مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تحقیقات سامسونگ روی گلکسی نوت 7 فراتر از بررسی باتری خواهد بود

[ad_1]

به نظر می‌رسد تحقیقات سامسونگ برای یافتن مشکل فبلت گلکسی نوت ۷، فراتر از بررسی باتری این محصول خواهد بود.

رویتز به تازگی اعلام کرده است که تحقیقات سامسونگ بر روی گلکسی نوت ۷ فراتر از بررسی باتری‌ به کار گرفته شده در این محصول خواهد بود. شرکت کره‌ای مورد اشاره در حال آزمایش تمامی جوانب دستگاه مورد بحث بوده و تحقیقات این کمپانی بر روی بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و فرآیند تولید فبلت گلکسی نوت ۷ در حال انجام است تا دلیل اصلی مربوط به انفجار این دستگاه به طور دقیق شناسایی شود. در ادامه‌ با زومیت همراه باشید.

در طی جلسه‌ای که بین سهامداران سامسونگ در روز پنج شنبه برگزار شده، J.K. Shin مدیر اجرایی این شرکت، اعلام کرد که ۱.۴۷ میلیون عدد گلکسی نوت تعویض شده را در اختیار مشتریانی که سری اول این محصول را خریداری کرده بودند قرار داده است. در این بین گوشی ۹۰ نفر از مجموع ۱۱۹ فردی که نوت ۷ آن‌ها آتش گرفته بود نیز طی فراخوانی بازگشت سری اول فبلت یاد شده به آن‌ها تحویل داده شده بود. هممچنین مشخص شده که ۵۵ مورد از گوشی‌هایی که دچار آتش‌سوزی و انفجار شده‌‌اند با مشکل باتری مواجه بوده‌اند.

البته این فقط شرکت سامسونگ نیست که به دنبال یافتن دلیل اصلی مشکل فبلت گلکسی نوت ۷ است. دولت کره‌ی جنوبی نیز در حال انجام بررسی‌هایی بر روی ۵ عدد از نوت‌های منفجر شده در این کشور است. تحقیقات دولت کره‌ در آزمایشگاه Korea Testing Laboratory آغاز شده و هم اکنون نیز در حال انجام است. دولت کره سعی دارد در آزمایشگاه یاد شده با استفاده از اشعه‌ی ایکس و پرتونگاری مقطعی، دلیل اصلی انفجار گوشی مورد بحث را کشف کند.

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

ایستنا گوشیپنجشنبه، آذرماه تحلیلگران می‌گویند گوشی بولت محصولی نیست که اچ تی سی اکنون به یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی گجت نیوز آخرین اخبار گجتی و فناوری های روز دنیا۱۱ آذر ۹۵ ساعت ۲۱۵۶ مدارگرد اگزومارس اولین تصاویرش از سطح مریخ را ارسال کرد ۱۱ آذر ۹۵ هفده گل زیبا که در اشکالی باورنکردنی خودنمایی …یک گلدان پر از گل هر مکانی را به شکلی باورنکردنی باروح و سرزنده می‌کند اما واقعیت این با ۴۰ نابغه تاریخ آشنا شوید قسمت اول زومیتلیپ تیمز در ابتدا لیستی از افراد با نمرات بالاتر از ۲۰۰ را به عنوان یک معیار جمع آوری اندروید یا ویندوز فون؟ کدام برای یک گوشی بهترین …اندروید یا ویندوز فون؟ کدام برای یک گوشی بهترین انتخاب است؟ شهریور ۳۰ام ۱۳۹۲ سارا آموزش استفاده از لپ تاپ لپ تاپآموزش استفاده از لپ تاپ مجموعه درایور هر نوع لب تاب و کامپیوتری را از ما بخواهیداطلاعات عمومی،دانستنیها،معلومات عمومی،آیا می دانید اطلاعات عمومیدانستنیهاآیا می دانید دانستنیهای طبیعتمقالات اطلاعات عمومی معلومات مشخصات کلی بی ام دبلیو اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار خودروسازان داخلی تخفیف برای جبران خسارت اطلاعات فنی تیبا اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار خودروسازان داخلی تخفیف برای جبران خسارت



