مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پرویز پرستویی در اینستاگرامش از چرایی سقوط ملت‌ها نوشت

[ad_1]

پرویز پرستویی متنی را در اینستاگرام خود منتشر کرد و در آن از چرایی سقوط ملت ها گفت.

پرویز پرستویی متنی را در اینستاگرام خود منتشر کرد و در آن از چرایی سقوط ملت ها گفت.

جوان؛ بازیگر نام آشنای سینمای کشورمان این بار در صفحه رسمی اینستاگرام خود از چرایی سقوط ملت ها از زبان محمد مسعود نخستین سخن گفت.

در متنی که توسط پرویز پرستویی منتشر شده تقلب عامل اصلی سقوط ملت ها عنوان شده است.

وی در این پست به اقدام یکی از استاتید دانشگاه های افریقای جنوبی برای دانشجویانش اشاره کرد و نوشت : " محمد مسعود نخستین:
تقلب
یکی از استادان دانشگاهی در آفریقای جنوبی برای دانشجویان دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد مطلبی بر سر در ورودی دانشکده نصب کرده بود با این عنوان :
برای نابودی یک ملت نیازی به بمب هسته ای یا موشکهای دور برد نیست .
فقط کافیست سطح و کیفیت آموزش را پایین آورد و اجازه تقلب را به دانش آموزان داد ..!
مریض به دست پزشکی که بتواند تقلب کند خواهد مرد ..!
خانه ها بدست مهندسی که موفق به تقلب شده ویران خواهند شد..!
منابع مالی را بدست حسابداری که موفق به تقلب شده از دست خواهیم داد..!
و انسانیت بدست عالم دینی که موفق به تقلب شده می میرد ..!
و عدالت بدست قاضی که موفق به تقلب شده ضایع می شود ..! و جهل در کله فرزندانمان که موفق به تقلب شده فرو می رود ..! سقوط آموزش = سقوط ملت"



[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

پرویز پرستویی در اینستاگرامش از چرایی سقوط ملت‌ها نوشت



لینک منبع :پرویز پرستویی در اینستاگرامش از چرایی سقوط ملت‌ها نوشت

پرویز پرستویی در اینستاگرامش از چرایی سقوط ملت‌ها نوشت www.yjc.ir/.../پرویز-پرستویی-در-اینستاگرامش-از-چرایی-سقوط-ملت‌ها-نوشت‎Cached28 ا کتبر 2016 ... پرویز پرستویی متنی را در اینستاگرام خود منتشر کرد و در آن از چرایی سقوط ملت ها گفت. چرایی سقوط ملت‌ها از نظر پرویز پرستویی +عکس - گفتمان ما goftemannews.com/.../چرایی-سقوط-ملت‌ها-نظر-پرویز-پرستوی.htm‎Cached29 ا کتبر 2016 ... پرویز پرستویی در اینستاگرامش از چرایی سقوط ملت‌ها نوشت. ... در متنی که توسط پرویز پرستویی منتشر شده تقلب عامل اصلی سقوط ملت ها عنوان ... پرویز پرستویی در اینستاگرامش از چرایی سقوط ملت‌ها نوشت - وعده صادق vadesadegh.ir/52310/پرویز-پرستویی-در-اینستاگرامش-از-چرایی/ 28 ا کتبر 2016 ... پرویز پرستویی در اینستاگرامش از چرایی سقوط ملت‌ها نوشت. پرویز پرستویی متنی را در اینستاگرام خود منتشر کرد و در آن از چرایی سقوط ملت ها ... Images for پرویز پرستویی در اینستاگرامش از چرایی سقوط ملت‌ها نوشت چرایی سقوط ملت‌ها از نظر پرویز پرستویی +عکس - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../چرایی-سقوط-ملت-ها-از-نظر-پرویز-پرستویی-عکس‎Cached29 ا کتبر 2016 ... پرویز پرستویی در اینستاگرامش از چرایی سقوط ملت‌ها نوشت. پرویز پرستویی درب اینستاگرامش از چرایی سقوط کیش‌ها نوشت ncpll1392.ir/ار-اس-اس-خوان/پرویز-پرستویی-در-اینستاگرامش-از-چرایی/ پرویز پرستویی در اینستاگرامش از چرایی سقوط ملت‌ها نوشت ... ورقه چهره رسمی اینستاگرام خویش زبان زبان انگلیسی انگلیسی از چرایی سقوط شریعت ها از لسان کلام ... پرویز پرستویی در اینستاگرامش از چرایی سقوط ملت‌ها نوشت www.24khabar.com/news/301565/ 28 ا کتبر 2016 ... بازیگر نام آشنای سینمای کشورمان این بار در صفحه رسمی اینستاگرام خود از چرایی سقوط ملت ها از زبان محمد مسعود نخستین سخن گفت. در متنی که ... پرویز پرستویی – خبر خوان پارسی khabari.skyf.ir/tag/پرویز-پرستویی/ پرویز پرستویی: باهوش بودن مهمتر است یا متفکر بودن؟ +اینستاپست ... پرویز پرستویی در اینستاگرامش از چرایی سقوط ملت‌ها نوشت. آبان ۷, ۱۳۹۵ نظرات 0 نمایش. پرویز پرستویی در اینستاگرامش از چرایی سقوط ملت‌ها نوشت - لیست ... newslist.ir/.../پرویز-پرستویی-در-اینستاگرامش-از-چرایی-سقوط‎Cachedپرویز پرستویی متنی را در اینستاگرام خود منتشر کرد و در آن از چرایی سقوط ملت ها گفت. کارت اعتباری نیامده تمام شد/ چرا آمریکا ادعای توقف عملیات موصل را ... www.sabernews.com/shownews.php?idnews=120713 29 ا کتبر 2016 ... کارت اعتباری نیامده تمام شد/ چرا آمریکا ادعای توقف عملیات موصل را مطرح کرد؟ ... پرویز پرستویی در اینستاگرامش از چرایی سقوط ملت‌ها نوشت.