مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بدافزاری که خود را واتس‌اپ جا می‌زند

[ad_1]

بدافزاری که تظاهر می‌کند واتس‌اپ و گوگل‌پلی است، به سرقت اطلاعات کارت‌های اعتباری کاربران اقدام می‌کند.

 بدافزاری که خود را واتس‌اپ و گوگل‌پلی جا می‌زندبه گزارش مشرق، هکرها اطلاعات کارت‌های اعتباری اروپاییان را با بدافزاری که خود را به جای واتس‌اپ و گوگل‌پلی جا می‌زند و کاربران را فریب می‌دهد، به سرقت می‌برند.

بدافزاری که کاربران اندرویدی را در دانمارک، ایتالیا و آلمان گیر انداخته، از طریق پیام‌های اس‌ام‌اسی منتشر می‌شود. خانواده این بدافزارها در حال تکامل است. از ماه فوریه ۵۵ برنامه مخرب در اروپا یافت شده که از تکنیک مشابهی استفاده می‌کنند.

نسخه‌های پیش از این اپلیکیشن‌های بانکی را هدف قرار می‌دادند، اما حالا بدافزارها می‌توانند به نرم‌افزارها و برنامه‌های معروف‌تری شامل واتس‌اپ و گوگل‌پلی متصل شده و از این طریق افراد را فریب دهند.

برای انتشار این بدافزار، هکرها پیامی را در قالب اس‌ام‌اس که حاوی یک لینک است می‌فرستند و قربانیان را می‌فریبند روی این لینک کلیک کنند.

این بدافزار گویی با سرورهایی در عربستان، آلمان، ایتالیا، لتونی و هلند در ارتباط است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


30 ژوئن 2016 ... به گزارش ایسنا به نقل از پیسیورلد، هکرها اطلاعات کارتهای اعتباری اروپاییان را با بدافزاری که خود را به جای واتساپ و گوگلپلی جا میزند و ...30 ژوئن 2016 ... هکرها اطلاعات کارتهای اعتباری اروپاییان را با بدافزاری که خود را به جای واتساپ و گوگلپلی جا میزند و کاربران را فریب میدهد، به سرقت میبرند.30 ژوئن 2016 ... به نقل از پیسیورلد، هکرها اطلاعات کارتهای اعتباری اروپاییان را با بدافزاری که خود را به جای واتساپ و گوگلپلی جا میزند و کاربران را فریب میدهد، ...1 جولای 2016 ... به گزارش مشرق، هکرها اطلاعات کارتهای اعتباری اروپاییان را با بدافزاری که خود را به جای واتساپ و گوگلپلی جا میزند و کاربران را فریب میدهد، به ...بدافزاری که خود را واتساپ و گوگلپلی جا میزند. ... بدافزاری که خود را واتساپ و گوگلپلی جا میزند. گوگل پلاس فیس نما کلوب linkedin.3 جولای 2016 ... نگاهی به سوژه های روز فضای مجازی داشته اند که از آن جمله میتوان به بدافزاری که خود را واس آپ و گوگلپلی جا میزند، سرعت اینترنت ایران در حد ...2 جولای 2016 ... بدافزاری که تظاهر می کند واتس اپ و گوگل پلی است، به سرقت اطلاعات کارت های اعتباری کاربران اقدام می کند. به گزارش ایتنا از ایسنا به نقل از پی ...1 جولای 2016 ... بدافزاری که خود را واتساپ و گوگلپلی جا میزند به گزارش مشرق، هکرها اطلاعات کارتهای اعتباری اروپاییان را با بدافزاری که خود را به جای واتساپ و ...30 ژوئن 2016 ... بدافزاری که تظاهر می کند واتس اپ و گوگل پلی است، به سرقت اطلاعات کارت های اعتباری کاربران اقدام می کند. -کلید وا.


