مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حدود 1700 مقاله با کلید واژه واقعیت مجازی نوشته شده است

[ad_1]

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدّین طوسی واقعیت مجازی اکنون از علوم بسیار پرکاربرد در جهان است به گونه ای که در سال 94 حدود 1700 مقاله با کلید واژه واقعیت مجازی نوشته شده است و پیش بینی می شود در سال جاری این تعداد رشد بسیار بالایی داشته باشد.

کتاب مجازی

علی نحوی در نخستین کنفرانس ملی مکانیک کاربردی در دانشگاه شهرکرد، به مبحث واقعیت مجازی و کاربردهای آن در حوزه‌های مختلف پرداخت و گفت: واقعیت مجازی به سه بخش اجزای سیستم واقعیّت مجازی، کاربردها و زمینه‌های پژوهشی تقسیم می‌شود.

وی تعریف واقعیت مجازی را ایجاد احساس حضور واقعی در محیط مجازی خواند و افزود: تعامل انسان با محیط مجازی از طریق حواس پنج گانه برقرار می‌شود و سیستم واقعیت مجازی انسان را می‌توان به واسطه تصویر، نیرو و صدا به صورت مجازی منعکس کرد.

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدّین طوسی واقعیت را به دو بخش افزوده و ترکیبی تقسیم‌بندی و اظهار کرد: کاربر در واقعیت مجازی به وسیله واسطه‌ها و کنترل کننده به محیط مجازی می‌رسد.

وی سه ویژگی واقعیّت مجازی را غوطه وری، تعاملی بودن حسگرها و نمایشگرها و تخیل عنوان و تصریح کرد: واقعیت مجازی اکنون از علوم بسیار پرکاربرد در جهان است به گونه ای که در سال 94 حدود 1700 مقاله با کلید واژه واقعیت مجازی نوشته شده است و پیش‌بینی می‌شود در سال جاری این تعداد رشد بسیار بالایی داشته باشد.

نحوی ردیاب موقعیّت مکانیکی، مغناطیسی، مافوق صوتی، اینرسی و نوری را اجزای سیستم واقعیت مجازی دانست و گفت: ضربان سنج مچی، دوربین حرارتی و مایوگرافی برای سنجش انقباض عضلات از پرکاربردترین وسایل ساخته شده بر اساس سیستم واقعیت مجازی هستند.

وی کاربردهای واقعیت مجازی را در آموزش(مهندسی، پزشکی، علوم پایه، نظامی و انتظامی)، تجسّم و درک داده‌ها، نمونه سازی مجازی قطعات، مسافرت مجازی، صنایع سرگرمی، بازاریابی و روانشناسی دانست و خاطرنشان کرد: تیراندازی مجازی، شبیه ساز پرواز و شبیه سازی اتاق کنترل و فرمان ماهواره را از شاخص‌ترین برنامه‌های انجام گرفته با استفاده از سیستم واقعیت مجازی هستند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

نظرات داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد گرایشهای …داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد گرایشهای مختلف رشته مدیریت نظیر مدیریت بازرگانی راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد سال کنکور…راهنمای انتخاب رشتهبراتون مطالب مهمی پیرامون انتخاب رشته دانشگاه آزاد آماده کردم شامل براتون مطالب تکنولوژی اطلاعات بهترین راه برای فراموش کردن یک مقطع زمانی از زندگی با …به نام خدا و با سلام و احترام؛ از آن‌جا که هدف اسلـام هدایت انسان است نه نابودی و به دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزیردیف عنوان دانشجو دانشکده گروه تاریخ دفاع ردیف عنوان دانشجو دانشکده گروه تاریخ دفاععلوم تربیتی مدیریت آموزشینوشته شده در شنبه پانزدهم فروردین ۱۳۸۸ساعت توسط حسین حیدری تبار استرونجغرافیای طبیعی اقلیم شناسیخورشید حدود میلیارد سال پیش متولد شد خورشید به اندازه ای سوخت هسته ای دارد که می



