مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

قلعه 100% ارگانیک در رومانی

[ad_1]
 برترین ها: در قلب کوه های فراگاراس در رومانی دره جادویی پیدا می کنید. برای جدیدترین قلعه سازگار با محیط زیست رومانی با طراحی غریب و خارق العاده اش هیچ جایی نمی توانست مناسب تر از اینجا باشد.

 

این قلعه زاده افکار «رازران» و «گابریلا واسیل» است که از خانه شهریشان در بخارست به اینجا آمده اند تا قلعه رویایی خود را در واقعیت بسازند. آن ها دو سال با معمار «ایلیانا ماوردین» زمان صرف کردند تا ببینند چطور این ساختمان را از مواد 100% ارگانیک شامل نی، خاک رس، ستون های چوبی، شن و ماسه بسازند به طوری که در برابر عوامل قوی مقاومت کند.


اکنون این قلعه 10 اتاقه که قلعه خشتی دره پریا نام دارد به طور کامل ساخته شده و درحال تزئین و دکور داخلی است. خانواده وسیل برنامه داشتند که این قلعه به عنوان یک هتل و یک رستوران ارگانیک فعالیت کند. اگرچه این قلعه هنوز به طور کامل برای میهمانان در دسترس نیست اما بسیاری از گردشگران هر روزه  به آن جا می آیند تا از منظره باشکوه کوه های کارپات لذت ببرند.


اگرچه این قلعه تنها 24 مایل بیرون از شهر «Sibiu» قرار دارد اما فضایی کاملا آرام و خلوت و ساکت و ساده برای کسانی که می خواهند از شلوغی زندگی شهری فرار کنند فراهم می کند. هم چنین این قلعه یک رستوران دارد که در آن تنها غذاهای محلی سرو می شود.

 

قلعه افسانه ای 100% ارگانیک در رومانی 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

قلعه ارگانیک در رومانی



لینک منبع :قلعه 100% ارگانیک در رومانی

قلعه 100% ارگانیک در رومانی | بدندید bedandid.com/2016/10/04/34073/قلعه-100درصد-ارگانیک-در-رومانی/ 4 ا کتبر 2016 ... در قلب کوه های فراگاراس در رومانی دره جادویی پیدا می کنید. برای جدیدترین قلعه سازگار با محیط زیست رومانی با طراحی غریب و خارق العاده اش هیچ ... قلعه 100% ارگانیک در رومانی | سلامت دیجیتال www.salamatdigital.com/39565-2/‎Cached3 ا کتبر 2016 ... در قلب کوه های فراگاراس در رومانی دره جادویی پیدا می کنید. برای جدیدترین قلعه سازگار با محیط زیست رومانی با طراحی غریب و خارق العاده اش هیچ ... Images for قلعه 100% ارگانیک در رومانی قلعه 100% ارگانیک در رومانی +تصاویر - بلاغ مازندران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/26060483 3 ا کتبر 2016 ... قلعه 100% ارگانیک در رومانی +تصاویر. در قلب کوه های فراگاراس در رومانی دره جادویی پیدا می کنید. برای جدیدترین قلعه سازگار با محیط زیست ... قلعه 100% ارگانیک در رومانی – روز پیپر rouzpaper.ir/سرگرمی/قلعه-100-ارگانیک-در-رومانی/ 8 دسامبر 2016 ... برترین ها: در قلب کوه های فراگاراس در رومانی دره جادویی پیدا می کنید. برای جدیدترین قلعه سازگار با محیط زیست رومانی با طراحی غریب و خارق العاده ... بلاگ گردشگری :قلعه 100% ارگانیک در رومانی tourism-blog.com/بلاگ-گردشگری-قلعه-100-ارگانیک-در-رومانی/ برترین ها: در قلب کوه های فراگاراس در رومانی دره جادویی پیدا می کنید. برای جدیدترین قلعه سازگار با محیط زیست رومانی با طراحی غریب و خارق العاده اش هارگانیک, ... قلعه 100% ارگانیک در رومانی - سایت خبری تحلیلی قم پرس - تی نیوز tnews.ir/news/e6d871608427.html 3 ا کتبر 2016 ... برای جدیدترین قلعه سازگار با محیط زیست رومانی با طراحی غریب و خارق ... صرف کردند تا ببینند چطور این ساختمان را از مواد 100% ارگانیک شامل ... قلعه 100% ارگانیک در رومانی - سایت خبری تفریحی سرگرمی آموزشی ... www.baghalinews.ir/2016/10/03/قلعه-100-ارگانیک-در-رومانی/ 3 ا کتبر 2016 ... برترین ها: در قلب کوه های فراگاراس در رومانی دره جادویی پیدا می کنید. برای جدیدترین قلعه سازگار با محیط زیست رومانی با طراحی غریب و خارق العاده ... هرلحظه، قلعه 100% ارگانیک در رومانی harlahze.com/اخبار-خواندنی/قلعه-100-ارگانیک-در-رومانی‎Cachedقلعه 100% ارگانیک در رومانی. برترین ها. اخبار مرتبط. اخبار ایران · ترامپ، سفارت آمریکا را به قدس منتقل نمی کند · صعود «اندی ماری» به دور سوم مسابقات تنیس اوپن ... A Couple Built This Beautiful Castle in Romania and It's 100 ... https://www.elitereaders.com/castlelul-de-lut-valea-zanelor/‎CachedRazvan and Gabriela Vasile, who are both singers by profession, have built a fairytale castle out of 100% organic materials — clay, straw, sand, wooden ...