مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه کیک روغن زیتون و میوه خشک

[ad_1]

1. کف یک قالب کیک گرد به قطر 18 سانتیمتر را چرب نموده و با کاغذ روغنی بپوشانید .

2. آرد را در یک کاسه الک نمایید و شکر را روی آن بریزید .

3. در مرکز مواد خشک حفره ای کوچک درست نمایید و شیر و آب پرتقال را در آن بریزید و با یک قاشق چوبی هم بزنید . به تدریج آن ها را به مخلوط شکر و آرد اضافه نمایید .

4. روغن زیتون را روی مواد بریزید و خوب هم بزنید تا تمام مواد با هم مخلوط شوند .

5. مخلوط میوه های خشک و دانه کاج را به مواد بیافزایید و با قاشق آن را داخل قالب آماده شده بریزید و روی آن را با کاردک صاف نمایید .

6. کیک را در فری که از قبل گرم شده روی حرارت 180 درجه سانتیگراد یا 350 درجه فارنهایت و یا عدد 4 فرهای گازی به مدت 45 دقیقه بپزید تا روی آن طلایی و سفت شود .

7. بگذارید تا کیک در قالب کمی خنک شود , سپس آن را روی یک سینی مشبک فلزی قرار دهید تا کاملا خنک شود .

8. کیک را برش زده و آن را سرد یا گرم سرو نمایید .

توصیه سرآشپز:

دانه کاج بهترین ماده ی طعم دهنده به سس ایتالیایی پستو است , اما در این دستور , طعم ملایم تری را به این کیک می دهد .


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

کیک مرغ طرز تهیه کیک مرغ با گردو و سس مایونز …کیک مرغ و گردو نان تست بسته سینه مرغ عدد تخم مرغ پخته عدد سس مایونز لیوانغذاهای گیاهی ، غذای سالم ، غذای گیاهی آموزش آشپزی آکا و در این بخش شما با انواع اموزش درست کردن غذای سریعطرز تهیه غذای گیاهیسایت اشپزیپخت طرز تهیه باتر کرم کریم شکلاتی فوری و بدون …طرز تهیه پنیر ماسکارپونهپنیر خامه ای مناسب تهیه و تزیین زیبای کیکطرز تهیه کیک شکلاتی، سریع و سادهآشپزی غذاهای گوشتی غذاهای دریایی مرغ و انواع پرنده آش، سوپ و آبگوشت کبابی و تنوریطرز تهیه کیک شکلاتی پنکیک طرز تهیه کاپ کیک هوکایدو شکلاتی و موکا با کرم پنیریسفره آرایی ، میوه آرایی ، آموزش سفره آرایی آموزش …آموزش آشپزی ، آشپزی ایرانی ، آموزش پخت انواع غذای ایرانی ،غذای فرنگی و سنتی کپی‌رایت طرز تهیه زیتون پرورده طرز تهیه اگه زیتون شور و ترش بود ساعت تو آب خیس کنیدش، مواظب باشید بیشتر تو آب نمونه خواص زیتون خواص داروئی زیتون رسیده از نظر طب قدیم ایران گرم و قابض است و میوه نارس زیتون سرد و شور مخلوط طرز تهیه بهترین و خوشمزه ترین شور …غذاهای اصلی سوپ و آش آشپزی ماکروفر املت و کرپ پلو و چلو پوره خوراک خورش سوفله و طرز تهیه ترشی لیته – جدیدترین اخبار ایران و جهان …طرزتهیهترشیلیتهمطالب مرتبط طرز تهیه سالاد بیف نودل طرز تهیه ترشی قارچ و زیتون طرز تهیه ترشی ولیته



