مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پیشنهاد وسوسه کننده مایکروسافت به کاربران مک بوک

[ad_1]

اگر شما از مدل‌های قدیمی رایانه‌های مک بوک ایر یا مک بوک پرو استفاده می‌کنید و علاقه ای به خرید مک بوک جدید اپل هم ندارید، مایکروسافت برای ترغیب شما به استفاده از سرفیس پرو یا سرفیس بوک پیشنهادات جذابی دارد.

به گزارش مشرق به نقل از هات هاردویر، مایکروسافت اعلام کرده که برای مدتی محدود به مالکان مک بوک ایر یا مک بوک پرو امکان می دهد تا با تخفیف 650 دلاری Surface Pro  یا  Surface Bookرا خریداری کنند و در عوض محصولات مک بوک های قدیمیشان را به مایکروسافت بدهند.
 
این شرکت مدعی است با توجه به مزایای سرفیس در مقایسه با مک بوک کاربران قدیمی اپل حتما به تولیدات مایکروسافت مهاجرت خواهند کرد. مایکروسافت عمر بالای باتری سرفیس و کارکردهای متنوع آن را بهتر از مک بوک می داند.
 
مایکروسافت مدعی است 97 درصد از کاربران Surface Pro 4  یا  Surface Bookاز قابلیت لمسی نمایشگر آن که ورود داده ها را تسهیل می کند، استفاده می کنند و این کاربران دیگر نمی توانند از لپ تاپ هایی استفاده کنند که نمایشگر لمسی نداشته باشند. Surface Pro 4  و Surface Bookدارای قلم های مخصوص برای ترسیم تصاویر و ورود اطلاعات هم هستند.
 
اپل هنوز اصرار دارد که عرضه نمایشگرهای لمسی بر روی نوت بوک ها و رایانه های رومیزی اقدامی ضروری و متناسب با وضعیت بدن انسان نیست و تنها راضی شده که برای مک بوک پروهای 13 و 15 اینچی از قابلیتی موسوم به تاچ بار استفاده کند که یک نوار لمسی در بالای صفحه کلید است که در تولیدات قبلی اپل هم وجود داشت. همچنین امکان اجرای دستورات مخصوص برنامه‌های مختلف با استفاده از این نوار لمسی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


4 روز پیش ... اگر شما از مدلهای قدیمی رایانههای مک بوک ایر یا مک بوک پرو استفاده میکنید و علاقه ای به خرید مک بوک جدید اپل هم ندارید، مایکروسافت برای ترغیب ...3 روز پیش ... اگر شما از مدلهای قدیمی رایانههای مک بوک ایر یا مک بوک پرو استفاده میکنید و علاقهای به خرید مک بوک جدید اپل هم ندارید، مایکروسافت برای ترغیب ...3 روز پیش ... اگر شما از مدلهای قدیمی رایانههای مکبوکایر یا مکبوکپرو استفاده میکنید و علاقهای به خرید مکبوک جدید اپل هم ندارید، مایکروسافت برای ترغیب شما ...4 روز پیش ... ایتنا - مایکروسافت اعلام کرده است که از این پس کاربران مکبوک ایر و مکبوک پرو میتوانندمکبوک خود را به مایکروسافت داده، سرفیسبوک و ...3 روز پیش ... کد مطلب: 408498 پیشنهاد وسوسه کننده مایکروسافت به کاربران مک بوک تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۰۰ n اگر شما از مدلهای قدیمی ...3 روز پیش ... اگر شما از مدلهای قدیمی رایانههای مک بوک ایر یا مک بوک پرو استفاده میکنید و علاقه ای به خرید مک بوک جدید اپل هم ندارید، مایکروسافت برای ترغیب ...پیشنهاد وسوسه کننده مایکروسافت به کاربران مک بوک.4 روز پیش ... پیشنهاد وسوسه کننده مایکروسافت به کاربران مک بوک اگه شما از مدلهای قدیمی رایانههای مک بوک ایر یا مک بوک پرو استفاده میکنید و علاقه ای به تهیه ...به گزارش مشرق به نقل از هات هاردویر، مایکروسافت اعلام کرده که برای مدتی محدود به مالکان مک بوک ایر یا مک بوک پرو امکان می دهد تا با تخفیف 650 دلاری Surface Pro ...4 روز پیش ... اگر شما از مدلهای قدیمی رایانههای مک بوک ایر یا مک بوک پرو استفاده میکنید و علاقه ای به خرید مک بوک جدید اپل هم ندارید، مایکروسافت برای ترغیب ...


