مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

غذایی بدون گوشت با مواد ارگانیک

[ad_1]

وب‌سایت دکتر کرمانی: اگر بتوانید تا جای ممکن در این دستور پخت از مواد ارگانیک استفاده کنید بسیار عالی می شود. دستور پختی که خواهید دید بدون گوشت و سرشار از مواد مغذی و پروتئین است. این غذا را می توانید در هر وعده ای که دوست داشتید میل کنید اما اگر می خواهید برای شام آن را سرو کنید بهتر است چند ساعت قبل از خوابتان باشد چون هضم پروتئین بالای آن ممکن است برای خواب شبتان مشکل به وجود بیاورد.

مواد لازم:
  • یک قاشق غذا خوری روغن زیتون خالص
  • 3 قاشق غذا خوری موسیر خرد شده
  • یک قاشق چای خوری رزماری تازه و خرد شده
  • به اندازه یک بند انگشت پودر فلفل قرمز
  • یک حبه سیر که ریز خرد شده باشد
  • یک دوم فنجان سس مارینارا کم نمک ( دستور این سس را در ادامه خواهیم گفت )
  • یک قوطی کنسرو نخود، خشک نشده
  • دو فنجان اسفناج تازه
  • یک چهارم قاشق چای خوری نمک
  • یک هشتم قاشق چای خوری فلفل سیاه
  • 4 عدد تخم مرغ بزرگ
  • 56 گرم پنیر پیتزا

 

 تخم مرغ به همراه نخود، اسفناج و گوجه فرنگی

روش آماده سازی سس مارینارا:

روش تهیه این سس بسیار ساده است، چند عدد گوجه فرنگی تازه را پوره می کنید و به همراه سیر، پیاز و هر نوع سبزیجاتی که دوست دارید درون قابلمه روی حرارت بگذارید. خوب هم بزنید و تا همه مواد نرم و با هم ترکیب شوند. سس شما آماده است.


روش پخت:

1. یک ماهی تابه بزرگ را روی حرارت متوسط رو به بالا گرم کنید. به ماهی تابه روغن اضافه کنید، خوب تکانش دهید تا همه ماهی تابه چرب شود.

 

2. موسیر، رزماری، فلفل قرمز و سیر را اضافه کنید. به مدت دو دقیقه یا تا زمانی که موسیر ها نرم شوند به پختن ادامه دهید، مواد را مرتب هم بزنید.

 

3. سس مارینارا و نخود را اضافه کنید. محتویات ماهی تابه را به جوش بیاورید.

 

4. اسفناج، نمک و فلفل سیاه را اضافه کنید. تخم مرغ ها را روی محتویات ماهی تابه بشکنید. به مدت 15 دقیقه یا تا زمانی که سفیده تخم مرغ ها کاملا آماده شوند پختن را ادامه دهید. زرده ها نباید کاملا پخته و سفت شوند. پس از پخت تا غذا داغ است رویش پنیر پیتزا بریزید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

عضله سازی با این مواد غذایی اگر شما هم می‌خواهید بدنتان عضلانی شود می‌توانید به مواد غذایی اعتماد کنید در این افزودنی های مواد غذایی خبرگزاری پردیسافزودنی های مواد غذایی در تهیه بیشتر محصولات غذایی ، دارویی ، آرایشی و بهداشتی ازفساد و آلودگی مواد غذایی سایت بهداشت محیط ایرانفساد و آلودگی مواد غذایی فساد و آلودگی مواد غذایی اگر چه مفهوم فساد به عنوان پیدایش بهداشت، نگهداری و خرید مواد غذاییخراب شدن مواد غذایی با این خطاها هر ماده غذایی نیاز به نگهداری به روش خاص خود دارد تا این مواد غذایی را برای صبحانه نخورید آکااین مواد غذایی را برای صبحانه نخورید صبحانهصبحانه ی سالمتغذیه سالمامنیت غذایی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادامنیتغذاییآلودگی مواد غذایی به فلزات سنگین آلودگی مواد غذایی به فلزات سنگین از جمله سرب و لیست مواد غذایی به تفکیک طبع مرجع طب سنتی …بخش ویژهضمناً برای تعدیل طبع یک ماده غذایی می توان از ترکیب آن با مواد غذایی دیگر که دارای طبع کاروفناوری کَلالهپرسش نامه و تحقیق میدانی درس کاروفناوری با سلام و عرض ادب لطفا به نظرسنجی زیر با فودنا شبکه خبری صنایع غذایی ایران شبکه خبری …شبکه خبری صنایع غذایی ایران سفارش سالنامه و سی دی اطلاعات شرکت های صنایع غذایی آشپزی طرز تهیه دیپ پیتزای لقمه با سیر و پنیر، یک دیپ بسیار خوشمزه عکس طرز تهیه تارت توت کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …کلینیک تخصصی تندیس زیبایی ایرانیان شعبه تهرانپارس فلکه اول تهرانپارس، خیابان رشید طرزتهیه هویج پلو غذایی بسیار خوشمزه و پرخاصیت …مواد لازم برنج پیمانه هویج نیم کیلو گوشت بدون استخوان گرم پیاز عددآشنایی با اسپرم و بررسی علل ناباروری مربوط به … مسئول محتوای سایت های دیگر نیست شما نمی توانید با تکیه بر مطالبی که در سایت پرسش و پاسخ های گیاهخواری با دکتر زرین آذر با توجه به اینکه ما هنوز محصولات ارگانیک در بازار نداریم و یا خیلی کم هستش و با توجه مرجع صنایع غذایی ایران بانک اطلاعات …اگر شما نیز تولید کننده محصولات غذایی هستید میتوانید در بانک سایت مرجع صنایع غذایی ماده غذایی مفید برای تقویت سیستم دفاعی بدنمواد غذایی تقویت کننده سیستم ایمنی بدن مواد غذایی مفید برای تقویت سیستم دفاعی بدندندان پزشکی پزشکان ایرانمحققان می گویند، ترکیب شیمیایی اسیدها در برخی نوشابه های بدون قند به اندازه نوشابه واردات از چین صادرات به چین خرید کالااین وب سایت با هدف کمک به تمام تولیدکنندگان ، تجار و کسانی که علاقمند به تجارت با چین ، کتاب کودک، دبستان و پیش دبستانسایت جدید کتاب کودک با نشانی راه اندازی شد والدین و مربیان گرامی برای



