مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آب هویج بخورید تا قلب سالم داشته باشید

[ad_1]

هویج گیاهی پرفایده ای است که اگر خوردن آن را دوست ندارید، متخصصان نوشیدن آب آن را توصیه می کنند.

به گزارش مشرق، به گفته کارشناسان خوردن یک لیوان آب هویج دارای فواید متعددی است که در ادامه به آنها اشاره می شود.
 
تقویت بینایی
 
هویج منبع غنی ویتامین A است. این گیاه نارنجی حاوی رنگدانه های موسوم به بتاکاروتن است که در بدن تبدیل به ویتامین A می شود. ویتامین A موجب تقویت بینایی چشم و حفظ سلامت چشم ها می شود.
 
مقابله با سرطان سینه
 
مطالعات منتشرشده نشان می دهد مصرف آب هویج به مدت بیش از سه هفته موجب افزایش کل میزان کاروتنوئیدهای خون شده و فشار اکسایشی را کاهش می دهد.
 
کاهش آسیب به DNA افراد سیگاری
 
هویج منبع بزرگ بتاکاروتن غذایی است که مانع از آسیب به DNA لنفوسیتی، بخصوص در افراد سیگاری که در معرض ابتلا به سرطان های مختلف هستند، می شود.
 
حفظ سلامت قلب
 
مطالعات نشان می دهد مصرف منظم آب هویج به کاهش فشار سیستولیک کمک می کند.
 
حفظ درخشندگی پوست و مو
 
آب هویج غنی از آنتی اکسیدان ها و پتاسیم است که به بازسازی سلول ها کمک کرده و در نتیجه درخشش طبیعی پوست و مو حفظ می شود.
 
کمک به کنترل قند خون
 
یک لیوان آب هویج دارای کالری و قند پایینی است، و در عین حال مواد مغذی و مواد ضروری را داراست. از اینرو به تنظیم قند خون کمک کرده و دیابت را کنترل می کند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


12 جولای 2016 ... هویج گیاهی پرفایده ای است که اگر خوردن آن را دوست ندارید، متخصصان نوشیدن آب آن را توصیه می کنند.12 جولای 2016 ... آب هویج بخورید تا قلب سالم داشته باشید. زندگی > تغذیه - همشهری آنلاین: هویج گیاهی پرفایده است که اگر خوردن آن را دوست ندارید، متخصصان نوشیدن ...آب هویج بخورید تا قلب سالم داشته باشید. تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۰. هویج گیاهی پرفایده ای است که اگر خوردن آن را دوست ندارید، متخصصان ...12 جولای 2016 ... همشهری آنلاین: هویج گیاهی پرفایده است که اگر خوردن آن را دوست ندارید، متخصصان نوشیدن آب آن را توصیه میکنند. - همشهری آنلاین.12 جولای 2016 ... هویج گیاهی پرفایده ای است که اگر خوردن آن را دوست ندارید، متخصصان نوشیدن آب آن را توصیه می کنند. - مشرق نیوز.12 جولای 2016 ... آب هویج بخورید تا قلب سالم داشته باشید. هویج گیاهی پرفایده ای است که اگر خوردن آن را دوست ندارید، متخصصان نوشیدن آب آن را توصیه می کنند.12 جولای 2016 ... آب هویج بخورید تا قلب سالم داشته باشید. سلامت نیوز:هویج گیاهی پرفایده ای است که اگر خوردن آن را دوست ندارید، متخصصان نوشیدن آب آن را توصیه ...12 جولای 2016 ... یک لیوان آب هویج دارای کالری و قند پایینی است، و در عین حال مواد مغذی و مواد ضروری را داراست. از اینرو به تنظیم قند خون کمک کرده و دیابت را کنترل ...12 جولای 2016 ... آب هویج بخورید تا قلب سالم داشته باشید. هویج گیاهی پرفایده ای است که اگر خوردن آن را دوست ندارید، متخصصان نوشیدن آب آن را توصیه می کنند.