کلماتی برای این موضوع

مک بهتر است یا ویندوز؟ بررسی و مقایسه مک و …پیشنهاد سردبیربنده به عنوان برنامه نویس وب ترجیحم روی هر دو سیستم مک و لینوکس هست در وهله اولاولین دسته گلی که سامسونگ گلکسی اس به آب داداخباربسم الله؛ سلام به کاربران نازنین مجله اینترنتی گویا آی‌تی؛ همونطور که می‌دونید این بهترین آنتی ویروس های جهان چیست؟ یک بدافزار است که کامپیوتر آلوده را قفل می کند و تمام فایل های روی برند ثروت زایی برندترجمه از مهدی لطفی،عضو انجمن مشاوران مدیریت ایران فراد نیز به مانند شرکتها می خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریانگلیس تنها غایب شام آخر اروپایی ها طوفان به واحد مسکونی در نکا خسارت زد جاده اخبار امروز خبرگزاری فارس اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریقوه قضائیه با اختلاس گران از صندوق ذخیره فرهنگیان به شدت برخورد کند رفع مشکلات مناطق کارآفرینی سازمان خود را چگونه هدایت کنیمکارآفرینی ما زنده به آنیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست



لینک منبع :پیشنهاد وسوسه کننده مایکروسافت به کاربران مک بوک

پیشنهاد وسوسه کننده مایکروسافت به کاربران مک بوک - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950809000193‎Cached30 ا کتبر 2016 ... اگر شما از مدل‌های قدیمی رایانه‌های مک بوک ایر یا مک بوک پرو استفاده می‌کنید و علاقه ای به خرید مک بوک جدید اپل هم ندارید، مایکروسافت برای ترغیب ... پیشنهاد وسوسه کننده مایکروسافت به کاربران مک بوک - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../پیشنهاد-وسوسه-کننده-مایکروسافت-به-کاربران-مک-بوک‎Cached30 ا کتبر 2016 ... اگر شما از مدل‌های قدیمی رایانه‌های مک بوک ایر یا مک بوک پرو استفاده می‌کنید و علاقه ای به خرید مک بوک جدید اپل هم ندارید، مایکروسافت برای ترغیب ... پیشنهاد وسوسه کننده مایکروسافت به کاربران مک بوک - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../پیشنهاد-وسوسه-کننده-مایکروسافت-به-کاربران-مک-بوک 30 ا کتبر 2016 ... اگر شما از مدل‌های قدیمی رایانه‌های مک بوک ایر یا مک بوک پرو استفاده می‌کنید و علاقه ای به خرید مک بوک جدید اپل هم ندارید، مایکروسافت برای ترغیب ... الف - پیشنهاد وسوسه کننده مایکروسافت به کاربران مک بوک alef.ir/vdcaoanya49nwy1.k5k4.html?408498 31 ا کتبر 2016 ... اگر شما از مدل‌های قدیمی رایانه‌های مک بوک ایر یا مک بوک پرو استفاده می‌کنید و علاقه‌ای به خرید مک بوک جدید اپل هم ندارید، مایکروسافت برای ترغیب ... پیشنهاد وسوسه کننده مایکروسافت به کاربران مک بوک - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../پیشنهاد-وسوسه-کننده-مایکروسافت-به-کاربران-مک-بوک/ به نقل از هات هاردویر، مایکروسافت اعلام کرده که برای مدتی محدود به مالکان مک بوک ایر یا مک بوک پرو امکان می دهد تا با تخفیف 650 دلاری Surface Pro یا Surface ... پیشنهاد وسوسه کننده مایکروسافت به کاربران مک بوک! - فیسیت ... khabarfarsi.com/u/27413100 پیشنهاد وسوسه کننده مایکروسافت به کاربران مک بوک! اگر شما از مدل های قدیمی رایانه های مک بوک ایر یا مک بوک پرو استفاده می کنید و علاقه ای به خرید مک بوک جدید ... ایتنا - پیشنهاد وسوسه‌کننده مایکروسافت به کاربران مک‌بوک itna.ir/.../D9BEDB8CD8B4D986D987D8A7D8AF-D988D8B3D988D8B3D987-DAA9D986D986D8AFD987-... 30 ا کتبر 2016 ... ایتنا - مایکروسافت اعلام کرده است که از این پس کاربران مک‌بوک ایر و مک‌بوک پرو می‌توانندمک‌بوک خود را به مایکروسافت داده، سرفیس‌بوک و ... پیشنهاد وسوسه کننده مایکروسافت - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1077302‎Cached31 ا کتبر 2016 ... این شرکت مدعی است با توجه به مزایای سرفیس در مقایسه با مک بوک کاربران قدیمی اپل حتما به تولیدات مایکروسافت مهاجرت خواهند کرد. مایکروسافت ... پیشنهاد وسوسه کننده مایکروسافت به کاربران مک بوک - منشور خبری ... tnews.ir/news/b51e73291869.html اگر شما از مدل های قدیمی رایانه های مک بوک ایر یا مک بوک پرو استفاده می کنید و علاقه ای به خرید مک بوک جدید اپل هم ندارید، مایکروسافت برای ترغیب شما به استفاده از ... میهن مگ - پیشنهاد وسوسه کننده مایکروسافت به کاربران مک بوک https://mihanmag.com/.../پیشنهاد_وسوسه_کننده_مایکروسافت_به_کاربران_مک_بوک‎Cachedپیشنهاد وسوسه کننده مایکروسافت به کاربران مک بوک. یکشنبه, 09 آبان ماه 1395 در 16:59:04 به گزارش هات هاردویر، مایکروسافت اعلام کرده که برای مدتی محدود به ...