لینک منبع :حدود 1700 مقاله با کلید واژه واقعیت مجازی نوشته شده است

حدود 1700 مقاله با کلید واژه واقعیت مجازی نوشته شده است - ایسنا www.isna.ir/.../حدود-1700-مقاله-با-کلید-واژه-واقعیت-مجازی-نوشته-شده-است‎Cached27 ا کتبر 2016 ... عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدّین طوسی واقعیت مجازی اکنون از علوم بسیار پرکاربرد در جهان است به گونه ای که در سال 94 حدود 1700 ... حدود 1700 مقاله با کلید واژه واقعیت مجازی - روزنامه نصف جهان nesfejahan.net/fa/news/14107/حدود-1700-مقاله-با-کلید-واژه-واقعیت-مجازی 28 ا کتبر 2016 ... ... طوسی واقعیت مجازی اکنون از علوم بسیار پرکاربرد در جهان است به گونه ای که در سال 94 حدود 1700 مقاله با کلید واژه واقعیت مجازی نوشته شده است و ... حدود 1700 مقاله با کلید واژه واقعیت مجازی نوشته شده است - ایسنا | دمادم https://damadam.ir/.../حدود-1700-مقاله-با-کلید-واژه-واقعیت-مجازی-نوشته-شده-است/4063685 عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدّین طوسی واقعیت مجازی اکنون از علوم بسیار پرکاربرد در جهان است به گونه ای که در سال 94 حدود 1700 مقاله با کلید واژه ... حدود 1700 مقاله با کلید واژه واقعیت مجازی نوشته شده است iran-psychiatrists-congress.ir/.../حدود-1700-مقاله-با-کلید-واژه-واقعیت-مجازی-ن/ 27 ا کتبر 2016 ... اندام ابوابجمعی هیات علمی دانشگاه صنعتی سرور نصیرالدّین طوسی واقعیت مجازی اکنون از دانش ها بسیار پرکاربرد باب عالم است به سوی مشی ای که ... حدود 1700 مقاله با کلید واژه واقعیت مجازی نوشته شده است - خبر زنده khabarezendeh.com/اخبار.../حدود-1700-مقاله-با-کلید-واژه-واقعیت-مجازی-نوشته-شده-است-2064279.html‎Cachedاینترنت. حدود ۱۷۰۰ مقاله با کلید واژه واقعیت مجازی نوشته شده است. عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدّین طوسی واقعیت مجازی اکنون از علوم بسیار ... حدود 1700 مقاله با کلید واژه واقعیت مجازی نوشته شده است | عضو - قطره www.ghatreh.com/.../حدود-مقاله-کلید-واژه-واقعیت-مجازی-نوشته-شده-است‎Cached27 ا کتبر 2016 ... عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدّین طوسی واقعیت مجازی اکنون از علوم بسیار پرکاربرد در جهان است به گوÙ. حدود 1700 مقاله با کلید واژه واقعیت مجازی نوشته شده است | عضو www.ghatreh.com/.../حدود-مقاله-کلید-واژه-واقعیت-مجازی-نوشته-شده-است 27 ا کتبر 2016 ... عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدّین طوسی واقعیت مجازی اکنون از علوم بسیار پرکاربرد در جهان است به گوÙ. حدود 1700 مقاله با کلید واژه واقعیت مجازی نوشته شده است - ایسنا | خبر ... khabarfarsi.com/u/27222134 حدود 1700 مقاله با کلید واژه واقعیت مجازی نوشته شده است. عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدّین طوسی واقعیت مجازی اکنون از علوم بسیار پرکاربرد در جهان ... حدود 1700 مقاله با کلید واژه واقعیت مجازی نوشته شده است | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28733723 حدود 1700 مقاله با کلید واژه واقعیت مجازی نوشته شده است. به گزارش ایسنا - منطقه چهارمحال و بختیاری - علی نحوی در نخستین کنفرانس ملی مکانیک کاربردی در ... حدود 1700 مقاله با کلید واژه واقعیت مجازی نوشته شده است - صبح میهن sobhemihan.ir/.../حدود-1700-مقاله-با-کلید-واژه-واقعیت-مجازی-نوشته-شده-است‎Cachedحدود 1700 مقاله با کلید واژه واقعیت مجازی نوشته شده است; علی نحوی در نخستین کنفرانس ملی مکانیک کاربردی در دانشگاه شهرکرد، به مبحث واقعیت مجازی و کاربردهای ...