کلماتی برای این موضوع

آشنایی با ۶ خاصیت هویج در همین زمینه آب هویج بخورید تا قلب سالم داشته باشید ۱۰ خاصیت برتر هویج؛ سبزی ترد و خواص هویج در پیشگیری از آلزایمر، هویج، خواص هویج، …آیا آب هویج چشم را قوی می کند؟ برگ های چغندر و هویج سرشار از مواد مغذی هستند برنامه تغذیه کودک یازده و دوازده ماهگی دانشنامه …نوزادزمان تغذیه سحر یا سپیده دم شیر مادر صبح شیر مادر زرده تخم مرغ آب پز مقدار آن بسته آیا آب کرفس برای لاغری مفید است؟اگر میخواهید موهای زیبا و سالمی داشته باشید این مواد غذایی را بخورید این نوشیدنی مواد دارویی طبیعی پزشکان ایرانریختن آب گرم بر جلوی سر و بخور دادن با بخار آب گرم و بوییدن بوهای گرم مثل مرزنجوش و مشک رژیم غذایی مناسب مرکز اطلاعات فنی ایرانمرکز اطلاعات فنی ایران با بیش از سال سابقه در زمینه ارائه اطلاعات فنی شامل اخبار تغذیه مردان برای افزایش قدرت باروری دانشنامه فرزندپیش از بارداریچنین تصور می شود که باروری مردان به طور کلی کاهش پیدا کرده است مطالعات انجام شده حاکی خواص سبزیجات، خواص میوه جات ،خواص …خواص چای سبزآلووراخواص زنجبیلآلوئه وراخواص زیتونخواص هندوانهخواص عرق کاسنیخواص خانه داری پزشکان ایران حتما شما هم دوست دارید خانه ای تمیز و بدون لکه و کثیفی داشته باشید اگر از جمله خانم انجمن زنان موفق وسخت کوش آی وی افی نوین …آیویاف چیست؟ و فرق آن با سایر روشهای کمک باروری از قبیل میکرو اینجکشن، زیفت و گیفت



لینک منبع :آب هویج بخورید تا قلب سالم داشته باشید

Images for آب هویج بخورید تا قلب سالم داشته باشید آب هویج بخورید تا قلب سالم داشته باشید - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و ... www.mehrnews.com/.../آب-هویج-بخورید-تا-قلب-سالم-داشته-باشید‎Cached12 جولای 2016 ... هویج گیاهی پرفایده ای است که اگر خوردن آن را دوست ندارید، متخصصان نوشیدن آب آن را توصیه می کنند. آب هویج بخورید تا قلب سالم داشته باشید www.zistnews.com/News.aspx?ID=71347 12 جولای 2016 ... آب هویج بخورید تا قلب سالم داشته باشید. دبیر سیزدهمین کنگره بین‌المللی ام اس ایران گفت: ام اس یک بیماری قابل کنترل است که با درمان‌های موجود ... آب هویج بخورید تا قلب سالم داشته باشید - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/339750‎Cached12 جولای 2016 ... آب هویج بخورید تا قلب سالم داشته باشید. زندگی > تغذیه - همشهری آنلاین: هویج گیاهی پرفایده است که اگر خوردن آن را دوست ندارید، متخصصان نوشیدن ... الف - آب هویج بخورید تا قلب سالم داشته باشید alef.ir/vdcgnq9wyak9ut4.rpra.html?371459 کد مطلب: 371459. آب هویج بخورید تا قلب سالم داشته باشید. تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۰. هویج گیاهی پرفایده ای است که اگر خوردن آن را دوست ... آب هویج بخورید تا قلب سالم داشته باشید - همشهری آنلاین - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/1468321260983198 12 جولای 2016 ... آب هویج بخورید تا قلب سالم داشته باشید. زندگی > تغذیه - همشهری آنلاین: هویج گیاهی پرفایده است که اگر خوردن آن را دوست ندارید، متخصصان نوشیدن ... آب هویج بخورید تا قلب سالم داشته باشید به... - اینجا قلبی میتپد ... https://ar-ar.facebook.com/permalink.php?story_fbid...id...substory... آب هویج بخورید تا قلب سالم داشته باشید به گزارش خبرنگار مهر، به گفته کارشناسان خوردن یک لیوان آب هویج دارای فواید متعددی است که در ادامه به آنها اشاره می... آب هویج بخورید تا قلب سالم داشته باشید - خبرداغ khabaredagh.ir/fa/news/.../آب-هویج-بخورید-تا-قلب-سالم-داشته-باشید 12 جولای 2016 ... آب هویج بخورید تا قلب سالم داشته باشید. هویج گیاهی پرفایده ای است که اگر خوردن آن را دوست ندارید، متخصصان نوشیدن آب آن را توصیه می کنند. آب هویج بخورید تا قلب سالم داشته باشید - باشگاه مادران www.madarclub.com/fa/.../آب-هویج-بخورید-تا-قلب-سالم-داشته-باشید‎Cached26 جولای 2016 ... آب هویج بخورید تا قلب سالم داشته باشید. هویج گیاهی پرفایده ای است که اگر خوردن آن را دوست ندارید، متخصصان نوشیدن آب آن را توصیه می کنند. آب هویج بخورید تا قلب سالم داشته باشید - سلامتی | دمادم https://damadam.ir/.../آب-هویج-بخورید-تا-قلب-سالم-داشته-باشید/9432659‎Cached27 جولای 2017 ... هویج گیاهی پرفایده ای است که اگر خوردن آن را دوست ندارید، متخصصان نوشیدن آب آن را توصیه می کنند.به گفته کارشناسان خوردن یک لیوان آب هویج ...