مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دانستنی هایی درباره ی سازمان پولشویی

[ad_1]

شاید این اسم را شنیده باشید ما برای شما نکاتی درباره ی سازمان پولشویی در این بخش قرار داده ایم.گروه اقدام مالی (FATF) در سال 1989 از سوی کشورهای گروه 7 شکل گرفت و یک سازمان بین‌الدولی است که هدفش توسعه و پیشرفت واکنش بین­المللی نسبت به مسئله پولشویی است. در اکتبر 2001، گروه اقدام مالی مأموریت خود را گسترش داد و شامل مبارزه با تروریسم نیز ساخت.

 

گروه اقدام مالی یک مجموعه سیاست­گذار است که کارشناسان حقوقی، مالی و ضابطان قانون را در کنار هم قرار می‌دهد تا در قوانین و مقررات کشورها اصلاحات لازم پدید آید. در حال حاضر، 33 حوزه قضایی (کشور و سرزمین) و 2 سازمان منطقه‌ای عضو گروه اقدام مالی هستند.

 

دانستنی هایی درباره ی سازمان پولشویی

 

این 35 عضو هسته تلاشهای جهانی مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم را تشکیل می‌دهند. همچنین 27 سازمان بین‌المللی و منطقه‌ای بعنوان اعضای وابسته و ناظر با گروه اقدام مالی همکاری دارند؛ این سازمانها حق رأی ندارند، اما در جلسات و گروههای کاری بطور کامل شرکت می‌کنند.

 

سه وظیفه اصلی گروه اقدام مالی در ارتباط با پولشویی به شرح ذیل است:نظارت بر پیشرفت اعضاء در اجرای تدابیر مقابله با پولشویی؛ تجدید نظر و گزارش روندها، تکنیک‌ها و اقدامات متقابل؛ توسعه، اتخاذ و اجرای استانداردهای مبارزه با پولشویی در سطح جهان. نکاتی در 40 توصیه نخست FATF مطرح شده است.

 

دانستنی هایی درباره ی سازمان پولشویی

 

این توصیه‌ها؛ الزامی برای کلیه کشورها از جمله کشورهای دارای معیارهای ضعیف برای مقابله با پولشویی همچنین کشورهای دارای معیارهای پولشویی قوی است. به طوری که در توصیه های 36 تا40 بر بهبود همکاری های متقابل در مورد مسائل پولشویی تاکید شده است.پس از واقعه 11 سپتامبر نهاد FATF 9 توصیه دیگر

 

را به پیوست 40 توصیه قبلی ارائه کرد که در آن گزارش دهی نقل وانتقالات مشکوک پولی و مرتبط با فعالیت های تروریستی به عنوان چهل و چهارمین توصیه ذکر شده است.در مجموع ساختار کلی توصیه ها بر پایه محدود کردن مجاری مالی برای ورود پول های بزهکارانه به بازارهای مالی است. توصیه های چهل‌گانه «گروه کار اقدام مالی برای مبارزه با پولشویی» (FATF)


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

دانستنی ها دانستنیدانستنیهاآیا میدانید کهآشناییجالبخواندنیچراچگونهآیا می دانیدجهان سرمقاله کیهانحسین شریعتمداری پای داعش را به …اگر تعریف حریف از تروریسم را پذیرفته باشیم، باید برای برقراری روابط تجاری با کشورهای عراقچی عنوان کرد حزب‌الله را قربانی هیچ چیز …عراقچی عنوان کرد حزب‌الله را قربانی هیچ چیز نمی‌کنیم ۳۲ تن آب سنگین به آمریکا مرجع اطلاعات جامع حسابداری حسابداریحسابداری زبان تجارت خوانده می‌شود زیرا از طریق تهیه گزارش‌های مالی، اطلاعات لازم درس چهاردهم مبانی اقتصاد کششدرس سیزدهم مبانی اقتصاد تغییر در عرضه و تقاضا تغییر در عرضه و تقاضا گفتیم که یک اتفاق دانستنیهای بانکی با وجود اهمیت چک در مبادلات امروز نسبت به آن بی توجهی هایی صورت گرفته ودر بسیاری از اخبار،اخبار سیاسی،اخبار سیاسی ایران،سیاست …اخبار سیاسی آخرین اخبار سیاسیاخبار جدید اخبار ایرانسیاست خارجی اخبار سیاسی روز خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریممنوعیت فروش نیسان، ب ام و و پورشه رئیس دوره ای اوپک کشورهای غیر عضو روزانه هزار جواب سوالات برنامه آفتابه اندروید جدید گهرجوابسوالاتبرنامهآفتابه۶۸۴٫ کناف ۶۸۵٫ پیرپاتال ۶۸۶٫ ماه پشت ابر نمیمونه ۶۸۷٫ دربند ۶۸۸٫ شوکت فصل ۹ صفحه ی ۴اخبار بین الملل،خبرهای سیاست خارجی،اخبار روز …اخبار سیاسی بین المللیسیاست خارجی ایران اخبار جدیدآخرین اخبار جهان اخبار امروز دیدنی های ایتالیا، مناطق دیدنی ایتالیادیدنی های ایتالیاایتالیاکشور ایتالیاجاذبه های ایتالیامراکز گردشگری ایتالیا مجموعه مقالات حقوق عمومیمجموعه مقالات حقوق عمومی دانلود رایگان مجموعه ای بی نظیر از مقالات حقوق عمومیبرچسب‌ها کاربران کتابناک بر روی کتاب‌هایشان برچسب‌هایی می‌زنند تا دیگران آنها را راحت‌تر آرشیو اخبار بانکی جدول نرخ ارز ارز آخرین نرخ تغییر لحظه ای درصد ریال دلار آمریکا یوروسایت سسلر دانلود آهنگ های ترکیه و آذربایجان …مقالات حقوق پورتال پرتال حقوقمقالاتحقوق دانش آموخته ی مهندسی اموات تاریخ مقطع