لینک منبع :طرز تهیه کیک روغن زیتون و میوه خشک

طرز تهیه کیک روغن زیتون و میوه خشک - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../طرز-تهیه-کیک-روغن-زیتون-و-میوه-خشک‎Cached20 ا کتبر 2016 ... یک روغن زیتون با کیفیت می تواند طعم خاصی به این کیک روغن زیتون, میوه و خشکبار بدهد. می توان آن را در ظروف دربسته نگه داشت. کیک روغن زیتون , میوه و خشکبار - آوای سلامتی www.avayesalamati.com/.../کیک-روغن-زیتون-میوه-و-خشکبار‎Cachedطرز تهیه کیک روغن زیتون , میوه و خشکبار ... مخلوط انواع میوه خشک : 100 گرم 8. ... مخلوط میوه های خشک و دانه کاج را به مواد بیافزایید و با قاشق آن را داخل قالب آماده شده ... طرز تهیه کیک روغن زیتون و میوه خشک - آکا - آکاایران www.akairan.com/shirinipazi/cake1/news201743020362787002.html‎Cached30 آوریل 2017 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد » طرز تهیه کیک روغن زیتون و میوه خشک ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته انواع ... طرز تهیه کیک روغن زیتون و میوه خشک - آکا - آکاایران www.akairan.com/shirinipazi/.../news201610208234765021.html‎Cached20 ا کتبر 2016 ... یک روغن زیتون با کیفیت می تواند طعم خاصی به این کیک روغن زیتون, میوه و خشکبار بدهد. می توان آن را در ظروف دربسته نگه داشت. طرز تهیه کیک روغن زیتون و میوه خشک - تیتر برتر | تیتر ... www.titrebartar.ir/view-31261.html 20 ا کتبر 2016 ... یک روغن زیتون با کیفیت می تواند طعم خاصی به این کیک روغن زیتون، میوه و خشکبار بدهد. می توان آن را در ظروف دربسته نگه داشت. طرز تهیه کیک روغن زیتون و میوه خشک - آکا - تی نیوز tnews.ir/news/fcd484724992.html‎Cached30 آوریل 2017 ... آکاایران: » طرز تهیه کیک روغن زیتون و میوه خشک آکاایران: یک روغن زیتون با کیفیت می تواند طعم خاصی به این کیک روغن زیتون ، میوه و خشکبار ... مجله میترا | کیک روغن زیتون و خشکبار www.mitramagazine.ir/post/9177/کیک-روغن-زیتون-خشکبار‎Cachedروغن زیتون : 150 میلی لیتر 7. مخلوط انواع میوه خشک : 100 گرم 8. دانه کاج : 25 گرم طرز تهیه کیک روغن زیتون , میوه و خشکبار : 1. کف یک قالب کیک گرد به قطر 18 ... طرز تهیه کیک روغن زیتون و میوه خشک - تیترنو www.titreno.com/fa/news/.../طرز-تهیه-کیک-روغن-زیتون-و-میوه-خشک 20 ا کتبر 2016 ... یک روغن زیتون با کیفیت می تواند طعم خاصی به این کیک روغن زیتون, میوه و خشکبار بدهد. می توان آن را در ظروف دربسته نگه داشت. طرز تهیه کیک روغن زیتون و میوه خشک آکا - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../طرز_تهیه_کیک_روغن_زیتون_و_میوه_خشک_آکا‎Cachedطرز تهیه کیک روغن زیتون و میوه خشک آکا. دانلود ویدیوی روغن کشی زیتون مینی مدل کارگاهی · دانلود آیا میدانید روغن زیتون چگونه بدست می آید؟ (فیلم) · دانلود روغن ... چگونه کیک روغن زیتون و میوه خشک را تهیه کنیم؟ - ویکی جوان www.wikijavan.com/143352-چگونه-کیک-روغن-زیتون-و-میوه-خشک-را-تهیه.html 21 ا کتبر 2016 ... روغن زیتون : ۱۵۰ میلی لیتر مخلوط انواع میوه خشک : ۱۰۰ گرم دانه کاج : ۲۵ گرم. طرز تهیه: ۱٫ کف یک قالب کیک گرد به قطر ۱۸ سانتیمتر را چرب نموده و ...