مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فرودگاه دیدنی و خشمگینِ ترکمنستان!

[ad_1]

برترین ها: به تازگی فرودگاه جدیدی در مرکز ترکمنستان، عشق آباد، افتتاح شده که شبیه به یک پرنده قوی و خشمگین به نظر می رسد. این ساختمان شبیه به شاهین 2.3 میلیارد دلار هزینه برده و می تواند بیش از 1600 مسافر را در هر ساعت پردازش کند. این در حالی است که تنها 105 هزار توریست از این کشور در سال 2015 بازدید کردند.

ترکمنستان در سال 1991 استقلال خود را از اتحاد جماهیر شوروی به دست آورد. منبع اصلی درآمد این کشور با 5 میلیون نفر جمعیت از 70 میلیارد متر مکعب گاز طبیعی است که هر ساله تولید می کند. مانند بسیاری از کشورهای شوروی سابق این کشور هم از سطح بالای فساد رنج می برد و هم چنین دارای حکومت دیکتاتوری است، بنابراین رسانه ها توسط دولت کنترل می شود.

فرودگاه دیدنی ترکمنستان به شکل شاهین 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

دیدنی های روسیه، مناطق دیدنی های روسیهروسیهمناطق دیدنی روسیهجاذبه های گردشگری روسیهمراکز گردشگری روسیه چرا آی کیو ایرانیان روبه نزول است؟بنده پزشک هستم و دو سال هست که به المان مهاجرت کردم علاوه بر شرایط ناگوار فرهنگی و صفحه نخست اولدوز توریسمتمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به وب سایت اولدوز توریسم می باشدخبرگزاری تابناک اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاز پرونده پر سر و صدایی که هنوز بسته نشده تا رتبه ایران در میان کشورهای مرفه جهان پایگاه خبری تحلیلی وارشبازیکنان و کادرفنی خونه به خونه نقره داغ شدند مدیرعامل باشگاه خونه اخبار،اخبار سیاسی،اخبار سیاسی ایران،سیاست …گاردین نوشت ایرانی ها تحولات سیاسی را اغلب با جوک و شوخی قابل تحمل می کنند قدرت گرفتن



لینک منبع :فرودگاه دیدنی و خشمگینِ ترکمنستان!

فرودگاه دیدنی و خشمگینِ ترکمنستان! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../فرودگاه-دیدنی-و-خشمگینِ-ترکمنستان‎Cached25 سپتامبر 2016 ... به تازگی فرودگاه جدیدی در مرکز ترکمنستان، عشق آباد، افتتاح شده که شبیه به یک پرنده قوی و خشمگین به نظر می رسد. Images for فرودگاه دیدنی و خشمگینِ ترکمنستان! فرودگاه دیدنی و خشمگینِ ترکمنستان! - آکا www.akairan.com/elmi/.../news20169259364427012.html‎Cached25 سپتامبر 2016 ... آکا ایران: به تازگی فرودگاه جدیدی در مرکز ترکمنستان، عشق آباد، افتتاح شده که شبیه به یک پرنده قوی و خشمگین به نظر می رسد. این ساختمان ... فرودگاه دیدنی و خشمگینِ در ترکمنستان! - مجتمع معماری آتی mdm.modirepoolsaz.ir/.../فرودگاه-دیدنی-و-خشمگینِ-ترکمنستان/‎Cachedآکا ایران: به تازگی فرودگاه جدیدی در مرکز ترکمنستان، عشق آباد، افتتاح شده که شبیه به یک پرنده قوی و خشمگین به نظر می رسد. این ساختمان شبیه به شاهین ۲٫۳ ... فرودگاه دیدنی و خشمگینِ در ترکمنستان! - مجتمع معماری آتی aticomplex.com/1395/07/.../فرودگاه-دیدنی-و-خشمگینِ-ترکمنستان/‎Cachedآکا ایران: به تازگی فرودگاه جدیدی در مرکز ترکمنستان، عشق آباد، افتتاح شده که شبیه به یک پرنده قوی و خشمگین به نظر می رسد. این ساختمان شبیه به شاهین ۲٫۳ ... فرودگاه دیدنی و خشمگینِ ترکمنستان! - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/mode/فرودگاه-دیدنی-خشمگین-ترکمنستان.html‎Cached25 سپتامبر 2016 ... فرودگاه عشق آباد ترکمنستان شاهین معماری فیلم از فرود دیدنی در کوچک ترین فرودگاه دنیا تا نجات اسب بازیگوشبه تازگی فرودگاه جدیدی در مرکز ... فرودگاه دیدنی و خشمگین ترکمنستان - دانلود فیلم www.mevia.ir/ch/فرودگاه_دیدنی_و_خشمگین_ترکمنستان‎Cachedدانلود ایران 3 - ترکمنستان 1 مقدماتی جام جهانی دانلود خلاصه بازی و گلهای دیدار بین تیم ملی کشورمان و ترکمنستان در چارجوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه . فرودگاه دیدنی و خشمگینِ ترکمنستان! - املاک ۳۰۰ amlak300.ir/4938/فرودگاه-دیدنی-و-خشمگینِ-ترکمنستان/‎Cached25 سپتامبر 2016 ... املاک۳۰۰ به تازگی فرودگاه جدیدی در مرکز ترکمنستان، عشق آباد، افتتاح شده که شبیه به یک پرنده قوی و خشمگین به نظر می رسد. این ساختمان شبیه ... فرودگاه زیبا و خشمگینِ ترکمنستان! (4 عکس) - سرزه www.serze.com/فرودگاه-زیبا-خشمگینِ-ترکمنستان-عکس-1874287/‎Cached25 سپتامبر 2016 ... فرودگاه دیدنی و خشمگینِ ترکمنستان! به تازگی فرودگاه تازه ای در مرکز ترکمنستان، عشق آباد، راه اندازی شده که مانند یک پرنده قوی و خشمگین به ... بلاغ مازندران - فرودگاه دیدنی و خشمگینِ ترکمنستان!+عکس khabarone.ir/news/3899489‎Cached25 سپتامبر 2016 ... به تازگی فرودگاه جدیدی در مرکز ترکمنستان، عشق آباد، افتتاح شده که شبیه به یک پرنده قوی و خشمگین به نظر می رسد.