراس‌اووری دیگر توسط این خودروساز باشد؛ گرچه با توجه به روند روزافزون محبوبیت این سگمنت، بازار خودِ اروپا نیز گزینه بسیار خوبی خواهد بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

اخبار صنعت خودرو معرفی شاسی بلند جدید سایپا تصاویراخبار صنعت خودرو در سایت ، آگهی خرید و فروش خودرو نو کارکردهعصر خودرو جزئیات نهایی قرارداد رنونیسان با ایرانبرای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام عصر خودرو چرا طرف همه قراردادهای کلان صنعت خودرو …به گزارش پایگاه خبریعصرخودرو به نقل از رجانیوز، پس از امضای برجام در تیر ، مسئولان بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب



لینک منبع :تازه‌ترین تصاویر از کراس‌اوور جدید اِشکودا

Images for تازه‌ترین تصاویر از کراس‌اوور جدید اِشکودا تازه‌ترین تصاویر از کراس‌اوور جدید اِشکودا - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../تازه‌ترین-تصاویر-از-کراس‌اوور-جدید-اِشکودا 27 ا کتبر 2016 ... اخیراً رندرهایی از کراس‌اوور آینده اشکودا منتشر شده که قرار است پس از تولد با نیسان جوک رقابت کند. تازه‌ترین تصاویر از کراس‌اوور جدید اِشکودا - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/.../تازه-ترین-تصاویر-از-کراس-اوور-جدید/.../6037723/‎Cached27 ا کتبر 2016 ... تازه‌ترین تصاویر از کراس‌اوور جدید اِشکودا. به گزارش وب سایت پدال، اخیراً رندرهایی از کراس اوور آینده اشکودا منتشر شده که قرار است پس از تولد با ... تازه ترین تصاویر از کراس اوور جدید اِشکودا - تی نیوز tnews.ir/news/2b0473117800.html 28 ا کتبر 2016 ... اخیراً رندرهایی از کراس اوور آینده اشکودا منتشر شده که قرار است پس از تولد با نیسان جوک رقابت کند. به گزارش وب سایت پدال، اخیراً رندرهایی از ... افشای تصاویر کودیاک، کراس‌اوور جدید اشکودا | پدال، مجله خودرو و حمل و ... https://www.pedal.ir/اشکودا/تصاویر-کودیاک-کراس‌اوور/‎Cached17 آگوست 2016 ... آن‌طور که در تصاویر مشخص است کودیاک تنها در جزئیاتی چون دستگیرهٔ ... اشکودا تأیید کرده که این کراس‌اوور جدید را به سیستم‌های کمک‌راننده‌ای چون ... تازه‌ترین تصاویر از کراس‌اوور جدید اِشکودا - شماخبر www.shomakhabar.com/news/.../تازه‌ترین-تصاویر-از-کراس‌اوور-جدید-اِشکودا‎Cached27 ا کتبر 2016 ... اخیراً رندرهایی از کراس‌اوور آینده اشکودا منتشر شده که قرار است پس از تولد با نیسان جوک رقابت کند. به گزارش وب سایت پدال ... تصاویر جاسوسی بایگانی - صفحه 5 از 9 - امیدخوزستان omid-khouzestan.ir/بایگانی/tag/تصاویر-جاسوسی/page/5 امید خوزستان: وب سایت پدال – شاهین احمدزاده: به تازگی جدیدترین تصاویر جاسوسی از نسل آینده‌ی کمری که پوشش‌های ... تازه‌ترین تصاویر از کراس‌اوور جدید اِشکودا. تازه‌ترین تصاویر از کراس‌اوور جدید اِشکودا - اقتصادی،فرهنگی،سیاسی 20khabar.com/news/.../تازه-ترین-تصاویر-از-کراس-اوور-جدید-ا-شکودا‎Cached27 ا کتبر 2016 ... اخیراً رندرهایی از کراس‌اوور آینده اشکودا منتشر شده که قرار است پس از تولد با نیسان جوک ... تازه‌ترین رِندرهای کراس‌اوور ساب‌کامپکت جدید اِشکودا. ساندروی جدید کراس اوور در خیابان های تهران عکس - onvansho onvansho.ir/result/ساندروی-جدید-کراس-اوور-در-خیابان-های-تهران-عکس.html رنو ساندرو جدید در خیابان های تهران کراس اوور ساندروی جدید که فعلا در . ... کراس‌اوور جدید اشکودا افشای تصاویر کراس‌اوور جدید تصاویر این کراس‌اوور زودتر عکس های 6 ... پرشین خودرو | نام کراس‌اوور جدید اشکودا چیست؟ www.persiankhodro.com/...news/.../نام-کراس‌اوور-جدید-اشکودا-چیست؟‎Cached Similar12 ژانویه 2016 ... به گزارش «خودرونامه»، اشکودا تاکنون فعالیت زیادی در زمینه تولید خودروهای کراس‌اوور و شاسی بلند نداشته و قصد دارد از شاسی بلند هفت صندلی خود ...