مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رستوران آبشار ویلا اسکودرو در فیلیپین (+تصاویر)

[ad_1]

مناطق زیبای طبیعی در کنار سازه های بدیع انسانی، جاذبه های گردشگری بسیاری از نقاط جهان به شمار می رود. یکی از مناطق دیدنی جهان رستوران ویلا اسکودرو می باشد که در کنار آبشاری در فلیپین واقع شده است.

 

در رستوران ویلا اسکودرو غذا بر روی میز هایی از جنس چوب بامبو و در فاصله ای نه چندان زیاد از آبهای کریستالی که از آبشار به پایین می ریزد سرو می شود. تجربه ی صرف غذاهای خوشمزه ی محلی در حالی که افشانه های آب در فضا پخش هستند و آب پاک چشمه که در زیر پاهایتان جریان دارد، یک تجربه ی به یاد ماندنی است که تنها در این رستوران به آن دست خواهید یافت.

 

رستوران,جاذبه های گردشگری فیلیپین,رستوران ویلا اسکودرو در فیلیپین

رستوران ویلا اسکودرو

 

رستوران,رستوران آبشار ویلا اسکودرو,رستوران ویلا اسکودرو در فیلیپین

در رستوران ویلا اسکودرو غذا بر روی میز هایی از جنس چوب بامبو سرو می شود

 

رستوران های عجیب,رستوران آبشار ویلا اسکودرو,رستوران ویلا اسکودرو در فیلیپین

رستوران ویلا اسکودرو، یکی از جاذبه های گردشگری فیلیپین

 

رستورانهای عجیب و جالب,رستوران آبشار ویلا اسکودرو,رستوران ویلا اسکودرو در فیلیپین

رستوران,رستوران آبشار ویلا اسکودرو,رستوران ویلا اسکودرو در فیلیپین

رستوران ویلا اسکودرو در فیلیپین

 

رستوران آبشار ویلا اسکودرو,رستوران,رستوران ویلا اسکودرو در فیلیپین

رستوران,رستوران آبشار ویلا اسکودرو,رستوران ویلا اسکودرو در فیلیپین

مکانهای دیدنی فیلیپین

 

مکانهای دیدنی فیلیپین,رستوران آبشار ویلا اسکودرو,رستوران ویلا اسکودرو در فیلیپین

 رستوران آبشار ویلا اسکودرو در فیلیپین

 

رستوران آبشار ویلا اسکودرو,رستوران,رستوران ویلا اسکودرو در فیلیپین

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان



لینک منبع :رستوران آبشار ویلا اسکودرو در فیلیپین (+تصاویر)

Images for رستوران آبشار ویلا اسکودرو در فیلیپین (+تصاویر) رستوران آبشار ویلا اسکودرو در فیلیپین (+تصاویر) - بیتوته www.beytoote.com/iran/.../restaurant3-villa2-escudero.html‎Cached Similarرستوران ویلا اسکودرو در فیلیپین رستوران آبشار ویلا اسکودرو رستوران تصاویر رستوران ویلا اسکودرو در فیلیپین,عکس های رستوران ویلا اسکودرو در فیلیپین ... رستوران آبشار ویلا اسکودرو در فیلیپین (عکس) - پول نیوز www.poolnews.ir/.../رستوران-آبشار-ویلا-اسکودرو-در-فیلیپین-عکس‎Cached29 آگوست 2016 ... رستوران ویلا اسکودرو در کنار آبشاری در فلیپین واقع شده و یکی از جاذبه های گردشگری شگفت انگیز جهان به شمار می رود. رستورانی زیر آبشار در فیلیپین (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../رستورانی-زیر-آبشار-در-فیلیپین-عکس‎Cachedبرترین ها - ویلا اسکودرو در سن پابلو در فیلیپین یک منطقه تفریحی با اتاق های دنج و ... همان طور که در تصاویر زیر هم می بینید این آبشار طبیعی نیست و درواقع یک ... میهن مگ - رستوران آبشار ویلا اسکودرو در فیلیپین (+تصاویر) https://mihanmag.com/.../رستوران_آبشار_ویلا_اسکودرو_در_فیلیپین_(+تصاویر)‎Cachedرستوران آبشار ویلا اسکودرو در فیلیپین (+تصاویر). رستوران ویلا اسکودرو در کنار آبشاری در فلیپین واقع شده و یکی از جاذبه های گردشگری شگفت انگیز جهان به ... رستوران آبشار ویلا اسکودرو در فیلیپین (+تصاویر) - آکا www.akairan.com/asia/word/restaurant3-villa2-escudero.html‎Cached1 سپتامبر 2015 ... رستوران ویلا اسکودرو در فیلیپین رستوران آبشار ویلا اسکودرو رستوران تصاویر رستوران ویلا اسکودرو در فیلیپین,عکس های رستوران ویلا ... رستوران آبشار ویلا اسکودرو در فیلیپین ( تصاویر) - خیز بلاگ khizblog1.download/.../رستوران-آبشار-ویلا-اسکودرو-در-فیلیپین.html‎Cachedرستوران آبشار ویلا اسکودرو در فیلیپین (+تصاویر). رستوران ویلا اسکودرو در کنار آبشاری در فلیپین واقع شده و یکی از جاذبه های گردشگری شگفت انگیز جهان به ... رستوران آبشار ویلا اسکودرو در فیلیپین (+تصاویر) - خبر خوب khabarekhob.com/رستوران-آبشار-ویلا-اسکودرو-در-فیلیپین/‎Cachedرستوران آبشار ویلا اسکودرو در فیلیپین (+تصاویر). ۱۳۹۶-۰۳-۲۲. [ad_1] رستوران ویلا اسکودرو در کنار آبشاری در فلیپین واقع شده و یکی از جاذبه های گردشگری ... رستوران آبشار ویلا اسکودرو در فیلیپین + تصاویر - پرشین وی persianv.com/.../رستوران-آبشار-ویلا-اسکودرو-در-فیلیپین.html‎Cachedیکی از مناطق دیدنی جهان رستوران ویلا اسکودرو می باشد که در کنار آبشاری در فلیپین واقع شده است. رستوران آبشار ویلا اسکودرو در فیلیپین. در رستوران ویلا ... خبرگزاری آریا - رستوران آبشار ویلا اسکودرو در فیلیپین+عکس www.aryanews.com/.../رستوران-آبشار-ویلا-اسکودرو-در-فیلیپینعکس‎Cached12 آگوست 2016 ... رستوران ویلا اسکودرو در فلیپین. رستوران آبشار ویلا اسکودرو در فیلیپین (+ تصاویر). رستوران ویلا اسکودرو در کنار آبشاری در فلیپین واقع ...