لینک منبع :تحقیقات سامسونگ روی گلکسی نوت 7 فراتر از بررسی باتری خواهد بود

تحقیقات سامسونگ روی گلکسی نوت 7 فراتر از بررسی باتری خواهد بود www.zoomit.ir/.../samsungs-galaxy-note-7-investigation-will-go-beyond-batteries/‎Cached27 ا کتبر 2016 ... رویتز به تازگی اعلام کرده است که تحقیقات سامسونگ بر روی گلکسی نوت ۷ فراتر از بررسی باتری‌ به کار گرفته شده در این محصول خواهد بود. تحقیقات سامسونگ روی گلکسی نوت 7 فراتر از بررسی باتری خواهد بود technomon.com/.../تحقیقات-سامسونگ-روی-گلکسی-نوت-7-فراتر-از-بررسی-باتری-خواهد-بود‎Cached28 ا کتبر 2016 ... رویتز به تازگی اعلام کرده است که تحقیقات سامسونگ بر روی گلکسی نوت ۷ فراتر از بررسی باتری به کار گرفته شده در این محصول خواهد بود. تحقیقات سامسونگ روی گلکسی نوت 7 فراتر از بررسی باتری خواهد بود www.ghatreh.com/.../تحقیقات-سامسونگ-روی-گلکسی-نوت-فراتر-بررسی-باتری-خواهد-بود 27 ا کتبر 2016 ... به نظر می رسد تحقیقات سامسونگ برای یافتن مشکل فبلت گلکسی نوت 7 ، فراتر از بررسی باتری این محصول خواهد بود. - تقاض. تحقیقات سامسونگ روی گلکسی نوت 7 فراتر از بررسی باتری خواهد ... i-sel.ir/blog/تحقیقات-سامسونگ-روی-گلکسی-نوت-7-فراتر-از/ ۲۷ ا کتبر ۲۰۱۶ ... رویتز به تازگی اعلام کرده است که تحقیقات سامسونگ بر روی گلکسی نوت ۷ فراتر از بررسی باتری‌ به کار گرفته شده در این محصول خواهد بود. تحقیقات سامسونگ روی گلکسی نوت 7 فراتر از بررسی باتری خواهد بود kranetco.com/تحقیقات-سامسونگ-روی-گلکسی-نوت-7-فراتر-از/ 27 ا کتبر 2016 ... به نظر می‌رسد تحقیقات سامسونگ برای یافتن مشکل فبلت گلکسی نوت ۷، فراتر از بررسی باتری این محصول خواهد بود. | تحقیقات سامسونگ روی گلکسی نوت 7 فراتر از بررسی باتری خواهد بود khubkhan.ir/.../تحقیقات-سامسونگ-روی-گلکسی-نوت-7-فراتر-از-بررسی-باتری-خواهد-بود‎Cached28 ا کتبر 2016 ... تحقیقات سامسونگ برای یافتن مشکل نوت 7 بیش از بررسی باتری این محصول است - سامسونگ و کره جنوبی هنوز هم به دنبال یافتن مشکل نوت 7 هستند - تک ... www.techbook.ir/.../سامسونگ-و-کره-جنوبی-هنوز-هم-به-دنبال-یافتن-مشکل-نوت-7-هستند‎Cached29 ا کتبر 2016 ... مهندسین سامسونگ هنوز به دنبال مشکل انفجار گلکسی نوت 7 هستند و تحقیقات در این باره فراتر از بررسی باتری این فبلت پرچم‌دار خواهد بود. سرنوشت نوت ۷؛ از فاجعه تا پاسخ صریح سامسونگ - همه‌ی آنچه باید بدانید https://www.digikala.com/.../سرنوشت-نوت-۷؛-فاجعه-پاسخ-صریح-سامس/‎Cached24 ژانویه 2017 ... در تاریخ ۱۹ آگوست ۲۰۱۶، سامسونگ پرچم‌دار خود یعنی «گلکسی نوت ۷» (Galaxy Note 7) را معرفی کرد. این گوشی که قرار بود یکی از بهترین محصولات سامسونگ باشد، بلای ... منفجر می‌شدند از حد انتظار فراتر رفت، در ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۶ سامسونگ ... بررسی ایمنی باتری‌های خود را به‌طور رایگان در دسترس همگان قرار خواهد ... گلکسی نوت ۷,گلکسی نوت 7,گلکسی نوت 7 اینچ,گلکسی نوت 7 ... clash98i.rzb.ir/tag/گلکسی-نوت-7.7 Oct 11, 2016 - تحقیقات سامسونگ روی گلکسی نوت 7 فراتر از بررسی باتری خواهد بود .... گلکسی نوت 7 ضرری یک میلیارد دلاری را متحمل شد که رئیس بخش موبایل ... تحقیقات سامسونگ روی گلکسی نوت 7 فراتر از بررسی باتری خواهد بود web-idea.ir/طراح-سایت/.../تحقیقات-سامسونگ-روی-گلکسی-نوت-7-فراتر-از انویدیا (Nvidia) در سال ۱۹۹۳ توسط جن-سون هوانگ (مدیر عامل فعلی شرکت)، کریس مالاچوسکی و کورتیس پریم در سانتا کلارای کالیفرنیا شکل گرفت. هوانگ پیش از ...