مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تحقق وعده‌ها برای کاهش تعرفه مکالمات اربعین

[ad_1]

هزینه تماس‌ها از اپراتورهای ایرانی به عراق در ایام اربعین حسینی، طبق وعده‌های شرکت ارتباطات زیرساخت نسبت به سال گذشته، ۴۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش صبحانه، برقراری ارتباط با مسافران کربلا و نجف در ایام اربعین حسینی با توجه به حضور پررنگ زائران ایرانی، همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و مسوولان ارتباطی کشور نیز در تلاش برای بهبود این خدمات و کاهش هزینه‌ها هستند.

زائران ایرانی سال گذشته در ایام عزاداری اربعین بیش از ۳۶ میلیون دقیقه مکالمه تلفنی داشتند و طبق آمار محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مجموع مکالمات ایران و عراق، حدود ۷۵ درصد آنها صادره و از ایران به عراق و حدود ۲۵ درصد مکالمات نیز وارده یعنی از سوی عراق به ایران بوده است.

محمدجواد آذری جهرمی -مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت- اواسط تابستان سال جاری از تلاش برای بهبود کیفیت ارتباطات در ایام اربعین امسال و مذاکراتی با عراق در زمینه‌ کاهش تعرفه مکالمات خبر داده بود.

جهرمی همچنین با اشاره به تعهد اپراتورهای عراقی برای بهبود ظرفیت شبکه خود نسبت به سال گذشته، از تشکیل کمیته‌ای متشکل از شرکت ارتباطات زیرساخت و اپراتورها برای برقراری ارتباطات مناسب در این ایام خبر داده بود.

او با اشاره به تلاش‌های صورت‌گرفته و مذاکرات انجام‌شده برای فرایند کاهش حدود ۴۰ درصدی نرخ مکالمات عراق و ایران برای دهه اربعین (یک هفته قبل و سه روز بعد از اربعین)، نسبت به کاهش قیمت در برقراری ارتباطات بین المللی ابراز امیدواری کرده بود.

بدین ترتیب در نهایت، وعده شرکت ارتباطات زیرساخت مبنی بر کاهش نرخ مکالمات اربعین تحقق یافت و این هزینه که در سال گذشته، برای تماس‌های خروجی (از اپراتورهای ایرانی) حدود هزار تومان به ازای هر دقیقه بود، به ۵۵۰ تومان کاهش یافت.

به گفته رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت این تعرفه به زودی به اپراتورها ابلاغ می‌شود، اما در نهایت، اپراتورها با نگاه به مسوولیت اجتماعی خود، تسهیلاتی را برای زایران فراهم می‌کنند و وزارت ارتباطات فقط هماهنگ‌کننده است تا نظرات، ایده‌ها و تقسیم وظایف انجام شود.

طبق اظهارت رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت مبنی بر بهبود کیفیت خدمات‌رسانی از نظر ارتباطی در اربعین امسال و اقدامات صورت‌گرفته‌ از جمله کاهش نرخ تعرفه مکالمات از ایران به عراق، می‌توانیم با فرا رسیدن این ایام، شاهد این بهبود باشیم.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