لینک منبع :دانستنی هایی درباره ی سازمان پولشویی

دانستنی هایی درباره ی سازمان پولشویی - ایران ناز www.irannaz.com/دانستنی-هایی-ی-سازمان-پولشویی.html‎Cachedشاید این اسم را شنیده باشید ما برای شما نکاتی درباره ی سازمان پولشویی در این بخش قرار داده ایمگروه اقدام مالی FATF در سال 1989 از سوی کشورهای. زد شارژ - صفحه 1016 از 1025 - مطالب جالب و دیدنی | دانستنی ها | مطالب ... zsharj.ir/page/1016/‎Cachedدانستنی هایی درباره ی سازمان پولشویی. شاید این اسم را شنیده باشید ما برای شما نکاتی درباره ی سازمان پولشویی در این بخش قرار داده ایم.گروه اقدام مالی (FATF) در سال ... زد شارژ - صفحه 995 از 1004 - مطالب جالب و دیدنی | دانستنی ها | مطالب ... zsharj.ir/page/995/ دانستنی هایی درباره ی سازمان پولشویی. شاید این اسم را شنیده باشید ما برای شما نکاتی درباره ی سازمان پولشویی در این بخش قرار داده ایم.گروه اقدام مالی (FATF) در سال ... زد شارژ - صفحه 1001 از 1010 - مطالب جالب و دیدنی | دانستنی ها | مطالب ... zsharj.ir/page/1001/ دانستنی هایی درباره ی سازمان پولشویی. شاید این اسم را شنیده باشید ما برای شما نکاتی درباره ی سازمان پولشویی در این بخش قرار داده ایم.گروه اقدام مالی (FATF) در سال ... FATF بار دیگر ضامن توسعه روابط بانکی با ایران شد rahfarda.com/.../138-fatf-بار-دیگر-ضامن-توسعه-روابط-بانکی-با-ایران-شد‎Cachedبا گذشت زمان، این سازمان و فعالیت های آن گسترده تر شد، تا آنجا که در سال 2012 چهل ... گونه اقدامی در جهت مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم فروگذار نکرده است. اطلاع رسانی - مقاله ای در مورد پول شویی mohammad-jokar.blogfa.com/post/7‎Cached Similarروشهایی مانند ایجاد سازمان های خیریه ، ایجاد شرکت های جلوه دار و.. برای شستن پول های کثیف بکار برده می شود. یکی از مهم ترین راههای پیشگیری از پول شویی کنترل ... یک شرکت چینی از طرف آمریکا متهم به پولشویی از یک بانک کره ای شد https://norva.ir/search/?...یک%20شرکت%20چینی%20از%20طرف%20آمریکا%20متهم%20به...‎Cachedسازمان ملل: تهدید کاخ سفید علیه بشار اسد جدی است ... این بیانیه می افزاید: «به رغم توطئه چینی ها و سناریوپردازی های شیطانی گوناگون نظام سلطه و صهیونیسم در مهار ... اعترافات حمزه کرمی: مهدی هاشمی در انتخابات پولشویی، سند سازی و از ... www.farsnews.com/newstext.php?nn=8806031426‎Cached Similar25 آگوست 2009 ... دانستنی ها ... مهدی هاشمی در انتخابات پولشویی، سند سازی و از بیت المال هزینه می کرد ... کرمی ادامه داد: باید بگویم که در سازمان بهینه سازی مصرف سوخت نیز مهدی هاشمی ... وی در پاسخ به سوال قاضی دادگاه در باره اینکه در سازمان بهینه سازی مصرف ... دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب ... ﺍﻗﺘﺼﺎﺩ 20 - پولشویی واثرات زیانبار آن براقتصاد جهان eghtesade20.blogfa.com/post-64.aspx‎Cached Similarدرعملیات پولشویی ، بعنوان یک فعالیت مجرمانه مالی،در آمد های که زائیده ... تولیدی، تجاری قانونی،سرمایگذاری در بازار های سهام واوراق بهادار، ایجاد سازمان های خیریه ... مقاله در مورد پول شویی - مگ ایران mag-iran.com/مقاله-در-مورد-پول-شویی.htm‎Cachedپول شویی زمانی اتفاق می افتد که درآمد های کسب شده توجیه قانونی ندارد و برای اینکه .... پول شویی در زمینه سیاسی و امنیتی نیز موجب می شود تا شبکه های سازمان یافته ...