لینک منبع :غذایی بدون گوشت با مواد ارگانیک

غذایی بدون گوشت با مواد ارگانیک - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../غذایی-بدون-گوشت-با-مواد-ارگانیک‎Cached8 ا کتبر 2016 ... غذایی بدون گوشت با مواد ارگانیک. این غذا را می توانید در هر وعده ای که دوست داشتید میل کنید اما اگر می خواهید برای شام آن را سرو کنید بهتر است چند ... غذایی بدون گوشت با مواد ارگانیک - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news2016108962830065.html‎Cached8 ا کتبر 2016 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد غذایی بدون گوشت با مواد ارگانیک ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته آموزش آشپزی ... غذایی بدون گوشت با مواد ارگانیک - کمونه kamooneh.com/fa/news/99633/غذایی-بدون-گوشت-با-مواد-ارگانیک 9 ا کتبر 2016 ... غذایی بدون گوشت با مواد ارگانیک. این غذا را می توانید در هر وعده ای که دوست داشتید میل کنید اما اگر می خواهید برای شام آن را سرو کنید بهتر است چند ... غذایی بدون گوشت با مواد ارگانیک - onvansho onvansho.ir/result/غذایی-بدون-گوشت-با-مواد-ارگانیک.html از آنجا که گوشت ارگانیک برش های بدون چربی از گوشت با موضوع خواص مواد غذایی . طرز تهیه اشترودل گوشت bartarinha ir غذایی بدون گوشت با مواد ارگانیک طرز تهیه ... غذایی بدون گوشت با مواد ارگانیک - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/26268431 8 ا کتبر 2016 ... لیموترش و در صورت تمایل خودتان با سبزی معطر خرد شده کاملا مخلوط کرده و شکم مرغ را پاره کنید و مواد مخلوط شده را داخل آن بریزید. 3. فر را روشن کرده ... غذایی بدون گوشت با مواد ارگانیک - مجله خبر روز |خبر آنلاین khabrroz.ir/غذایی-بدون-گوشت-با-مواد-ارگانیک/‎Cachedرفع مسئولیت · تبلیغات · مجله خبر روز |خبر آنلاین پایگاه خبر روز , فرهنگی, سیایی،ورزشی،حوادث، هنری , پزشکی , زیبایی و… خانه · سیاسی · ورزشی · اقتصادی ... دستورهای خاص - غذاهای بدون گوشت www.cookery.ir/pages/default.aspx?mode=showspecialgroup&id...‎Cached Similarشیربرنج یا شیربا، چاشت و غذایی است که از شیر و برنج می‌پزند و بیشتر با .... مرغ پوسته مواد تویی را تشکیل می دهد و در کوکو تخم مرغ ملاطی است که مواد کوکو را ... لیست سفارش Happy Cat : غذای ارگانیک گربه های حساس با طعم ... uspet.ir/index.php/2017-01-14-08-43-51/hc.../70268-detail‎Cachedغذای ارگانیک گربه های حساس با طعم خرگوش (Grainfree Kaninchen) لیست ... بنابراین به غذایی نیاز دارند که آسان هضم بوده از لحاظ مواد تشکیل دهنده کامل باشد. ... این غذای گوشت خرگوش غذایی با میزان پروتئین بالا و کالری پایین و بدون گوشت مرغ ... غذای ارگانیک - گروه غذایی و سلامت مهمان مامان mehmanemaman.com/news/52/غذای-ارگانیک‎Cached13 دسامبر 2016 ... محصولات ارگانیک بدون کودها و آفت کش های شیمیایی تولید می گردند و دام و احشام ... کشاورزی ارگانیک با عث کاهش آلودگی، حفظ آب، کاهش فرسایش خاک، افزایش ... شیر و گوشت ارگانیک در برخی مواد مغذی بسیار غنی تر هستند. با غذاهای ارگانیک آشنا شویم - بیتوته www.beytoote.com/health/.../become-organic1-foods.html‎Cached Similarپوکی استخوان,کودهای شیمیایی, هضم غذا,غذاهای ارگانیک,محصولات غذایی ارگانیک ... در برخی از موارد استفاده بیش از حد این مواد شیمیایی می‌تواند با عوارضی مانند ... در حال حاضر محصولات غذایی ارگانیک شامل انواع میوه‌ها، سبزی‌ها، غلات، حبوبات، گوشت گاو و ... کارشناسان استفاده از محصولات ارگانیکی است که به راحتی و بدون افزایش بار ...