تحقق وعده‌ها برای کاهش تعرفه مکالمات اربعین



لینک منبع :تحقق وعده‌ها برای کاهش تعرفه مکالمات اربعین

تحقق وعده‌ها برای کاهش تعرفه مکالمات اربعین - ایسنا www.isna.ir/news/.../تحقق-وعده-ها-برای-کاهش-تعرفه-مکالمات-اربعین‎Cached28 ا کتبر 2016 ... هزینه تماس‌ها از اپراتورهای ایرانی به عراق در ایام اربعین حسینی، طبق وعده‌های شرکت ارتباطات زیرساخت نسبت به سال گذشته، ۴۰ درصد کاهش یافت. تحقق وعده‌ها برای کاهش تعرفه مکالمات اربعین - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../تحقق-وعده‌ها-برای-کاهش-تعرفه-مکالمات-اربعین‎Cached28 ا کتبر 2016 ... هزینه تماس‌ها از اپراتورهای ایرانی به عراق در ایام اربعین حسینی، طبق وعده‌های شرکت ارتباطات زیرساخت نسبت به سال گذشته، ۴۰ درصد کاهش یافت. وعده کاهش نرخ مکالمه با عراق عملی نشد - خبرگزاری تسنیم - Tasnim https://www.tasnimnews.com/.../وعده-کاهش-نرخ-مکالمه-با-عراق-عملی-نشد‎Cached18 نوامبر 2016 ... برخلاف تمامی وعده‌های ارتباطی پیش از اربعین اما جدول نرخ‌های منتشر شده از سوی رگولاتوری، نشانی از تحقق وعده‌ها ندارد. وعده کاهش نرخ مکالمه با عراق عملی نشد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../وعده-کاهش-نرخ-مکالمه-با-عراق-عملی-نشد 19 نوامبر 2016 ... وعده کاهش نرخ مکالمه با عراق عملی نشد. برخلاف تمامی وعده‌های ارتباطی پیش از اربعین اما جدول نرخ‌های منتشر شده از سوی رگولاتوری، نشانی از تحقق ... تحقق وعده ها برای کاهش تعرفه مکالمات اربعین - onvansho https://onvansho.ir/.../تحقق-وعده-ها-برای-کاهش-تعرفه-مکالمات-اربعین.html تحقق وعده‌ها برای کاهش تعرفه مکالمات اربعین تراز هزینه تماس‌ها از اپراتورهای . دانلود کلیپ افغانی ال وعده خلاف اثر مثبت حبوبات برای کاهش نشانی از تحقق وعده‌ها مقرر ... تحقق وعده‌ها برای کاهش تعرفه مکالمات اربعین - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../تحقق-وعده-ها-برای-کاهش-تعرفه-مکالمات-اربعین‎Cached28 ا کتبر 2016 ... هزینه تماس‌ها از اپراتورهای ایرانی به عراق در ایام اربعین حسینی، طبق وعده‌های شرکت ارتباطات زیرساخت نسبت به سال گذشته، ۴۰ درصد کاهش یافت. تحقق وعده‌ها برای کاهش تعرفه مکالمات اربعین | خبر نامه کلینیک ... clinic-moo.ir/ار-اس-اس.../تحقق-وعده‌ها-برای-کاهش-تعرفه-مکالمات/‎Cached28 ا کتبر 2016 ... تراز: هزینه تلاقی لمس مالش پیوستگی‌ها از اپراتورهای ایرانی به منظور با عراق درب ایام اربعین حسینی، لنگه بشارت‌های شرکت ارتباطات زیرساخت ... وعده کاهش نرخ مکالمه با عراق در ایام اربعین عملی نشد - شهر سخت افزار www.shahrsakhtafzar.com/.../10361-karbala-arbayin-fees-not-effected-in-calling‎Cached19 نوامبر 2016 ... وعده کاهش نرخ مکالمه با عراق در ایام اربعین عملی نشد ... پیش از اربعین اما جدول نرخ‌های منتشر شده از سوی رگولاتوری، نشانی از تحقق وعده‌ها ندارد. وعده کاهش نرخ مکالمه با عراق عملی نشد | برخلاف تمامی وعده - قطره www.ghatreh.com/news/nn34667711/وعده-کاهش-نرخ-مکالمه-عراق-عملی-نشد 18 نوامبر 2016 ... برخلاف تمامی وعده های ارتباطی پیش از اربعین اما جدول نرخ های منتشر شده از سوی رگولاتوری، نشانی از تحقق وعده ها. آخرین اخبار نرخ مکالمه زائران - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/نرخ-مکالمه-زائران به دلیل وجود برخی ابهامات در خصوص نرخ مکالمات زائران اربعین در کشور عراق، ... از اربعین اما جدول نرخ های منتشر شده از سوی رگولاتوری، نشانی از تحقق وعده ها ندارد. .... در حالیکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کاهش نرخ مکالمات زائران اربعین را به مدت ...