کلماتی برای این موضوع

بدافزاری که خود را واتس‌اپ جا می‌زند



لینک منبع :بدافزاری که خود را واتس‌اپ جا می‌زند

Images for بدافزاری که خود را واتس‌اپ جا می‌زند بدافزاری که خود را واتس‌اپ و گوگل‌پلی جا می‌زند - ایسنا www.isna.ir/.../بدافزاری-که-خود-را-واتس-اپ-و-گوگل-پلی-جا-می-زند‎Cached30 ژوئن 2016 ... به گزارش ایسنا به نقل از پی‌سی‌ورلد، هکرها اطلاعات کارت‌های اعتباری اروپاییان را با بدافزاری که خود را به جای واتس‌اپ و گوگل‌پلی جا می‌زند و ... بدافزاری که خود را واتس‌اپ و گوگل‌پلی جا می‌زند - خبرگزاری موج www.mojnews.com/.../30098-بدافزاری-که-خود-را-واتس-اپ-گوگل-پلی-جا-می-زند‎Cached30 ژوئن 2016 ... به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پی‌سی‌ورلد، هکرها اطلاعات کارت‌های اعتباری اروپاییان را با بدافزاری که خود را به جای واتس‌اپ و گوگل‌پلی جا می‌زند و ... بدافزاری که خود را واتس‌اپ جا می‌زند - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/597363/بدافزاری-که-خود-را-واتس-اپ-جا-می-زند 1 جولای 2016 ... بدافزاری که خود را واتس‌اپ و گوگل‌پلی جا می‌زند به گزارش مشرق، هکرها اطلاعات کارت‌های اعتباری اروپاییان را با بدافزاری که خود را به جای واتس‌اپ و ... بدافزاری که خود را واتس‌اپ و گوگل‌پلی جا می‌زند spreadco.ir/default.aspx?...بدافزاری%20که%20خود%20را%20واتس‌اپ%20و%20گوگل‌پلی%20...‎Cachedبه گزارش ایتنا از ایسنا به نقل از پی سی ورلد، هکرها اطلاعات کارت های اعتباری اروپاییان را با بدافزاری که خود را به جای واتس اپ و گوگل پلی جا می زند و کاربران را ... بدافزارهایی که خود را واتس‌اپ و گوگل‌پلی جا می‌زنند - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/.../بدافزارهایی-که-خود-را-واتس‌اپ-و-گوگل‌پلی-جا-می‌زنند‎Cached30 ژوئن 2016 ... هکرها بدافزاری ساختند که خود را با نام واتس‌اپ و گوگل‌‌پلی معرفی می‌کند و اطلاعات کارت‌های اعتباری کاربران را سرقت می‌کند. بدافزاری که خود را واتس‌اپ جا می‌زند - مشرق نیوز 185.49.84.72/news/597363/بدافزاری-که-خود-را-واتس-اپ-جا-می-زند 1 جولای 2016 ... بدافزاری که خود را واتس‌اپ و گوگل‌پلی جا می‌زند به گزارش مشرق، هکرها اطلاعات کارت‌های اعتباری اروپاییان را با بدافزاری که خود را به جای واتس‌اپ و ... بدافزاری که خود را واتس‌اپ و گوگل‌پلی جا می‌زند - طلا www.tala.ir/news/detail/35062 30 ژوئن 2016 ... به نقل از پی‌سی‌ورلد، هکرها اطلاعات کارت‌های اعتباری اروپاییان را با بدافزاری که خود را به جای واتس‌اپ و گوگل‌پلی جا می‌زند و کاربران را فریب می‌دهد، ... بدافزاری که خود را واتس‌اپ و گوگل پلی جا می‌زند - مفتا mfta.ir/media-review/مرور-رسانه-ها،-11-تیر-95‎Cached1 جولای 2016 ... هکرها اطلاعات کارت‌های اعتباری اروپاییان را با بدافزاری که خود را به‌جای واتس‌اپ و گوگل پلی جا می‌زند و کاربران را فریب می‌دهد، به سرقت می‌برند. مراقب بدافزاری که خود را واتس‌اپ و گوگل‌پلی جا می‌زند باشید www.24khabar.com/news/583322/ بدافزاری که تظاهر می‌کند واتس‌اپ و گوگل‌پلی است، به سرقت اطلاعات کارت‌های اعتباری کاربران اقدام می‌کند.